doosje voor luierdoekjes
vrijdag 23 januari 2009 om 13:21
hahaha, kennelijk een rare vraag, ik dacht dat er minder van deze doosjes op de markt waren dan stoelen. laat ik het dan wat scherper formuleren: zijn er mensen die weten of er websites zijn waar leuke doosjes voor luierdoekjes te bestellen zijn? Ik ben niet op zoek naar een specifiek type, dus alle tips zijn welkom, ik kan me dan zelf vervolgens orienteren.
Waar ik niet naar op zoek ben zijn mensen die op zoek zijn naar stoelen, die moeten zelf maar een topic openen
.
Thanx again!
Waar ik niet naar op zoek ben zijn mensen die op zoek zijn naar stoelen, die moeten zelf maar een topic openen

Thanx again!

vrijdag 23 januari 2009 om 13:30
vrijdag 23 januari 2009 om 14:29
Misschien ligt het aan het feit dat ik goedkope billendoekjes gebruik, maar ik irriteerde me alleen maar aan die billendoekjesdozen! Ik heb er een van Pampers en van Zwitsal, en beiden niet meer in gebruik. Als de bovenste pak-m-beet 10 doekjes eruit zijn, kom je niet meer bij de dieper gelegen doekjes in het doosje. Gevolg: deksel van de doos af om het doekje van de stapel te pulken.. Niet zo handig als je met één hand je kind met poepbillen omhoog houdt.
Ligt dat dus aan het merk doekjes dat je gebruikt, of hebben meer mensen hier last van?
Ligt dat dus aan het merk doekjes dat je gebruikt, of hebben meer mensen hier last van?
vrijdag 23 januari 2009 om 14:59