Constant uit bed komen / in de nacht wakker worden , HELP

21-05-2008 20:00 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Discussion closed
JAAPSABINE schreef op 23 mei 2008 @ 14:11:

ik ben zo lomp he, jullie gelukkig nooit .

niemand in dit topic heeft zo welbewust een gemene trap onder de gordel uitgedeeld als jij vandaag vriend. Je zou heel wat kerel zijn als je tenminste verantwoordelijkheid voor je daden op je zou nemen en niet meteen weer de bal naar de andere helft zou proberen te spelen. Maar hee, dat wil je in de thuissituatie al niet doen (het ligt aan van alles, behalve aan jou/jullie (aanpak)), dus het zal wel teveel gevraagd zijn om dat nu ineens wel te verwachten.

Je diskwalificeert jezelf zo compleet als gesprekspartner. Gelukkig maar dat je toch eigenlijk geen tips wilde.

(waar is die thumbs-down smiley toch gebleven?)
Waarom ga je zo fanatiek te keer ? laat het toch rusten en ga toch niet constant overal tegenin. Dit wordt mijn laatste post want een man heeft niets te zoeken op dit forum van viva, dat is me meer dan duidelijk geworden
Grappig dat jij dat nu juist tegen mij zegt.
ok, mijn internet lag er een hele tijd uit, Siggo is al net zo goed als @home.

Maar dat heeft Jaap wel een hele middag de tijd gegeven om inhoudelijk op mijn post in te gaan, zoals hij beloofd heeft. Jammer dat dat niet is gebeurd. Wel de tijd om anderen nog weer wat naar hun hoofd te gooien.
erg zeg, zou Jaap nou echt niet doorhebben hoe irritant hij reageert op alles :thunder:
JAAPSABINE schreef op 23 mei 2008 @ 09:41:

[...]

Ik kan die Enigme niet serieus nemen hoor, iemand die dusdanige veroordelende uitspraken maakt heeft OF zelf geen kindjes OF geen ervaring met WEKENLANGE SLAPELOZE NACHTEN. Daar kan ik dus echt boos om worden als mensen zo veroordelend zijn.

Wat een onzin. Mijn kind slaapt al twee jaar niet dus weet wel degelijk waar je het over hebt en toch ben ik het wel met Enigme eens.

Verder, topic staat boordevol goede tips, dus net doen of je constant beledigd wordt is m.i. een beetje onzin.
Damn, ik had net zo goed niets kunnen typen want het werd nog veel erger :no:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven