dochter van 5 heeft soms rare acties..

27-04-2009 22:23 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, had vandaag iets raars met mijn dochter en vraag me af of anderen dit soort gedrag herkennen of dit toch ook heel erg vreemd gedrag vinden. We waren aan het knutselen en iets ging niet naar haar zin, ik had moeten wachten met iets op haar, had ik zelf even niet door. Toen werd ze erg boos, en zei ga weg, ga weg, dat zegt ze wel vaker als ze boos word.. Dus dacht ga even naar boven, kan ze afkoelen, na tijdje kwam ze naar boven met een foto van ons samen, vond ik al typisch, dacht waarom doet ze dat nu. Toen zei ze, er is iets gebeurd beneden. Dus wij samen naar beneden, wat bleek, had ze een foto van ons gezinnetje (mijn man, dochter en ik) uit het lijstje gehaald, mij ervan afgeknipt en daarna de foto weer terug in het lijstje geschoven.

Was echt super verbaasd, geschokt en ook verdrietig, wist niet hoe ik moest reageren. Ben wel erg boos en verdrietig geworden en laten weten dat ik dat echt niet leuk vond en dat dat echt niet kon. Maar vraag me eigenlijk vooral af wat haar nu bezield heeft om dat te doen, hoe komt ze op het idee en wat is haar motivatie.

Ben erg benieuwd of iemand dit gedrag herkent.

Overigens was ze na gezien te hebben dat ik erg van geschrokken was, wel weer heel erg lief tegen me.

Nou alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes,
quote:Zatla schreef op 27 april 2009 @ 23:33:

Nee, maar misschien zegt yoyo 'WOEFWOEF'als ze boos is. Vind ik raar.Nee, op een prop toiletpapier bijten is niet raar
als jullie je toch vervelen ga dat ergens anders doen.
quote:graspolletje schreef op 27 april 2009 @ 23:37:

als jullie je toch vervelen ga dat ergens anders doen.

Heb je nog suggesties?

Nee hoor,je hebt gelijk,dit is weer je reinste topicvervuiling,sorryyyyy
Bluh, graspol. Commandeer je hondje en blaf zelf.. tsshk
heb dd geen baby's peutertjes kleutertjes of prepubers.....die van mij zijn die fase's al voorbij

mijn antwoord is......niet gaan twijfelen om het welzijn van je dochter TO.......in woede doen peuters kleuters pubers en volwassenen soms rare dingen

je ongerustheid tav die foto vind ik wat vlug.....maar jij kent natuurlijk het hele beeld van je dochter.......als je 'het niet pleus gevoel' blijft vanwege haar gedrag zou ik in eerste instantie een op school (met haar juf) gaan praten
quote:Patti70 schreef op 27 april 2009 @ 22:32:

Misschien vond ze dat je teveel op een trol leek?

En waar baseer jij dat op?

Zeg dan niets.....wat een ge-emmer allemaal vandaag..heb drie topics gelezen en het is allemaal zo vijandig en negatief steeds.

Lighten up people..of schrijf niets als je toch alleen maar negatief kunt zijn en mensen af wilt kraken.

@TO: Ik schrok ook van je post. Ik zou zeker eens met een deskundige babbelen als ze dit soort dingen vaker doet. Huisarts bijvoorbeeld.

Succes ermee!
tja ik voel me aangesproken, en ik heb jaren geleden met dezelfde vraag in mijn hoofd gezeten, en het heeft bij ons te lang geduurd. ik had eerder aan de bel moeten trekken. (hoeft bij to misschien helemaal niet)

maar het is dus geen rare vraag, daarom vind ik de reactie's niet leuk.
Wie is dan 'de nieuwe' in dit topic?
quote:tosca1966 schreef op 27 april 2009 @ 23:41:

heb dd geen baby's peutertjes kleutertjes of prepubers.....die van mij zijn die fase's al voorbij

mijn antwoord is......niet gaan twijfelen om het welzijn van je dochter TO.......in woede doen peuters kleuters pubers en volwassenen soms rare dingen

je ongerustheid tav die foto vind ik wat vlug.....maar jij kent natuurlijk het hele beeld van je dochter.......als je 'het niet pleus gevoel' blijft vanwege haar gedrag zou ik in eerste instantie een op school (met haar juf) gaan pratenIk ben dus wel benieuwd wat dan die andere 'rare acties' zijn.
o niet begrepen dat het jullie site is
quote:graspolletje schreef op 28 april 2009 @ 00:10:

o niet begrepen dat het jullie site isWaar heb je het over?
Nee, Tosca had het over 'de nieuwe uit de tent lokken' en ik vroeg me dus af wie dan 'de nieuwe' is, in dit topic, weet niet op wie zij doelde.
kan gebeuren, sorry
graspolletje....fleur had het tegen mij want ik had het over 'de nieuwe'

fleur volgens kun jij best zelf bedenken wat mensen allemaal kunnen doen in een woedebui....dus zo benieuwd ben jij niet
Tosca, Jacq heeft het in de titel over rare acties. Ik kan wel wat dingen bedenken die (in dit geval) kinderen doen als ze woedend zijn: met dingen smijten, slaan, schoppen, op de grond gaan liggen... Maar dat vind ik nog geen rare acties. Dus ik vroeg me af of er méér was. Want als dit met die foto het enige is... Dan vind ik het nog raar, maar niet nodig om aan de bel te trekken. Als dit het zoveelste incident van dit niveau is, dan vind ik het een ander verhaal.
Heerlijk, lange tenen in mijn beeldscherm.

TO, mijn bericht nog gelezen toevallig? Las het net ook al van iemand anders. Docent/huisarts/pedagoog is geen overbodige luxe als je de manier van frustratie uiten niet altijd kan waarderen.
quote:fleurtje schreef op 28 april 2009 @ 00:00:

Wie is dan 'de nieuwe' in dit topic?ook dat weet je wel
Dus ja, ik ben benieuwd wat voor rare acties dochter nog meer uitgehaald heeft.
quote:tosca1966 schreef op 28 april 2009 @ 00:17:

[...]

ook dat weet je welNee, dat weet ik niet. Is TO nieuw? Heb niet op haar profiel geklikt, zal ik es doen.
Ah, TO is nieuw. Wist ik niet. Buiten dat, heb haar niet uit haar tent gelokt. Ik deed flauw tegen jóu, niet tegen Jacq.
je guote mij fleur en ik had het ook over raar reageren tijdens woede....vandaar mijn antwoord
Volgens mij heeft niemand idd lullig tegen TO gedaan..
je deed flauw tegen mij en niet tegen jacq.......kom op zeg haha

dan weet je toch ook wie ik bedoelde met 'de nieuwe'

dd ik......maar ben best 'forumervaren' (lol) dus ik weet dat er dalijk een berichtje komt dat we ontopic bezich zijn.........ook erg flauw altijd
quote:tosca1966 schreef op 27 april 2009 @ 23:26:

och haha ken wel wat hebben...ik ken de forumqweens wel dromen.....even de 'nieuwe' uit de tent lokken bla bla....kijken hoe hapgraag die 'nieuwe' is.....geeft een goed gevoel.....(zegt genoeg)Zo te zien is Jacq de enige 'nieuwe' hier en ik zie nergens dat zij uit de tent gelokt wordt.
quote:tosca1966 schreef op 28 april 2009 @ 00:25:

dd ik......maar ben best 'forumervaren' (lol) dus ik weet dat er dalijk een berichtje komt dat we ontopic bezich zijn.........ook erg flauw altijd

Hoezo flauw?

Dat zijn de regels die de engeltjes hanteren..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven