Entertainment alle pijlers

Rechtszaak Marco Borsato

28-10-2025 11:31 351 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-10-2025 13:10
Reden: titel aangepast
0.00% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Sorry voor de tikfout! Ik zal vragen of de Mod het aan wil passen.
Het is tot nu toe erger dan ik dacht. Ik dacht dit wordt een nogal droge rechtszaak over de vraag of er wel of niet bewust een keer aan billen is gezeten, maar wat ik allemaal lees is nogal een bizarre dynamiek.
Dank voor het openen!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Tvp.
Ook een Pluviofiel
Hopelijk wordt die vent langdurig opgesloten. Creep.
Tvp
Ik lees mee.
Ik zal in dit topic verder typen.
TVP
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Als je het verslag leest van Saskia Belleman, dan valt je mond open van verbazing toch? Hoe kan een man met een eigen gezin, zich op zo’n bizarre manier bezighouden met dit meisje en haar moeder? En dan gooit hij het nu op ‘Het was blijkbaar de norm bij hen thuis en arme ik toch, ik ging daar maar in mee.’
Hij had ook jarenlang een seksuele relatie met moeder gaf hij toe.

Als een zielig schaapje wat slachtoffer is geworden van de situatie.
EstelleGallois schreef:
28-10-2025 11:34
Hopelijk wordt die vent langdurig opgesloten. Creep.

Je weet nog helemaal niet of hij schuldig is. Beetje voorbarig weer.
Volgens de zanger werd er in het gezin open gesproken over seks. Zo verklaart hij ook een appje aan het meisje waarin hij haar aanraadt zichzelf te bevredigen ter ontspanning. "Praten over seks in het gezin was normaal: vrijen was het beste slaapmiddel dat er was."

Achteraf gezien had hij het liever niet gezegd, geeft de zanger aan. "Maar dit is zoals de gesprekken daar liepen." Op de vraag of hij dit zijn eigen dochter zou appen, reageert hij ontkennend. "Nee, natuurlijk niet. In mijn eigen gezin heb ik niet dit soort gesprekken."

Bizar. Hoezo vindt hij dit vaderfiguur-achtig gedrag als hij het met zijn eigen kinderen niet zo bespreekt?
Het is allemaal de schuld van anderen en boehoe hij kon er echt niks aan doen.

Pfff walgelijke vent!
Ook een Pluviofiel
Hij zegt dat hij niet gaat over hoe het door een ander is ervaren. "Als zij iets anders ervaren heeft dan wat ik bedoelde, dan heb ik geen moeite met het zeggen van sorry. Voor het feit dat ze het zo heeft ervaren."

Tjeeeez. Dit is gewoon echt gastlighten.
Ik vond en vind Marco een creep maar als ik lees over de moeder/dochter krijg ik daar ook de rillingen van. Het gevoel bekruipt me dat de moeder (mega-fan en daarna voorzitter fanclub) gevoelens voor hem had en haar dochter als pion inzette. Ik lees over openlijk praten over seks-speeltjes - naakt behangen - uitnodigende appjes van de dochter naar Marco, pronken met grote borsten, veel en vaak over seks praten, boobies flashen. Té gênant voor woorden.

Het voelt voor mij dat de hetze tegen Marco begon toen hij de samenwerking stopzette. Marco had uit dat gezin moeten stappen op het moment dat het een seksuele lading kreeg. Hij is echter gebleven en dat maakt hem (mede)-schuldig
Dat hij het allemaal veel te ver heeft laten komen, dat is wel duidelijk. Gek dat hij een beetje doet alsof hij niet anders kon dan meegaan in al die dingen die je leest. Maar uiteindelijk gaat het erom dat moet worden bewezen dat hij het tenlastegelegde heeft begaan. Dat hij een (te) losse moraal met haar had en hoe dan ook veel eerder een grens had moeten trekken, is niet strafbaar en dus ook niet wat hem wordt verweten. Dus ik ben benieuwd naar het requisitoir.
Dat hij maar diep door het stof gaat, een dikke straf gaat krijgen, en geen plaat meer verkoopt.

Heb hem overigens nooit leuk gevonden, dat hele gezin niet, teveel " happy family " et voila wat een façade was dat.

Dé familieman van Nederland. :nooo:
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Bergje65 schreef:
28-10-2025 11:45
Het voelt voor mij dat de hetze tegen Marco begon toen hij de samenwerking stopzette. Marco had uit dat gezin moeten stappen op het moment dat het een seksuele lading kreeg. Hij is echter gebleven en dat maakt hem (mede)-schuldig
Maar dit is op basis van wat Marco nu vertelt. De verdediging heeft vast een plan gemaakt om de moeder verdacht te maken. Die gaan vol in de aanval nu met deze verklaringen. Wat is hier waar van? Dat moeten we nu ook weer afwachten.
Bergje65 schreef:
Ik vond en vind Marco een creep maar als ik lees over de moeder/dochter krijg ik daar ook de rillingen van. Het gevoel bekruipt me dat de moeder (mega-fan en daarna voorzitter fanclub) gevoelens voor hem had en haar dochter als pion inzette. Ik lees over openlijk praten over seks-speeltjes - naakt behangen - uitnodigende appjes van de dochter naar Marco, pronken met grote borsten, veel en vaak over seks praten, boobies flashen. Té gênant voor woorden.

Al stuurde ze uitnodigingen appjes en pronkte ze met haar borsten , hij is de meerderjarige in dit verhaal dat maakt haar niet (mede)schuldig zoals jij insinueert , want als je dochter niet bedoelde benoemde je haar niet toch
Bergje65 schreef:

Nou, idd, die moeder spoort ook echt niet! Wat een verhaal joh, echt bizar. Die arme meid. Borsato had al veel eerder zich moeten onttrekken aan dit gezin want hier kon toch alleen maar ellende van komen? Maar ja, zijn ego zal hem wel verteld hebben dat hij dit gezin moest 'redden' na de dood van vader.
Bergje65 schreef:

Eens, die moeder spoort ook totaal niet, kreeg er een beetje het Rachel Hazes gevoel bij.
Werd ook door die ouders als jong meisje de hoek van Hazes in geduwd.

Gek, toen vond kennelijk niemand er iets van, de man was ver volwassen, zij was een kind.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Mijniebelle schreef:
28-10-2025 11:33
Het is tot nu toe erger dan ik dacht. Ik dacht dit wordt een nogal droge rechtszaak over de vraag of er wel of niet bewust een keer aan billen is gezeten, maar wat ik allemaal lees is nogal een bizarre dynamiek.
Waarin naar ik vrees moeder ook een onfrisse rol heeft gespeeld. Het doet me denken aan de jonge Rachel Hazes.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Ladylola2022 schreef:
28-10-2025 11:51
Gek, toen vond kennelijk niemand er iets van, de man was ver volwassen, zij was een kind.
Ik was te jong om er wat van te vinden toen het gebeurde.
Met terugwerkende kracht vind ik André Hazes een pedo en snap ik de massale verering niet.
canis-felis schreef:
28-10-2025 11:54
Waarin naar ik vrees moeder ook een onfrisse rol heeft gespeeld. Het doet me denken aan de jonge Rachel Hazes.
Tja en toch hoort een volwassen man er geen gebruik van te maken. Zo moeilijk is dat niet hoor.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven