Disneyland Parijs
zaterdag 29 mei 2010 om 09:31
zaterdag 29 mei 2010 om 09:39
Mij lijkt 5 dagen inderdaad wat lang voor een pretpark vakantie. 5 dagen al die indrukken voor een 5 jarige. Misschien wat veel?
Maar als mijn theorie klopt, heb je mazzel. Want dan hoef je niet alle parken achter elkaar te bezoeken en kan je een rustdag inbouwen. Kinderen vermaken zich ook prima met alleen een zwembad
Volgens mij, maar het is een tijd geleden dat ik er ben geweest, is er genoeg te doen om 5 dagen vol te krijgen (en nog niet alles gezien/gedaan te hebben), zeker als je het in een rustig tempo doet.
Veel plezier!
Maar als mijn theorie klopt, heb je mazzel. Want dan hoef je niet alle parken achter elkaar te bezoeken en kan je een rustdag inbouwen. Kinderen vermaken zich ook prima met alleen een zwembad
Volgens mij, maar het is een tijd geleden dat ik er ben geweest, is er genoeg te doen om 5 dagen vol te krijgen (en nog niet alles gezien/gedaan te hebben), zeker als je het in een rustig tempo doet.
Veel plezier!
zaterdag 29 mei 2010 om 10:02
Op zich kan het lang zijn, maar het is maar net hoe je het zelf invult. Als je een Disney hotel hebt, kun je er van alles doen. Je hoeft niet 5 hele dagen in het park te zijn. Met 5 dagen heb je lekker de tijd om het te verdelen. In juli is het wel wat drukker, maar daardoor heb je wel de tijd om veel attracties te doen. Anders ga je misschien niet in een bepaalde atrractie omdat het te lang wachten is en te weinig tijd hebt voor andere dingen.
Welk Disney hotel heb je? Buiten Cheyenne en Santa Fe hebben ze allemaal een zwembad, dus dan zou je ook nog een half dagje kunnen zwemmen.
Parijs is ook te doen met het OV. Dat vinden kids vaak ook leuk. Tenminste mijn dochter vond de Eifeltoren geweldig! Mijn dochter was toen bijna 4, dat was bijna 2 jaar geleden. In maart dit jaar zijn we weer geweest maar dan alleen naar Disney. We waren 4 volle dagen, eigen vervoer, met de hele familie en het was echt super!
Veel plezier alvast!
Welk Disney hotel heb je? Buiten Cheyenne en Santa Fe hebben ze allemaal een zwembad, dus dan zou je ook nog een half dagje kunnen zwemmen.
Parijs is ook te doen met het OV. Dat vinden kids vaak ook leuk. Tenminste mijn dochter vond de Eifeltoren geweldig! Mijn dochter was toen bijna 4, dat was bijna 2 jaar geleden. In maart dit jaar zijn we weer geweest maar dan alleen naar Disney. We waren 4 volle dagen, eigen vervoer, met de hele familie en het was echt super!
Veel plezier alvast!
zaterdag 29 mei 2010 om 11:47
je kan met de metro naar parijs, binnen 40 min zit je in het centrum. en van daaruit kan je met de rer-metro andere delen van parijs bezoeken
vlakbij disney zit ook een groot shopping centre, centre commercial val d europe
( er zitten wel meerdere grote shoppingscentre's in de omgeving)
Wat ook was aangegeven het zwembad, maar als je niet in een disneyhotel met zwembad zit en in een ander hotel met zwembad wilt zwemmen moet je bij betalen
Misschien leuk om een dierentuin te bezoeken, er is een tijgerpark niet zo heel ver weg http://www.parc-des-felins.com/ ben er zelf paar keer geweest en het is wel mooi
misschien kan je als het lekker weer is een rondvaart doen door parijs
vlakbij disney zit ook een groot shopping centre, centre commercial val d europe
( er zitten wel meerdere grote shoppingscentre's in de omgeving)
Wat ook was aangegeven het zwembad, maar als je niet in een disneyhotel met zwembad zit en in een ander hotel met zwembad wilt zwemmen moet je bij betalen
Misschien leuk om een dierentuin te bezoeken, er is een tijgerpark niet zo heel ver weg http://www.parc-des-felins.com/ ben er zelf paar keer geweest en het is wel mooi
misschien kan je als het lekker weer is een rondvaart doen door parijs
zaterdag 29 mei 2010 om 14:57
Ik neem aan dat je de eerste dag komt en de vijfde dag weer weg gaat? Het ligt natuurlijk aan de tijden van aankomst/vertrek maar ik vind 5 dagen dan niet heel veel. Wij zijn pas van zondagochtend tot woensdag (eind middag geweest met kind van bijna 6) en we hadden ons nog wel een dagje kunnen vermaken hoor. Vlakbij Disney zit een outlet-shopping centre, Parijs is dichtbij, in sommige hotels heb je een zwembad, etc.
zaterdag 29 mei 2010 om 22:34
Mij lijkt 5 dagen ook niet overdreven lang. Tenzij je natuurlijk een hekel hebt aan pretparken... Maar anders is er daar zoveel te doen dat jullie je daar vast al die tijd prima zullen vermaken. Bovendien is het er nogal hoogseizoen tegen die tijd, en zullen de wachttijden dus behoorlijk lang zijn. Dan sta je soms rustig 1 uur in de rij te wachten voor je ergens naar binnen kunt, en kun je dus per dag maar een beperkt aantal attracties doen. Zou me dus niet al teveel zorgen maken dat je daar niet weet wat je met je tijd aanmoet eerlijk gezegd...
zaterdag 29 mei 2010 om 23:48
quote:Silvy schreef op 29 mei 2010 @ 14:57:
Ik neem aan dat je de eerste dag komt en de vijfde dag weer weg gaat? Het ligt natuurlijk aan de tijden van aankomst/vertrek maar ik vind 5 dagen dan niet heel veel. Wij zijn pas van zondagochtend tot woensdag (eind middag geweest met kind van bijna 6) en we hadden ons nog wel een dagje kunnen vermaken hoor. Vlakbij Disney zit een outlet-shopping centre, Parijs is dichtbij, in sommige hotels heb je een zwembad, etc.dat zit vast aan het centre commercial val d'europe
Ik neem aan dat je de eerste dag komt en de vijfde dag weer weg gaat? Het ligt natuurlijk aan de tijden van aankomst/vertrek maar ik vind 5 dagen dan niet heel veel. Wij zijn pas van zondagochtend tot woensdag (eind middag geweest met kind van bijna 6) en we hadden ons nog wel een dagje kunnen vermaken hoor. Vlakbij Disney zit een outlet-shopping centre, Parijs is dichtbij, in sommige hotels heb je een zwembad, etc.dat zit vast aan het centre commercial val d'europe
woensdag 18 augustus 2010 om 17:53
We zijn afgelopen maandag naar Euro Disney geweest. Aan het begin van de middag zag ik in de studios geweldig leuke ijsblokvormpjes in de vorm van Mini Mouse. Heb ze toen laten liggen omdat ik geen zin had om er de hele dag/avond nog mee te sjouwen en we daarna nog naar het andere park zouden gaan en daar ook zat winkels zouden zijn. Had verwacht dat we ze daar ook nog wel zouden zien en dacht koop ze wel als we naar huis gaan.....
Helaas....dat was niet het geval, ze waren daar nergens te krijgen. Toen ik daar achter kwam waren de Studios al gesloten en kon ik dus niet naar die winkel terug gaan. (die hele grote aan de linkerkant tussen ingang hek en het eerste gebouw)
Is er toevallig iemand die nog naar Disney gaat en voor mij zo'n ijsblokjesvormpje van Mini Mouse voor mij wil meenemen? Hij kost geloof ik uit mijn hoofd ¤ 5,90 en natuurlijk wil ik die + eventuele verzendkosten vergoeden!
Andere tips waar ik het kan kopen zijn natuurlijk ook welkom, op MP heb ik al gekeken.....
Helaas....dat was niet het geval, ze waren daar nergens te krijgen. Toen ik daar achter kwam waren de Studios al gesloten en kon ik dus niet naar die winkel terug gaan. (die hele grote aan de linkerkant tussen ingang hek en het eerste gebouw)
Is er toevallig iemand die nog naar Disney gaat en voor mij zo'n ijsblokjesvormpje van Mini Mouse voor mij wil meenemen? Hij kost geloof ik uit mijn hoofd ¤ 5,90 en natuurlijk wil ik die + eventuele verzendkosten vergoeden!
Andere tips waar ik het kan kopen zijn natuurlijk ook welkom, op MP heb ik al gekeken.....