Ervaringen sab simplex of gripe water ( darmkrampjes baby)

05-02-2020 20:49 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Zijn er hier mensen die sab simplex of gripe water gebruikt hebben tegen darmkrampjes? En hoe was je ervaring ermee??

Ik gebruik nu inflacol maar helpt niet echt heb ik t idee.
Mijn baby heeft het zwaar met krampjes. Ze krijgt borstvoeding op verzoek.

Ben benieuwd of iemand ervaring heeft ik wil haar niet zomaar van alles gaan geven maar stel nou dat t werkt dat zit dan toch in mijn hoofd

https://www.kellys-expat-shopping.nl/nl ... 150ml.html

https://sabsimplex.nl/
where ever you go, go with your heart
Skawa schreef:
08-02-2020 20:44
O dat is fijn dat ze verder geen klachten hadden! kindje* huilt vandaag heel erg dus vraag me af of ze pijn heeft. Ook moet ik nu elke dag mond oefeningen doen en t wondje masseren voor 21dagen lang zodat t niet vast groeit vind ik best spannend.
Misschien de naam van je kindje even verwijderen in deze post, TO, en ben benieuwd hoe het inmiddels gaat? Zowel wondgenezing als ook met drinken en krampjes?
:rose:
Het gaat nog niet veel beter maar het lijkt meer ( verborgen) reflux te zijn dan krampjes volgens de verloskundige en de lactatie kundige. Daarom begint t gelijk na t drinken of tijdens. Nu hoor ik t ook als ze van die slik bewegingen maakt net voor ze huilt.

Vla vlippie ben benieuwd hoe jou sab simplex ervaring is
Ik hou haar zoveel mogelijk rechtop en ga volgende week naar een ostheopaat ook ben ik heeeel langzaam bv aan t afbouwen nu 1 flesje kV per dag
Misschien handig om symptomen dagboek bij te houden.

Reflux kan ook gevolg zijn van allergie en koemelk is een van de meest voorkomende. Met reguliere kv zou het dan erger worden.
T is in elk geval nuet erger na de kV. Ik kolf nu en geef een fles. Dit omdat ze zo lag te kronkelen aan de borst en dan ook veel lucht hapt en ik had t idee dat haar drink techniek gewoon niet klopt ondanks peperduur consult lactatie deskundige. Maar met de fles heeft ze wel meer rust! En ik minder pijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven