eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Haha, ik vond die van ons al zo lang, maar zij gaat nu echt uit maatje 56. De shirtjes zijn te kort, ze heeft een lange romp. Ik ben zo benieuwd naar alle baby's, we moeten ze echt naast elkaar leggen de 20ste! Misschien maakt het sowieso verschil dat die van ons een meisje is. Ik ga maar gauw maatje 62 aantrekken, rompers heeft ze nu al in die maat.

En inderdaad, wil hij niet slapen, dan toch niet? Wij rekenen ook vanaf de nacht, vannacht was het weer precies 4 uur. Ik hoop dat ze dan aankomende nacht weer langer slaapt en dat we weer naar 5 voedingen kunnen. Ze heeft er gisteren 5 gehad en blijkbaar moet ze dan toch een beetje inhalen.

Goed nieuws voor mij: de weegschaal geeft nog steeds hetzelfde aan, maar....roffel roffel: ik kan mijn oude broeken weer dicht. Echt mooi zit het nog niet, dat buikje waar Jules het over had kruipt er overheen, maar hier ben ik al blij mee. Een spijkerrokje zit al wel goed, zeker omdat je daar nog een panty onder hebt!

Ik weet niet of standaard vullender is, ik zou denken van wel, maar dat hoeft natuurlijk niet. Weet het CB vast wel.
Alle reacties Link kopieren
Ha lieverds,

Geen bloed, wel nog steeds een hoge temp maar ook zéér karakterestieke lage rugpijnen. We zien wel.

Dat ik niet test is eigenlijk het omgekeerde van stoer, ik wil het niet weten als het niet zo is. Ik wil niet wéér teleurgesteld zijn in mijn lijf. En zeker nu, nu het allemaal zó anders is dan de vorige keren dat ik 'iets' voelde. Het voelt alsof het zo ís, al mijn 'dingen' zijn te herleiden naar een prille zwangerschap. Nu wil ik niet weten dat het niet is zo, ik blijf liever nog even in deze fijne onzekerheid. Misschien ga ik zelfs wel pas testen na 35 dagen? Maar dat kan ik jullie niet aan doen denk ik dan weer.

Gister een giga huilbui gehad met dé man op de bank, over het bovenstaande. Ik ben ook zo'n emotioneel wrak wat dit betreft.

Nou ja, genoeg gezeur. Ik kan me keihard voorstellen dat jullie denken 'Test nou gewoon, zeikwijf'. Misschien morgen?
Argh! Mn boobies zijn niet meer wat ze waren! Ik ben even totaal in shock: nadat ze steeds aan het pijn doen zijn, gevoelig zijn en kloppend in mijn Bh liggen (doe je ogen dicht en stel je dát eens voor, hahaha) lijken ze opeens niet meer op de 'oude'!

Er lopen dikke aders zéér zichtbaar onder de huid en het 'allerergste' mijn tepelhoffen (hofjes?!) zijn zichtbaar groter aan het worden, aan beide kanten maar één kant meer dan aan andere zie je een duidelijke verbreding van de tepelhof, alsof ik plaatselijk héél bruin ben. Het gaat hier om bijna een centimeter bij de één en een een halve centimeter bij de andere.

Nu heb ik al redelijke grote tepeldingensen (zijnde een halve neger) maar dit slaat nergens op. Ze lijken beginnen te lijken op de salamischijven van mijn zus (mét kind).

Morgen ga ik testen, ik ben er klaar mee! (Ik zou bovenstaande zeur bericht kunnen editten maar jullie mogen best lezen wat voor miep ik ben.....)
Woehahahahaha, Lily, ik moet even heel hard om je lachen. Wat schrijf je dat leuk op. Je lijf is aan het veranderen, ik hoop echt dat het helemaal raak is! Ik kan niet wachten tot morgen, gelukkig heb ik geen grote plannen en kan ik de boel mooi in de gaten houden. Wat zou het geweldig zijn, meisje!

En schrijf maar lekker op. Is ook leuk voor later!
Lily, volgens mij ben je hartstikke zwanger! Een plattegrond van een metro op je tieten is een goed teken! En wat een grappig omschreven verandering van je tepels! (hihi). Ik heb er echt een goed gevoel over. Al helemaal als je schrijft dat je zus MET KIND!!!! er ook zo uit ziet! Morgen check ik om de minuut het forum hoor!

Es, helpt die nighttime?

Soep, wilde nog op jouw artikel reageren, maar toen knalde ons internet eruit. Wat een waanzin. Hoe weten ze nou welke babies fv krijgen en welke bv, want alle voeding wordt in een flesje gegeven op het KDV? En het is misschien ook wel logisch dat de meeste wiegendood daar voorkomt, omdat de meeste kinderen toch een groot deel van de week op het KDV is! En de regels daar zijn echt gigantisch streng en de controle best wel hoog!

Jullie zijn beide ook groot, hè soep, dus die kleine van jullie gaat dan denk ik ook wel hard.

Hé en fijn dat je al wat beter in je broeken kunt. Die blubber zal wel gaan afnemen (zegt ze hoopvol).

Zo, wij gaan zo even lekker naar buiten. Het zonnetje schijnt hier heerlijk! We hebben al met die kleine gedouched en hij ligt nu nog ff een tukkie te doen.

Tot later! Liefs Jules
Lily, ik begin hier toch een heel klein beetje te juichen, hoor. Toen ik zwanger was en ik het nog niet wist schrok ik ook van met name mijn tepels... die waren ineens zo dik!!!

Ik lag toen ik bad en dacht: woooooooowie, wat is dit????

En toen wist ik bijna zeker dat ik zwanger was!

Vanaf morgenvroeg zal ik tot en met donderdag niet meer in de mogelijkheid zijn om internet te raadplegen, dus pleaeaease, als je gaat testen morgen (doe maar, doe maar, doe maar) doe het dan lekker vroeg ;)).

Jules, wat een lekkere grote vent heb je! Geen wonder dat hij veeln (heeft) (ge) huilt, hij is hartstikke hard aan het groeien!!!!
Hier kom ik nog op terug
oh lily.. superspannend.. die boobies.. dat moet toch een goed teken zijn!!! ik had het ook hoor, bij elke stoot er tegen aan dacht ik dat ik van de pijn verging terwijl ik eerder echt nooit iets voelde en ook die tepel-groei van je.... begin toch echt te hopen en denken dat het raak is,, testen morgen en dan gaan wij gewoon alleen maar achter de pc zitten. Succes meis, en eh, dat gemuts is heel normaal hoor, gewoon doen dus en gewoon opschrijven ( zo leuk en herkenbaar om te lezen :):))

andere meiden, ik ga later weer meer reageren, nu ff lekker bank hangen met lief en de krant ( meisje slaapt lekker )

dag dag
Hier regeldagje vandaag... Iedere 2 21/2 uur is het feest. Nou ja, heb nog wat boodschapjes kunnen doen (twee superleuke jurkjes kunnen scoren voor mezelf. Zonder te passen en ze zaten nog goed ook! ) en het huis een beetje aan kant kunnen maken. Heb net de spulletjes van de kleine man ingepakt want we vertrekken morgen voor een paar dagen richting het noorden. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik morgenochtend niet op de tribune zit voor Lily!!!

Lily: Als ik het zo lees, en ik ben natuurlijk geen clearblue, zou het wel eens heel goed kunnen dat jij hartstikke zwanger bent!!! Maaaar voor de bevestiging blijven we natuurlijk zitten op die tribune totdat de test is opgedroogd... Meis ik hoop het zo voor je en ik gun het je van harte!

Jules: Die nighttime helpt voor geen ene ruk! Dat wil zeggen, gisteravond niet! Huilen van een uur of negen tot een uur of twaalf.. Niet relaxt. Was het ook zo zat op een gegeven moment. Heb echt alles geprobeerd: verschonen, voeden, boeren, wiegen, zingen, niets doen. Op een gegeven moment viel hij op mijn schoot in slaap en toen heeft hij doorgetukt tot 5 uur vanmorgen en daarna tot 9 uur. Hebben dus wel oké geslapen. Wat een grote kerel is die van jullie joh!!! Kleine man hier meet 57 cm met 4800 gram.

Soep: ben ook echt benieuwd naar alle kindjes de 20e. Lijkt me super om ze allemaal te zien. (en jullie natuurlijk ook ) Hier ook al naar maatje 62 rompers, niet zozeer vanwege de lengte maar vanwege de breedte . Mouwen zijn soms nog een beetje lang maar dat slaan we dan wel om. Heb trouwens ook twee rompers van petit bateau (gekregen die zijn me echt te duur!) en dat is maatje 68 en die zitten nu precies goed. Vallen dus echt heeeeeel klein.

Hier ook fan van Indian Rose maar ook van Lee (weet het model ff niet meer moet ik zo ff in het labeltje kijken van de broek die ik nu aanheb...). Zitten iets hoger dan die van IR en hebben iets een beetje stretch. (niet achterlijk veel) Zijn ook iets goedkoper (iets van 70 euro ofzo) en vallen lekker recht en lang. Kan al mijn spijkerbroeken weer aan maar die Lee broeken zitten me nu nog het lekkerst. Hebben jullie trouwens ook dat die IR broeken enorm uitlopen? Ik moest ze altijd echt een maatje kleiner kopen dan zaten ze na twee dagen dragen goed, anders konden ze na twee dagen dragen in de was.

Ga ff kopje thee maken en hopen dat ik de tijd krijg om hem op te drinken.

Liefs Es
Lily, morgen test dag! Ik heb nu wel een erg goed gevoel en anders heeft je lijf je wat uit te leggen! Succes!

Es, je klinkt nog relaxed na een regeldag. Hoop at ie weer voorbij is.

Mimmie, lekker kunnen hangen?

Vandaag mannetje een paar uren bij mijn moeder gebracht en lekker met man naar de stad geweest. Leuke kleding gekocht, nog geen broeken, want ik wil dat blubbertje als buik (ondank dat ik niet mag klagen over de kilo's) eerst graag nog kwijt. En een schattig mutsje en wantjes voor mannetje, met deze temperaturen niet te missen.

Aan het einde van het shoppen had ik wel echt weer zin om mannetje weer te zien, dat begreep man niet echt. Maar die is natuurlijk alle dagen een heleboel uren weg bij hem (en heeft geen mama gevoelens).
Lieve, lieve meiden, ik kamp met zware schuldgevoelens naar jullie toe, omdat ik jullie schromelijk verwaarloos de laatste tijd Bijlezen lukt niet eens, laat staan reageren op alles! Jullie kleppen echt veel te veel!

Ik ben erg druk met het regelen van de laatste dingen voor mijn verlof, nog maar een paar dagen te gaan. Waarneming voor overdag is wel geregeld maar de buurtcollega's werken niet echt mee wat betreft de avond- en weekenddiensten. Die kunnen de waarnemers niet doen omdat ze te ver weg wonen. Als niemand het wil doen weet ik het ook niet meer... Ik kan moeilijk nachtdiensten blijven doen tot de weeen beginnen en dan de dag na de bevalling ook weer beginnen... Moest er vrijdag van huilen . Dan toch maar de concurrenten hier in de stad vragen... Bah, soms wilde ik dat ik een gewone baan had. Aju paraplu en tot over 16 weken!

OK, genoeg gejammer!

Vakantie was echt heerlijk! La Palma in december is verukkelijk, 20-25 graden, mmmmm! Wandelen ging prima en Lisa was super (over het algemeen) Goed geslapen en zo. Ik heb geen foto's op de laptop staan, dus dat moet nog maar even wachten. Ik kreeg trouwens ineens ' s nachts een wee! Werd er wakker van, oh ja zo voelt dat! Gelukkig bleef het bij 1 oefenwee en hoefde ik niet weken te vroeg op een eilandje in een klein ziekenhuisje te bevallen!

Ik zal jullie alvast voorbereiden op een kindje van bijna 2 in de "neeee" fase . Ik ben vanochtend schoenen wezen kopen voor madam... Ondanks de kou; geen wantjes aan, geen muts op en wel piepen over koude vingertjes! Geen enkel schoentje kon haar goedkeuring wegdragen. Brullend lag ze languit op de vloer van de schoenenwinkel en weigerde te lopen... Het zal wel hetzelfde gaan als met haar nieuwe jas: oude wegbergen, nieuwe aandoen en 5 minuten gillen. Muts en wantjes met leukoplast aan haar lijfje vasttapen als het nog kouder wordt... En dan heb ik nog best een lief makkelijk kindje gewoonlijk...

Maar als ze dan luidkeels "Poesje mauw" zingt (bijna goed!) of met veel moeite helemaal zelf haar jasje uittrekt en daarna erg triomfantelijk staat te lachen.. Video in de aanslag!

Nou meiden, ik laat het even hierbij. Beloof echt beterschap voor het nieuwe jaar!
Even gluren of Lily niet toch al getest heeft, ha ha.

Bij mij was het precies zo, mijn tepels werden raar, mijn tepelhof leek wel een wieldop geworden. Twee dagen voordat ik kon testen. Dus keep the faith en tot morgen !

Yasmine x
GRRRRRRRRRRR!

Getest: en negatief! Ik snap er echt geen hol meer van. Ik ben nog steeds verre van ongesteld en mijn temp is hoog en mijn boobies zijn raar maar de test is negatief. En dus snap ik er geen bal meer van.

Lieverds ik neem voor de zekerheid een testje mee op vakantie en mijn vooraad Clomid en dan ga ik voor detectie bij de gyn als ik terug ben want dit was gewoon kut met peren. En ik geloof niet in te vroeg testen. Ik wacht nu gewoon tot ik ongesteld moet worden. Klere zooi. Ik baal echt gigantisch maar ben niet verdrietig zoals ik had verwacht.

Jullie zijn lief, en kom allen maar teleurgesteld van de tribune af. Het was weer eens niks!

Maar goed, ik ga lekker genieten op vakantie (drie weken naar de zomer!) en ik ben de week voor de meet weer int land (dus niet zwanger Blond, helaas! Je kan geen toekomst voorspellen!).

Ik lees vanavond nog even hier en dan ben ik wég!

Dikke kus van Lily en dr salamischijven (straks blijven ze zo maar krijg ik geen kind, dát zou kut zijn!).
Lieve Lily, ik was ook verre van ongesteld en heb getest over een periode van 2 dage. Eerst op zondag, en op dinsdag had ik pas een positieve test. Ik geloof er nog wel in, hoor. En anders is de gyn wel de goede weg, denk ik!

Ik wens je een heel fijne vakantie en een goede jaarwisseling toe en ga je knuffelen op de meeting!
Shit Lily! En toch heb ik er een goed gevoel over! (en had me juist zo verheugd op een toekomst als Jomanda! Blauw staat me goed!)
Ongelofelijk Lily... SNIK

Maar het kan toch nog? Je neemt niet voor niets een testje mee toch?
Lily, kut met peren inderdaad. Lieverd, een knuffel voor jou! En hopelijk toch nog een positieve test!!!

Lieve meiden, wij gaan, de auto is belachelijk vol en wij zijn pas donderdag weer terug. Heeeeele fijne feestdagen allemaal en tot snel.
Hier kom ik nog op terug
KQ, have fun!
Ik heb op gmail ook over de mindere periode in mijn leven geschreven.
Es, kl#te zeg, zo'n regeldag! Je hebt dan dus echt ff geen rust. Fijn dat je iig nog twee leuke jurkjes hebt kunnen scoren.

En die Nighttime: geen aanrader dus! Wij hebben hier nog zo'n monster staan. Volgens mij is het meer het bad dat loom maakt, als je geluk hebt! Balen dat hij zo bleef huilen. Soms weet je gewoon niet meer wat je moet doen, hè!

En zoals KQ ook al zei: die van ons is inderdaad een grote vent: misschien dat ie inderdaad daarom extreem veel huilde. Hij kan namelijk ook echt zeer ontspannen zijn.

En Es, die IR lopen inderdaad snel uit. Ik ga eens kijken naar Lee broeken. Waar koop jij ze altijd?

Plieno, heerlijk gewinkeld dus! Echt fijn om hem soms even los te laten hè. Alleen kan ik me die moeder gevoelens helemaal voorstellen; op een gegeven moment is het ook genoeg en wil je hem graag weer zien.

Dokkie, geeft niks hoor! Kan me voorstellen dat het heel druk is voor een zelfstandige, zo vlak voor het verlof. En wat vervelend dat je buurtcollega's niet even willen meewerken. Ik hoop dat het allemaal nog goed geregeld is voordat je met verlof gaat. Succes!

Wel fijn dat de vakantie zo heerlijk was. Schrok je je niet wild van die wee? Of wist je nog van de vorige keer dat het ook wel eens een oefenwee kon zijn?

Grappig trouwens hoe je het omschrijft van die nieuwe spullen: tape erom en gaan! hahaha!

Doe lekker rustig aan en we zien/lezen je wel weer als je er tijd voor hebt!

Lily, k met p! Maar geef de hoop nog niet op. Zie het verhaal van Soep en nog anderen die eerst negatief testen en toen toch positief. Je lichaam is zo aan het veranderen; daar speelt echt wel iets!

Mochten we je niet meer lezen: hele fijne vakantie en ga er lekker van genieten. Je hebt een topvakantie in het vooruit zicht!

Gisteren is het echt best wel druk geweest: campingbedje gekocht, oma geweest, verjaardag geweest en mannetje was een engel. Heeft wel een uur echt flink gehuild, maar dat neem ik hem niet kwalijk als je van hot naar her wordt gesleept en pas om half negen lekker kunt gaan liggen. Hij was verder wel echt voorbeeldig.

Nu een beetje aan het relaxen. Ik moet nog gedichtjes schrijven en ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen... Iemand nog tips voor goeie gedichten?

Oja soep, hebben jullie nog een campingbedje gekocht? Wij zijn toch voor de koelstra gegaan. Andere kon je nog wel verhogen (net als bij een ledikant), maar ik vond dat niet echt nodig voor die paar keer per jaar. En in principe, als we echt gaan kamperen, dan moet het bedje toch weer laag. Het inklapsysteem van de Koelstra vond ik wel handig.

Doei, liefs Jules
KQ, fijne feestdagen!

Ook voor de rest natuurlijk, maar waarschijnlijk lezen we elkaar nog wel een keer voor die tijd
Wat zijn jullie toch lief!

Ik weet niet wat ik moet geloven, mijn borsten zijn écht anders en staan strak van de spanning en zien eruit als een plaat marmer met salamischijven erop geplakt en dus dacht/denk ik dat áls dat komt door de hcg dat je dat dus wel terug zou moeten zien op een test. Niet dus. Ik neem een test mee voor de zekerheid en ook een dubbele hoeveelheid Clomid, hoewel ik niet hoop dat nodig te hebben.

Tsssk, raar lijf. Verder druk bezig met koffers pakken en het huis spic en span te maken omdat schoonouders in ons huis gaan zitten als wij weg zijn.

Net ook even gmail gelezen, toch wel bijzonder dat we zo alles met elkaar kunnen/durfen delen. En wat een gave huizen!

Lieverds, ik kom nog wel even lezen maar schrijven gaat het niet worden, mocht ik nieuws hebben; ik meld het wel vanuit de andere kant van de wereld.

Dikke kus voor jullie allemaal en alvast een fijne kerst enzo. Tot in Januari!
Ik hoop dat je ons voor januari goed nieuws kunt melden, lieve lily! Ik had/heb ook van die marmerborsten, duimduimduim, dus.

Jules: wij hebben het bedje van Prenatal gekocht. Het ding is loodzwaar, maar wel heel stevig, net als de Koelstra. Allebei een goeie keuze dus.

Ik kan niet dichten, dus ik kan je niet echt helpen, sorry. Fijn dat je kleine grote man zo'n lieverd was.

Plieno: ik ga zo even lezen. Ben wel benieuwd, moet ik zeggen.

Wij zijn daarnet aan het strand wezen wandelen. Baby in draagdoek een gaan. Ik kon niet zo ver, is toch niet zo lekker lopen. Aansluitend zijn we ergens warme choc gaan drinken. Ik vond het een beetje spannend, maar het meisje was voorbeeldig op onze arm aan het rondkijken en aandacht aan het trekken.

Bij thuiskomst hoorden we dat mijn opa zijn heup heeft gebroken en in het ziekenhuis ligt. Tweede kerstdag gaan we dus naar het ziekenhuis met Kleine Soep, hij heeft haar nog niet gezien. Hij is heel broos, ik hoop dat hij nog een beetje opknapt.

Ha Dokkie, wat een toestand, al dat geregel zeg. Ik hoop dat je gauw echt van je verlof kunt genieten! Kan je de boel dan ook echt vergeten, of blijf je heel erg met je werk in je hoofd zitten?
Ik heb mezelf een nieuwe klus gegeven, naast het inplakken van de felicitatiekaartjes: mijn postjes van dit forum in word plakken. Ik ben bij pagina 49....
LILY: Ik ging express vandaag heel laat checken omdat ik zooooo benieuwd was naar de uitslag van je test. Balen dat de test niet positief was, maar nog geen duivels zijn nog steeds geen duivels!!! Ik snap ook niks meer van je lijf (ook niet van mijn eigen trouwens). Wens je heel veel plezier en hopelijk biedt je tripje even wat afleiding.

liefs Klaver
Soep, wat zielig voor je opa! Fijn dat jullie hem een fijne dag in het ziekenhuis gaan bezorgen. Daar zal ie beslist van opknappen.

Bij ons was het ook de keuze tussen Prenatal en Koelstra. Wij zijn gisteren bij zo'n babywinkel gaan kijken en het was al best laat, dus we hebben er maar eentje uit het rek gevist. Prenatal verkochten ze daar niet, dus de keuze was makkelijk. We kregen er ook nog een muskietennetje bij die je over de bovenkant heen kunt doen, maar wat blijkt: de gaatjes van het muskietengedeelte van het bedje zijn veel groter! Volgens mij kunnen daar gewoon nog muggen doorheen... Is dat bij dat bedje van Prenatal ook?

Wat stoer trouwens dat je alle posts in word aan het zetten bent!

Aan jou ook het zelfde: goed zeg dat die meid zo'n lieverd was! Fijn is dat hè!

Ging het wandelen over het zand wat minder of is het nog steeds op elke ondergrond bar en boos? Ga je naar Fysio ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven