Buggy fietsdrager

21-03-2012 21:16 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring en aanraders, of juist afraders?

Ik wil graag een buggy kopen en een buggydrager voor op de fiets.

In de folder van de V&D staat er eentje, nu afgeprijst voor 39,99.

Het schijnt niet altijd te kunnen passen, ook met fietstassen.

Ik heb namelijk wel fietstassen die ik er liever op wil houden.

Alle tips zijn welkom!
Tip; via MP kopen. Ik heb er voor 7,50 1 van Steco gekocht.
Die dingen zijn ideaal! Volgens mij had ik de fietstassen helemaal richting het zadel geschoven en dan de buggydrager erachter maar dat weet ik niet meer zeker (is toch al 10 jaar geleden )
Die van Steco steekt trouwens een aardig eind uit achter, denk dat daar gewoon fietstassen voor kunnen.
Ik heb ook een Steco, met zitje achterop en fietstassen paste dat eigenlijk niet, maar ik heb een bagagedrager-verlenger laten monteren.

Nu is mijn slagschip, zoals mijn man het gekscherend noemt, compleet en past het allemaal.
Ik heb een steco en fietstassen. Ik was toevallig deze week aan het bedenken of ik hem op mijn moederfiets laat zitten bij verkoop. Ik heb het ding namelijk hooguit drie keer gebruikt in de afgelopen 1,5 jaar.
op mijn moederfiets zat er ook een, nooit gebruikt
Ik heb al een paar jaar zo'n "Steco buggy-mee" en fietstassen op m'n fiets.

Het handigste is, om het via je plaatselijke rijwielhandel te regelen, want als het toch niet goed blijkt te passen op jouw bagagedrager of in combinatie met fietstassen, dan kun je het nog terugbrengen of kunnen ze je daar adviseren wat verder de mogelijkheden zijn.

Die buggy-mee gebruik ik afwisselend voor een Koelstra buggy en voor een MacLaren buggy.
Bij mij passen er wel gewoon fietstassen bij en een kinderstoeltje. Ik heb de buggy mee van Steco ook.

Voor het fietsen heb ik speciaal een hele lichte buggy gekocht,vond ik toch wel fijner. Eentje van bambino bij het kruidvat een keer, kan alleen niet in ligstand,maar echt superlicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven