Cadeautips jongen 4 jaar

woensdag 1 juli 2020 om 15:41
Binnenkort wordt ons zoontje 4 jaar. Om een overload aan speelgoed te voorkomen, hebben we de afgelopen jaren samen met familie en vrienden de cadeaus afgestemd. Toen hij 2 werd, kreeg hij van ons een keukentje. Verjaardagsvisite nam de accessoires mee. De een een pannetje, de andere borden, de andere wat speelgoedgroenten, etc. Vorig jaar kreeg hij van ons een grote houten treinrails. Van familie en vrienden kreeg hij een stoplicht, een station, een extra poppetjes, etc. Dit was beide jaren een groot succes.
Dit jaar zouden we graag weer zoiets willen doen, maar ik ben nog op zoek naar inspiratie. Wie heeft er een dergelijk idee voor een jongetje van 4?
Dit jaar zouden we graag weer zoiets willen doen, maar ik ben nog op zoek naar inspiratie. Wie heeft er een dergelijk idee voor een jongetje van 4?

donderdag 2 juli 2020 om 07:36
Echte lego!!PietjePuk_WeetIkVeel schreef: ↑02-07-2020 03:23Thanks voor alle leuke ideeën! Treinen van Brio heeft hij vorig jaar gekregen. Onder andere winkeltje, fiets en lego zouden misschien wel kunnen.
Spelen jullie 4-jarigen al met echte lego, of vooral duplo/grotere blokken?
Vooral geen duplo, dat kan je eerder weg doen dan dat je lego in het ergste geval op de groei koopt.
En zoals ik al zei, er zijn ook sets lego met een leeftijd van 4+. Zoon van bijna 4 vindt het geweldig om die (soms met wat hulp) in elkaar te bouwen, terwijl duplo alleen maar voor torens gebruikt wordt.
donderdag 2 juli 2020 om 07:38
Mijn 5 jarige heeft vier grote sets en losse blokjes Lego, maar kijkt er nooit naar om. En de Duplo wordt nog dagelijks mee gebouwd.Maartje2016 schreef: ↑02-07-2020 07:36Echte lego!!
Vooral geen duplo, dat kan je eerder weg doen dan dat je lego in het ergste geval op de groei koopt.
En zoals ik al zei, er zijn ook sets lego met een leeftijd van 4+. Zoon van bijna 4 vindt het geweldig om die (soms met wat hulp) in elkaar te bouwen, terwijl duplo alleen maar voor torens gebruikt wordt.
Kan nogal verschillen dus