December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Heerlijke dag hier, lekker buiten, Nova is zo zoet aan het spelen. Stef heeft ook een redelijke dag dus het is genieten hier!

Ik hou het dus ook kort, kwam even mijn mail checken, verwacht namelijk nog een mail van onze 'trouwkok'.

xx
Alle reacties Link kopieren
Ik kon je plaatje niet zien hier... maar met wat knip en plakwerk lukte het. Ok het is een engerd!

Y logeert dan bij mijn moeder... Mijn moeder brengt haar dan in de middag of rond een uur of 11 terug. Als het goed is komt mijn zusje er in de toekomst als Y ietsje groter is ook als logeeradresje bij.

Lijkt me heel leuk om in Dublin te wonen zeker als het zo lekker uitgaan is maar ik ben bang dat ik dan juist helemaal niet meer buiten zou komen omdat ik gewoon geen oppas zou kunnen betalen

En een logeeroppas... lijkt me enig ja als ik dan met mijn lichtelijk zotte kop thuiskom met een van de straat geplukte vent Dat vind ik trouwens niks om dan op een bepaalde tijd thuis te moeten zijn... begint het net leuk te worden moet je naar huis toe! dan ga ik bijna liever niet...

In de toekomst kunnen jullie ook vast weer vaker uit... logeerweekjes bij opa en oma... ponykamp etc. Ik vind het toch weer lekker elke keer als Y weer wat zelfstandiger is

Gewoon die familie vaker uitnodigen nu

Ik heb mijn oppaskindje van vroegah trouwens laatst eens opgezocht via hyves en gevraagd of zij misschien eens op wilde passen... ze is nu 15 maar eigenlijk vind ik 15 ook nog best jong... Leek me wel leuk als mijn oppaskind oppast op mijn kind... maar dat is eigenlijk alleen voor niet later dan een uur of 23.00 en in uiterste noodgevallen
Nu zie ik hem trouwens wel ... die enge spin van je...

Ik heb me trouwens echt voorgenomen om weer echt lekker te gaan genieten van het vrijgezellenbestaan... ik kom die 'ware liefde' misschien wel nooit tegen of pas over 10 jaar... dan is het zonde om al die tijd te gaan zitten 'wachten'

Zwembad was heel leuk vandaag! Ook buiten zitten was heel lekker... Y zat steeds bij de buren omdat er daar ook twee wat oudere kindjes rondliepen... dan vind ik het wel weer jammer voor Y dat zij geen broertje of zusje heeft...
Hi allemaal!

Zo wij zijn ook weer terug. Heerlijk weekend gehad. Leeuwarden was op zich niet zo bijzonder, maar we hadden een onwijs luxe kamer in het hotel met een enorme badkamer, bubbelbad, dubbele inloopdouche, arrangement met 4-gangen diner... dus wij hebben ons wel vermaakt. In de stad eigenlijk alleen geshopt voor Manu (hele zak met najaarskleertjes) en een beetje roze spul voor de kleine meid. We zijn ook nog naar Harry Potter geweest. Vanmorgen uitgeslapen, ontbeten en naar Harlingen gereden. Ook een leuk stadje! Vanuit daar de Afsluitdijk en weer naar huis (We kwamen dus langs woonplaats van Mette.)

Manu had het heel leuk gehad bij mijn ouders. Gisteren verwend met pannenkoeken en ze waren ook nog even bij mijn zus langsgeweest. Hij ging heerlijk slapen maar werd wel midden in de nacht wakker en wilde toen bij mijn ouders liggen. Daar heeft ie anderhalf uur liggen rollen en viel uiteindleijk wel in slaap, maar was vanmorgen zo moe dat ie een beetje chaggo was. 's Middags 3,5 uur liggen pitten en hij was weer gezellig, haha!

JP en ik gaan ook zelden samen een avondje weg, laat staan 2 dagen achter elkaar (was voor het eerst). Maar wat was het ff lekker zeg. Even niet constant om je heen hoeven kijken waar het mannetje uithangt of wat ie uitvreet...Geen gepiep en gezeur, maar eens heerlijk tijd voor elkaar, een goed gesprek en ontspanning! Super! En bij het ophalen bij opa en oma bleek ik hem toch wel heul erg gemist te hebben... Het zal met de kleine op komst vast nog wel even duren voor we weer zoiets gaan doen, dus we hebben het er wel van genomen...

Oh buurvrouw aan de deur!
Buuf kwam ff sleutel terugbrengen.

Klets: Haha wat heb jij onwijs staan slettebakken zeg! Klinkt alsof je het er inderdaad echt lekker van genomen hebt, good for you!

Ik pastte vroeger weleens op mijn kleine buurmeisje en als haar ouders dan ook heel laat thuiskwamen bleef ik daar ook gewoon slapen. Ik deed het wel maar vond het eigenlijk helemaal niet zo fijn, 'alleen' in een vreemd huis. Was alleen nog niet assertief genoeg om dat te durven zeggen. Goh wat zou dat fijn zijn, een betrouwbare oppas die voor een paar centen de hele avond blijft. JP's jongste zusje wil het vaak wel doen maar die woont niet heel dichtbij en heeft nog geen rijbewijs dus die moeten we altijd zelf halen en brengen met de auto. Heb je ook niet altijd zin in als je laat thuis bent...

Ainne: Helaas, vakantie weer voorbij? Wat gezellig kan dat zijn hè, jij alleen met je kindje. Lekker mutsen met zo'n kindje, heerlijk! Heb ook al weer zin in mijn dagje morgen met Manu thuis. Vrienden van ons gaan regelmatig 'apart' met een van e kinderen wat doen. Best leuk idee.

Mainecoon: Lijkt me niet raar hoor dat ze weer meer wil slapen. Kan ook aan de warmte liggen dat ze weinig energie heeft, beetje duf is. Zorg dat ze goed blijft drinken en verder gewoon laten slapen als ze dat nodig schijnt te hebben. Manu slaapt nog steeds iedere middag en slaat nooit over.

Ik ga ff visie kijken!
Heey KM, klinkt heeeerlijk zo die nachtjes :-) Ohhhh ik hoorde mezelf laatst ook aan HET STUK van de kroeg vragen hoe de kinderwens was omdat zijn vriendin veel ouder is en al 2 kids heeft..........Waarom denk ik nooit eens na voordat ik wat zeg ???

Vandaag naar de kermis geweest met Timo en Floortje. Pepijn was bij vriendin en haar vriend wasmet mij mee. P moest werken.

Met Floortje in de Octopussie:

GEWELDIG !!!! Toen hij stopte (en ik geel en groen zag) riep ze: nog een keer ?!?!?! Dus is ze met die vriend nog een keer geweest. Kon ik met Timo in de baby draaimolen :-)
Stoer hoor Flodder van Floor!!!

LOEWYZ: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG

http://www.youtube.com/watch?v=pDgEKSB91BQ

Test
Yes yes yes!! Ik weet nu hoe ik een tabel moet maken (je ziet, geen werkzin). Ik ga daar vandaag mee aan de slag.

Ik zet KM's dochter als Y en Nurses kinderen als R, Y en A. Als er verder nog verzoeken zijn, lamaarweten.
Hoi Ainne,

M graag ook als M!

Verder errug druk, ben weer weg dus...
Dat bedacht ik me inderdaad ook net, Falcon, is gedaan.

Tadaaaaa! Fontgrootte is een beetje klein, dat zal ik gelijk ook aanpassen.
Leuk Ainne zo'n nieuwe tabel!

Wat is het hier trouwens ruuuuustig!!!!

Ik kom net terug van paardrijden en ga nu hard aan de studie... Heeeerlijk paard gehad op mijn nieuwe manege leek bijna alsof ik heel goed kon rijden

Anja ik zie trouwens dat jij ook overstapt op 'oudste' en 'jongste' ?
Oke, hij staat! Kunnen jullie je eigen rijtjes even controleren qua spelling en data?

Lettertjes zijn nog steeds wat klein, maar we hebben hier nog geen leesbrillen nodig, toch?

Ik ben inderdaad nu ook overgestapt of Oudste en Jongste, ipv hun namen, maar geen paniek als namen per ongeluk genoemd worden.

Ik zal op HM even het hoe en wat qua tabel schrijven.
Zo…Na 3 weken afwezigheid ga ik maar weer eens wat posten!

We hebben heerlijk genoten van de vakantie, we hadden ook internet, heb wel bijgelezen maar had/kreeg geen tijd om te posten…

Laatste week ook nog vrij geweest maar erg erg druk…zucht…

Joeri is zindelijk, is in de vakantie helemaal gelukt, slaapt nu thuis ook zonder luier.

Gaat op zich heel goed, had alleen gisteren een offday kennelijk want o het kinderdagverblijf had hij 3 ongelukjes en toen hebben ze hem maar weer een luier aangedaan. Ik heb ook meteen vandaag een afspraak gemaakt voor de huisarts want Joeri heeft met plassen een ballonnetje als piemel, dus hoogstwaarschijnlijk moet hij besneden worden. We waren een tijd terug al naar de huisarts maar die zei dat we pas wat ervan konden zeggen als we konden zien of hij een ballonnetje had met plassen, ja dus, nu eindelijk goed kunnen zien. Grmbl…we hadden dus toch gelijk, toen al! We zijn vlak voor de vakantie trouwens overgestapt naar een andere huisarts, dus ben benieuwd hoe hij zal zijn. We hadden deze dokter al een keer gezien toen we voor controle moesten met die rare plak op Joeri’s borst toentertijd. We kregen meteen al een veel beter gevoel bij hem…

Joeri eet nu ook meer fruit trouwens, soms een beetje freigen door zijn beer af te pakken en dan proeft hij en vind hij het toch wel lekker!

Meike gaat ook lekker, die krijgt sinds 2,5 week groentenhapjes, en dat gaat er super in! Ik denk dat we volgende week gaan beginnen met fruit. Die griet gaat super! Die draait haar hele box en bed door! Op het kinderdagverblijf lag ze op een kleed op de grond en eindigde helemaal aan de andere kant van het lokaal!

In Frankrijk zijn we lekker wezen shoppen, voor onszelf maar ook voor de kids! Wat een walhalla is het toch daar! We hebben voor alletwee een winterjasje gekocht, voor Meike was uitverkocht maar mijn ouders belden gisteren dat ze er 1 hebben gekocht toen ze in Zuid-Frankrijk waren bij mijn oom en tante! Daar was haar maat nog wel! Ik ben helemaal happy! Beide jasjes 30 euro!

Verder

Even wat reacties:

AAAAAAAnja

Wat goed, een tabel! Hahaha! Super! En wat een enge spin!!! Ik heb het echt niet op spinnen, bah! Ben net zo’’n held als jij… Hier hebben we ook vaak van die grote…die komen dan uit de tuin….als vriendlief er niet is pak ik ook de stofzuiger! (als er niemand anders in de buurt is!)

En wat klinkt je dagje uit met Leah leuk!!!!!! Heerlijk! Terrasje, shoppen…kan niet wachten tot ik met Meike aan de gang kan!

Oh, tabel ziet er goed uit!!!! Mooi gedaan hoor, petje af!

Loewyz

Nog gefeliciteerd!

Flodder

Zo hee, wat een dappere griet die Floortje! Ik kan ook nooit zo goed tegen al die draaiende kermisdingen hoor!

Enneh, ik praat ook altijd voor ik denk…..

Tinus

Ja, gek dat je je kleine manneke gemist hebt! Maar hij heeft er wel een heleboel leuke kleren aan overgehouden dus en jullie ene leuk weekend! En een meid!! Zo leuk!!! Jippie!!!

Kletsmajoortje

Fijn dat je weer gaat genieten!!! Je hebt gelijk! Je moet genieten van het leven! Dat je een kind hebt betekent niet dat je bent opgehouden te leven hoor!

Mette

Druk bezig dus met het plannen van jullie trouwdag, leuk hoor!!! Komt al snel dichtbij!

Fijn dat je zo lekker aan het genieten bent!

Ik zal dit eerst eens even posten….dan eens zien of ik nog meer terug kan….
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Zo, hier zit de vakantie er ook weer op

H is gisteren weer gaan werken en ik ga zo weer.

Justin is gisteren begonnen in groep 3!

Hij gaat nu dus met de juf mee naar binnen en komt zelf weer naar buiten, gisteren mochten wij toen ze eenmaal binnen waren ook 1 keer kijken naar de klas, maar eenmaal daar aangekomen geen Justin te bekennen!?

Dus ik dacht dat hij even op het toilet zou zitten of zo, even gewacht, maar Justin kwam niet, dus ik op de gang kijken, bleek hij in de andere groep 3 beland te zijn...

Eenmaal in de goede klas kwamen er even tranen en wou hij mee naar huis, maar later had hij het helemaal naar zijn zin en vandaag gaat het ook weer top!

Amber ging net ook zonder problemen weer naar het kdv! Ik wist niet wat ik zag!

Wat worden ze groot!

Floddertje, wij willen hem ook wel los gaan laten vliegen, mar eerst proberen goed hand tam te krijgen.

Wel leuk, hij begint nu echt te reageren, als we de kamer weer in komen gaat hij vaak fluiten!

Amber vind de kermis ook helemaal geweldig!

Mainecoon, Amber wil de laatste tijd ineens ook wel weer eens slapen, maar ik doe het echt niet te lang, want we merken het vaak gelijk weer 's avonds.

KM, klinkt gezellig al die avondjes weg!

Ainne, klinkt gezellig zo samen op stap met je grote meid!

Mette, hoe gaat het nu eigenlijk met Stef, over het algemeen wat beter of toch nog veel huilerig?

Tinus, klinkt geslaagd jullie weekendje!

Loewyz, nog gefeliciteerd!

Knorretje, welkom terug!

Goed dat Joeri zindelijk is zeg!! Balen dat jullie wel weer terug moeten naar de ha.,...

En Meike wordt ook al weer groot zo te lezen!

Moet nu weg, tot later!
voor onze Anja! Goed gedaan hoor!

Ben weer weg, heb t druk!
Mooi gedaan Ainne! Leuk te zien dat ik nu ook zwanger in de tabel ben. Misschien nog wel leuk om te vermelden wanneer Mette en Tris gaan trouwen? Ik weet de datum even niet, maar er is vast wel iemand hier die het wel weet.

Knor: Hee meid. Ik was je al 'kwijt' maar oh ja je was op vakantie! Wat heerlijk dat het zo goed gaat met Joeri zonder luier!! Volgens mij de eerste jongen van ons cluppie die echt zindelijk is, knap hoor. Wel balen dat jullie toch gelijk lijken te hebben met dat piemeltje van hem. Kan hij er niet overheen groeien nog?

Marloes: Ach arme Justin, de verkeerde klas... Wat zijn ze dan stiekem toch weer klein hè, die grote kindjes!

Manu is vandaag met oma mee geweest naar de boerderij van oma's ouders (JP's stief-opa en -oma). Helemaal feest want hij mocht op de grote tractor zitten en bij de koeien kijken. Grote verhalen meteen, haha!

Herkennen jullie ook dat die kleintjes af en toe enorme kletspraat uitslaan? Vorige week haalde ik Manuel op van het kdv, komt de juf naar me toe, vraagt ze wat voor werk JP ook alweer deed. Manu had hele verhalen zitten vertellen over dat papa 'hard ging racen door de wolken'. Hahaha! Ze vroeg: hij is toch geen piloot??? Hahahaha! Grapjas.

Juffie gaat trouwens weg bij zijn groep. Vind ik helemaal niet leuk!! Bleek dat de samenwerking met haar naaste collega niet helemaal liep, dus een van de twee moest naar een andere groep. Balen hoor... Ik had het idee dat zij met Manuel veel beter om kon gaan dan de ander dat kan. Hopelijk is haar plaatsvervanger wel leuk!
He meiden,

Anjaa mooie tabel! Wij trouwen trouwens 4 september

Knor & Marloes; leuk dat jullie er weer zijn!

Ik baal zo, Stef is weer door hetzelfde agressieve jongentje gebeten en Noof geslagen en aan haar haren getrokken.. Maar het jongetje is nog geen anderhalf..

Ik weet dat de meiden het jochie heel goed in de gaten houden, maar het is binnen een oogwenk gebeurt. Ze vinden het ook heel erg..

Je ziet net als vorige week zijn tanden in Stef z'n gezichtje staan

Nu hebben ze Stef steeds in de box, maar hij vindt het juist zo leuk om in een wippertje te kijken naar de kindjes.

Tris wilt zelfs de kindjes weghalen van het kdv en naar een gastouder brengen, maar ik hou niet van de gastoudervorm, en daar kunnen ook kindjes zitten die bijten. Het kan overal gebeuren maar nu is het al de derde dinsdag (het jochie komt niet op woensdag) dat hij met bijtwondjes in zijn gezichtje thuis komt.

Wat zouden jullie doen?
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 25-08-2009 19:35
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Jeetje Mette...wat naar! De 3e dinsddag al? En ik neem aan dat er meerdere kindjes zijn waar het bij gebeurd? Ik zou vragen of het mogelijk is in het lokaal een gedeelte af te bakenen voor de kleineren (bv door een wat langer hekwerk) zodat de kleineren die in een wippertje zitten niet gebeten kunnen worden door dit kind.....is het kind wel toe aan een kinderdagverblijf? Ik bedoel, ik weet dat dit soort dingen kunnen gebeuren en dat kindjes kunnen bijten, maar hallo zeg, een kind van anderhalf die dit al 3 weken achter elkaar bij hetzelfde kind doet? Wat ik zou doen? Ik denk dat ik zou vragen of het kinderdagverblijf geen maatregelen kan nemen door bv hekwerk of iets dergelijks....ik neem aan dat het kinderdagverblijf ook al gepraat heeft met de ouders? Is er misschien iets aan de hand?

Hmmm...ben benieuwd...knuf voor Stef en Noof in ieder geval! (en jullie!)

Tinus

wat balen dat jouw favo Manu-juf weggaat! Ik zou het ook niet leuk vinden als zijn favojuf weg zou gaan...En wat leuk die verhalen van Manu, hahaha! Papa zou zeker wel piloot willen zijn, of niet soms?

Joeri heeft ook altijd hele babbels...genieten met een hoofdletter G!

Nursie

hoe kan jij het nou druk hebben met je 3 kids en de beestenbende??? Hahaha!

Marloes

jeetje, groep 3 alweer...wat gaat dat snel!!! en dan ook nog eerst in de verkeerde klas, agossie!

Vriendlief is nu hardlopen, ik achter de pc...straks vroeg naar bed, moet nu 3 dagen werken...bah!

Zaterdag een feestje van een vriendje van Joeri die 3 wordt, en opa die 60 wordt.

Ik ga nu even googlen op het net over abonnementen voor gsm's... vriendlief en ik hebben beiden Vodafone maar heb het idee dat we best goedkoper kunnen bellen...

en even snuffelen voor onze komende verbouwing als die gaat beginnen...(moeten nog even kijken wat we eventueel extra aan hypotheek kunnen missen en wat de gehele verbouwing gaat kosten...buurman zegt dat het niet zo duur hoeft te zijn en hij wil wel helpen, kijk, dat is altijd fijn!)
Jeetje wat erg voor je kindjes! Ik neem aan dat dat ventje niet alleen Stef en Nova pijn doet maar ook de andere kindjes? Ik vind eigenlijk dat jullie niks moeten doen, maar dat de leidsters in overleg met de ouders van dat jochie met een oplossing moeten komen. Als dat ventje blijkbaar gewelddadig gedrag vertoont is er misschien wat aan de hand (een stoornis oid??). Tuurlijk is het normaal dat kinderen soms meppen of schoppen, maar dit lijkt mij abnormaal gedrag. Wat als het kind straks 3 is en veel sterker dan de kleinere kinderen op de groep?
Knor: Weer een verbouwing??? Wat staat er nu op de planning dan?
Ohja, even een vraagje...

wij willen in de woonkamer brede jaloeziëen....ons interieur is nu chocoladebruin, roomwit en gele balken. Die balken worden mettertijd wit (hoogglans) en waarschijnlijk wordt de woonkamer na de verbouwing keuken of eetkamergedeelte... ik wilde eerst chocoladebruine, maar zit nu meer naar offwhite te neigen omdat dat nog makkelijker te combineren is met allerlei kleuren...vriendlief is bang dat het te wit wordt, ik denk dat dat wel mee zal vallen omdat we toch geen witte vloer hebben en de meubels over het algemeen donker hout zijn of gewoon houtkleur...

wat denken jullie??
Tinus, we hebben een aanbouw waar de badkamer en de bijkeuken in zitten, dis aanbouw is verzakt. Nu willen we de aanbouw afbreken en een nieuwe (veeeeeel grotere) aanbouw terugzetten met openslaande deuren naar de tuin. Nu hebben we totaal geen zicht op de tuin als we binnenzitten, dus Joeri speelt alleen buiten als ik ook naar buiten kan (of vriendlief uiteraard). Nu willen we in de nieuwe aanbouw de woonkamer naar de achterkant van het huis verplaatsen, een nieuwe badkamer (op een iets andere plek in huis), nieuwe keuken (misschien op een andere plek) en dan een grotere plek voor eettafelgedeelte en weer een soort bijkeuken voor de wasmachine en droger.

Heb al genoeg ideeën enzo, zo wil ik bv in de keuken een wand met werkplank waar alle lectrische apparatuur klaar voor gebruik staat, een gedeelte magnetisch waar alle kruidenpotjes op "geplakt" kunnen worden, een vaatwasser, noem maar op! Heb er zin in!!!
Wow Knor, dat klinkt heel erg gaaf!! Openslaande deuren naar de tuin is al helemaal luxe natuurlijk, maar dan met nieuwe keuken en badkamer erbij is het helemaal geweldig!! Wel weer een hoop herrie, gedoe en troep maar goed... je krijgt er wat voor terug.

Oh en ik zou absoluut voor off-white gaan voor die jaloeziën. Dat oogt meteen veel ruimer en lichter. Je woonkamer hoeft nooit geheel donker te worden zoals in je slaapkamer. Het belangrijkste is dat je wat dicht kan doen ivm inkijk. Wat misschien ook mooi is, al twijfel ik of dat bij jullie interier past, is metaalkleurige jaloeziën. Daar zie je ook weinig stof op (niet onbelangrijk).
Mette: Y bijt ook soms in de hand (gelukkig niet in gezicht) van haar vriendje. Die twee schoppen, slaan, duwen en knijpen (en Y bijten dus soms) elkaar regelmatig. Maar gelukkig kunnen ze ook heel lief met elkaar spelen ;). Maar die zijn van ongeveer dezelfde leeftijd en het is nooit 'zomaar' maar omdat er weer een speelgoedje is afgepakt of zo of tijdens een ruzietje. (Ook al is dat geen goede reden natuurlijk)

Ik kan me nog wel iets voorstellen bij het gedrag naar Nova toe als het zoiets is als bovenstaande (ook al vind ik het echt niet leuk dat Y zoiets doet natuurlijk! en word ik ook heel boos als ik erbij ben). Maar bijten van een baby kan ik me niets bij voorstellen eigenlijk en eigenlijk vind ik in het gezicht bijten ook wel een stapje verder.

Gelukkig is Y juist ontzettend lief naar babies toe en komt met speeltjes aanzetten als de baby huilt en gaat van die vreselijke dingen zeggen als 'stil maar lieverd'

Ik weet nog dat Y een tijdje geleden een soort wurggreep deed bij andere kinderen en daar is ze gelukkig ook al weer een hele tijd mee opgehouden *klopt af* (laatste keer was bij Joeri... )dus misschien is het echt een fase bij dit jongetje?

Maar: weten ze ook wanneer dat kind bijt? Wat is voor hem de reden om dit te doen? Hoe gaat hij om met de andere kindjes en de babies? Zijn er ook andere groepen in het kinderdagverblijf zonder babydeel waar hij heen zou kunnen?

Heeft Nova er nog last van daarna: Maakt het zo'n indruk dat ze het er thuis nog (vaak) over heeft?

Heb je de overwegingen van Tris wel eens laten weten op het kdv? Misschien schrikken ze daar wel heel erg van op het kdv en dan zit je trouwens nog met een opzegperiode dus de komende maand/maanden zitten ze er nog steeds en misschien is dat ook wel net de fase dat hij er overheen groeit...

En de gastouderopvang gaat volgens mij best duur worden want je krijgt binnenkort nog maar een vergoeding van 5 euro per uur en daar moet het bedrag voor het gastouderbureau nog af... (of de gastouder moet heel goedkoop worden) wat vind je niet leuk aan de gastoudervorm trouwens?

Hekwerk van Knor vind ik trouwens best een goede oplossing soort afschermidee. Hebben ze geen hangende wipdingen? Die hadden ze wel op mijn kdv.

Knor: Ik heb geen enkele witte muur in mijn huis dus ik kan je denk ik niet verder helpen... Ik heb wel rood, goud voor plinten en deuren, roze, knalroze, blauw met zilveren buizen en zwart-wit behang en zilver behang met vogels of bloemen

Tinus: vervelend dat de leukste leidster weggaat... maar misschien komt er wel een veel leukere voor terug. Ik hoop niet dat Manu het heel vervelend gaat vinden...

Marloes: klinkt inderdaad al heel groot groep 3!

Flodder: Hoe gaat het trouwens met het poepen van Timo?

Mette: Hoe gaat het met de dochter van Selma?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven