Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
BGB was zich duidelijk aan het vervelen.
Hallooo,

Dit is mijn laatste berichtje, over twee weken ben ik er weer

Lianne en Tim zijn nu bij mijn ouders, dan kan ik zo nog de laatste boodschappen doen. We gaan zondag weg, maar hebben morgen dan nog genoeg tijd om te relaxen.

De griep. Ik lees alleen dit topic en verder houd ik me niet bezig met dit forum, heb al genoeg aan dit geklets, ha ha!

Suus, oh leuk dat Jeetje d'r kamer af is.

Grappig dat je moest lachen om mijn reactie op Sita. Ik had mijn schoonmoeder aan de telefoon, haar vertelde ik hetzelfde. Haar reactie:"Niet vloeken hè?" (Op zo'n verwijtend toontje, tenminste, zo kwam het op mij over).

Daar was ik best geïrriteerd over, want dat doen ze steeds vaker tegen mij, terwijl ik me in mijn woorden al erg inhoud, zeker als ik bij ze thuis ben. Ik denk dan:"Hé, ik ben je dochter niet hè?"

Bam, ha, ha, ik zie je al gaan, achter die vlieger aan. Doet me aan mezelf herinneren, met een parasol op het strand........

Juud, ja, Lianne neemt wel woorden over inderdaad. Had ik niet bij nagedacht toen Sita binnen kwam. Ik heb het haar ook niet horen zeggen.

Goede vakantie!

Ik ga, bye, bye, zwaai, zwaai!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 juli 2009 @ 04:08:

[...]

Anderhalve tel , en dan duik ik er ook in ...... ben nog aan mijn vakantie-ritme gewend . Ik drie tellen later

[...]

Anderhalve tel , en dan duik ik er ook in ...... ben nog aan mijn vakantie-ritme gewend . Ik drie tellen later

[...]

quote:Maleficent schreef op 31 juli 2009 @ 08:08:

Heee, een inbreker

Bam, heb je nog wel wat rust gekregen vannacht? Lag je te piekeren over het ziekenhuis?Nee, eigenlijk niet. Maar ben zoiezo een slechte slaper, en soms resulteert dat in niet slapen...
Dan ren ik tochliever achter een vlieger aan kokos ;)

Hele fijne vakantie. Geniet ervan!
Hoi hoi,

Zo Bam, jij was nog laat op of vroeg... kwam dat door ZH of zomaar?

Kokos, een hele fijne vakantie! En fijn dat Sita nog op tijd is thuisgekomen

Mal, wanneer gaan jullie met J kijken naar het poesje? Ik ben het met je eens hoor, dieren en kinderen samen is super! En wat goed al die ontwikkelingen bij Energy4all!

Suus, alles begint nu dus vorm te krijgen voor de dametjes, leuk hoor!

Juud spannend zeg van de chirurg, is dat meteen na de vakantie? En hoe gaat het nu met C?

Star een pony??? Uhm....zou Ceetje niet ook gewoon eerst blij zijn met een zusje

Hel nog een beetje aan het genieten of ben je nog steeds van alles en niets aan het verzinnen om te doen?
Haha Bam dat zou ook echt een enka actie kunnen zijn.

Hier een kl....nacht achter de rug. T werd ieder uur huilend wakker en L wenste om 03.00 uur ook ineens weer een fles. T heeft hoofdpijn steed even en dan weer niet, geen koorts etc, ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Hij begint dan te huilen en met een koud doekje gaat het daarna wel weer en even later is hij weer aan het spelen om daarna weer van voren af aan te beginnen. We hebben wel al molletje gegeven maar dat wil ik ook niet teveel doen.

Met L gaat het wel goed, die is nu druk pogingen aan het doen om om te rollen en zijn stembanden en zijn en onze trommelvliezen aan het testen, gillen, kletsen en bellen blazen
Een zusje kan ze niet op rijden Enka

Sterkte met T Enka, hopelijk slaapt hij vannacht wel gewoon goed!
Nu dus wel verhoging, 38,6 en rode wangen. Dus met dekentje op de bank
Ach gos... beterschap met Thijmen!
Stressed is just desserts spelled backwards
He gets Enka, Beterschap!
Mart FIETST! Ik ben zo trots! Vandaag een fietsje op MP gekocht en hij fietst er zo mee weg zonder zijwieltjes gewoon! Hij had een loopfiets maar die ging stuk maar nu kan hij gewoon echt fietsen, wat een knapperd he! Nu nog leren opstappen en remmen en ik kan weer heerlijk in het zonnetje toekijken (want het leren fietsen is best vermoeiend )

Enka beterschap met Thijmen!

Haha Star zou ik niet te hard roepen, met zusjes kun je van alles doen, ze zijn zo vindingrijk dan .

Fijne vakantie Kokos!

Bam nog een beetje kunnen bijslapen vandaag?
Hallo!

Stoere Mart!! Kan hij fijn fietsen in de straat? Niet gevaarlijk?

Die loopfiets is nuttig geweest dan.

Beterschap voor Tijmen!

Toffe foto's op Hyves, Enka!!

Nu naar blz. hiervoor en daarvoor en daarvoor..
Star, ook helemaal into MJ muziek? Zoja, welke nummers?

Kokos, is Sita alweer thuis??

Alvast gefeli met je nieuwe harige huisgenootje, Mal! Hoe heten de andere katten? Toch wel gekeken of de naam erbij past?

J. dus weer buisjes. Hopelijk blijven ze lang zitten en minder klachten!

Hel, CG begon uit zichzelf over Mare, leuk he. Ze had blijkbaar zin om met haar te spelen. :-)
Compu hij kan fietsen in de straat, er rijden wel auto's maar het is een woonwijk. Er is altijd wel een volwassen bij en hij heeft al geleerd dat hij voor auto's aan de kant moet en moet stoppen.

Nog een huis op het oog?
Nee, beetje stil op huizenfront. Laatste was in Bridgesdorp. Superhuis, maar het moet in de stad zijn volgens CV..

Na de vakantie wordt het vast weer wat drukker qua aanbod.

Fotootje van Cycle Mart?
Applaus voor Mart, knap hoor zonder zijwielen!

De mijne kan net mét wieltjes fietsen

Welke nummers Compu? Alle

Vond net op zolder het tourboek van de 1997 History tour
Woww Wat goed Juud, Knappe mart.

Met zijwieltjes fietsen is ook heel knap hoor Star!
Juud wat goed!! Mijn vent heeft het vorig weekend met Jeetje ook geprobeerd maar geen succes, ze vond het doodeng.

Ik wil rellen.... Zou ik in abortus-topic kunnen vragen of iemand de nwe Dreft vaatwas kussentjes al geprobeerd heeft? Of is dat dusdanig off-topic dat het me een ban oplevert?

Krijg ik vast wel snel antwoord of het wat is want vast een topic met 15 pagina's voor je er erg in hebt, ha ha ha.
mogge
Mogge!
Juud, wat knap van Mart!!!! goed hoor!!!

Oooo, wij hadden ook weer een nachtspookje. Eerst werd hij huilend wakker (denk naar gedroomd) daarna wilde hij niet meer slapen.
Goedemorgen nachtspookjes en wakkere mama's... Zitten met een dvd van buurman en buurman aan een vroege lunch. Kind ligt in een deuk en werkt ondertussen 'dr derde boterham weg. Apart gevoel voor humor wel.

Juud, woooow, zonder wieltjes! Echt knap! Mare wilde het laatst ook proberen maar het was nog geen succes (grappig, net als Julia).

Kokos, je zult het niet meer lezen, maar for the record nog een superfijne vakantie gewenst!

Compu, wat lief dat CG over Mare begon! Wat zei ze? Mare heeft wel drie keer verteld van de knuffel, haha! Jullie moeten maar snel keertje langs komen dan he, zit niks anders op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven