Een wondertje in 2009....?

18-03-2009 16:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 31365 berichten in ene een nieuw topic.

AARDVERSCHUIVING...!

Een wondertje in 2009?

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008

BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
Leuk hoor Vibeke, blijf lekker in die bubbel!

Hoe voel je je er mentaal onder Maxem?
Nou ik ben nog bezig om te herstellen. Maar tot nu toe moest ik meer aan het idee wennen toen ik de operatie nog niet gehad had. Maar mischien dat ik ondanks dat het het beste is toch wel jammer vind. Weet het niet. Weet wel dat het verstandelijk gewoon goed is. Geen pil en rotzooi meer in mijn lijf.
Maxem wat gaat de tijd snel dat je de ingreep nu al achter de rug hebt. Vind je het misschien allemaal wat snel gaan zwanger, bevallen amper in het gewone dagelijkse leven en al gestereliseerd.

Aruba fijn voor je dat je de andere functie ziet zitten, en minder reistijd is altijd beter. Ben je ook nog eens sneller thuis. Hoe gaan ze verder met je om, omdat je er nog zo kort werkt.

Hier nog niet ongesteld, maar het voeld ook niet of het raak is. Meestal weet ik het altijd wel of het raak was.

Normaal is het toch 14 dagen na eisprong dat je ongesteld word. Dus dat zou morgen moeten zijn. Ik had dag 11 of 12 de eisprong en morgen is het dag 26.

Voor Veertje schoenen gekocht jeetje wat belachelijk duur, het scheeld dat ik nog 15 euro aan kortingsbonnen had. Want is toch belachelijk dat je 80 euro voor schoenen moet betalen die inimini zijn. En dan had ik nog 20% kortingsbon gekregen van vriendin die daar werkt. Dus ik was dit keer voor 48,50 euro klaar, wat ook al een belachelijke prijs is.

Moet je voorstellen dat 80 euro gewoon 165 gulden vroeger was.
Ana: Duim voor je.

Schoenen ja ik ben hier altijd 100 euro per paar kwijt. Voor de winter en de zomer. Wordt over 2 jaar 300 euro voor de zomer en 300 euro voor de winter. En dan heeft vooral de oudste er ook nog een aantal schoenen naast.

Wat betreft de sterelisatie is snel gegaan ja. Maar we waren er overuit dus ik had zoiets van waarom wachten. En een 4e past echt niet en vriend wil het echt niet. De 3e is er al gekomen omdat ik dat graag wilde. Hij vond 2 ook best.

Maar hoop dat het voor jou wel raak is deze maand.

Ga straks weer vroeg naar bed. Heb hoofdpijn en vriend ook. En ben nog moe van de narcose, mietje he.
Maxem! ben blij wat van je te horen! Fijn dat het goed gegaan is, ga lekker slapen, goed uitrusten, zo'n narcose is niet niks, duurt echt wel even voordat die helemaal uit je lijf is!

Veertje, duim voor je hoor!

Ja, achterlijk duur he die schoenen? Weet er alles van en dan zijn ze er ook zo snel weer uitgegroeid. Of zoals onze dochter deed drie weken geleden met haar mooie nieuwe schoenen, afremmen op haar neuzen van de schommel. tja, dag een en het nieuwe was er alweer af....

Vibeke, heerlij die babybubbel, blijf erin en geniet! Heerlijk!

Aruba, wat goed je nieuwe functie, gefeliciteerd! Hartstikke leuk, is straks ook fijn hoor met je baby, wat vastigheid! en als je nu leuke collega's heb is dat ook wel wat waard toch?

vandaag zand gehaald voor de zandbak, was zulk lekker weer en een beetje aangerommeld in de tuin. leuk alle plantjes komen weer boven!
Net gehoord dat er weer 2 bezichtigingen gepland staan! Spannend.

Ana, ze gaan heel goed met me om. Zit er nu al meer dan een half jaar en heb een vast contract dus hoor er gewoon bij en iedereen is heel lief voor me en gelukkig geen scheve gezichten omdat ik toch vrij snel in mijn nieuwe baan zwanger ben.

Narcose kan inderdaad veel invloed hebben op een mens, soms zelfs nog weken hoor ik wel eens.

Kan me voorstellen dat het toch een soort verdrietig is Maxem. Afscheid van wat je die mooie kinders heeft gegeven.

Ana, toch spannend... De eerst mk wist ik zéker dat ik zwanger was. Al bijna een week van te voren. En deze keer wist ik het zéker van niet. Ik blijf dus hopen voor je hoor!!!!
Marloussie wat een vervelende buurman heb je zeg. Beetje asociaal.

Maar super dat je je kleintje voelt! En nog een maand dan heb je je echo al.

Deerne al bijna 37 weken, het wordt spannend nu hoor. Ben benieuwd wanneer de kleine gaat komen.

Ring ja leuk he babyshoppen. Allemaal zo leuk dat kleine spul. Wat voor iets had je gekocht?

Veertje dikke

Snaai Grey was weer leuk he. Meestal lig ik nu wel op bed rond negenen (ja oma rits) maar voor Grey heb ik een uitzondering gemaakt.

Aruba fijn een nieuwe functie. Je klinkt erg tevreden. Lekker wat rustiger als de kleine komt.

Succes met de bezichtigingen!

Vibeke lekker hoor die babybubbel. Geniet er maar van. En fijn dat jullie uit de naam zijn.

Maxem heb je nu nog pijn of niet meer? Hoop dat het over is. Zijn dat oplosbare hechtingen? Vond je het eng of viel het mee?

Hier alles goed. Kleine huilde dus ligt nu op schoot te slapen. Ziet er heel stom uit maar volgens mij ligt hij best lekker. We gaan zo even wandelen. Beetje conditie weer opbouwen.
quote:Aruba schreef op 31 maart 2009 @ 10:02:

Zwaai even terug.

Heb wel nieuws. Maar per 1 mei de overstap naar een andere functie. Op één plek ipv elke dag moeten reizen. De functie is wat minder uitdagend maar blijf wel het zelfde verdienen en ik vind de collega's er super gezellig. Voelt als een hele verstandige keuze!lekker meis, dat is wel zo prettig als je straks kingsize zwanger rondhobbelt !
Dankje Yamuna, ja ben er ook echt tevreden over.

Hoe gaat het met jou? Is je man alweer aan het werk? Hij was een tijd uit de running door zijn arm toch? En ga je nog naar de sauna?

Ring, probeer me voor te stellen hoe die kleine man bij de ligt...

Conditie opbouwen, goed hoor! Hoe is het met de zwangerschapskilo's? Gaat dat er een beetje af of is dat toch lastig?
Denk dat je mij bedoelt Aruba of niet?

Tja de zwangerschapskilo's. Ben alweer even zwaar als voor de zwangerschap (ik was best dik) maar zie er nog hartstikke zwanger uit vind ik. Echt nog een buikje.

Maar langzaam aan val ik ook wel wat af hoor. Ik eet me een slag in de rondte maar volgens mij verbrand ik heel veel met de borstvoeding.
bij ring mogen er nog heel wat zwangerschaps kilo's bij

ja yamman is weer lekker aan de arbeid.

en nou je het er over hebt... ik zou afgelopen zondag naar de sauna, maar mijn vriendin was verhinderd.

dus nu gaan we komende zondag

gisteren was de succesvolle inseminatie een jaar geleden.... wat gaat de tijd snel !
Ja Ring/Rits, wist dat ik er een keer mee in de fout zou gaan! Maar toch fijn dat je in ieder geval weer op je oude gewicht zit. Beter dan dan het er niet af wil toch.

Waaauw wat bijzonder Yamuna, die dag. Fijn dat hij weer werkt. Tenminste, als mijn vent een week thuis is dan vind ik het na die week ook wel weer genoeg
Whaha, Yamuna... Inderdaad, er mogen nog wel wat zwangerschapskilo's bij. Ben nog steeds niet aangekomen. Maar ja, het kindje doet het goed en daar gaat het om. Bijzonder dat het alweer een jaar geleden is... Toen was dus ongeveer ook mijn conceptie voor de tweede keer. En die van Maxem. We gingen namelijk alledrie tegelijk op. Raar idee.

Ik heb een setje van Noppies gekocht en een setje van Prénatal eigen merk. Maar wat zeg ik natuurlijk niet, dan weten jullie wat het wordt!

Lekker Aruba dat je per 1 mei kan overstappen naar een nieuwe functie. Brengt vast een hoop rust met zich mee.

Ik heb net heerlijk een paar uur in de zon gezeten. Fijn hoor, dat het weer wat warmer wordt!
Hallo dames, niet veel nieuws hier. Gisteren naar de verloskundige geweest en alles was goed, kindje was alleen nog niet ingedaald.

Veertje, niet leuk zo'n negatieve test. Ben je al ongesteld geworden?

Maxem., fijn dat de operatie achter de rug is.

Aruba, gefeliciteerd met je nieuwe functie, lekker dat ze op je werk zo met je meeleven.

Voor de rest een dikke knuffel.

Ga denk ik even een middagdutje doen.
O Veertje, vergeet ik jou helemaal... Dikke knuffel voor je. Het is rottig dat het nu weer niet 'raak' is en ik hoop dat je 'ons' snel mag volgen.
Aruba, bedankt om toch even te reageren in die topic. Ze kon jouw reactie blijkbaar ook wel op prijs stellen. Ik heb het in jouw geval toen niet tot op het einde gevolgd, daarom wist ik niet dat jij uiteindelijk geen molazwangerschap hebt gehad. Jammer genoeg heeft zij wel een mola..

Jij en Ring zijn hier op het forum de twee grootste succesverhalen waar ik me blijf aan optrekken. :-) Hoop dit jaar ook zwanger te mogen worden en het ook blijven natuurlijk. Ben vol spanning aan het afwachten tot zaterdag, dan zit ik aan dag cd 29 en dan krijg ik een testje in het ziekenhuis. Af en toe krijg ik eens een pijnlijke kramp in mijn baarmoeder, maar het zwangerschapshormoon kan ook die symptomen geven dus het is een beetje moeilijk om daarop vast te pinnen. Afwachten dus..

Ondertussen veel succes met jullie buikjes hier allemaal, en voor de niet-zwangeren duim ik lekker mee.
quote:drew schreef op 01 april 2009 @ 16:48:

Jij en Ring zijn hier op het forum de twee grootste succesverhalen waar ik me blijf aan optrekken. :-)Dat is lief van je. Hopelijk kan jij je daar snel bij aansluiten!
Drew, nog een paar succesverhalen.

- Rits zit na 2 miskramen nu ook met een gezond mannetje op schoot.

- Snok van het topic: ''35+'' is na 2 miskramen ook al bijna 40 weken zwanger.

- Chica78 van het topic ''lekker gewoon zwanger worden en zijn'' heeft volgens mij 3 miskramen gehad en is nu 12 weken.

- Titsandtwits heeft het ook 2 keer meegemaakt.

En zo ken ik er nog een paar hoor!!!

Dus al met al zijn er best veel succes verhalen om je aan vast te houden.

Duim met je mee voor zaterdag Drew.
Snok moet toch nog een maand? Die is volgens mij nog geen 40 weken, als ik me niet vergis is zij in mei uitgerekend.

Ik ken inderdaad nog meer succesverhalen. Onder andere van het topic 'weer zwanger worden na een miskraam.' Geef de moed nog niet op, al is het soms heel moeilijk...
Zijn details Ring! Ik wist het gewoon niet precies meer
Nog niet ongesteld maar vanmorgen nog wel extra testje er aan gewaagd, een mat care maar dan een gewone niet de ultra.

Negatief natuurlijk.

Ik weet het niet, geen goed gevoel en nu heb je het liefst duidelijkheid om de hoop weg te nemen. Dan denk ik van zal in nog een testje er aan wagen zo'n ultra gevoelige test.

Ik ben wel gestopt met de progetoron omdat test toch negatief was.

Want dat kon ik stoppen als ik of zwanger was of ongesteld ben/word.
Stomme vraag maar kan hem nu nergens anders stellen... Bij het douchen merkte ik dat mijn baarmoedermond een beetje open stond. Is dat niet raar?
dat kan aruba.

bespreek het voor de zeker heid morgen even met je VK
ik schrijf wel lekker mutsig vandaag

dat kan ... tsssk alsof je zit te jokken

het kan zijn dat het lijkt alsof ie iets open staat doordat ie dikker en steviger is geworden.
Tja dat is zo kloterig aan in het Zkh lopen he. Heb helemaal niet het gevoel zulke mutserige vragen te kunnen stellen. Daarom stel ik ze maar hier. Maar vraag het anders nog wel even aan mijn stiefmoeder, verpleegkundige.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven