De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kleine piraat in huis.Ze loopt met grote stappen gevaarlijk te zwaaien met een speelgoedmes: GEEF ME JE STOEL. IK BEN EEN PIRAAAAAAAAAT
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hahah die milena!

Wat een wijze uitspraak, Frans. Maar zo is dat wel. Gaat je man nu nog weer weg of blijft hij dit jaar (dat klinkt raar ) thuis?

En alvast veel plezier morgen met Milena bij de sint.

Dikke voor Amy want dipjes zijn niet leuk. Hoe vond Saar sint?

DDDJ Leuk man SNEEUW!!!! maar ik hoop voor je dat het bij jullie ophoudt.

Nala, ga zo even foto's kijken.

Nou Nick vond het vanmorgen geweldig.

Bijna alle kinderen waren verkleed/hadden een pietenmuts op. Ze kregen een bekertje met pepernote en schuimpjes.

Daarna gingen ze poppenkast kijken en daarna kwam sinterklaas en zwarte piet.

En piet ging pepernoten strooien, mama. Mag toch niet. Nick lekker opeten

Ze mochten allemaal sinterklaas een handje geven maar dat wou Nick niet (hoorde ik van zijn juf) vond hij een beetje eng. Maar de pepernoten vond hij erg lekker en bleef maar snoepen.

Alle kinderen kregen 3 stempels en stempeldoosje van Micky mouse met kleurpotloden.

Dus wij hebben nu allemaal blauwe vingers.

Volgens mij is hij weer wakker.

TOt later
Ja, die stempels, da's toch nog niet zo'n succes he?! Ik heb Daphne ook een stempelsetje in haar schoen cadeau gedaan, maar vind het geen succes. Die handen Zo blauw, je krijgt het er bijna niet af. En volgens mij heeft ze haar jas een stempel gegeven. Nou ja, ben geen pietlut ofzo, maar die stempel doet het hier niet zo geweldig.

Wat heerlijk dat Nick het zo naar z'n zin heeft gehad met de Sintviering!
Hij ligt bij ons ook al boven op de kast.....

Het nieuwste als Nick niet wil slapen en we halen hem uit bed zegt hij altijd:" slapen? Nee, vandaag niet, morgen weer of als het donker is "

Ohhh en ik krijg vanavond een zonnebank
DDDJ hoe is het met je nek trouwens?
Jaaa! We mogen beginnen met IVF 2.

Ben vanmorgen ongesteld geworden en heb gelijk gebeld. Maar omdat ze lange wachtlijsten hebben, kijken ze eerst heel kritisch wie er voorrang heeft en wie niet. Dus moest vanmiddag terug bellen.

Tja, wij hadden duidelijk voorrang. Moest wel lachen om die verpleegkundige. Ze zei het gelijk; "ja hoor, jullie mogen beginnen". Met andere woorden, daar is geen twijfel over mogelijk.

Gelukkig maar.

Vent moet nl in januari geopereerd worden (vetbulten worden er weg gehaald) en gelijk ff nagevraagd, maar de narcose heeft weer invloed op de zaadproductie, dus is het maar goed dat we ervoor nog een poging doen.

Moet vanaaf beginnen met Decapeptyl spuiten en zaterdag om 11 weer naar het zh voor de eerste echo.

Nu duimen dat er geen cystes zijn gaan groeien de afgelopen cyclus...

Franssie, keeltje doet helaas nog auwie. Maar gelukkig blijft het tot nu toe daarbij!

Als je nog geld tekort komt voor de bloemen, ik heb toen tuurlijk geen mailtje gekregen over die bloemen voor Do. (stond denk samen in een mailtje over mijn bloemen) Maar wil wel mee doen hoor!

Over Dominica gesproken, meid, hoe is het met je??? Ben zo benieuwd. Hoop dat alles voorspoedig gaat.

Dikke kus Amy. Lijkt me soms wel moeilijk ja.

Hoe vond Sara de sint?

Leuk Hera, dat Nick zo enthousiast was.

En lekker, een zonnebank! Die wil ik ook zoooo graag!

Maar zit er nu ff weer niet in, met die hormonen. Durf het toch niet aan.

12-9, wat een onwijs mooie foto's staan er op Hyves zeg!

Wat gaan jullie morgen met de sint doen?

Wij hebben overdag op het kdc sintviering. Komt 'ie op alle groepen een half uurtje.

's Avonds gaan we surprises doen met mijn ouders, zwager en zusje.

Dirty dancing was gister helemaal geweldig. Zaten rij 6!!!!!!!!!!!!!! En dat voor 35 euries. Echt super. Konden alles zo goed zien.

Weet niet of er hier mensen "So you think you can dance" kijken? Daar dansde een jongen in, Bram heet 'ie. Vorige week vloog die eruit. Maar hij danst mee in Dirty dancing. Heb bijna alleen maar naar hem zitten kijken. Vind dat zo gaaf!

Was echt een geweldige avond.

Vanavond lekker niets. Heerlijk!

Morgen gaan ze beginnen met heien bij het nieuwe bedrijf. Vent gaat ws de eerste paal erin slaan. Leuk!
M'n nekkie gaat goed, Hera, dankjewel.

Geen idee wat die osteopaat heeft gedaan, maar het heeft wel geholpen! Het is nog wel even een zwakke plek, dat wel. Aan het einde van de dag voel ik 'm wel of als ik te lang wakker lig 's nachts (want dan ben je zo aan het woelen, linkerzij - rechterzij - rug - buik en weer overnieuw) maar lang niet zo erg als het was. Hier valt mee te leven

Wat heerlijk Nala, dat jullie door mogen voor poging 2! Fijn fijn fijn! Helemaal super.
Nala super dat jullie weer kunnen! Zwanger 2009 in!
wij hadden ineens dinoplaatjes op tafel staan

Nala, super dat jullie doormogen voor Ivf2! Ik ga zo vreselijk voor jullie duimen!!

Hera, leuk dat sint zo luek was voor Nick. En de sint een handje geven dat is ook retespannend!

DDDJ, slaap je wel weer goed nu?

Hier was vent vroeg thuis en we hebben de hele kamer veranderd. Ik ben helemaal blij. Eerst wilde hij nog de nieuwe tafel vanavond ophalen, maar hij is nu een beetje ingezakt. Nou ja misschien kan hij zich nog oppeppen en zo nog even gaan. Het is wel heeeeeel mooi geworden al!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Wauw, wat geweldig Nala dat jullie met een 2e poging mogen beginnen. Wat leuk dat je man de 1e heipaal (waarschijnlijk) erin gaat slaan.

Frans, leuk zo'n verandering in de woonkamer. Hebben jullie de tafel nog opgehaald?

Stiertje, fijn dat je zo enthousiast bent over je nieuwe job.

DDDJ, fijn dat je nek veel beter gaat.

Nou de zonnenbank staat boven, morgen/zaterdag gaat mijn man hem in elkaar zetten.

Morgen komen de oma's en oom/tante hier sinterklaas vieren. De buurman belt morgen aan, mag Nick de deur open doen en dan staan de cadeaus voor de deur

Ben heel benieuwd hoe hij het vindt.

Ga nu nog even de laatste sinterklaasnaamstickers opplakken.
Nala ben heel blij dat jullie al zo gauw weer mogen... ik hoop echt dat het deze keer helemaal slaagt en we samen kunnen zwangeren in 2009!

Frans mag ik het al op zwangerschapsdementie gooien? Ik ga morgen gelijk je geld overmaken, sorry!

Ben nu echt heel moe... op werk vandaag 2 bijeenkomsten met Sint en Pieten erbij (3 maal raden wie alles mocht regelen) en vanavond met oud collega's gegeten. Was heel gezellig maar ik ben nu wel helemaal kapot. Morgen half dagje werken gelukkig en 's middags naar de creche van Jano. Toevallig zeg, daar komt de Sint ook al

Welterusten en liefs voor allemaal
Bedankt voor jullie reacties !

En Dj dat is nou juist het probleem met mannetje, kan er met hem niet over praten...als ik er over begin zeur ik, of heeft hij daar nu geen zin in. En aan het eind van het verhaal zegt hij dat hij niet meer kan veranderen, dat hij gewoon zo is. Lekker makkelijk he!!

Sara vond siint en piet erg leuk! ze kreeg grote houten kralen om een ketting mee te maken, en zong onderweg naar huis aldoor, dag sinterklaaasje dag dag zwarte piet haha! Ze slaapt vanavond lekker bij opa en oma, ze wou niet mee naar huis! zo wat een willetje he, en oma maar glunderen!

Nala super dat je mag beginnen zeg!!!

Do hoest bij jullie??

Enne Frans dinoplaatjes? of mis ik iets?
Die Sint is er maar druk mee he?! Op bezoek op het werk van alle papa's en mama's en ook nog op de kinderdagverblijven. Ik was gisteren bij de supermarkt en zelfs daar hadden ze Daphne gevonden, want daar kreeg ze vingerverf Leuk hoor, deze periode.

Eems, ik snap het helemaal. Vent hier heeft daar ook een handje van, om het dan maar weg te wuiven. Of nog erger, gewoon compleet in de 'ik zeg voorlopig niks meer'-houding te schieten en dan kan je helemaal niks meer. ZO irritant. En ik probeer echt niet verwijtend te zijn, maar te vragen naar gevoel enzo en gedachtes. Maar over het algemeen komt zo'n gesprek niet van de grond. Maar toch is dat het enige wat je kan proberen. Desalniettemin, ik snap het als je een keer genoeg hebt van die muur waar je steeds tegen aanloopt.

Wat leuk dat Saar de Sint en Piet zo leuk heeft gevonden! Daphne heeft morgen op kdv Sintviering, ik ben echt heel benieuwd hoe ze het vindt.

Ben dus weer wakker OOK zo ruk. Meestal moet ik dan weer even 'koud' worden beneden en dan kan ik weer m'n bedje in. Kom ik beneden, heeft Vent hier de verwarming op 25 laten staan, om z'n werkschoenen droog te krijgen. Man, je zweet hier de tent uit, zo warm is het. Dus koud worden gaat niet lukken op deze manier. Dan maar eten. Met een volle maag wil het ook nog wel eens lukken.
Dinoplaatjes Milena heeft stempeltjes gekregen van dino's .

Vent hier wordt zielig dan. Want hij doet toch heus wel zijn best en waarom zie ik dat dan niet in. En dan een berg voorbeelden van momenten waarop hij het toch allemaal heul goed bedoelde. En dan wordt het op de een of andere manier zo verdraaid dat ik een soort uberbitch ben en hij degene die helemaal niet begrepen wordt

Ik krijg lekker boterhammen met sookolade voorgeschoteld hier, jammie

DDDJ, balen dat je weer niet kon slapen! Is het nog een beetje gelukt?

Hera, wat heerlijk een zonnebank! Ik ben er zelf allergisch voor vreemd genoeg, maar het is zoo heerlijk om eronder te liggen!

Quint, maakt niet uit hoor! Poeh en jij mag al die sintdingen regelen dus. Leuk, haha

Sint kan gelukkig op veel plaatsen tegelijk zijn
Druuuuuuk vandaag!

Moet over een kwartiertje weg, krijg bij het CWI een competentie test. Even kijken waar ik nou echt goed in ben. Fijn. Kreeg gisteren weer de zoveelste afwijzing binnen. Echt balen. Die mevrouw was wel heel aardig. Ze vertelde mij dat ik me in een sollicitatiegesprek niet voldoende profileer en daar dus echt beter m'n best op moet doen. Ik wist dat al wel. Ik ben gewoon geen ster in solliciteren. Brieven schrijven gaat prima en ik word ook bijna overal uitgenodigd, maar ik ben gewoon niet heel goed in mezelf neerzetten. Daar krijg ik ook een of andere training voor bij het CWI. Dus dat is dan wel weer fijn. Maar, ik baal enorm van die afwijzing. Dat is de 8e al. Quint, jij nog sollicitatietips?

Maar goed, moet zo dus naar het CWI. Competentietest doen en dan door naar de speelgoedwinkel, want moet nog een laatste cadeautje kopen. Daarna door naar huis en een appeltaart in elkaar flansen en een cake bakken. Ook nog laatste cadeaus inpakken, boel boven opruimen - want Sinterklaas moet zich daar verkleden en dan is het wel fijn als hij niet z'n nek breekt over alle was die er ligt - tussendoor komt er nog iemand om de muziekstoel op te halen die ik op MP heb gezet en ik wil ook nog weekend boodschappen doen. Tuut tuut tuut. En eigenlijk, wil ik ook nog een uurtje onder de zonnebank. Pff.

Nou. Ik ga m'n ren en vlieg dagje maar eens beginnen.

Fijne dag allemaal!
Hopelijk is het allemaal goed verlopen bij de CWI. En succes met je ren je rot dag!

Lastig als ik hoor hoe sommige mannen reageren

Wij praten hier ook wel eens langs elkaar heen, maar dat komt meer door mij dan door mijn man. Omdat ik soms nee zeg terwijl ik ja bedoel

Bijv als ik vraag of hij wil stofzuigen en als hij dan nee zegt, baal ik omdat hij dat zegt. Terwijl als ik zeg wil je even stofzuigen, hij dat doet zonder te mopperen. Maar ja dat vind ik zelf altijd zo moeilijk om te vragen, omdat ik het allemaal weer zelf wil kunnen.

En hij doet al zoveel in huis, nu nog meer dan voorheen.

Quintie, wat leuk dat sint vanmiddag bij Jano komt.

Vanmorgen werd Nick pas om 9 uur wakker, dus half 10 eruit gehaald (hij speelt altijd eerst even een poosje lekker in bed) Samen in bed gelegen, daarna lekker in bad. Belde mijn man op dat er bij zijn oma een cadeautje lag voor Nick (had de hulp van zijn oma gekocht )

Dus toen ik vertelde dat er een cadeautje lag bij oma wist meneer niet hoe snel hij uit bad moest klimmen

Kreeg hij een gereedschapsgordel dus hij is nu Bob de Bouwer.

Mijn man is nu naar de Sligro met zijn moeder om wat lekkere dingen voor vanavond te halen. Als Nick vanmiddag naar de psz is even schoonmaken en dan is het klaar.

Geregeld dat de buurman vanavond even aanbelt en als Nick dan de deur open doet staan er 2 zakken met cadeaus + 2 grote cadeaus die er niet inpassen voor de deur.

Ben zo benieuwd naar zijn reactie.

Allemaal een hele fijne sinterklaas.

*Nick is nu aan het spelen dat hij pepernoten aan het bakken is.

Eerst kneden, dan rollen, dan drukken, dan in de oven. Dan zegt de oven piep en dan opeten. Hap,hap, hap Lekker!*
Amy, soms zijn mannen van die irritante wezens. Weet niet wie ze heeft uitgevonden

DDDJ, succes bij het CWI en shoppen en alles wat je nog meer moet doen. Hoop dat je snel een leuke baan vindt, je verdient het. En het is hun gemis als ze je niet aannemen!!!!!!!!

Wat hebben jullie gekocht voor je kids? Ties krijgt duplotrein en Fenne activitycenter voor aan de box.
Wij hebben voor Nick een keuken gekocht (had al een heel klein keukentje zo'n tafelmodel) met mixer, broodrooster, waterkoker, met gaspit die geluid maakt etc.

En voor Luke kussens met daaraan vast een speelding. Voor als hij straks kan zitten.

En dan krijgen ze allebei nog cadeautjes van de oma's en zo.

Maar goed dat zijn vooral aanvullingen voorbij de keuken. Zoals snijfruit, pannen etc.

Voor Luke dingen die geluid maken .

Heb er wel zin in.

Haal ik Nick net op van de psz heeft hij een andere trui aan. Bleek dat hij samen met een meisje zijn handen was gaan wassen en zo erg had lopen smeren dat ze allebei drijfnat waren

Fijne avond allemaal
Ik heb de cadeautjes vanmiddag even geinventariseerd en er was 1 pakje waarvan ik maar steeds niet meer wist wat er in zat Na een half uur denken, wist ik het ineens weer. Een vloerpuzzel.

Daphne wordt vreselijk verwend. Ik heb het idee dat ze halverwege stopt met uitpakken...

Deze Sint-viering is weer reden tot ellende in schoonfamilie. Alle voorgaande jaren werd Sinterklaas gevierd bij schoonzus. Maar ik wilde Daphne's eerste Klaas thuis vieren, met m'n vader als Klaas. Ik heb iedereen vrij gelaten, heb aangegeven dat wij het op 6 december zouden vieren en wie wilde, was welkom en wie wat anders van plan was, ook prima. Nu is schoonzus op haar spreekwoordelijke pik getrapt, want zij viert het vanavond en er komt niemand bij haar, maar iedereen komt wel bij mij. Sja. Nu zou schoonzus hier eerst niet komen. Toen hoorde ik 2 weken terug van schoonma dat ze toch zou komen, dus ik vlug vlug nog wat gekocht voor ze en nu ging ik gisteren om info vragen over die kinderen zodat Sinterklaas ook nog wat te vertellen heeft over hen, zegt ze doodleuk 'oh, maar ik kom niet hoor'. Trut. Nou ja, ik heb ze er liever niet bij hoor, scheelt een hoop drukte, maar het gaat even om de manier waarop.

Nou ja. Voor de overige Sint-vierders morgen heb ik lekker appeltaart gebakken en een cake. Daarnaast heb ik een schaal met strooigoed, dus allemaal lekkere dingen. En ik ben zo onwijs benieuwd wat Daphne er van vindt. Ze vond de viering vandaag op het kdv wel heel erg leuk. Ze houdt wel van een feestje, zeiden de juffen

Iedereen een fijne pakjesavond! Geniet ervan.

x
Belachelijk van je schoonzus. Maar inderdaad kun je dat soort mensen er beter niet bij hebben. Nou hier was het een succes.

Toen iedereen er was heeft mijn man de cadeaus voor de deur gezet. De buren even een belletje gegeven en die belde dus een paar keer heel hard aan (19:15)

Nick liep de gang in en bleef stokstijf staan toen hij de zak voor de deur zag staan. Toen de deur open ging wist hij niet hoe snel hij de zakken in de kamer moest zetten. En begon direct met uitpakken

Om half 8 was alles al uitgepakt

En ze waren allemaal erg blij met de cadeautjes van sinterklaas.

En als klapper kwam er ook nog toevallig een echte piet langs toen de oma's weggingen

Dus het was top!

Score na een kwartier uitpakken voor Nick:

keuken, boormachine, pannenset,snijvoedsel,nijntje borduurkaarten, memory.

Luke: kussens met speeltjes, trui, broek, sleutelsbos, dashboard, olifant

Dus goed verwend zou ik zeggen. De oma's vonden de foto op canvas erg mooi.

Geweldig om dat koppie te zien. Ben nu wel helemaal gesloopt.

Hoop dat iedereen een leuke avond heeft gehad.

Tot morgen
Hera, fijn dat je avond zo geslaagd was. En de jongens kunnen voorlopig dus even vooruit.

DDDJ, je hebt het allemaal weer super voor elkaar. En lekker kinderachtig van je schoonzus. Veel plezier vast voor morgen!

Hier niks gehoord van mijn schoonouders dus geen sint bij/van hun. Vorige twee jaar heeft ties wel cadeau of geld gehad dus..... maar toen paste ze nog op dus kwamen we er nog iedere week. Morgen komt sint en pieten bij mijn oma en zondag vieren we het bij mijn ouders. Dus kan maandag denk ik wel weer wat 'oud' speelgoed inpakken.

Zie een deken van de wandelwagen afgegooid worden dus volgens mij wordt er eentje wakker *zwaai*
Klinkt goed Hera! Heerlijk toch als je kindertjes zo verwend worden

12/9, jullie ook genoeg Sint te vieren dus?! Leuk hoor.

Alleen, al dat speelgoed wat er weer bij komt... Man oh man, inderdaad maar even uitzoeken van de week.

Laat je Fenne lekker in de wandelwagen slapen 's avonds voor de laatste voeding? Wat slim. Heb ik eigenlijk nooit aan gedacht met Daphne.

Iedereen een leuke avond gehad verder?

Ik heb ook zo'n zin in vanmiddag. Daphne is ook helemaal stuiterig, die is vannacht 3x wakker geweest en riep dan heel hard, goeiemorgen mama en Sinterklaas. Gelukkig ging ze wel steeds weer slapen, maar ze heeft er dus wel de zenuwen van. Dat belooft wat
12-9 handig hé laten slapen in de wandelwagen tot de laatste voeding en dan naar bed.Veel plezier vandaag met sint en piet. Vind je het niet jammer dat je schoonouders niks van zich laten horen?

DDDJ, die Daphne zie het al helemaal voor me

Veel plezier vanmiddag.

Nick werd vanmorgen wakker en het eerste wat hij zei was nijntje uitpakken en spelletje doen. We hadden gisteren een paar cadeautjes niet uit het plastic gehaald en gezegd dat we dat morgen gingen doen dus.......

Ga nu even opruimen.

Groetjes
Zo te horen had iedereen een geslaagde avond.

Onze pakjesavond was errug gezellie.

Mijn vader had mij. En hij had het hoofd van clown Bassie nagemaakt. Ik ben nl nog steeds gek op Bassie en Adriaan en tja, dan wordt je natuurlijk in de zeik genomen.

Daarna nog zitten kaarten.

Wel jammer van je schoonzus DDDJ. Zo iemand hoef je er idd dan niet bij te hebben.

We gaan zo naar het zh, ben erg benieuwd!

En daarna door naar een tuincentrum, lekker neuzen bij de kerstshow en een kerstboom kopen!!!

Die ga ik morgen optuigen.

Verder vandaag geen afspraken of iets. Dus gewoon eens een avondje saampies thuis.
Dat is ook lekker Nala een avondje thuis.

Veel succes in het zh en veel shopplezier!

Bassie en adriaan zijn ook leuk hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven