Cadeautips jongen 4 jaar

01-07-2020 15:41 30 berichten
Binnenkort wordt ons zoontje 4 jaar. Om een overload aan speelgoed te voorkomen, hebben we de afgelopen jaren samen met familie en vrienden de cadeaus afgestemd. Toen hij 2 werd, kreeg hij van ons een keukentje. Verjaardagsvisite nam de accessoires mee. De een een pannetje, de andere borden, de andere wat speelgoedgroenten, etc. Vorig jaar kreeg hij van ons een grote houten treinrails. Van familie en vrienden kreeg hij een stoplicht, een station, een extra poppetjes, etc. Dit was beide jaren een groot succes.
Dit jaar zouden we graag weer zoiets willen doen, maar ik ben nog op zoek naar inspiratie. Wie heeft er een dergelijk idee voor een jongetje van 4?
Alle reacties Link kopieren
iets voor buiten?
Aquaplay? (met uitbreidingen door familie?)
Alle reacties Link kopieren
Lego heeft ook dozen vanaf 4 jaar.

Of een verkleedkist met kleren en toebehoren.

Of knutselspullen.
Wat wil hij zelf graag hebben, met 4 hebben ze vast wel zelf ideeen?
Lego, garage (een die bij de trein past bv)
En tja, vier.. Een "overdaad" aan dingen met herrie en lichtjes is toch ook wel eens leuk.
Alle reacties Link kopieren
VTech heeft een soort elektrisch bureautje, waar ze dan spelletjes op kunnen spelen, muziek afspelen, tekenen op t krijtbord. Is ook leerzaam.
Mijn kinderen hebben daar echt lang leuk mee gespeeld en t begon rond 4 jaar.
Is niet echt op te splitsen maar wel erg leuk.
Aquaplay waterbaan met accessoires als extra baanstukken, bootjes, auto, poppetjes.
Alle reacties Link kopieren
Als hij het nog niet heeft: fiets - en dan erbij helm, mandje, extra mooie fietsbel, lichten etc?
Alle reacties Link kopieren
Azalea747 schreef:
01-07-2020 16:04
Als hij het nog niet heeft: fiets - en dan erbij helm, mandje, extra mooie fietsbel, lichten etc?
Vergeet de sirene niet! Of een toeter. En een vlaggetje voor achterop zodat hij zichtbaar is.
Misschien wat dingen voor als hij naar school gaat. Rugzakje, broodtrommel, drinkbeker en leuk leerzame spelletjes.
Verkleedkist met verschillende kostuums :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel erg van de beperkte cadeautjes, maar voor onze dochter die komende week 4 wordt merk ik dat het krijgen van hysterische cadeaus toch wel echt een ding wordt.

Bovendien is het voor andere mensen ook wel leuk om iets meer te kunnen kiezen, dus dit jaar mag oma los gaan....

Maar als je nog iets wilt wat wat goed uitbreidbaar is zou ik denken aan Kids Knex of Hubbelino.
Alle reacties Link kopieren
Playmobile is hier een groot succes. Ze heeft voor haar vierde verjaardag een groot huis gekregen van al haar opa’s en oma’s. Van ons een step van angel en bandits en van onze vriendengroep rol schaatsen.
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Ik werk op een 3+ groep op een KDV, hier is de knikkerbaan van Hubelino een grote hit.
Such a beautiful place to be with Friends.
Mijn vierjarige zoon wordt het allergelukkigst van Lego. Verder vindt hij kleien ook heel leuk, dus een doos Play Doh doet het ook altijd goed.
Alle reacties Link kopieren
Hotwheels garage met veel auto’s en andere accessoires?
Alle reacties Link kopieren
Hier is zoon net 4 geworden en heeft veel lego gehad
Dank jullie voor de tips zo ver! Auto's heeft hij al twee dozen vol, maar ik zie zeker wat bruikbare ideeën 😊
Alle reacties Link kopieren
Als hij een keukentje leuk vindt, vindt hij misschien ook een winkeltje leuk?
Krijgt hij van de één kassaatje, van de ander speelgeld, van weer een ander boodschappen, boodschappenmandje, etc...
Alle reacties Link kopieren
Spullen voor school?
Grote jongens rugtas, 2 drinkbekers, broodtrommel, fruitbakje, vriendenboekje.

En dit allemaal in z’n favoriete figuur, paw patrol of cars, buurman & buurman.
Alle reacties Link kopieren
Waterbaan van aquaplay! Ideaal met de zomer in het vooruitzicht, genoeg accessoires mogelijk en als ie gek is op de treinbaan dan is dit vast ook een succes.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vierjarige speelt graag met:
- klei (leuke play doh set als cadeau?)
- alle auto’s/graafmachines/tractors/kiepwagens etc..
- tuingereedschap (Gardena heeft een kinderset - van plastic)
- metselsetje voor in het zand, ook een leuke kleine betonmolen erbij (lobbes heeft een leuke voor een zacht prijsje)
- waterpistool
- speelgoed bbq
- een traptractor
- Lego

Eigenlijk best veel dus 😊
Succes!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en eigenlijk alles van Bruder is hier een hit. Wel duur, maar superdegelijk spul!
Alle reacties Link kopieren
Hot Wheels heeft echt toffe dingen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Brio heeft ook toffe treinen trouwens voor jongens van die leeftijd
where ever you go, go with your heart

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven