doosje voor luierdoekjes

23-01-2009 12:49 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij helpen. Ooit zag ik in een tijdschrift een hip doosje (retro) geloof ik, om luierdoekjes in op te bergen. Te bestellen via het internet, iemand enig idee waar? Thanx!
ik heb gisteren op een hele leuke, te koop staande stoel gezeten, weet iemand waar? Thanx!
hahaha, kennelijk een rare vraag, ik dacht dat er minder van deze doosjes op de markt waren dan stoelen. laat ik het dan wat scherper formuleren: zijn er mensen die weten of er websites zijn waar leuke doosjes voor luierdoekjes te bestellen zijn? Ik ben niet op zoek naar een specifiek type, dus alle tips zijn welkom, ik kan me dan zelf vervolgens orienteren.

Waar ik niet naar op zoek ben zijn mensen die op zoek zijn naar stoelen, die moeten zelf maar een topic openen ;).

Thanx again!
Google?
http://www.nybble.nl/

Hebben ze iig hele leuke ik heb die met die stipjes
sorry rosie, ik kon het echt niet laten
geeft niet, het was idd een wat vaag bericht. ik moest dan ook wel lachen om je reactie.
hier verkopen ze ook van die doosjes. Succes!
Ik weet precies wat je bedoelt! Ze zijn er ook in rood met witte stippen (die wilde ik namlijk). Ik heb ze op een internetsite gezien. En die site niet opgeslagen, hoe handig! Ik ga even nadenken en ik kom er op terug!
ja natjhe, die bedoelde ik! Maar ik zie nu dat er geen retro bij staan... sorry rosie, misschien is dit toch niet wat je zoekt..
Zelf heb ik een blauwe, bij Prenatal gekocht. Volgens mij verkopen ze ook andere kleuren. Succes!
O, ik heb nu pas door dat je waarschijnlijk een wat groter doosje bedoelt, ik bedoel nl. een (vrij plat) luierdoekjes-meeneem-doosje

Misschien ligt het aan het feit dat ik goedkope billendoekjes gebruik, maar ik irriteerde me alleen maar aan die billendoekjesdozen! Ik heb er een van Pampers en van Zwitsal, en beiden niet meer in gebruik. Als de bovenste pak-m-beet 10 doekjes eruit zijn, kom je niet meer bij de dieper gelegen doekjes in het doosje. Gevolg: deksel van de doos af om het doekje van de stapel te pulken.. Niet zo handig als je met één hand je kind met poepbillen omhoog houdt.

Ligt dat dus aan het merk doekjes dat je gebruikt, of hebben meer mensen hier last van?
Ik heb gewoon de doos van pampers, bevalt prima. Zowel met de pamper doekjes als met de billendoekjes van de etos.

Dus geen gedoe met deksel opentrekken of 20 doekjes tegelijk.

Maar die hippe doosjes zien er wel leuk uit.

Ga maar ff de site opslaan denk ik!
Bedankt, ik ga de stippeltjes bestellen!
Ik ook, die is leuK!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven