Dreumesjes hollen, grote Daan laat er een baby uitrollen!

09-07-2007 09:58 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://i30.photobucket.com/albums/c317/Februari2006/vivafebruari2006.jpg
Goedmorgen ladies,

Marlee, wat fijn dat het zo goed is gegaan, en hij al vlot weer praatjes had. Heeft ie nu nog veel pijn?

Josje, fijn dat het allemaal weer wat beter begint te gaan, en dan zou ik idd maar even wachten met zwangerworden tot allemaal weer helemaal lekker loopt! HOe gaat het met je mooie meisje?

Ik stuur truwens geen kerstkaarten, maar wens jullie natuurlijk wel allemaal een hele fijne kerst!!

Tieg, nog lekker geshopt? en je meldplicht is nu ingegaan, toch?!

Nico, leuk kerstdiner gehad?

Casey, wat super geod van je vriend dat ie is gestopt! hopen dat ie het vol kan houden, end aar wordt je inderdaad meestal niet zo gezellig van...

Daan, hoe gaat het bij jou met je zieke mannetje?

HIer is ella al een tijdje heel erg moe. Ze lang nu al om 11 uur weer op bed terwijl ze pas om 8.30 wakker was. En de hele tijd duim in dr mond en huilerig, dus die heeft ook iets onder de leden denk ik.

Met milan gaat het super geod, echt een schatje!! En wendagen, tja... eigenlijk wist ik wel dat die binnen je contract vielen, maar was t vergeten, dus is helemaal mn eigen schuld maar komt wel erg onhandig uit.

Gisteren heel de dag met mn moeder gewinkeld, hele leuke winterjas gekocht (mn oude kon echt neit meer) en een vreselijk over-de-top oilily tas, ik ben normaal echt van de hele sobere dingen, dus wel grappig om eens iets totaal anders te kopen :-)

En, we hebben besloten om toch te gaan trouwens. Vriend was ook wel voor. Maar dan wel gratis om de disndagochtend, zonder jurk of ringen oid. En dan geven we op vrijdagavond een klein feestje bij ons thuis - maar wel met een bruidstaart want die vind ik zo leuk!!

maar vind het wel een heel raar idee hoor, behavle mn ouders en jullie weet ook nog niemand het, ht is niet echt iets wat bij ons past ofzo, moet nog even aan het idee wennnen voordat ik het verder ga vertellen
Nitro laat mij dan de eerste zijn om jullie te feliciteren!

GEFELICITEERD :cheer2:

Hartstikke leuk dat jullie gaan trouwen!

Met Emma gaat het goed hoor! Lekker kind....vandaag was ze wat hangerig en tegen alle gewoontes is, had ze zonet geen trek in brood, dronk ook niet zoveel. Misschien heeft ze ook wel wat onder de leden. Ze ligt nu te slapen en dat doet ze niet vaak meer, slapen overdag is er bijna af.

Nou heeft ze vannacht wel liggen kletsen, misschien komt het daar wel van. Ze had het over 'aapies' (schaapjes) en nog een hoop andere niet verstaanbare zaken.

Gisteravond stond ik te koken. Emma stond bij me in de keuken, deed haar armpjes omhoog en zei: mama pannuh kijkuh. We laten haar elke avond in de pannen kijken als we aan het koken zijn. Dat vindt ze interessant en dan probeert ze te benoemen wat er allemaal in zit(aadappoels bijvoorbeeld :love: ). Nu zei ze zelf dat ze ff in de pannen wilde kijken. Dat klonk zoooo schattig! Echt een smeltmomentje.

Zo ... genoeg ego verhaal voor nu!

Groetjes, Josje
Klinkt heerlijk Josje. Wat fijn om te horen dat het alweer ietsje beter gaat met je. Je komt er wel een daarna ben jij aan de beurt om het stokje over te nemen wat betreft het zwanger zijn.

Nitro, leuk dat jullie toch gaan trouwen. Houd je dan je eigen naam of hadden Ella en Milan ook jou naam. Je vriend (toekomstige man) kan ook jou naam aannemen natuurlijk. Tegenwoordig mag je zelfs de namen aan elkaar plakken.

Marlee, fijn dat het zo goed gegaan is. En ja rustig doen, leg dat maar eens uit.

Het kerstdiner was gisteren wel gezellig maar vorig jaar was veel beter. Volgend jaar wordt het een andere opzet maar dat ga ik niet meer regelen.

De nacht erna was minder, om half 2 slapen en 3 kwartier later was Tim wakker. Na een kwartier weer in zijn bed tot 3 en toen bij ons. Om half 5 was ik op, tot die tijd een goed half uur geslapen. Kreeg een flinke harde buik, zo uit het niets en daar reageerde de baby nogal wild op dus ik schrok er een beetje van en was er klaar mee dat Tim iedere 2 minuten tegen mijn schouder lag en dan weer niet en mama riep. Hij weer in bed en toen om half 7 weer wakker. We hadden dus 1,5 mogen slapen. Vriend heeft hem om 8 uur meegenomen naar beneden en ik heb nog even gelegen en nog een klein uurtje kunnen slapen. We weten niet wat er met hem is. Vanmorgen was hij heel vrolijk en aan het spelen maar hij gaat niet slapen en is nu ook doodop en mopperig, koortsig.

Beetje klaagverhaal geworden. Vervelende voor vriend is dat ik niets mag met Tim, mag hem niet troosten, knuffelen, in bed stoppen, eruit halen dus hij moet alles doen terwijl hij ook nauwelijks geslapen heeft. Denk dat we er straks vroeg in liggen. Misschien wil Tim nog even samen in bad zodat hij lekker lui wordt en gaat hij dan slapen. Denk dat wij dan ook vrij snel plat gaan want ik denk dat vannacht nog niet beter wordt.

Ik ga eten maken kan vriend even uitrusten op de bank als Tim tenminste stil gaat worden in bed.

Is dat bij jullie trouwens ook zo erg als papa en mama thuis zijn als ze ziek zijn dat ze zo'n sterke voorkeur hebben?

Als papa er niet is dan is het geen probleem maar zodra we allebei thuis zijn wel.
Nitro, leuk nieuws! Gefeliciteerd met jullie voornemen!

Josje, fijn dat het velletje al weer wat beter gaat passen. Is goed om te horen. En natuurlijk fijn dat het met Emma ook goed gaat.

Marlee, tip om kleine jongetjes rustiger te houden: pijnstilling afbouwen. Ik weet natuurlijk niet wat er voorgeschreven is door de arts (en dat kun je natuurlijk beter aanhouden dan mijn advies ;-) ) maar onze ervaring met de laatste operatie van Daan was dat hij liep te stuiteren door z´n bed terwijl hij nog morfine kreeg, en zich rustiger hield toen die gestopt was. Het deed hem dan net zeer genoeg (hoe l.llig dat dan ook klinkt) dat hij niet meer zo actief was. Is bij jezelf waarschijnlijk ook: als je geen pijn meer voelt, ga je zelf ook meer doen dan soms verstandig voor je is.

Nic, lastig dat Tim zo´n voorkeur heeft, en dat je niks goed kan doen. Anders moet vriend misschien gericht even weggaan (in bed bijslapen)? Dat Tim het even alleen met jou moet doen, en dat jij en vriend elkaar afwisselen?

Hier geen voorkeuren nog, maar over het algemeen laten we elkaar met rust als er iemand met Daan bezig is. Het schijnt wel vaker voor te komen, heb er wel eens iets over gelezen (maar weet alleen niet meer wat :-( ) Kwam er in ieder geval op neer dat het kind soms maar gewoon genoegen moet nemen met het feit dat de andere ouder de zorg geeft, in plaats van dat ze hun zin krijgen met de ouder die zij willen. Maar leuk is anders.

