Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
@mundy: gefeliciteerd met je nieuwe baan. ik zou ook altijd voor zekerheid kiezen op dit moment dan iets verhoging.

@futuremamam: nog niet ongesteld. voel wel af en toe wat buikpijn, lijkt er wel op dat mijn menstruatie er aan komt. maar de laatste twee weken heb ik al zo vaak pijn gehad die lijkt op menstruatiepijn. maar ik heb zeker geen andere kwaaltjes, die op een zwangerschap kunnen wijzen. afwachten dus maar. heb voor deze maand weinig hoop.

@ugglover: je hebt mijn eeuwige respect met dat hardlopen! ik haak iedere keer weer af. heb mijn oude sportschool nu opgezegd en ga op zoek naar een nieuwe. van het zo balen dat ze in de avonduren zo weinig leuke lessen hebben. de nieuwe sportschool heeft striding. iemand ooit van gehoord?

@iedereen: fijne avond allemaal, ik ga aan de studie!
@Coco, nog nooit van gehoord... Wat is dat, striding? Studeerse! En bedankt voor je woorden! Doet me goed, een jaar geleden was ik na 2 minuten al helemaal over mn adem... en nu zo, had ik nooit kunnen denken, maar tis echt; oefening baart kunst!!
ugg je moet me maar vertellen hoe je dat hebt opgebouwt want ik hou het ook amper 3 minuten vol!!
Haha ik heb ook respect voor je hoor ugglover. Ga je met iemand samen lopen straks of heb je niemand anders zo gek gekregen om ook mee te lopen ?

Vandaag hebben mijn vriendje en ik 3 jaar verkering!

Ik was het eigenlijk vergeten, maar hij niet. Eind deze week gaan we samen in een hotelletje slapen in Groningen.

Iemand nog tips om daar leuke dingen te doen?
@ugg: Ik durf ook geen enge films te kijken! Vermijd alle enge dingen en alles wat met geesten of horror te maken heeft. Enge boeken durf ik wel te lezen; maar ook weer geen horror.

Ik voel me echt een watje af & toe. Vroeger deed ik wel stoer en keek ik mee met enge films maar ik voel me er niet goed bij dus maar besloten dat ik gewoon niet meer kijk!

@coco: Striding?? Geen idee....

@xasi: Hardloopschemaatje van internet doet wonderen! Ik was ook zo iemand die nog geen 100 meter kon rennen maar ook ik heb het opgebouwd en de 10km gelopen. Onvoorstelbaar maar zo een kicken gevoel als het je lukt!
Ik werk inderdaad in een winkel Mariska, bij een grote duits levensmiddelen bedrijf, 3x raden. Haha.. Heb het nog steeds super naar me zin en nu dus een nieuwe functie, heb er veel zin in.. Bedankt voor de felicitaties allemaal..

Striding, heb ik nog nooit van gehoord.. Mijn sportschool heeft super veel groepslessen, keuze genoeg. Op dit moment doe ik b-kick, dat is heel gaaf.. En vermoeiend.! En op woensdag avond body shape, ook een lekkere sport. Nu word er ook Zumba gegeven, waaraan ik ook een keer mee wil doen. Ben er wel benieuwd naar, iemand daar ervaring mee?

Na een enge film slaap ik ook niet goed.. Ik ga dan tegen me vriend aanliggen tot ik slaap! Haha..

Nou tot later, liefs mij

Ik durf het amper neer te zetten. Maar het katje is dood.

Ik was bezig met de 2ling waar ik oppas en mijn vriend was net weg. Katje is naar buiten gelopen en de drie honden hebben haar te pakken gekregen.

Ik had beter moeten opletten, schaam me dood en kan mezelf wel voo rmij kop slaan!!!!!

al een paar dagen doen we de achterdeur open (de eerste paar dagen hielden wij hem dicht zo dat katje kon wennen. ze kon wel op het balkon, daar kunnen de honden haar en ruiken, dus aan geur wennen, maar kunnen er niet op) en als wij daar in de buurt waren ging katje ook naar buiten (drie stappen) en snel naar binnen als er een hond aan kwam (of als ze dacht dat er 1 aan kwam) we hebben een groot terrein. Om de zoveel tijd ga ik opzoek naar haar om te checken waar ze is( en tot nu toe zat ze dan altijd in huis). en nu dacht ik eigelijk nog dat ze ergens sliep en door de 2ling had ik even geen tijd om haar te zoeken.

en toen hoorde ik een lange miauw en dat was het.\

Die honden zijn katten gewend, en zijn gewend dat ze niks mogen doen. (deden ze ook niet)

gewoon oerdom en stom van mij!!! dit keer kan ik niets anders zeggen dan dat het mijn eigen schuld is! ik had beter moeten opletten!!

Ze was dan wel stout, maar vooral heel erg leuk en grappig en lief en hard knorrend. Zelfs vriend vond haar heel leuk en die heeft helemaal niks met katten..

als ik al niet eens een katje in leven kan houden, hoe kan ik dan ooit een kind groot brengen...........
^@#^@&#$ ben zo kwaad op mezelf!!!!

sorry ik moet het allemaal even spuien hier!!
ACH Xasi wat verschrikkelijk zeg! Ik krijg er helemaal kippenvel van. Wat hebben de honden gedaan dan als ze normaal niets doen en waarom nu wel?

Voel je maar niet te schuldig meis, al snap ik wel waarom je dat wel doet. Maar dit soort dingen kunnen gebeuren, hoe erg en 'stom'' het misschien ook is.

Een hele dikke knuffel van mij, weet verder niet zoveel te zeggen.........
Och Xasi! Wat een pech (want dat is het.. je hebt niet overal oren en ogen)

Hier een zwangere die niet kan slapen. Ga nog maar even een poging wagen, want om zes uur gaat de wekker weer..
och, Xasi, wat rot voor je... Het is inderdaad pech! Potverdikkie!!!!!
ahhh Xasi, zielig voror het katje! Niet schuldig voelen want wat nvdp zegt, je kan niet overal tegelijk zijn. Wat een pech
ikzelf voel me trouwens beroerd

van de ene op de andere dag, flink misselijk, lag in mijn bed te draaien vanochtend. Toen ik opstond werd het erger, braakneigingen...:-( Nu ik iets eet, voel ik me wat beter. Waar dat nu ineens vandaan komt?
@Futuremaman, wat leuk dat je naar Groningen gaat. Dan ben je echt vlak bij mij in de buurt!

@Xasi, wat afschuwelijk van je poesje, echt vreselijk!! Ik vraag me ook af, waarom die honden haar te pakken hebben genomen, als je zegt dat ze katten gewend zijn. Dat is dan toch heel raar? Arm poesje en arme jij...
@Xasi: Wat naar! Jeeminee, hoe kan dat nu!

Niet je katje vergelijken met een eventuele baby; heeft geen zin en is zó anders. Niet twijfelen aan je moeder instinct!
@xasi: wat een vreselijk nieuws. een dikke dit is echt dikke pech, je kunt immers niet 24/7 op zo'n poesje letten. sterkte!

@futuremamam: heerlijk zo'n vriendje! helaas nog nooit in groningen geweest, heb dus helaas geen tips. griepje misschien?

lees dat striding een work-out is op een niet geautomatiseerde loopband. hmmm. maar het is het proberen waard.
@FM: Nou wie weet.....ik heb alleen begrepen dat je ongeveer 1 week voor je lnl pas misselijk kan zijn. Maar je weet maar nooit!

Ik ben vorig jaar ook naar Groningen geweest, 2 nachtjes. Ik vond het wat tegenvallen, maar kan ook aan het weer daar hebben gelegen (zwaar triest) en we hadden er heel veel van verwacht.

@Coocoo: NOg niet ongesteld?

@Xasi: Hoe gaat het nu met je? Sluit me aan bij de rest dat het echt pech is en dat je niets te verwijten valt!
Heb zelf jaren in Groningen gewoond. Heerlijke stad.

Ik vind het Groninger museum een echte aanrader. De folkingestraat heeft leuke winkeltjes. Verder gewoon lekker gaan sjouwen.. 't is leuk!
@mariska: nog steeds niet ongesteld. af en toe wel wat ongesteldheidkrampen, althans dat denk ik. ik word er gek van. hoopte op een regelmatige cyclus, maar hij blijft lang.

ennuh .. jouw lnl is vandaag toch? heb je goede hoop?
Oooh Xasi, wat erg!

Arme poes... ik zag foto's op Hyves van poes die in een wasrek hangt... was dat Boogiewoogie?

Zijn het jullie eigen honden, of uit de straat?

Wilden ze met poes spelen denk je?

Je kunt er iig niks aan doen, voel je alsjeblieft niet schuldig! Zoals je zegt, je dacht dat ze lag te slapen.

Ga je d'r begraven? Sterkte...
@Xasi, word helemaal misselijk van je verhaal, vreselijk zeg. Sterkte!

@FM, gek, gister zag ik de Borobudur en nu weer je oude avator. Misselijk...? Hmmm... ik hou je in de gaten! haha. Lief vriendje zeg, echt een leuke surprise!

@Coco, wanneer ga je testen???
Mariska en Coco: lekken jullie al?

Hope not! Het wordt hoog tijd voor nieuwe popjes in de tabel!

@nvdp: heb je nog kunnen slapen vannacht?

Ik heb vannacht 10 uur geslapen!! Had het nodig... vandaag maar dagje thuis, rustig aan doen.

@FM: iets verkeerds gegeten?
Nee ik lek nog niet, maar voelt wel dat dat komen gaat. Vorige keer ook dagen buikpijn en toen kwam het pas. Verder niets wat op een zwangerschap kan duiden. Even afwachten dus. Vorige keer had ik een cyclus van 30 dagen en dan zijn mijn lnl 19 maart moeten zijn, ben alleen nog uitgegaan van 28 dgn omdat ik pas net met de pil gestopt ben. Dus tot 19 maart blijf ik rustig!
lief van jullie allemaal.

akka het waren onze eigen honden (die leven op het terrrein en niet binnen zoals in NL)

Maar ja nu zijn we wel even goed aan het nadenken of we die honden hier wel kunnen houden. Dalijk gaat de 2ling waar ik vaak oppas kruipen en lopen, en daarbij lukt het me ook niet om ze dan allebei 100% in de gaten te houden. En als daar iets mee gebeurd.....daar wil ik niet eens aan denken!!

Het gekke is dat de vorige kat echt ' één van hun was' die deed altijd aslof ze een hond was. At uit hun bakken en dronk hun water op. lag bij ze te slapen en dat ging allemaal goed.

Nu waren ze niet aan het spelen, ze hebben haar namelijk dood geschut.

maar ik denk er liever even niet aan!

akka dat was idd de kat in het wasrek hahaha, ze hield namelijk erg van met wasknijpers spelen. De naam op hyves is uiteindleijk haar echte naam geworden. Van boogiewoogie waren we afgestapt.

o nu denk ik er toch weer aan.

Ugg door jou goede opletten op mijn eisprong (haha) voelde ik hem (volgens mij) dus heb man snel even tussen de middag verleid (hahah erg he) als het echt mijn eisprong was, dan zou ik de 30ste lnl-len.

Fm wie weet wie weet!! spannend!! je moet nog wel tijdje wachten met testen hé?! misschien als het gevoel aanhoudt kan je wel al eerder testen???

Ben aantal x in groningen geweest. Het groningermuseum vond ik soms echt heel leuk, maar vond het af en toe ook tegenvallen. maar toch vind ik het een aanrader als je er nog nooit bent geweest, het gebouw alleen al is heel bijzonder. Verder hou ik er zelf van om gewoon lekker te lopen door de straten, de stad en iets er buiten. Veel plezier!!

Mariska je voelt het lekken aan komen hé?! nog maar even afwachten, wie weet houdt je lichaam je voor de gek. (of is dat valse hoop)

nvdp akka jippie en muca,

vertel ons nog niet zwangere eens hoe dat nou voelt dat zwanger zijn...ben je er de hele dag mee bezig, is je buik aan het rommelen, zit je op een roze wolk, is het heel onwerkelijk, heb je al iets gekocht behalve zwangerschapsboeken enz enz...ben heeeeeeeel nieuwsgierig naar hoe dat is en voelt!
Zolang je niet lekt is er hoop he hahahahaha. Zijn vrouwen die de ene maand er van overtuigd zijn dat ze zwanger zijn en het niet zijn en de andere maand zweren ongesteld te worden en zwanger zijn.

Ik voel me neit zwanger en heb menstruatie verschijnselen, daarom denk ik ongesteld te worden. Aan de andere kant weet ik niet hoe het voelt om zwanger te zijn, dus you never know hahahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven