Cadeautip 12 jarige
donderdag 27 november 2025 om 19:07
donderdag 27 november 2025 om 19:14
https://vanenvooroma.nl/bonnenboekjes
En zoiets zelf maken met bon voor de Mac, voor de film, etc. ?
En zoiets zelf maken met bon voor de Mac, voor de film, etc. ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 27 november 2025 om 19:26
Dan had hij dat vast wel gevraagd.
Ik zou het aan de gamekaart besteden. En anders idd Mac, ijssalon, oliebollenkraam etc.
Look me in the eyes and tell me what you see.
donderdag 27 november 2025 om 19:47
Welke games speelt hij? Bijv t-shirt, grapige mok of zoiets.
Heeft hij een gameconsole waar hij nog iets van een accesoire voor wil hebben? Hier heeft dochter bijv extra controllers voor de switch gekregen en een keer een oplaadstation daarvoor. Draadloze oortjes stonden vorig jaar op verlanglijstje.
Heeft hij een gameconsole waar hij nog iets van een accesoire voor wil hebben? Hier heeft dochter bijv extra controllers voor de switch gekregen en een keer een oplaadstation daarvoor. Draadloze oortjes stonden vorig jaar op verlanglijstje.
donderdag 27 november 2025 om 20:03
Als hij het verder niet weet, dan zou ik inderdaad het toch in de game accessoires oid zoeken. Ook zonde om iets te kopen waar hij niet naar omkijkt.
Hier zijn bijv hoodies van bepaalde you tubers ook hot. Misschien vind hij zoiets leuk? Denk aan Alex Klein, Mick van YouTube, Rik & Jesper, Enzo Knol, etc.
Ik snap wel dat je niet dat volledige bedrag aan tegoed wil doen. Het kan binnen een dag op zijn en dan heb je niks meer.
Rik & Jesper hebben ook boeken trouwens.
Hier zijn bijv hoodies van bepaalde you tubers ook hot. Misschien vind hij zoiets leuk? Denk aan Alex Klein, Mick van YouTube, Rik & Jesper, Enzo Knol, etc.
Ik snap wel dat je niet dat volledige bedrag aan tegoed wil doen. Het kan binnen een dag op zijn en dan heb je niks meer.
Rik & Jesper hebben ook boeken trouwens.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in