Even delen
zaterdag 14 augustus 2010 om 19:33
Ik wil gewoon mijn gevoel even delen met jullie.
Ik heb al mijn kinderen bij me
Normaal is alleen mijn dochter van 17 bij me en mijn zoon van 19 woont bij zijn bio vader 260 km van mij vandaan.
Maar dit weekend, naar aanleiding van mijn dochters verjaardag afgelopen donderdag is mijn zoon bij mij.
En het leuke is, hij heeft zijn vriendin meegenomen wat een heel leuke meid blijkt te zijn zoals ik haar vandaag heb leren kennen.
Ook mijn dochter haar vriend uit A.dam is vandaag deze kant uit gekomen.
Dus ik zit in een keer met 4, waarvan 2 "kinderen" er aan hangen haha
Maar als ik het hele zooitje zo zie zitten voel ik mij de gelukkigste moeder in de wereld.
Want dit is echt uniek!!!!
Zo voel ik het tenminste.........omdat iedereen zover uit elkaar woont.
Ik wou dit gewoon even delen met jullie
Ik heb al mijn kinderen bij me
Normaal is alleen mijn dochter van 17 bij me en mijn zoon van 19 woont bij zijn bio vader 260 km van mij vandaan.
Maar dit weekend, naar aanleiding van mijn dochters verjaardag afgelopen donderdag is mijn zoon bij mij.
En het leuke is, hij heeft zijn vriendin meegenomen wat een heel leuke meid blijkt te zijn zoals ik haar vandaag heb leren kennen.
Ook mijn dochter haar vriend uit A.dam is vandaag deze kant uit gekomen.
Dus ik zit in een keer met 4, waarvan 2 "kinderen" er aan hangen haha
Maar als ik het hele zooitje zo zie zitten voel ik mij de gelukkigste moeder in de wereld.
Want dit is echt uniek!!!!
Zo voel ik het tenminste.........omdat iedereen zover uit elkaar woont.
Ik wou dit gewoon even delen met jullie
zaterdag 14 augustus 2010 om 22:28
quote:Saaar schreef op 14 augustus 2010 @ 21:39:
[...]
Wat heerlijk om te lezen!!
Dit is prachtig
De meiden zijn nu allemaal boven om de make up op de goeie plek te gooien en de mannen zitten nog even beneden aan een biertje stoere praat uit te wisselen.
En mams volgt alles met een scheef oog hahahahahahahah
[...]
Wat heerlijk om te lezen!!
Dit is prachtig
De meiden zijn nu allemaal boven om de make up op de goeie plek te gooien en de mannen zitten nog even beneden aan een biertje stoere praat uit te wisselen.
En mams volgt alles met een scheef oog hahahahahahahah
zondag 15 augustus 2010 om 19:03
Het laatste kind is vanavond om 6 uur vertrokken dus het is weer stil in huis.
Aan de ene kant lekker maar aan de andere kant...........ppffff duurt het weer zo lang voordat mijn oudste weer in de gelegenheid zal zijn om te komen.
Ze hebben gisteravond een heerlijke avond gehad met zijn 4tjes. En mijn zoon zag zijn zusje voor het eerst uit haar dak gaan in een discotheek en vond het te gek.
Vanaf 13.00 druppelde iedereen met een kreukelhoofd uit bed en moeders stond klaar met koffie, thee, broodjes etc.
En nu weer over tot de order van de dag..............JAMMER!!!!
Aan de ene kant lekker maar aan de andere kant...........ppffff duurt het weer zo lang voordat mijn oudste weer in de gelegenheid zal zijn om te komen.
Ze hebben gisteravond een heerlijke avond gehad met zijn 4tjes. En mijn zoon zag zijn zusje voor het eerst uit haar dak gaan in een discotheek en vond het te gek.
Vanaf 13.00 druppelde iedereen met een kreukelhoofd uit bed en moeders stond klaar met koffie, thee, broodjes etc.
En nu weer over tot de order van de dag..............JAMMER!!!!
zondag 15 augustus 2010 om 19:14
quote:Supersmollie2 schreef op 14 augustus 2010 @ 20:20:
[...]
Mijn jongste is drie maanden, ik snap alleen niet zo goed hoe hij zo snel al 3 maanden is geworden want hij is gisteren geboren. Ik vermoed dat ik overmorgen in de gang struikel over zijn gympen maat 41.
Je klinkt heerlijk gelukkig, geniet ervan!
Ik weet precies wat je bedoelt. Ik weet nog dat toen mijn oudste nog op de commode lag dat ik dacht, hoe zou het zijn als hij 4 is en voor het eerst naar school gaat.
Opeens was hij 4 en ging naar school...............en in december a.s. wordt hij 20
Met maat 43.....
[...]
Mijn jongste is drie maanden, ik snap alleen niet zo goed hoe hij zo snel al 3 maanden is geworden want hij is gisteren geboren. Ik vermoed dat ik overmorgen in de gang struikel over zijn gympen maat 41.
Je klinkt heerlijk gelukkig, geniet ervan!
Ik weet precies wat je bedoelt. Ik weet nog dat toen mijn oudste nog op de commode lag dat ik dacht, hoe zou het zijn als hij 4 is en voor het eerst naar school gaat.
Opeens was hij 4 en ging naar school...............en in december a.s. wordt hij 20
Met maat 43.....