Flink kind van 2 jaar, welke maat?
vrijdag 6 maart 2009 om 13:53
Tja, ik heb advies nodig!
Zoon van mijn vriendin wordt morgen 2 jaar. Hij is echt groot en dan bedoel ik ook écht heel flink! Hij is groter dan andere baby's / kindjes van zijn leeftijd.
Wat zou zijn maat zijn? Hebben jullie een idee? Liever iets ruimer genomen want dan kan hij het in de zomer ook dragen (shirtje).
Dank je wel moeders!
Zoon van mijn vriendin wordt morgen 2 jaar. Hij is echt groot en dan bedoel ik ook écht heel flink! Hij is groter dan andere baby's / kindjes van zijn leeftijd.
Wat zou zijn maat zijn? Hebben jullie een idee? Liever iets ruimer genomen want dan kan hij het in de zomer ook dragen (shirtje).
Dank je wel moeders!
DTEEZ!

vrijdag 6 maart 2009 om 14:04
Ja ik denk ook 104-110.
Mijn zoon van 2,5 heeft maat 92 en van sommige kledingstukken 98. Dus voor een wat flinker kind zou ik dan 104/110 doen. Wil je dat hij het later in t jaar ook nog aan kan dan zou je zelfs nog eentje ruimer kunnen doen. Maar bewaar de bon, dan kun je t altijd nog ruilen toch?
Mijn zoon van 2,5 heeft maat 92 en van sommige kledingstukken 98. Dus voor een wat flinker kind zou ik dan 104/110 doen. Wil je dat hij het later in t jaar ook nog aan kan dan zou je zelfs nog eentje ruimer kunnen doen. Maar bewaar de bon, dan kun je t altijd nog ruilen toch?
vrijdag 6 maart 2009 om 14:06

vrijdag 6 maart 2009 om 14:46
Kun je het niet aan de ouders vragen of moet het voor hen ook een verrassing zijn?
Mijn zoon van anderhalf draagt broeken maat 92-98 en shirts 98-104 dus ik zou ook voor 104-110 gaan tenzij je voor iets uitgesproken zomers of winters gaat, dan kun je maar beter precies weten wat zijn maat is. Een dikgevoerde broek die nu te groot is is volgend jaar herfst/winter misschien al weer te klein. Dan heeft hij er niets aan gehad.
Mijn zoon van anderhalf draagt broeken maat 92-98 en shirts 98-104 dus ik zou ook voor 104-110 gaan tenzij je voor iets uitgesproken zomers of winters gaat, dan kun je maar beter precies weten wat zijn maat is. Een dikgevoerde broek die nu te groot is is volgend jaar herfst/winter misschien al weer te klein. Dan heeft hij er niets aan gehad.
Poep, wie heeft jou gescheten?
vrijdag 6 maart 2009 om 15:05
Hij is nu 20 maanden en woog een maand geleden 13.5 kilo. Volgens het CB is hij niet erg lang hoor, maar één cm boven het gemiddelde voor jongens. Hij is 89 cm vandaar dat broeken in maat 92 wel passen (soms wat aan de strakke kant in de taille en hoog bij de enkels als hij op zijn wagentje zit) maar bovenmaat heeft hij echt 89-104 nodig ivm lange armen en dikke bolle buik.
Poep, wie heeft jou gescheten?

vrijdag 6 maart 2009 om 15:58
quote:Ainne schreef op 06 maart 2009 @ 14:03:
Wat een piepje, Boro! Vergeet je niet 'm zo nu en dan te voederen?
92/98 is inderdaad wel standaard voor een tweejarige volgens mij.
haha . Ik geef de bv altijd de schuld
Zijn vader is altijd een kabouter geweest en inmiddels bijna 1.90m en 100+ kg, dus er is nog hoop .
Wat een piepje, Boro! Vergeet je niet 'm zo nu en dan te voederen?
92/98 is inderdaad wel standaard voor een tweejarige volgens mij.
haha . Ik geef de bv altijd de schuld
Zijn vader is altijd een kabouter geweest en inmiddels bijna 1.90m en 100+ kg, dus er is nog hoop .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 6 maart 2009 om 16:51