Vanavond drukke avond gehad. Wedstrijd gecoacht nog, de laatste van dit jaar. Daarna wilde Daan nog even zwemmen, bij hoge uitzondering. En daar had ik dus niet op gerekend, dus hij heeft deels pootjegebaad met een teamgenootje van me. Had echt de grootste lol, terwijl hij normaal gesproken het bad bij elkaar krijst. Man en ik hebben echt vol verbazing zitten kijken. Maar wel leuk om te zien, en dus hopelijk voor herhaling vatbaar.

Daarna nog feestavond, met veel lekker eten, dus lekker rondgehobbeld en tapa´s gegeten. En nu maar hopen dat Daan nog wil slapen, want die lijkt wel wat van slag.

Ga in ieder geval ook lekker slapen, ben behoorlijk op, vanmiddag nog twee uur in de stad rondgelopen. Dus hopelijk mogen we de rest van de nacht doorslapen!

Truste!
Hallo,

Daar ben ik weer eventjes,

Marlee, fijn dat het goed gegaan is met Marius, en stuitert ie nog steeds zo? Jesse had diclofenac, bedoelde je dat? Vandaag voor het eerst een dagje met alleen een paracetamol vanochtend.

Pfff, Cees, wel fijn dat ie gestopt is, maar jammer dat je dat niet wist, had een hoop ergernis gescheelt denk ik. Lars zegt trouwens zoiets als Sjesse, en Koenie.

Josje, goed wat van je te horen, en fijn dat het ietsje beter gaat. En knap dat je al weer halve dagen aan de slag bent. Ik stuur trouwens geen kerstkaarten dit jaar, heb er even geen tijd voor gehad de afgelopen weken met al die zieke kinderen, en nu heb ik geen zin meer om iets van een foto of zo te maken van de kids, want dat doe ik meestal. Volgend jaar maar weer, maar natuurlijk wens ook ik iedereen fijne feestdagen toe.

Volgens mij is Koen nou weer een beetje ziek, had gisteren 39 graden koorts en vanochtend toen ik hem uit bed haalde al weer 38,3 en toen moest de dag nog beginnen. Die zal dus wel iets onder de leden hebben. Maar hij drinkt gelukkig wel goed. God, wat kan er toch veelsnot uit een klein kindje komen zeg. Hier komt Lars net aan met een groene neus, bleh.
He gats Daan, het houdt ook niet op zeg met de zieken bij jullie!

HIer verder weinig nieuws. Man en Daan zijn lekker boodschappen doen en naar de speeltuin, Daan was na gisteravond lichtelijk gesloopt kennelijk, want hij heeft tot 11 uur geslapen :-$ Wij dus ook, en nu moeten we het dagritme even weer hervinden. Ben benieuwd of dat gaat lukken...

Straks even nog wat nuttige dingen doen in huis, kerstboom neerzetten, tafeltje en stoeltje in elkaar zetten voor Daan, en het huis maar eens bevallingsproof maken. Gisteravond had iedereen het erover dat die kleine er nog wel zou komen in het oude jaar, dus ik ben benieuwd!
ha ladies,

Tieg, staat de kerstboom? Ben zo benieuwd wanneer jullie kleine gaat komen.

En tot 11 uur uitslapen? wat een heerlijke luxe, zal straks wel wennen zijn met zo'n ukkie die ook 's nachts nog wil drinken :-)

maar leuk dat daan nu zo van het zwemmen genoot!

Daan, het blijft een ziekenboeg bij jullie he? Ik zal hard voor je duimen voor een heel gezond 2008!

Nico, hier hebben we dat ook reglmatig, dat ze perse de een of juist de ander wil. Soms geven we er aan toe, soms ook niet, hangt er een beetje vanaf hoe het uitkomt.

Josje, leuk het dat kletsen! ella is nu heel erg van het liedjes zingen, ook ontzttend leuk!

Dit weekend hebben we nieuwe buren gekregen, die dus fijn gingen boren. Opzich helemaal niet erg, en helemaal logisch natuurlijk. Maar Ella vind boren echt verschrikkelijk, gillen, huilen. En natuurlijk heel de dag door een keer in t half uur een gaatjes ofzo. dus ze heeft niet geslapen tussen de middag... niet zo'n succes dus. Maar goed, ze ging er net dus lekker vroeg in, ook wel lekker rustig :-)
Nope, kerstboom staat nog niet. Daan kan het al wel zeggen overigens ;-)

Wel nog andere dingen gedaan, Daan z´n kamer en de gang heel goed gestofzuigd, en daar ben ik 3 kwartier mee bezig geweest :-$ Kun je nagaan hoe nodig het was. Morgen de woonkamer, slaapkamer van ons en de keuken, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren :-(

Inmiddels is de wieg ook opgemaakt, en zijn het tafeltje en stoeltje voor Daan in elkaar gezet, dus daar was Daan ook erg blij mee. Tafel is meteen goed ingewijd en heeft nu rode krassen ;-)

Nu lekker slapen, morgen een boel dingen doen, en dan mag die kleine wel komen van mij. Maar goed, liever niet woensdag, want dan is neefje jarig. En 1 verjaardag om rekening mee te houden is wel genoeg :-)

Nitro, balen trouwens, de hele dag door geboor. Hier wordt er regelmatig met zo´n schroefboormachine in betonnen muren geboord, dan zijn ze dus een half uur bezig met 1 gaatje. Ben dan wel geneigd om met de klopboor even langs te lopen, dan heb je in 5 minuten namelijk 10 gaatjes geboord.

Daan is trouwes ook van de liedjes op het moment, van het weekend hebben we hem hoofd, schouders, knie en teen geleerd. Erg grappig om te zien hoe hij dat zingt.

GA nog evne rondkijken, en dan lekker naar bed! Tot morgen!
Meld!

Huis is nog niet bevallingsproof, maar man wordt al wel zenuwachtig van me. Heb nu ook écht last van nesteldrang ;-) :-( Alles moet gedaan worden, man heeft gisteren de kapstok uitgemest, en wilde alles zo in de kast hangen. Mocht dus niet van mij, ik moet het eerst nog even wassen :-O Alles moet grondig gestofzuigd worden, heb zowaar spontaan zin in het doen van de afwas, en tijdens het afwassen stond ik mezelf te bedenken dat ik de ramen ook nog wel zou kunnen zemen O_O Kortom, het gaat hier écht niet lang meer duren X-D

Lastige is alleen dat die kleine de komende 3 dagen (tot en met woensdag in ieder geval) écht niet mag komen. Dus tot die tijd moet ik nog even druk blijven ;-) Niet dat Daan zich daar aan hield met de 3 data waarop hij niet mocht komen... :-(
Hallo!!! Zo, wij hebben het hele weekend geklust en geschilderd, dus ben redelijk kapot, heb overal spierpijn :-$ Maar het huis is (bijna) klaar :smile: Vandaag wordt beneden de vloer gelegd, boven ligt al laminaat. Nog maar een paar nachtjes op Landal :cheer2:

Marlee, fijn dat de operatie van Marius zo meegevallen is. En het is nu lekker achter de rug.

Nitro, gefeliciteerd met jullie trouwplannen! Leuk hoor, en je doet gewoon lekker wat bij je past, dat is toch het leukste?

Jos, fijn te horen dat het wat beter gaat weer.

Nic, hier geen voorkeuren bij Nina op het moment. Maar het schijnt toch heel normaal te zijn. Ik zou me er niet te druk om maken, hoewel het soms wat lullig is voor je vriend natuurlijk. En Tim niet altijd zijn zin geven als hij perse bij je vriend wil...hoewel ik wel snap dat dat vaak wel de weg van de minste weerstand is.

Tieg, doe maar de 29e, dat is mijn verjaardag X-D

Daan, ik stuur dit jaar ook geen kerstkaarten hoor, ook te druk met alles.
Tieg, ik kan ook nog wel iemand gebruiken die de ramen komt zemen in nieuw huis :-p
lau72 schreef op 17 december 2007 @ 10:34:

Tieg, ik kan ook nog wel iemand gebruiken die de ramen komt zemen in nieuw huis :-p
Haha, volgens mij heb ik gewoon nog wat in te halen van het afgelopen jaar... toen heb ik namelijk niks gedaan hier :-$
Ook wij hebben t weekend overleefd! Wel koud hoor, bbrrrr.

Tieg, gewoon op donderdag bevallen, das echt relaxed vond ik. Had vriend lekker lang weekend. Moet je wel s ochtends vroeg bevallen natuurlijk!

Dus je kunt aftellen Lau, lekker hoor. Ga ik wel in jullie huisje zitten! (waar t warm is)

Fijn ook dat Marius aardig de oude is, hopelijk is ie dat ook zonder medicijnen. Hebben jullie dat ook weer gehad!

Jemig Daan , jij blijft bezig he.. Hoe was t zingen gegaan eigenlijk, dat was toch dit weekend?

Josje wat een prachtmeid, die moet je straks in de gaten houden met alle aanbidders!

Kun je babies verwennen met een draagdoek? Als ik Silvan eruit haal krijg ik grote moppers!

Ga vanmiddag ook de HA bellen. Hij doet al paar weekjes "eng" met ademen. Zit slijm in zijn longen ofzo, die hij niet op kan hoesten en er dan bijna in stikt. Telkens weer schrik ik me kapot, want weet niet wat ik op zo'n moment moet doen... In bed leg ik m op zijn zij en op schoot hou ik m rechtop, maar wat als ie t echt niet weg krijgt... Daarbij kwam gister de hele fles er weer uit, dus de maat is vol!

Jesse heeft ook altijd al een roggel gehad , maar niet tot verstikkend aan toe.

Ook maar vragen of de groene poep normaal is, volgens voedingslijn was t omdat ie hypo allergene voeding krijgt.

En heb ook eindelijk een duowagen, dus we gaan strakjes ff blokje om. Of eigenlijk een weitje om!
Hier ook weer een weekend overleefd. We zijn nog wel moe allemaal en hebben niet eens geklust. Ben wel druk aan eht shoppen geweest en nog niet klaar :no: was wel de bedoeling geweest. We doen lootjes met de kerst en heb ondertussen voor mij en R de dingen gehaald. Nu is het bijna klaar.

Verder niet veel bijzonders. Tim is geloof ik weer beter maar wordt dan heel erg druk. Net of hij moet inhalen. HIj ligt nu wel lekker op bed maar is nog niet stil. Op maandag na het zwemmen is hij altijd snel moe.

Lau, wat fijn dat het huis bijna klaar is. Ben wel erg benieuwd hoor.

Tieg, haha flinke nesteldrang. Ik vond het ook wel fijn want dan gebeurde er tenminste wat in huis. Ik ga zo hier ook maar eens aan de slag. Ik kan nu ook bijna met de babykamer aan de slag. Hij is bijna leeg dus het bed van tim kan erin na de kerst en dan kan ik met zijn kamer aan de slag.

Daan, leuk he de winter met al die virusjes. Hoop dat het zo snel over is nu het wat meer vriest.

Marlee, alles nog goed met Marius?

Ik ga wat doen, even Tim zeggen dat hij moet slapen en dan in huis aan de slag. Ik denk dat vriend vanavond ook ziek is dus dan hebben we het volgende kindje om te verzorgen.

Oh een vraagje voor jullie. Als ik 's ochtends wakker word heb ik altijd een hele gespannen buik. Zit tegen een harde buik aan. Terwijl ik dan wel rustig en lekker heb geslapen en ook niet raar lig. Iemand een idee hoe dat kan komen?

Ik ga het morgen ook even vragen als ik de 20 weken echo heb maar dit herken ik niet van toen met Tim.
Nic, volgens mij niks om je zorgen over te maken, lijkt mij een harde buik toe. Doordat je erg rustig en ontspannen bent op dat moment, daalt het adrenalinepeil, waardoor het oxytocinepeil stijgt. En daar reageert je baarmoeder op door samen te trekken. Zolang er geen regelmaat in zit en ze niet pijnlijk zijn, niks aan de hand.

Overigens heb ik nu ook vaker last van gespannen buiken, deze zwangerschap zeg maar (dat jullie niet denken dat het hier nu spontaan begint ;-) )

En nu ga ik nog even wat te eten maken, en dan écht beginnen aan de foto´s van Daan...
Middag!!

Tieg, lekker hoor die nesteldrang. Ik hoop voor je dat die kleine zich na donderdag pas laat zien X-D .

Lau, nog een paar nachtjes... :cheer:

Nic, heb je morgen alweer de 20 weken echo.. wat gaat dat hard bij je!! Kan me die harde buiken niet herinneren bij Marius, maar is voor mij toch allemaal al weer even geleden.

Net ook even geshopt maar dan voor Marius. Nieuwe slaapzak en een wcverkleiner bij de Prenatal. Marius geeft sinds twee dagen aan dat hij moet plassen. Potje werkt niet dus dan maar zo'n verkleiner proberen.

Cees, hoop dat het snel wat warmer wordt in je huis.. Vind het bij ons af en toe al koud en een duo wagen. lekker dat je even er uit kan.

Daan, hoe is het? En josje, fijn om van je te horen, ga zo even in de Ak kijken.

Met Marius gaat het ook zonder pijnstillers prima. Heb gisteren al niks meer gegeven en hij heeft echt nergens last van. In tegenstelling to zijn ouders. We zijn allebei verkouden/grieperig niet normaal... Maar schijnt te heersen.

Moet ook nog het een en ander in huis doen, maar Marius slaapt nog niet dus ga eerst maar eens lekker surfen op internet. Op zoek naar een driewieler (kinderfiets) voor Marius z'n verjaardag!!
:cheer2: :jump: :cheer: .. Vergeet ik het nog... Nitro, gefeliciteerd met jullie trouwplannen...
ha meiden, bedankt voor de felicitaties :-)

Marlee, wat fijn dat het zo goed gaat met Marius, dat valt wel weer mee dus, gelukkig! En goed verjaardagsidee, zo'n fietsje!

Tieg, leuk he, die nesteldrang (zou het nu ook wel weer kunnen gebruiken, het is hier vies, maar heb geen zin). Maar waarom mag de baby nu nog niet komen?

En ik vind liedjes echt zo grappig, zit ze aan tafel gaat ze een liedje zingen dat ze op t kdv heeft geleerd, echt smeltmomentjes zijn dat.

Nico, morgen al weer 20 weken, wat gaat dat snel zeg, veel plezier!! en fijn dat tim wat opknapt. lukt het vandaag een beetje met je dingen doen, die gedaan moeten worden?

Casey, klinkt niet fijn van Silvan. Hoop dat HA er wat aan kan doen, want is echt schrikken he! milan had t ook een beetje, maar dat is nu gelukkig weer over. En volgens mij kun je ze nu nog niet verwennen hoor, hoogsten gewennen. Maar tegen mama aan is toch ook het allerleukste!

Lau, wat fijn dat jullie bijna over kunnen, kerst in het nieuwe huis, heerlijk!! succes met de laaste loodjes!

Milan probeert te duimen, maar lukt nog niet, dus loopt een beetje op de handjees te sabbelen, grappig gezicht. En hij vind het (onbegrijpelijk) leuk als ik zing, dat gaat ie tegen me lachen :-)
Lekker Lau, nog maar een paar nachtjes uit logeren! Wanneer gaan jullie precies over? Dit weekend?

Nitro, leuk he, dat zingen! Hier zitten we soms echt met open mond te luisteren wat ie allemaal aan het brouwen is van de liedjes.

En de kleine mag nu liever nog niet komen, omdat het vandaag de trouwdag is van m´n ouders, morgen die van m´n opa en oma (en ook de sterfdag is van m´n oma), en woensdag is m´n neefje jarig. Dus we hebben al andere dingen te doen ;-) Ach, ik zie wel wanneer ie zich aandient...

Nic, morgen 20 weken echo? Hmmm, is me vast ontschoten! Veel plezier en succes dan, vast alles goed.

Marlee, lekker trouwens, dat Marius zelf aangeeft te moeten plassen. En helemaal handig dat ie dat ook nog eens zelf op de wc wil doen.

Nou, ben klaar met het inplakken van de foto´s van Daan, de kast is gereorganiseerd, dus heb nog maar 1 stapel zooi die nog ergens een plekje moet vinden. Maar eerst maar even op bed liggen, heb een beetje gek gezeten net, dus nu overal last van :-(
We gaan vrijdag over Tieg, dus dat schiet lekker op nu.

Cees, verwennen kan niet hoor nu, gewoon lekker tegen je aan in de draagdoek. Nitro heeft gelijk, wat is er nou fijnder dan lekker bij mama liggen?
Wat gaat dat hard inderdaad he Nic. Spannend (en leuk) die echo morgen! Ik moet daar ook even een afspraak voor gaan maken binnenkort. Moet wel weer naar de vk maandag, ook leuk.
Hmm, moet nog even kijken of ik die afspraak kan gaan verzetten.

Vriend is best ziek en denkt niet mee te kunnen. Alleen gaan is niet leuk vooral omdat dit voor hem een mooie echo is.

Morgenvroeg maar eens kijken want nu kan ik ook niet meer bellen.
Goedemorgen!

Nic, heb je de afspraak nog kunnen verzetten of kon vriend toch nog mee? Lijkt mij ook niet leuk als lief niet mee kan naar 20wk echo.

Cees, herkenbaar hoor, zo´n sjachrijn bij het stoppen met roken. Tuurlijk moet je er begrip voor hebben dat het moeilijk is enzo, maar er zijn ook grenzen hoor. Misschien eventjes een goed gesprekje met vriend hierover? Zeggen dat hij dan maar weer meot gaan roken (hoewel ik dat wel begrijp, heb ik ook wel eens tegen lief gezegd :-$ ) is natuurlijk ook niet heel opbouwend.
Poehee, wat een rust hier!

Nic, kon je de afspraak nog verzetten? Of is vriend ziek meegegaan?

Lau, vrijdag al over, dat gaat dan flink snel inderdaad! Alles al ingepakt?

Hier net controle bij de verloskundige, die vond dat ik veel vocht vasthield. De weegschaal was ook flink confronterend, en bij het prikken van m´n hb bleek dat die flink gekelderd was, en dat ik op het randje van staalpillen slikken zit. Kortom, niet echt een succes. Bloeddruk was wel mooi laag, en kindje was al ingedaald, dus dat is ook mooi.

Gisteravond nog "even" de enveloppen geschreven, dus de kaartjes mogen gedrukt worden. Vandaag ook postzegels gehaald, dus vanmiddag maar even aan het plakken slaan.

Nu eerst maar even wat eten, en dan weer een dutje doen of zo :)
goedemorgen,

nog geen tieg gesignaleerd... spannend. Hoop dat je gewoon lekker ligt te slapen ofzo en de kleine nog even blijft zitten.

Nico, hoe is het met je vriend? Nog een echo vandaag, of toch verzet? Ben benieuwd!

lau, dat is niet echt een tactische opmerkinge he :-) is je vriend toen gelijk weer begonnen? hier geen rokers, dus gelukkig geen ervaring mee.

en verder weinig te melden eignelijk, ben kerstrecepten aan het zoeken. Nico, ga jouw panna cotta als kersttoetje maken, leuk he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven