Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Viool je wordfeud iig met mij

Ja, van AM zijn met 3 kinderen word je goed in multitasken. En dan kunnen we ook nog forum en en WF spelen
Ik lig nu ook gewoon op bed met Ootje, ze raakt gauw uit haar slaap ( droom ??) en dviool kijkt top gear ofzo ..
Bij mij staat WF al sinds 23:15 vast, kan niet op play komen. Vreemd
Vreemd viool, bij mij ververst ie vaak niet. Ook stom.
Tijd voor mezelf dus ik dacht ik ga eens in bad! Verveel me nu al; zweethoofd, saai, WF al gespeeld en honger . Zo gaat het vaak met m'n eigen qualitytime
Ja ken ik, het beste werkt voor mij net twee uurtjes hebben, even stad in, iets van een maskertje ofzo of ergens m'n haar leuk laten doen ( long ago dus waar heb ik het over )

Eigenlijk vind ik het leukst om lekker op vakantie te zijn en uit eten te gaan ( toveren zomaar borden op je tafel, je gezin smult en dan ook nog niets afruimen ) of gewoon m'n kinderen op bed en dan in die film kijken.

En nu naar huis ( Loop in stad )

Straks ga ik een pompoentaart maken die niemand lust. Ja ootje hoop ik. M'n moeder is terug uit het ziekenhuis, haar hart en longen zijn goed, waar haar klachten vandaan komen weten ze niet.

Dviool heeft gewonnen met judo! Kampioen hè die dviool z'n eerste wedstrijd

Verder morgen jarig maar vier het later doordat m'n huis echt bende is en ik zit te wachten op geld ( was het niet zo'n slechte economie ging ik bijna overstag voor een job in loondienst )

Dus dat komt wel een keer, keertje stappen met de meiden en morgen gewoon appeltaart bakken en met m'n kinderen opeten. Mmmm

Wat doen jullie verder ?

Valt het op dat da Phone terug is ???
Ik wacht ook op geld aaah wat erg.

Fijn van je moeder Viool! Hoe is het met jou? Hyvesupdate?

Bah Aatje gisteravond brullen!! En bij ons goed. Bezig geweest tot 1 uur. OP mij of man ging wel in bed maar ik kan niet slapen met een kind bovenop me 8-p.

Naast ons ging ook niet. Ze werd steeds wakker em krijsen! En aangezien mijn lampen en tv ook raar doet denk ik dat er iets rondzweeft hier. Maar daar wil man niets van horen (en ik geloof het zelf ook niet maar toch..). Nu alle ramen open, spook naar buiten hoor!! En ze slaapt nu prima.

Mss was het wel haar oor. Dat zag er vanmorgen viezig uit en ze is verkouden. Maar geen verhoging oid.

Hopelijk vannacht beter.
Derek bellen haha

Okee geloof je t of niet ? Dat scheelt in m'n reactie

Dviool met beker eerste prijs cool hè

Update Hyves staat er al

Ben druk bezig met flippen - bijeenrapen - etc

Sterkte met Spokende Aatje, dat is pittig hè, tegen vieren ben ik altijd op m'n dieptepunt dan ben ik al twaalf uur op pff
Heel cool van D!!!!!!
Ojee ik hoor net dan man weer weg moet, eerst Aruba dan België. Nouja ehhh eigenlijk wat maak ik me druk.

Ben je al aan het instorten Amalia ?
Hallo dames!

Wat stoer van d viool! Gewonnen met judo! Kanp hoor hij was toch net weer begonnen?

Moet je man nou naar aruba? Leuk toch viool morgen een appeltaart met de kinderen bakken! Ik moet zeggen sinds ik kinderen heb vier ik het ook niet altijd hoor. We hebben trouwens hetzelfde sterrenbeeld! Ik ben over 2 wk jarig!

Hopelijk een betere nacht voor jullie amalia! Ik ga altijd tijdschriftjes lezen in bad heerlijk!

ok ff vorige blz lezen
amalia wat leuk dat je twee ochtendjes gaat werken! Inderdaad staat goed op je cv!

Tieger foto van je lopende meisje! groot zijn ze dan ineens he.

Lekker weekend hier! vandaag alleen met J, oudste was met man en zijn broer naar een antieke botenbeurs in Enkhuizen. Dochter was bij haar nichtje spelen. Vanmorgen naar de markt geweest en op het terras gezeten met mijn moeder. Vanmiddag een uur gefietst met J wat een prachtig weer is het! Nog even van genieten hoor (voordat die horrorwinter eraan komt )

Morgen gaan we lekker zwemmen met de kinderen en morgenavond met man uit eten leuk!

fijn weekend nog allemaal!
Môgu

Viool van harte!!!!!! 

(smileys alleen te zien voor iPhone/iPad gebruikers sorry . )
Gefeliciteerd viool    smileys van Amalia afgekeken

Staat appeltaart al in de oven?

Fijne verjaardag gewenst
Pompoentaart toch?
Gefeliciteerd viool!!!!

*smileys van het vivaforum*
Pompoentaart en appeltaart

Bedankt voor de felicitaties !

Jongens willen naar hun vrienden zo wij gaan misschien nog dansen maar man is niet zo lekker.

We zullen zien. Kreeg wel een leuke uitnodiging om met vriendin naar de kroeg te gaan voor m'n lievelings dessert maarja hoe doe je dat, schoonouders en ouders langs, gezin, etc dat was in m'n single live ehhhh ooit ver weg...

Maar ik hoop dat haar uitnodiging blijft staan want ben er voor in !!!

Ohhh trek in m'n taart maar ik snijd hem pas aan bij de visite hoor
Viool, van harte!

Pfff, is het al kinderbedtijd? Het afgelopen uur met twee brullende kinderen gezeten, niet gezellig. Nu net thuis van kinderkerk en spelen bij vriendinnetje van oudste. Man gaat zo nog even naar de streekmarkt, en dan vanavond lekker indisch eten. Oudste twee zijn met buurmeisje buiten aan het fietsen, dus nu even rust

Zal eens kijken of ik een filmpje van jongste op hyves kan zetten.

Nu even genieten van de rust...
Leuk Tieger filmpje oudste

Sterkte met de gillende kids Tieger !

Ik ben gaar joh ben blij dat ik geen big party heb en dat man kookt

Steeds zo vroeg op met Oootje hakt erin

Morgen werken, drukke week ook met veel ( ook leuke ) afspraken
Wordfeud ? Wie ?
Nou viool ga eerst maar eens winnen van mij

Heb je Uma en sardegna erop?

Rikst ga jij je nog aanmelden?
Gefeliciteerd Viool!!! 🎈
Amalia dat heb ik toch al gedaan:)

Echt een aanrader in bed blijven en vakantie foto's kijken op je iPhone, dus met keelpijn onder de wol en de zin zakt per seconde er uit te springen haha. We komen te laahaat !!!!
Grappig hoor, vandaag bracht ik ootje meteen naar de school waar mijn oppas overblijfmoeder is want ze was daar al. Kom ik allemaal mensen tegen " oh dus jij hoort bij Ootje ?" of degene die mij al via het onderwijs circuit kennen " oh dus jij bent de moeder !"

Ootje heeft een eigen leven haha meestal is het andersom " dus dat is je dochter !"

Soms is " alleen naar je werk toegaan " net sport. Eerst te voet met fietskar naar de school 20 minuten lopen, dan neem ik daar oppas haar fiets om verder 15 min te fietsen en haast haast want m'n afspraak begon dan ook meteen. K moest denken aan sport. Weet ook niet waarom, alsof ik een wedstrijd doe ofzo
haha grappig viool ja nu al een eigen leven bizar he!

Lekker indisch eten tieger maken jullie dat zelf of halen jullie dat?

brrr koud vandaag ben ik niet meer gewent met deze nazomer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven