Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
Lieve Stella wat enorm K... Ik had jou zo graag een mooie echo en weer iets moois om naar uit te kijken gegund en ik dacht ook echt dat het allemaal goed ging na de bloedingen. Het klinkt misschien cru maar een curretage is nu echt de beste en 'fijnste' oplossing. Dan weet je namelijk zeker dat je baarmoeder en eileiders helemaal schoon zijn en kan je lichaam zich goed herstellen, want zolang er nog maar een restje achter blijft denkt je lijf dat je nog zwanger bent en daar zit je nu helemaal niet op te wachten. Ik werd nogal overrompeld door de curretage en heb deze niet als vervelend ervaren. Je moet wel helemaal onder narcose, ongeveer een uur. De ingreep duurt maar 5 minuten. Je bent daarna wel moe en wat slap, maar eigenlijk binnen drie dagen lichamelijk hersteld. Ik heb ongeveer een week nog gevloeid daarna. Lichamelijk ben je dan wel klaar maar geestelijk is het allemaal erg heftig. Neem er de tijd voor en luister goed naar je zelf. Het is een rare periode maar ook met mooie momenten vond ik net zoals je zelf als schreeft je wordt weer even teruggeworpen, probeer daarom nog maar meer van je twee lieverds en je man te genieten. Zo hebben wij die week lekker uitgebreid getafeld met carpacio, biefstuk en rode wijn, maar das natuurlijk heel persoonlijk. Heel veel sterkte en succes dinsdag en ik hoop dat we van je horen hoe het met je gaat.

Een hele dikke knuffel!
GB3 proficiat met je mooie echo! Ben je nog zo misselijk? Succes met de dozen!

Flodder wat heerlijk dat je je kindje voelt, vanaf 20 weken is het eigenlijk pas echt leuk vind ik. Balen van je rug zeker met een dikke buik is dit extra heftig lijkt me. Gelukkig dat er met Floortje niets aan de hand is.

Hier mijn eerste dag als tijdelijk alleenstaande ouder haha. Op zich vind ik met de kindjes niet druk hoor maar ik mis de volwassenpraat en gezelligheid als ze naar bed zijn. Maar goed met de vruchtbare dagen in het vooruitzicht heb ik wel iets leuks om naar uit te kijken. Mijn man is met vrienden weg, Floddertje vroeg dit geloof ik. Nou ik ga aan min theetje, fijne avond!
Jeetje wat kut Stella! Je weet verstandelijk dat het risico er is, maar dat het je dan ook echt overkomt is kut. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar leef met je mee hoor.

Ik hoop dat die curretage meevalt en je het uiteindelijk een plekje kan geven. Sterkte meid!

GB3 wat super weer een mooie echo! Gefeliciteerd.

Floddertje wat erg met je rug, heb je al een hele dikke buik of valt het mee? Moet je helemaal plat?

Hoera ik ben ook een paar dagen alleen en de eerste avond dacht ik: yeah zappen!! Maar gisteravond lag ik om 9 uur op de bank te pitten en dan voel je je wel effe eenzaam als je alleen wakker wordt op de bank hoor.

Bedankt voor mijn naam in het schema te zetten, wie houdt dat bij? Top!

Nou ik ga effe een bakkie drinken...fijn weekend!
He allemaal,

Wat een rust hier zeg!

Mebi is idd zo, de eerste avond is leuk maar daarna is de lol er wel weer af, om alleen te zijn.

Gelukkig komt morgen mijn mannetje weer thuis. Het is toch allemaal wel gezellig geweest in het weekend, een beetje gekerstknutseld en nog wat geshopt met de kindjes. Ik ben net uiteten gegaan met een vriendin en de kinderen, haar man is ook mee, het was gezellig en het is goed gegaan. Ik ben trouwens goed bezig dit jaar, ik heb mijn kerstkaarten zojuist geschreven! Meestal verstuur ik ze tussen kerst en oud en nieuw, nu alleen nog decemberzegels kopen.

Stella ik ben benieuwd hoe het met je is,

De anderen succes met verhuizen en klussen (beide manieren haha)

Princess ben je al over? Wanneer heb jij ook alweer de echo?

Nou ik ga nog even bankhangen, doei doei!

kus Hoera
Kan niet plat zelfs. Niet te lang liggen, zitten of staan want dat doet pijn. Dus blijven rommelen. Zal van de week nog wel even foto van buik neer zetten.

Stella; hoe is het meid ???

Hoera; is je vent al weer thuis ??
Hee Floddertje, kun je ons even vertellen hoe je dat doet? Die foto's er inzetten?

Stella, sterkte morgen!!
Flodder wat erg! Heb je wel hulp? Het lijkt me heel lastig met de kindjes en dikke buik, sterkte.

Carianne, wat leuk dat fotootje van jouw mannetjes bij je naam!

Stella ik denk aan je vandaag, sterkte.

Gelukkig is mijn mannetje weer veilig thuis! Hij was er zelf ook wel blij mee en had last van heimwee, zo van wat doe ik hier in hemelsnaam, een nachtje stappen is leuk, maar drie...Volgend jaar anders! Gister de boom gezet en het is weer helemaal gezellig in huis!
Hoera wat fijn dat ie er weer is he...ik ken het gevoel hahaha.

Stella hoe is het met je?

Ja Flodder, we willen dikke buiken zien !!!

Gaat het al iets beter met je rug?

Ik ben weer in mijn zeurbui, want ik blij me onzeker voelen en ik kan het alleen hier kwijt, want niemand weet het verder en je weet hoe mannen zijn....

Ik voel me gewoon goed en eigenlijk te goed. Ik ben gewoon bang dat het niet goed zit. Misschien vinden jullie me echt een tut en denken jullie dat ik overdrijf maar ik vraag me serieus af of het wel 3x zomaar helemaal goed kan gaan? Dn heb ik heel stom wel eens het gevoel dat het wel een keer mis moet gaan....herkent iemand dit of ben ik echt toe aan een goed gesprek met een psygh?

Nou ik hoop dat verder iedereen zich gewoon lekker harstikke zwanger voelt en niet hoeft te twijfeln....

Fijne avond!
Hee Mebi, we vinden hier niemand zomaar een tut. Het blijft toch altijd eng zoiets en pas als je echt het hartje hebt gehoord en door de VK gezien bent, weet je waar je aan toe bent..

Hee Stella, meid.. gaat het een beetje???

Hee Floddertje, heb je wel een beetje hulp hier en daar? Lijkt me loodzwaar nu.

Hoera3, dank je wel voor je complimentje. Dat lukt me dus wel, zo'n fotootje invoegen. Al had ik gehoopt het bij mijn avatar te kunnen voegen maar kennelijk wil hij dat niet wijzigen (tenminste niet op mijn scherm).. Nou ja. Jullie kunnen nu in ieder geval mijn mannetjes zien.

GB3 en Prinsess, gaat het daaro??

Verder niets nieuws hier.. Ben nog steeds in afwachting van.. Vind het maar niks, die weken tussen de mogelijke eisprong en de NOD.. ik voel in ieder geval niets raars, behalve dat ik moe ben en weinig fut.. maar dat heeft mijn man ook!

Fijne avond!
Ja veel hulp hier hoor. P rent zich uit de naad, mijn ouders helpen geregeld. Heb vanmiddag een stuk gewandeld en dat gaat eigenlijk wel goed. T zijn meer de adl dingen bij de kids en zitten waar ik nu nog veel last bij heb. T gaat wel de goede kant op hoor.

Foto's: boven het berichten vakje in de rij plaatjes staat een plaatje met een bergje. Als je de aanklikt krijg je een balkje met http: Daar kan je in plakken. Namelijk de link van de foto. Bv bij mijnalbum.nl kan je een (gratis) album aanmaken waar je je foto's in kan zetten. Daar staat bij: link foto Die kan je kopieren en dan in de regel plakken. Dan komt ie in beeld.

Maar je foto moet altijd ergens op internet staan als het goed is. Of niet maar dan weet ik niet hoe het moet :-)

Mebi; tuurlijk is dat niet gek. Ook al is het de derde keer, ik had het ook hoor die eerste weken. Eigenlijk tot 17 weken en ik hem echt gign voelen. Verder geef ik me er nu helemaal aan over. Maar dat moet ook in je zitten. Nee hoor, lekker spuien hier !!

Car; zeker leuk die foto !! Hoe doe je dat dan :-) ??

Hoera; fijn dat ie er weer is !!
Afgelopen zondag: (pijn of geen pijn :-))

Ha Floddertje.. Je staat aardig recht nu Maar fijn dat het beter gaat! Ik heb jouw tip al eens geprobeerd en dan een foto via mijn hyves fotoalbum geupload, maar het werkte ook niet

De foto nu heb ik via mijn viva en dan foto's, geupload vanaf mijn harde schijf.. De avatar had ik eerst opgevuld met die struisvogel en later wilde ik het wijzigen in de foto van de jongens. Zien jullie hem dan nu ook bij mijn berichten staan? Of alleen in het profiel? Want bij de berichten zie ik alleen die verhipte vogel

Nu ja, in ieder geval kunnen jullie mijn 2 wondertjes al bekijken.. en is het een mooi kerstgroet op deze manier!
Flodder wat een mooie buik!! Hopelijk gaat het alweer wat beter met je rug.

Mebi, je mag hier lekker twijffelen en spuien en die eerste weken zijn ook echt niet leuk, hoe lang moet je nog tot de echo? Of heb je dat al geschreven, ik weet het even niet meer.

Car ik vind het ook niets dat wachten , dat duurt zooooo lang. Alhoewel ik wel moet zeggen dat de dagen deze maand voorbij vliegen. Ik heb NOD op 2 januari, wel lastig want we hebben echt een goeie fles champagne voor oud en nieuw..Volgens de babybrabbel mag ik wel al op de 30e testen maar gezien het feit dat ik vorige keer 5 dagen te laat pas positief testte wil ik nu geen risico nemen en denken dat ik niet zwanger ben en dan aan de champagne gaan (snappen jullie het nog...?)Dus ik zal me maar gewoon inhouden deze kerst en oud en nieuw.

Stella hoe is het gegaan?

Hoe gaat het met de verhuizers?

Ook van Mirjam hebben we al even niets gehoord, volgens mij is jouw NOD nu bijna?? Succes!

Ik ga weer snel werken, het is druk zo die laatste dagen
Heej Hoera3,

Volgens mij kun je best een glaasje drinken hoor, het loopt heus niet de spuigaten uit. Die ene keer mag niet uitmaken, volgens mij. Maar als je je er zelf niet goed bij voelt, moet je het natuurlijk niet doen. Bij mijn eerste zwangerschap mocht ik af en toe een glaasje en dat is goed uitgepakt verder hoor, geen problemen. Bij de tweede zwangerschap (dus 2 maanden na de bevalling van mijn eerste) heb ik zelfs de eerste weken van alles gedaan: verkeerd voedsel gegeten, alcohol gedronken en medicijnen geslikt die niet tijdens zwangerschappen ingenomen mocht worden (ik wist het niet, was ongepland) maar toch is ook nummer 2 er goed vanaf gekomen. Als je het eenmaal weet, dan kun je er rekening mee houden, maar voor hetzelfde geld is het nog niet raak, heb je jezelf ontzien.

Nu ja, ik heb mijn NOD al iets eerder maar ik ga verder niet moeilijk doen.

Sterkte met de drukte!
Hey ladies,

ik ben nu echt zo ontzettend MOE! Nog even doorbijten. Zaterdag is de grote volksverhuizing. Zal erg blij zijn als dat achter de rug is. Zie er erg tegenop...

Had niet verwacht dat het me zo zwaar zou vallen... verhuizen en zwanger zijn. Waren we maar een week verder...

Volgens mijn VK mag ik met kerst en O&N ook gerust een glaasje wijn/champagne nemen. Als het maar geen flessen worden. Als ik dat ga doen lig ik direct onder de tafel. Hihi...

Ik ga even wat eten en weer verder met inpakken.

Liefs!
Meiden..sorry maar ik heb het even heel druk gehad. Verjaardag van zoonlief (is nu 1 jaar !! -schema) sint op school en thuis, kerst etc. En tot overmaat van ramp is onze pc ermee opgehouden. Ik was erg bang dat alle foto's weg waren. incl. bevallingsfoto's van mijn zoon. De tranen stonden achter mijn ogen. Maar gelukkig wist manlief ze wel van de oude schijf af te krijgen (handig die man ;)) Ik heb ze nu dus ook gelijk op cd gebrand en laten afdrukken.

Maar goed..op naar de kerstdrukte. En hopelijk naar een zwangerschap dit zou ik kunnen testen op 1ste kerstdag !!

Stella..meid wat erg voor je. Ik hoop dat je het snel achter je kan laten en het een plekje kan geven. Dikke knufffff

Mebi, leuk dat je hier ook meeschrijft ...gezellig !

Flodertje..wauw wat een mooie buik heb je al ;) Beterschap ook.
He Mirjam, leuk dat je er weer bent en dat wordt aftellen voor jou, nog een dik weekje!! En al verschijnselen?

GB3 nog even volhouden, het komt nooit gelegen zoiets.Wij zijn verhuisd toen annemijn twee weken oud was en dat is absoluut ook geen aanrader!

Carianne, tjee binnen twee maanden zwanger van de tweede dan sta je volgens mij wel raar te kijken. En taj ik zal heus wel een glaasje drinken hoor met kerst en oud en nieuw, ik ben alleen zo bang dat het dadelijk weer fout gaat ook al weet ik dat de miskraam heus niet aan dat ene glaasje heeft gelegen, dus ik moet me ook maar niett gek laten maken en lekker gaan genieten met de feestdagen
@ GB3, sterkte meid! Hou vol! Straks zit je weer lekker op je plekje! Heb je genoeg hulp?

@ Mirjam, fijn dat je er nog bent ben idd ook benieuwd of je al mogelijke verschijnselen hebt..

@ Hoera3.. We stonden idd raar te kijken toen er plots al weer een zwangerschap was.. En ik voelde me al niet zo lekker en wat misselijk Nu ja, ik ben er nu wel trots op, het is het kindje rechts op de foto. Niet echt mislukt, toch? Maar evengoed had het verkeerd kunnen aflopen. Ik heb toen met 20 weken echo een hele uitgebreide checkup gehad, met name extra controle op de ledematen en centrale zenuwstelsel..

Ik kan me voorstellen dat je het eng vindt om nu een glaasje te drinken vanwege je recente ervaring. Maar ik denk zelf niet dat het daardoor zou hebben doen misgaan.. Waarschijnlijk zat er al iets anders fout, lijkt me. Maar goed, enige advies die ik kan geven is dat je je gevoel moet volgen...

Verder voel ik me een beetje somber, maar dat is het meer vanwege de verjaardag van mijn moeder die vandaag zou zijn. (ze is in april 2004 overleden na lang ziekbed en ik was toen 4 maanden zwanger van haar eerste kleinzoon) Blijft voor mij altijd wel weer een reminder.. Trek ik het me dan bewust aan, vraag ik me af??

Ik kom morgen weer even neuzen, vanavond naar college

Liefs, Car.
Dank je Car en hij is heel goed gelukt jullie tweede zoontje! Sterkte vandaag, het blijven altijd rare rotdagen hoe lang het ook geleden is. Ik ken het gevoel, mijn vader is 11 jaar geleden overleden. Nou sterkte vandaag en succes op college vanavond . wat studeer je ook alweer? Je zult het vast wel verteld hebben, maar ik weet het niet meer.
Hallo allemaal,

Nou ik heb het achter de rug, het viel me allemaal erg mee. Ik zou om 14.00 aan de beurt zijn, maar dat werd helaas 15.00 er kwam een keizersnede tussen. Lekker tactisch om dat even aan mij te melden. Om 15.30 werd ik weer wakker en had geen pijn helemaal niks, ik dacht nog hebben ze wel iets gedaan. Alleen mijn mond deed goed zeer, mijn tong is helemaal dik en kan nauwelijks eten en mijn kaak is blauw en doet zeer, hebben ze me aan het goede geholpen, haha. Maar goed dat zal wel komen door dat tube-geval en ze zullen mijn tong wel tussen mijn kiezen hebben gelegd of zo.

Het vloeien was echt heel weinig alleen vanacht en nu lijkt het wel op gang te komen want ik voel het steeds lopen.

Verder voel ik me wel goed, maar met vlagen kan ik alleen maar huilen. We gaan dadelijk naar brabant naar mijn ouders en morgen met vrienden lekker een week naar de ardennen, dus ik doe lekker niks alleen genieten van mijn mannen.

Ik wil iedereen fijne feestdagen wensen en ik kom na mijn vakantie denk ik weer reageren.

Veel liefs Stella
Heej Stella, fijn even wat van je te lezen. Vervelend van je mond! Hopelijk trekt alles snel weg en kun je inderdaad weer een beetje lachen straks. Dat je nog emotioneel bent, kan ik me heel goed voorstellen. Ik zou het gewoon toelaten, het hoort er toch bij. En je lijf staat natuurlijk ook nog even op de kop..

Hele fijne dagen, geniet van je weekje en ook veel sterkte!!

Liefs, Car.
Oh ja, Hoera3, ik doe nu 2 modules strafrechtcollege's. Gisteravond de laatste gehad, begin februari examen. Ben heel benieuwd!

Fijne dag!
joehoeeee! ben ik weer ff.

Sorry dat ik niets horen maar we hebben nog geen internet en verhuizing was loodzwaar in combi met zwangerschap...

Man was ook nog een week naar Hong Kong voor werk dus het was afzien. Ook de verwarming mag niet aan want anders springt de granieten keukenvloer...

Zodra ik internet heb (hopelijk snel) laat ik weer wat horen (zit nu in een bieb te internetten heel even).

Stella, dikke knuffel en heel veel sterkte de komende tijd!!

Voor jullie allemaal alvast fijne dagen en tot gauw

ps ik herken heel erg dat gevoel van gaat het nou ook een derde keer goed mebi. Het lijkt een beetje onwerkelijk nog ook

leuke foto Car!

liefs
Heej Prinsess, fijn je weer even te lezen. Wel pittig voor jou zo!

Hopelijk in het nieuwe jaar wat meer op de rit en wat meer "rust" aan je hoofd. Sterkte met alles!
Even update:

Helemaal goed en helemaal leuk !! Mooi druk dwarsliggertje :-)

Placenta ligt weer stukje voor de uitgang dus over 3 weken mag ik weer (wat naar nou :-))

Er zit een echo met het geslacht in een dichte enveloppe in mijn jaszak. We gaan hem ws zaterdag avond open maken. Als we samen zijn met een romantisch etentje. Na de verjaardag van Floortje zodat we niet liegen als we de komende dagen zeggen dat we het echt niet weten. Daarna kijken we wel wie het echt wel of niet wil weten en aan wie wij het kwijt willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven