Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Nou ik ben nu wel heel benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik een lopend meisje heb. Ze staat hele minuten los te spelen en wil wel maar vind het nog wel eng.
Het lopen vindt ze nog wel eng bedoel ik.
Ben weer thuis (voor zo lang het duurt) en man en kind zijn boodschappen aan het doen dus alweer rust in huize GW (wel een teringzooi, waarom kunnen mannen nu geen 2 dingen tegelijk doen?).

Becky, wat zijn jullie eigenlijk aan het klussen in jullie huis? Is dat al voor de uitbouw?

Verder weinig te melden, na vandaag nog maar 3 dagen werken en dan heb ik vakantie! Ben er aan toe!
Vanmiddag leuke meevaller. Ik liep in het dorp en het bleek uitverkoop (tot 40% korting) in de merkkinderkledingwinkel (waar ik vanwege de prijzen eigenlijk nooit kom). Maar nu dus wel. Leuke shirtjes in maat 68 gescoord (ja, dat past ie nu! Z'n broeken zijn nog 62. Hij heeft zulke korte beentjes...). Helemaal blij mee! Moom, hij kan jouw groene shirtje ook aan. Ik zal binnenkort even een foto maken.

Becks, wat zijn jullie aan het verbouwen? Balen van die PIEP-nacht vannacht...

He, J1 dus weer ziek. Hij kwakkelt echt een beetje de laatste tijd he?

D't wordt weer gehuild hier. Hónger! Tot straks maar weer.
Even de trotse mama uithangen. J2 heeft zich zonet voor t eerst omgedraaid van rug naar buik!
voor J2, wat goed!!

Ik heb toch altijd gedacht dat I. een makkelijke baby was, maar R. is nog makkelijker! Het is zo'n lief en tevreden meisje!

I. is nog steeds een beetje opstandig en hysterisch, gisteren ook al. Zou er nu na 5,5 week nog reactie kunnen komen op alle veranderingen in huis?

Ze begint nu echt te gillen als ik alleen maar van de kamer naar de keuken ga. En als ik dan naar haar toe ga, gaat ze nog harder gillen...
Goed van j2! En n gaat ook lekker dus? Sjaak ging vandaag als een speer achter zijn rollator! Gistermiddag nog veel op de loopfiets, ging echt zoveel beter ook weer dan het filmpje! Vandaag kwamen zijn hielen telkens tegen achterwielen, dus minder succesvol.

Leuk speec! Had het toevallig net over dat shirtje doe je ook foto van de shopsels!? Zo is het leuk he? Gisteren heb ik met mijn moeder zo ook lekker geshopt, en net als aanvulling mooie basics van hm!

Gw mijn huis is ook puinhoop, en dan is mijn vent er niet eens! Maar in je eentje de zorg voor kind en huis vind ik best veel hoor! Respect voor alleenstaande ouders! Ohja maar ik ben wel muts die alleen als sjaak slaapt huishouden doe, als ie wakker is ben ik er voor hem
wat knap van J2!

Gw, volgens mij is het man eigen, mijn man kan ook niet het huis een beetje netjes hebben als ik gewerkt heb. Nou ja, ben dan maar blij dat ze zich de hele dag goed vermaakt hebben.

Hus, zou best kunnen natuurlijk, dat ze nu goed doorkrijgt dat R niet meer weg gaat..

Leooooooooooooo, waar ben je?
J2, wat goed!!

Moom. ik heb ook enorm respect voor alleenstaande ouders. En al helemaal ouders die ook nog eens de hele dag thuis zijn voor hun kinderen. ik zou dat echt niet kunnen.

Fijn Husk, dat R. zo'n makkelijk kindje is! Wat fijn. En ik denk best dat I. het nu ook lastig vind begint te vinden. R. is er natuurlijk de rest van haar leven en ik denk dat ze dat wel begint te beseffen.

Wij zijn trouwens de zolder aan het opknappen. Pff heel gedoe nog. (schoonzus EN schoonmoeder begonnen meteen "oh komt er een tweede??" ) maar we zijn een heel eind.
Goed van J2 zeg! Berend maakt al weken schijnbewegingen, maar hij kan het nog steeds niet, haha.

Hus, wat fijn dat R zo makkelijk is. Dat hebben wij hier dus ook. Vragen ons soms ook echt angstig af hoe lang dit nog zo blijft... Kan me voorstellen dat het voor I nog steeds wel wennen is hoor. Het is natuurlijk ook een hele verandering voor haar!

Nou beck, komt er geen tweede? Maareh, gaan jullie er een werkkamer van maken ofzo?

Moom, hier doe ik ook alleen huishoudelijke dingen als berend slaapt hoor. Of ik leg hem in de keuken als ik aan het koken ben, of zet hem in een wipstoel naast me als ik aan het strijken
Specu, nee, er komt echt echt echt geen tweede (voorlopig) want ik ga nu actief op zoek naar een nieuwe baan, ik ken een bedrijf waar ik al eerder stage heb gelopen die veeeel mensen zieken en ook op niveau. vriendin van mij is er net gaan werken en heeft mij met haar manager 'besproken' en ik moest zeker solliciteren.

Misschien dat we het volgend jaar ergens weer een keer gaan proberen maar nu nog niet.

We zijn de zolder aan het opknappen omdat het daar vaak een zootje was (er zat een podium in, gekke mensen die voor ons in dit huis woonde), het hele huis is helemaal opgeknapt behalve die lelijke zolder. De uitbouw gaat niet door dus steken we wat tijd, moeite en geld in de zolderkamer. Het is nu een halve logeerkamer/washok en ons kantoor is op de eerste verdieping. Kantoor gaat naar boven en de logeerkamer naar beneden.
ppff N zat net weer rechtop in bed... ben benieuwd waar dit naar toe gaat vannacht.
Jeetje becks, hopelijk slaapt ze verder een beetje door..

Man vroeg net of hij, wanneer ik bevallen ben, dat hier ook weer even moet melden. Wist vorige keer niet dat hij dat gedaan had, vond het wel schattig. Hij vond het zo leuk om te doen..
Ik doe uit praktische overweging geen huishoudelijke werkzaamheden als J1 wakker is. maar ga ook echt niet de hele tijd met hem bezig zijn hij moet zich ook zelf vermaken. als J2 net wakker is als J1 slaapt dan leg ik hem wel even in de box zodat ik kan stofzuigen ofzo anders kom ik daar echt niet aan toe en ook hij kan zich prima even zelf vermaken.

Husk, wat fijn dat R zo'n lief, tevreden, vrolijk meisje is! regeldagje was maar 1 dag?

i dus wat opstandig, mss dat ze nu pas de "last" ervaart die R voor haar heeft meegebracht. t zal vast een fase zijn!

Becks, spannend weer solliciteren.

Hopelijk slaapt N de rest vd nacht door

vent heeft vanavond nog even snel wat boodschapjes gedaan, moest hij ook even luiers meenemen voor J1 (met al die diarree luiers zaten we bijna zonder). heeft hij luierbroekjes meegenomen, we zullen morgen eens zien of dat wat is en anders even luiers bij mn ouders weghalen die hebben ook altijd wel.

J1 was echt helemaal uit zn doen vandaag, ook steeds verhoging en dus diarree. en heel dwars, als t niet ging zoals hij wilde liet hij zich direct krijsend op de grond vallen en als je hem dan oppakte dan kroop hij helemaal snikkend tegen je aan. hij wist zelf af en toe niet waar hij t zoeken moest.
Duvel, tuurlijk moet je man hier weer komen melden dat je bevallen bent!
Meld!! Sorry ik heb echt helemaal geen tijd gehad, zie hyves!
Leo. Logisch... Heel veel succes!! En euh, als er iets begint wel direct melden hè?
Verder niet bijgelezen. Druk weekend met pinksterkermis etc... Ben er dinsdag weer!
Ebp! We zijn uitlogeren
Ook vroegte Moom! Hier ook weer...

En dat terwijl wij vanavond op stap zouden en morgen weer vroeg.over braderie... Pfff...

Even wakker worden.
quote:duveltje82 schreef op 11 juni 2011 @ 22:03:

Man vroeg net of hij, wanneer ik bevallen ben, dat hier ook weer even moet melden. Wist vorige keer niet dat hij dat gedaan had, vond het wel schattig. Hij vond het zo leuk om te doen.. heel goed Duuvman, dat heet nou je goed voorbereiden op de bevalling!!
Morning!

Ik heb eindelijk weekend!

En ben net thuis gekomen in een heerlijk rustig huis, met nog slapende man en kind (waarom doet ze dat altijd om de dagen dat ik niet thuis ben?).

Dus ik kan mooi nog even forummen in alle rust.

Ik doe trouwens wel gewoon huishoudelijke dingen waar H bij is. Ze vind was opvouwen erg leuk . Echt poetsen doe ik weinig, dat laat ik aan de schoonmaakster over. Maar ik heb het liever weggewerkt zodat als H dan slaapt ik ook echt tijd voor mezelf heb.

En ik ga echt niet haar continu bezighouden, ze kan zich heel goed alleen vermaken en dat wil ik niet "verpesten" door altijd iets met haar te doen.

Denk dat wij vandaag naar de dierentuin gaan, weer is nu nog mooi en morgen zou het weer slechter worden. Dus het zal wel druk worden.
Goedemorgen

Hier had J2 om 6uur de slaap uit. tja hoe maak je een kind ve paar maanden duidelijk dat mama dat veel te vroeg vind?

Hem maar even op zn rug gedraaid, dat was een half uur leuk, toen maar bij ons in bed en warempel hij viel nog even in slaap tot 8 uur! ik helaas niet meer geslapen. toen ik met j2 de trap afsloop begon j1 mem te roepen dus hem er ook maar afgehaald.

beneden aan gekomen blijkt de hond de bijkeuken eronder te hebben gescheten, lekker hoor. J1 riep ... (naam hond) bah!
Ego:

Net bij huisartsenpost geweest met a. Had hem voor ochtendslaapje in logeerbedje gelegd. Hoor opeens heel erg huilen, ging kijken, en toen hing ie aan de rand. Mond vol bloed! Ws was ie gaan staan en onderuit gevallen, precies met zijn mondje op het vouw scharnier. Met verhaal van riz (en eigen jeugdtrauma in het hoofd) even naar laten kijken. Dat stukje van zijn tandvlees naar zijn bovenlip is ingescheurd, gelukkig verder niets beschadigd en vnl scrik dus. Hij slaapt nu in de auto naast me.
haha maya, denk niet dat J2 dat begrijpt. Ik krijg het N. ook niet aan d'r verstand helaas.

Hier werd N. om 05.00 uur wakker, hysterisch huilen, waarom geen idee. Vent is er naast gaan liggen en ze sliep bijna meteen weer tot 07.00 uur.

GW, ik wil N. ook niet continu bezig houden maar ik merk wel dat ze het superleuk vindt om met ons te spelen en gek te doen. Ze kan zichzelf vermaken maar ik geniet ook van die momenten samen (ongeveer het hele weekend weer )

Wij gaan dadelijk naar de bouwmarkt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven