buggy die ook andersom kan?

05-09-2010 11:20 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal, ik zou eigenlijk best een buggy erbij willen voor als H. iets ouder is. nou zou ik het liefste een buggy willen waarbij hij zowel naar voren als naar achteren kan kijken. dus dat je het zitgedeelte om kan draaien zodat hij ook gezellig naar mij kan kijken. wie weet welke buggy's dat kunnen?

het moet een lichtgewicht buggy zijn, makkelijk mee te nemen, liefst ook op de fiets en in het OV.

ben benieuwd
volgens mij zijn ze er niet.
bug-a-boo
bugaboo
Ow, nou ja, die dus.
Ik zie er wel eens mensen mee lopen, dus ze bestaan wel. Al eens in een grote babywinkel geweest?
Wil je zo'n buggy die je ook op de fiets kunt doen? Volgens mij zijn die er niet zoals jij ze wilt. Als je zo'n andere bedoeld (die je ook eerst als kinderwagen kunt gebruiken), is de keus best groot (o.a. koelstra)
Hier kan het met de Mutsy Slider. Volgens mij is het vooral mogelijk bij wagens waar je in den beginne een reiswieg en een zitgedeelte bij koopt en niet bij de "kant-en-klaar-buggy's".
Ik zie ze ook wel eens in een kleinere versie, die dus niet eerst zijn gebruikt met kinderwagenbak. Ik kan wel een plaatje vinden, maar dat is een site uit Engeland.

Deze is van Quinny.
Plaatje van Quinny, is een Quinny Buzz zie ik, is klein in te klappen (alhoewel hij wel iets groter dan een 'gewone' buggy is), en het zitje kan dus 2 kanten op.
Oh, dan heb ik het dus toch mis
Ja de Quinny Buzz dus...

Maarrrr die heb ik zelf en ben er helemaal niet tevreden over, wat een k*tding!!!

Als je gewoon op de straat rijdt met dat ding gaat t goed maar zodra je in een winkel komt haperen die voorwielen...

Waarom wil je er eentje die allebei de kanten op kan zetten??

Kinderen vinden t toch veel leuker om vooruit te kijken?
ohhh jaa zoiets zoek ik

ik ben allergisch voor babywinkels.. nou ja niet voor de winkels, maar voor het winkel personeel.

en ben zeer grote marktplaatsfan.. dus ga daar eens op zoek naar die quinny.. wie weet is ie daar te vinden

thanks jorina!
oh hmmm

dus dat is wel minder die wielen..

het lijkt me gewoon leuk als hij andersom kan zitten, ik kijk graag naar hem

dus het is uit egoistische motieven
van die gele ga ik trouwens echt kwijlen.. die is mooii
Dan zou ik toch ook eens naar de bugaboo kijken.
Die gewone simpele buggy's kun je idd niet omdraaien. Wij hebben de bugaboo en daar kun je eerst de buggy naar je toe zetten en als kind wat ouder is, kan ie omgedraaid worden en kan kind de wereld inkijken. Maar ja, ik denk eigenlijk niet dat je dat bedoelt voor erbij? Maar tegen de tijd dat ze in zo'n 'simpele' buggy kunnen zitten, zijn ze toch oud genoeg om vooruit te kijken. Dat vinden de meesten dan zelfs leuk, i.p.v. alleen maar mama te zien. Maar ik snap dat jij graag naar je lieve ventje wilt kijken hoor
@Renee, bij 'mijn' Quinny Buzz kun je het voorwiel vastzetten, ideaal voor in de supermarkt, dan kan het wiel niet draaien.
quote:Renee09 schreef op 05 september 2010 @ 11:45:

Ja de Quinny Buzz dus...

Waarom wil je er eentje die allebei de kanten op kan zetten??

Kinderen vinden t toch veel leuker om vooruit te kijken?Als ze klein zijn, of als je bijvoorbeeld wil dat ze in slaap vallen, of als je door een drukke menigte moet, kan het heel fijn zijn als je kindje jou ziet en niet 6 miljoen paar knieen.
ja dat klopt nalaa, ik kan die ook vastzetten maar dan stuur ik helemaal moeilijk de bochten door in de winkel, haha

@arc, die gele heb ik ook, die is echt gaaf he dat kleurtje!!

Maar ik heb net nog eens zitten speuren en zag dat ik er ook andere voorwielen op kan zetten, heeft iemand daar ervaring mee?? Rijden die wielen dan wel fatsoenlijk??
De quinny buzz is een combi wagen. Je hebt een quinny buggy waar een maxi cosi op kan. Ben even de naam kwijt, de gewone buggy van quinny zeg maar. Ik denk dat dat het dichtst bij een omgekeerde buggy voor erbij komt....oh ja zapp! Quinny zapp!

Die kun je ook op de fiets doen.
Oh en mijn dochter wil alleen vooruit kijken. Mijn kop kent ze inmiddels wel
@tilailia,

ik neem aan dat als ze nog heel klein zijn dat ze dan nog niet in de buggy zitten...

Lijkt me dat ze dan nog in de maxi-cosi of in de reiswieg liggen...

Ik heb mijn dochtertje in het begin ook naar mij toe erin gezet, die heb ik toen 1 keer andersom gezet en ze wil niet anders meer...

En idd Sophy, mijn dochter kent mijn kop inmiddels ook wel en kijkt liever vooruit ( ook al is het druk )...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven