Full House deel 4
dinsdag 28 juni 2011 om 15:57
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
zaterdag 5 november 2011 om 13:58
Ja ken ik, het beste werkt voor mij net twee uurtjes hebben, even stad in, iets van een maskertje ofzo of ergens m'n haar leuk laten doen ( long ago dus waar heb ik het over )
Eigenlijk vind ik het leukst om lekker op vakantie te zijn en uit eten te gaan ( toveren zomaar borden op je tafel, je gezin smult en dan ook nog niets afruimen ) of gewoon m'n kinderen op bed en dan in die film kijken.
En nu naar huis ( Loop in stad )
Straks ga ik een pompoentaart maken die niemand lust. Ja ootje hoop ik. M'n moeder is terug uit het ziekenhuis, haar hart en longen zijn goed, waar haar klachten vandaan komen weten ze niet.
Dviool heeft gewonnen met judo! Kampioen hè die dviool z'n eerste wedstrijd
Verder morgen jarig maar vier het later doordat m'n huis echt bende is en ik zit te wachten op geld ( was het niet zo'n slechte economie ging ik bijna overstag voor een job in loondienst )
Dus dat komt wel een keer, keertje stappen met de meiden en morgen gewoon appeltaart bakken en met m'n kinderen opeten. Mmmm
Wat doen jullie verder ?
Valt het op dat da Phone terug is ???
Eigenlijk vind ik het leukst om lekker op vakantie te zijn en uit eten te gaan ( toveren zomaar borden op je tafel, je gezin smult en dan ook nog niets afruimen ) of gewoon m'n kinderen op bed en dan in die film kijken.
En nu naar huis ( Loop in stad )
Straks ga ik een pompoentaart maken die niemand lust. Ja ootje hoop ik. M'n moeder is terug uit het ziekenhuis, haar hart en longen zijn goed, waar haar klachten vandaan komen weten ze niet.
Dviool heeft gewonnen met judo! Kampioen hè die dviool z'n eerste wedstrijd
Verder morgen jarig maar vier het later doordat m'n huis echt bende is en ik zit te wachten op geld ( was het niet zo'n slechte economie ging ik bijna overstag voor een job in loondienst )
Dus dat komt wel een keer, keertje stappen met de meiden en morgen gewoon appeltaart bakken en met m'n kinderen opeten. Mmmm
Wat doen jullie verder ?
Valt het op dat da Phone terug is ???
zaterdag 5 november 2011 om 14:48
Ik wacht ook op geld aaah wat erg.
Fijn van je moeder Viool! Hoe is het met jou? Hyvesupdate?
Bah Aatje gisteravond brullen!! En bij ons goed. Bezig geweest tot 1 uur. OP mij of man ging wel in bed maar ik kan niet slapen met een kind bovenop me 8-p.
Naast ons ging ook niet. Ze werd steeds wakker em krijsen! En aangezien mijn lampen en tv ook raar doet denk ik dat er iets rondzweeft hier. Maar daar wil man niets van horen (en ik geloof het zelf ook niet maar toch..). Nu alle ramen open, spook naar buiten hoor!! En ze slaapt nu prima.
Mss was het wel haar oor. Dat zag er vanmorgen viezig uit en ze is verkouden. Maar geen verhoging oid.
Hopelijk vannacht beter.
Fijn van je moeder Viool! Hoe is het met jou? Hyvesupdate?
Bah Aatje gisteravond brullen!! En bij ons goed. Bezig geweest tot 1 uur. OP mij of man ging wel in bed maar ik kan niet slapen met een kind bovenop me 8-p.
Naast ons ging ook niet. Ze werd steeds wakker em krijsen! En aangezien mijn lampen en tv ook raar doet denk ik dat er iets rondzweeft hier. Maar daar wil man niets van horen (en ik geloof het zelf ook niet maar toch..). Nu alle ramen open, spook naar buiten hoor!! En ze slaapt nu prima.
Mss was het wel haar oor. Dat zag er vanmorgen viezig uit en ze is verkouden. Maar geen verhoging oid.
Hopelijk vannacht beter.
zaterdag 5 november 2011 om 16:37
Derek bellen haha
Okee geloof je t of niet ? Dat scheelt in m'n reactie
Dviool met beker eerste prijs cool hè
Update Hyves staat er al
Ben druk bezig met flippen - bijeenrapen - etc
Sterkte met Spokende Aatje, dat is pittig hè, tegen vieren ben ik altijd op m'n dieptepunt dan ben ik al twaalf uur op pff
Okee geloof je t of niet ? Dat scheelt in m'n reactie
Dviool met beker eerste prijs cool hè
Update Hyves staat er al
Ben druk bezig met flippen - bijeenrapen - etc
Sterkte met Spokende Aatje, dat is pittig hè, tegen vieren ben ik altijd op m'n dieptepunt dan ben ik al twaalf uur op pff
zaterdag 5 november 2011 om 20:11
Hallo dames!
Wat stoer van d viool! Gewonnen met judo! Kanp hoor hij was toch net weer begonnen?
Moet je man nou naar aruba? Leuk toch viool morgen een appeltaart met de kinderen bakken! Ik moet zeggen sinds ik kinderen heb vier ik het ook niet altijd hoor. We hebben trouwens hetzelfde sterrenbeeld! Ik ben over 2 wk jarig!
Hopelijk een betere nacht voor jullie amalia! Ik ga altijd tijdschriftjes lezen in bad heerlijk!
ok ff vorige blz lezen
Wat stoer van d viool! Gewonnen met judo! Kanp hoor hij was toch net weer begonnen?
Moet je man nou naar aruba? Leuk toch viool morgen een appeltaart met de kinderen bakken! Ik moet zeggen sinds ik kinderen heb vier ik het ook niet altijd hoor. We hebben trouwens hetzelfde sterrenbeeld! Ik ben over 2 wk jarig!
Hopelijk een betere nacht voor jullie amalia! Ik ga altijd tijdschriftjes lezen in bad heerlijk!
ok ff vorige blz lezen
zaterdag 5 november 2011 om 20:18
amalia wat leuk dat je twee ochtendjes gaat werken! Inderdaad staat goed op je cv!
Tieger foto van je lopende meisje! groot zijn ze dan ineens he.
Lekker weekend hier! vandaag alleen met J, oudste was met man en zijn broer naar een antieke botenbeurs in Enkhuizen. Dochter was bij haar nichtje spelen. Vanmorgen naar de markt geweest en op het terras gezeten met mijn moeder. Vanmiddag een uur gefietst met J wat een prachtig weer is het! Nog even van genieten hoor (voordat die horrorwinter eraan komt )
Morgen gaan we lekker zwemmen met de kinderen en morgenavond met man uit eten leuk!
fijn weekend nog allemaal!
Tieger foto van je lopende meisje! groot zijn ze dan ineens he.
Lekker weekend hier! vandaag alleen met J, oudste was met man en zijn broer naar een antieke botenbeurs in Enkhuizen. Dochter was bij haar nichtje spelen. Vanmorgen naar de markt geweest en op het terras gezeten met mijn moeder. Vanmiddag een uur gefietst met J wat een prachtig weer is het! Nog even van genieten hoor (voordat die horrorwinter eraan komt )
Morgen gaan we lekker zwemmen met de kinderen en morgenavond met man uit eten leuk!
fijn weekend nog allemaal!
zondag 6 november 2011 om 13:27
Pompoentaart en appeltaart
Bedankt voor de felicitaties !
Jongens willen naar hun vrienden zo wij gaan misschien nog dansen maar man is niet zo lekker.
We zullen zien. Kreeg wel een leuke uitnodiging om met vriendin naar de kroeg te gaan voor m'n lievelings dessert maarja hoe doe je dat, schoonouders en ouders langs, gezin, etc dat was in m'n single live ehhhh ooit ver weg...
Maar ik hoop dat haar uitnodiging blijft staan want ben er voor in !!!
Ohhh trek in m'n taart maar ik snijd hem pas aan bij de visite hoor
Bedankt voor de felicitaties !
Jongens willen naar hun vrienden zo wij gaan misschien nog dansen maar man is niet zo lekker.
We zullen zien. Kreeg wel een leuke uitnodiging om met vriendin naar de kroeg te gaan voor m'n lievelings dessert maarja hoe doe je dat, schoonouders en ouders langs, gezin, etc dat was in m'n single live ehhhh ooit ver weg...
Maar ik hoop dat haar uitnodiging blijft staan want ben er voor in !!!
Ohhh trek in m'n taart maar ik snijd hem pas aan bij de visite hoor
zondag 6 november 2011 om 15:01
Viool, van harte!
Pfff, is het al kinderbedtijd? Het afgelopen uur met twee brullende kinderen gezeten, niet gezellig. Nu net thuis van kinderkerk en spelen bij vriendinnetje van oudste. Man gaat zo nog even naar de streekmarkt, en dan vanavond lekker indisch eten. Oudste twee zijn met buurmeisje buiten aan het fietsen, dus nu even rust
Zal eens kijken of ik een filmpje van jongste op hyves kan zetten.
Nu even genieten van de rust...
Pfff, is het al kinderbedtijd? Het afgelopen uur met twee brullende kinderen gezeten, niet gezellig. Nu net thuis van kinderkerk en spelen bij vriendinnetje van oudste. Man gaat zo nog even naar de streekmarkt, en dan vanavond lekker indisch eten. Oudste twee zijn met buurmeisje buiten aan het fietsen, dus nu even rust
Zal eens kijken of ik een filmpje van jongste op hyves kan zetten.
Nu even genieten van de rust...
maandag 7 november 2011 om 13:51
Grappig hoor, vandaag bracht ik ootje meteen naar de school waar mijn oppas overblijfmoeder is want ze was daar al. Kom ik allemaal mensen tegen " oh dus jij hoort bij Ootje ?" of degene die mij al via het onderwijs circuit kennen " oh dus jij bent de moeder !"
Ootje heeft een eigen leven haha meestal is het andersom " dus dat is je dochter !"
Soms is " alleen naar je werk toegaan " net sport. Eerst te voet met fietskar naar de school 20 minuten lopen, dan neem ik daar oppas haar fiets om verder 15 min te fietsen en haast haast want m'n afspraak begon dan ook meteen. K moest denken aan sport. Weet ook niet waarom, alsof ik een wedstrijd doe ofzo
Ootje heeft een eigen leven haha meestal is het andersom " dus dat is je dochter !"
Soms is " alleen naar je werk toegaan " net sport. Eerst te voet met fietskar naar de school 20 minuten lopen, dan neem ik daar oppas haar fiets om verder 15 min te fietsen en haast haast want m'n afspraak begon dan ook meteen. K moest denken aan sport. Weet ook niet waarom, alsof ik een wedstrijd doe ofzo