Good Luck
maandag 9 november 2009 om 21:07
Idd, pijn is heel klote voor hem zeg! Sterkte Kokos, hoop op een rustig nachtje voor jullie. Morgen maar even goed informeren dan.
Goed dat je hebt besloten, Amalia.
En wanneer gaat het van start precies? Heb het nog niet meegekregen.
Jin, ben jij nog bij de herdenking geweest? Beetje regenachtig begreep ik. Ben je U2 fan?
quote:Star schreef op 09 november 2009 @ 18:37:
[...]
Wat viel er precies tegen?
De hoofdomtrek. Ik dacht dat ze misschien het aantal cm heeft van een kindje van 1,5 of 2 jaar. Maar 6 maanden!
Kan wel leuk babymutsen kijken..
Goed dat je hebt besloten, Amalia.
En wanneer gaat het van start precies? Heb het nog niet meegekregen.
Jin, ben jij nog bij de herdenking geweest? Beetje regenachtig begreep ik. Ben je U2 fan?
quote:Star schreef op 09 november 2009 @ 18:37:
[...]
Wat viel er precies tegen?
De hoofdomtrek. Ik dacht dat ze misschien het aantal cm heeft van een kindje van 1,5 of 2 jaar. Maar 6 maanden!
Kan wel leuk babymutsen kijken..
maandag 9 november 2009 om 21:40
Kokos, vervelend dat het nog niet helemaal duidelijk is, wat Kokosman heeft. Galstenen zijn wel echt naar. Naatieman heeft er jaren last van gehad en een aantal jaar geleden is daardoor zn galblaas helemaal verwijderd! Succes
Star, beterschap!
Amalia, gaat het een beetje met de misselijkheid?
Jinny, was het nog druk? Heb je ook nog een stukje muur?
Ik had, toen ik op de basisschoolzat, een stukje muur gekregen van een klasgenootje die daar toen bij de val was geweest. Zo'n gekleurd stukje muur.
Mal, haha niet echt een hooligan thuis dus?Jammer, ik zie hem al springend op een bushokje staan met zn 3 delig pak
Star, beterschap!
Amalia, gaat het een beetje met de misselijkheid?
Jinny, was het nog druk? Heb je ook nog een stukje muur?
Ik had, toen ik op de basisschoolzat, een stukje muur gekregen van een klasgenootje die daar toen bij de val was geweest. Zo'n gekleurd stukje muur.
Mal, haha niet echt een hooligan thuis dus?Jammer, ik zie hem al springend op een bushokje staan met zn 3 delig pak
maandag 9 november 2009 om 22:15
Ooh updateje:
Ik ben sinds vrijdag niet meer misselijk, hoera!
Maakte me natuurlijk meteen zorgen, maar de ongelooflijke vermoeidheid en zere borsten geven nog aan dat het goed zit
De pijn in mijn blaas is gelukkig niet meer terug gekomen, maar ik ga wel iedere keer met wat angst naar de wc hoor.
Ehhh, wat zijn seabands ofzo? Hier waren ook hele lekkere zelfgemaakte chocolade- en pindakaaskoekjes
Sorry dat ik er niet was, maar mijn moeder was ook mee. Had het vast gezellig gevonden hoor.
34 minuten, dus do-able Kom gauw een keer jouw pux bekijken!
Nou, weltrusten.
Ik ben sinds vrijdag niet meer misselijk, hoera!
Maakte me natuurlijk meteen zorgen, maar de ongelooflijke vermoeidheid en zere borsten geven nog aan dat het goed zit
De pijn in mijn blaas is gelukkig niet meer terug gekomen, maar ik ga wel iedere keer met wat angst naar de wc hoor.
Ehhh, wat zijn seabands ofzo? Hier waren ook hele lekkere zelfgemaakte chocolade- en pindakaaskoekjes
Sorry dat ik er niet was, maar mijn moeder was ook mee. Had het vast gezellig gevonden hoor.
34 minuten, dus do-able Kom gauw een keer jouw pux bekijken!
Nou, weltrusten.
maandag 9 november 2009 om 22:23
Hai!
Zit hier weer op mijn echte computertje! Hoef niet meer te beitelen dus dat is mooi!
Maxi! gefeliciteerd met je verjaardag, 4 jaar!!! De eerste kleuter! Fijn dat je leuke dag hebt gehad!!!
Kokos: naar van man nog steeds. Hoop op snel meer duidelijkheid!
Heb vanavond besloten om al die vaccinaties maar gewoon te halen. Better safe than sorry... (en hoef ik daar niet meer over te piekeren...)
Mal: Ah wat leuk van Julius!
Amalia: ha fijn niet meer misselijk! dat is mooi!
Zit hier weer op mijn echte computertje! Hoef niet meer te beitelen dus dat is mooi!
Maxi! gefeliciteerd met je verjaardag, 4 jaar!!! De eerste kleuter! Fijn dat je leuke dag hebt gehad!!!
Kokos: naar van man nog steeds. Hoop op snel meer duidelijkheid!
Heb vanavond besloten om al die vaccinaties maar gewoon te halen. Better safe than sorry... (en hoef ik daar niet meer over te piekeren...)
Mal: Ah wat leuk van Julius!
Amalia: ha fijn niet meer misselijk! dat is mooi!
dinsdag 10 november 2009 om 09:29
dinsdag 10 november 2009 om 09:46
quote:Star schreef op 10 november 2009 @ 09:39:
Zeker lief Bam! Had hij een rapportje?
Zijn nieuwe school had een formulier mee gegeven voor de psz, of ze dat in wilden vullen, zodat ze een beetje een inschatting kunnen maken hoe het kind is. Die kreeg ik vanochtend mee terug.
Ik wist al wel dat ze zo over Juul dachten, maar is wel leuk om het dan terug te lezen.
Zeker lief Bam! Had hij een rapportje?
Zijn nieuwe school had een formulier mee gegeven voor de psz, of ze dat in wilden vullen, zodat ze een beetje een inschatting kunnen maken hoe het kind is. Die kreeg ik vanochtend mee terug.
Ik wist al wel dat ze zo over Juul dachten, maar is wel leuk om het dan terug te lezen.
dinsdag 10 november 2009 om 09:55
Goedemorgen,
Foto's op de groep van de fotoshoot van Lianne en Tim. Stelletje sukkels: je krijgt een inlogcode, dan denk je dat je de foto's niet kan kopiëren, maa je kan ze gewoon opslaan op je eigen bestand. Ik hoef via hen dus geen foto's meer na te bestellen, scheelt weer in de kosten.
Man heeft zonder pijnstilling geslapen en goed geslapen.
Ik wacht nog op een telefoontje, want de arts komt 's ochtends altijd zijn ronde doen.
Bridges, ha, fijn waar zouden we zijn zonder computer
Cin, wat is er? Had je gewoon je dag niet, of is er meer?
Amaal, niet misselijk meer en dan ga je twijfelen. Nog maar een zwangerschapstest doen dan maar? Geintje.
Bam, inderdaad leuk om te lezen, zo'n verslag.
Ga weer, wasmachine is klaar en dan lekker knuffelen met mijn kinderen.
Foto's op de groep van de fotoshoot van Lianne en Tim. Stelletje sukkels: je krijgt een inlogcode, dan denk je dat je de foto's niet kan kopiëren, maa je kan ze gewoon opslaan op je eigen bestand. Ik hoef via hen dus geen foto's meer na te bestellen, scheelt weer in de kosten.
Ik wacht nog op een telefoontje, want de arts komt 's ochtends altijd zijn ronde doen.
Amaal, niet misselijk meer en dan ga je twijfelen. Nog maar een zwangerschapstest doen dan maar? Geintje.
dinsdag 10 november 2009 om 10:00
quote:bambino schreef op 10 november 2009 @ 09:46:
[...]
Ik wist al wel dat ze zo over Juul dachten, maar is wel leuk om het dan terug te lezen.Ja zeker!
[...]
Ik wist al wel dat ze zo over Juul dachten, maar is wel leuk om het dan terug te lezen.Ja zeker!
dinsdag 10 november 2009 om 10:02
quote:Kokos2 schreef op 10 november 2009 @ 09:55:
Goedemorgen,
Hoe groot zijn de bestanden?, vaak zijn de bestandjes zo klein, dat als je ze afdrukt het geen pan is.
Mocht het wel de normale grootte zijn, dan zijn ze idd stom
Goedemorgen,
Hoe groot zijn de bestanden?, vaak zijn de bestandjes zo klein, dat als je ze afdrukt het geen pan is.
Mocht het wel de normale grootte zijn, dan zijn ze idd stom
dinsdag 10 november 2009 om 10:07