de oudste is 4 en dan nog voor een tweede kindje gaan

06-06-2009 23:07 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, mijn oudste is 4 en een half en we hebben zojuist de knoop doorgehakt om gezellig voor een tweede te gaan.

Wie is er ook bezig om zwanger te worden en heeft al een wat ouder kind? Wat zijn jullie ervaringen, wil het lukken, mijn nod is 11 juni, spannend... kan haast niet wachten tot ik donderdag mag testen.... Grappig, dit is al weer zo'n tijdje geleden en het leeft nog net zo!!!
Hai Meiden,

heb even niet zo veel tijd gehad, druk, druk druk....

Ben het echt geworden hoor, moet achteraf dan toch echt lachen om mezelf! De tijd gaat nu opeens weer een stuk sneller dan toen ik in afwachting was op wel of niet ongi worden, haha.

Herkenbaar???

wat mij betreft gaan we in een nieuw topic. We kunnen ook zo'n angel vragen of ze deze wil opschonen!
Hallo!

Nu ik ongesteld ben zijn de hormonen even wat gaan liggen merk ik. De tijd vliegt inderdaad wat sneller om (@Flurry) en ik ben niet meer zo hyper.

@Flurry, goed idee om een angel te vragen deze op te schonen. Misschien kunnen we de titel een beetje aanpassen om ook nieuwe schrijfster uit te nodigen?

@Fleur, hoe is het met je zoontje gegaan op kamp? En met jezelf? Hahaha, vaak is het voor de ouders het meest moeilijke. Dat loslaten... Pffff.

@Anastacia, al bijna 1 week voorbij! Hoe gaat het?

Ik moet naar de kids toe, er komt nogal kabaal uit de woonkamer.
Ik vind 4 jaar verschil helemaal geen issue. Mijn 2 kids schelen 17 jaar!
@groenoogje, 17 jaar, wow!! Dat is wel heel veel. En wij hebben het over vier jaar .

Wat mij betreft is het ook geen issue hoor. Maar gewoon leuk. En misschien willen er wel meer met ons meeschrijven!
@ Amarylis, Ik moet je eerlijk bekennen, ik was blij toen hij weer lekker veilig naast mij op de bank zat, haha, ik had het inderdaad echt moeilijk maar naast mij nog meer moeders, we hadden net geen zakdoek nodig toen die bus wegreed, haha.
Fleur, Fijn dat hij weer veilig thuis is. En jij hebt weer een volgend niveautje bereikt in het volwassen worden van je kind. Dat klinkt gek he?

Verder hier weinig bijzonders. Morgen heb ik vrij en daar verheug ik me op! Lekker tuttelen met mijn kleine meid. Ik heb leuke plannetjes!

Ik spreek jullie morgen!
Zo, eventjes tijd voor mezelf. Jongste ligt in bed en oudste is op school. Heerlijk, dat uurtje rust!

Vanmorgen heb ik taartjes gemaakt met mijn jongste. Toen we ze wilden gaan opeten, heeft ze ze allemaal op de grond laten vallen. Hahahaha, ze stond er helemaal beteuterd bij te kijken. Het was echt niks meer. Arm mupsje. Daarna heeft ze nog maar een kleine versie opnieuw gemaakt en hebben we toch nog wat kunnen eten ervan.

Bij mijn oudste op school zijn ze met allemaal toetsen bezig. Ze zijn weer getest op AVI-niveau. Ook moeten ze allemaal woordjes schrijven en ze vertelde dat de kinderen in toetsrijen moesten zitten. Pfff. Groepje 3. En ze mochten niet spieken. Is dat nog steeds niet afgeschaft?!? Belachelijk! Hahaha.

Mijn menstruatie is zo goed als over. We wachten nu nog 1 af en dan gaan we ervoor.

Zullen we een lijstje maken van alle NOD's?? Lijkt me wel leuk om zo bij te houden.
Leuk is dat he dat tutten met die kleintjes, mijn zoontje vind het altijd super om cakejes te versieren, of rozijntjes en kaneel in de appeltaart strooien, hij is altijd een goede hulp in de keuken.

Goed idee om een lijstje te maken!
idd goed idee zo n lijstje!!
Wie wil er allemaal op het lijstje met welke datum? Dan maak ik het wel.
Hallo meiden,

Super Amarilys dat je zo'n lijstje in elkaar wil flansen.

Ik doe graag mee, mijn nod is 22 juni.

Groetjes fleur
Hoi,

Hoe is het ermee op deze vaderdag? Hier is papa van de nodige knutselwerkjes voorzien. Kids vonden het geweldig. En papa natuurlijk ook. Ieder jaar laat ik ze een schilderij maken met vaderdag, dus we hebben al een aardige verzameling. Kijken of we nog een plekje hebben voor de twee nieuwe schilderijen. En daarnaast had onze oudste iets prachtigs op school gemaakt en de jongste op het kinderdagverblijf. Leuk hoor, die knutselwerkjes.

Ik ga denk ik maar een nieuw topic openen met een lijstje. Even uitrekenen wat mijn NOD is. Ik kom in ieder geval niet goed uit, ivm onze vakantie. Altijd jammer :(.

Of wil jij een nieuw topic openen Flurry, met een lijstje? Wat is een goede uitnodigende naam voor een nieuw topic??

Gr

Amarylis
mijn nod is 3 juli..

bij ons de kids ook erg leuke dingen op school geknutseld..

en natuurlijk voor de opa s hadden thuis wat gemaakt.

merk wel dat mijn lichaam erg moet wennen aan geen spiraaltje meer.. zit onder de pukkels.. en had eerder echt vrijwel nooit pukkels.. nu in mijn gezicht hals rug..

en erg veel hoofdpijn.. best vervelend..

nu weer de 2 spannende weken afwachten..

groetjes!
Hallo meiden, hier ook een papa die flink verwend is, hij kreeg een mooie medaille met daarop de liefste pappa van heel de wereld :-) @ fee, ik heb daar ook zo'n last van op mijn rug en het ergste kaaklijn en hals, ik heb nu wel een goed middeltje wat wel begint te werken, smeer ik op de kaak en hals.

Gaan we een nieuw topic starten?

groetjes fleur
Hallo!

Ik heb nu geen tijd, maar ik zal straks een nieuw topic starten met lijstje. Ik zit wel nog met de titel te worstelen. Ik dacht aan iets als:

Oudste kleuter en weer zwanger worden, wie kletst er mee?

Maar het dekt niet helemaal de lading (mijn oudste is 7 en ik heb nog een meisje van 3). Dus als iemand een ander idee heeft, graag!

Over die pukkels, @fleur: welk middel dan? Ik zie trouwens dat jouw NOD vandaag is!! En????

Hieronder alvast een voorproefje van de tabel. Wat een gepruts, maar dat terzijde. Ik kan natuurlijk nog meer dingen erin zetten, zoals de leeftijd van de andere kindjes en onze eigen leeftijd. Ik hoor het wel!

NaamKindjeNODAmarylis3e10 juliFee3e3 juliFleur2e22 juniFlurry2e
Dat topic wordt morgen, ik wil nog even wachten of Flurry nog komt. Ennuh, wat jullie van de titel vinden
goed gelukt hoor de tabel!!

ik ben ook erg benieuwd wat voor middeltje fleur!!
Hallo meiden, Ik had van het weekend een beetje bruinig afscheiding, maar ik ben nog niet ongesteld, gisteravond in bed was ik ook kotsmisselijk kon de hele nacht niet slapen, voel me nog steeds niet jovel, maar ik kan het me haast niet voorstellen, ik hou jullie op de hoogte

Ik gebruik sowiezo de produkten van louis Widmer, Skin Appeal

en savonds smeer ik op kaaklijn die fruitzuurcreme van louis widmer en ik heb het idee dat het echt beter word.

Hoe is het met jullie?

Groetjes fleur
@ Amarylis, goede titel hoor :-)

Ik ben helaas ongesteld geworden
@fleur.. thanxx voor de tip.. ga het zeker uitproberen..

het valt namelijk nu echt mensen op..

had eerder ook wel eens een pukkel maar niet zo veel..

en heb bijna niemand verteld dat mijn spiraal eruit is dus gooi het maar op teveel chocolade gegeten..hihi

helaas toch ongesteld...

ik moet nog een dik weekje wachten.. vind het wel heel spannend..dat afwachten... en kan het er dus met bijna niemand over hebben..

greetz..
Ja irritant he, en zeker rond die tijd als je ongesteld moet worden, ze doen ook zo zeer in je hals, ik heb het potje erbij gepakt, het heet AHA concept, Louis Widmer. Ik heb er nu nog maar 1 in mijn hals/kaak, eerst wel stuk of zes, dus we gaan vooruit. Ja spannend weer joh....

Is wel leuk dat we er zo met elkaar over kunnen praten en het met elkaar kunnen delen.

Hoe was jullie dag vandaag, nog wat leuks gedaan met dat heerlijke weer?

groetjes fleur
Hallo dames!

Ik moet nu weer weg (ren ren, vlieg vlieg) maar ik heb een nieuw topic aangemaakt!

Hier is de link!

gr

A.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven