Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
O jee, dan mag ik wel doorwerken! Voor wie mij heeft, 5 december hier is prima! Anders kan ik me waarschijnlijk niet inhouden en ga er vast in zitten knijpen en mee schudden enzo

Star, zeker balen. Gaan nu misschien de 12e, maar we zouden met mijn ouders gaan, dus dat is wel jammer. (Vader krijgt donderdag goud geimplanteerd, dus die wil deze week wel gewoon gaan.)
Volgens mij was dat vorig jaar ook zo, dat we ons niet konden inhouden

Dokter al teruggebeld?
Nee, nog niet.

Ik heb me vorig jaar heel keurig ingehouden met openmaken. En dat terwijl Amalia het al allejezus vroeg had opgestuurd!
Gaat mij niet lukken hoor, hier dus op sinterklaas een pakje.

Ik krijg pas inspiratie na 1 dec... als ik geluk heb.... met dichten
Zo klaar. Dat kan binnenkort op de post
Ik dacht dat jij die 1 december grens gesteld had Bam? Oh, dat was Jinny dan zeker? Die is altijd zo enthousiast. We kunnen nu natuurlijk met z'n allen afspreken dat we er 5 december van maken, ze is er toch niet om bezwaar te maken
Had ik het al zo vroeg gepost? Sorry. Ik zal het nu nog even laten liggen... Ben ook van het uitpakken als het komt hoor, dus hier zo laat mogelijk posten!

Maar ik ben ook iemand die het dan allemaal af heeft, en dan nog even laat liggen tot zeg maar 6 december. Dan is het uit mijn hoofd omdat het af is en als ik het dus niet meteen post gaat t nie goei zeg maar.

Ik hou me in ik hou me in
Arme Jin. Die wil zeker weten dat haar pakje op tijd komt
Nee hoor Analia, stuur maar lekker op (ik ben niet degene die zich in hoeft te houden )
quote:amalia schreef op 27 november 2009 @ 14:33:

Had ik het al zo vroeg gepost? Sorry. Ik zal het nu nog even laten liggen... Ben ook van het uitpakken als het komt hoor, dus hier zo laat mogelijk posten!

Maar ik ben ook iemand die het dan allemaal af heeft, en dan nog even laat liggen tot zeg maar 6 december. Dan is het uit mijn hoofd omdat het af is en als ik het dus niet meteen post gaat t nie goei zeg maar.

Ik hou me in ik hou me in Whahahahahahahaaha dat ben ik ook
quote:mamax schreef op 27 november 2009 @ 14:41:

Nee hoor Analia, stuur maar lekker op (ik ben niet degene die zich in hoeft te houden )

Woehaha, een freudiaanse verspreking!

Ik wilde eigenlijk alleen even voorstellen om een tijd af te spreken dat we met z'n allen tegelijk het kado openmaken. Vrijdagavond wat?
Whahahahahahahaha ik vroeg me al af of ie bewust was
Okee, so far voor mijn opvoeding in de wereldproblemen:

Lief had gisteren een bandje gekocht voor om je pols tegen honger in de wereld. L vraagt wat het is. Ik leg uit dat sommige kinderen weinig geld hebben, en geen eten en drinken hebben, en geen mooi groot huis en ook geen kadootjes voor hun verjaardag krijgen. Eerst kijkt hij sip, maar vervolgens straalt zijn gezicht en hij roept: maar wij wel hè?!!?!?

zucht... dit schiet niet op.

Vervolgens schoot ik in de lach toen hij ernstig vroeg: wonen ze echt in een hutje?

Ook niet echt pedagogisch.
Haha Amalia, ach over een paar jaar maar weer proberen zijn ze nu echt nog te klein voor denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hmm, heb net allemaal rare dingen ingepakt (legoblokjes, dingen van het poppenhuis om in het piratenschip de stoomboot te doen.

Gaat Berend het uitpakken Heel gedoe om die priegeldingen in te pakken en er ook nog een lintje om te doen zodat ze in het pakhuis gehezen kunnen worden. Fijn.
Nou HA heeft net terug gebeld en Maxi heeft echt de MG. Zal het nu dan toch maar geloven . Stelt hier niet veel voor gelukkig. Vind ik dan, Maxi voelde zich vanmorgen wel Heel Ziek. Het is tenslotte toch een man.

Over mannen gesproken, paps kreeg gisteren de MGprik en die had nergens last van. Een bikkelpapa dus.
quote:mamax schreef op 27 november 2009 @ 16:54:

Een bikkelpapa dus.De EERSTE!
Niemand zag gisteren mijn leuke cheerpoppetje

nog maar een keer dan

beter opletten in het vervolg he
Leuk cheerpoppetje.

Leuk fok.nl plaatje Niet te zien ha ha.

Mamax, gefeliciteerd met je MG
quote:amalia schreef op 27 november 2009 @ 16:01:

Okee, so far voor mijn opvoeding in de wereldproblemen:

Lief had gisteren een bandje gekocht voor om je pols tegen honger in de wereld. L vraagt wat het is. Ik leg uit dat sommige kinderen weinig geld hebben, en geen eten en drinken hebben, en geen mooi groot huis en ook geen kadootjes voor hun verjaardag krijgen. Eerst kijkt hij sip, maar vervolgens straalt zijn gezicht en hij roept: maar wij wel hè?!!?!?

zucht... dit schiet niet op.

Vervolgens schoot ik in de lach toen hij ernstig vroeg: wonen ze echt in een hutje?

Ook niet echt pedagogisch. Zijn ze ook nog wel een beetje klein voor, denken alleen nog aan zichzelf
Wat een bikkelpapa zeg!

Gelukkig valt het wel mee Mamax, maar blijft toch vervelend zo'n ziek hompie.
Hoi,

Meisje heeft koorts . Ze begon gisteravond te hoesten. Dat vond ik al verdacht. Vandaag nauwelijks gegeten, vanmiddag van ellende huilend naar bed. Zou dat door de prik kunnen komen?
Ja, de griepverschijnselen kan je juist krijgen van de prik. Maar als je het niet vertrouwd, moet je meteen de hp bellen hoor! Hou die koorts in de gaten. En als je belt melden dat ze de prik heeft gehad en laat je niet afschepen.
De meest voorkomende bijwerkingen Mexicaanse griepprik zijn hoofdpijn; vermoeidheid; pijn, roodheid (rode plek), zwelling of verharding op de injectieplaats, d.w.z. de plek waar geprikt is; koorts; pijn in spieren of gewrichten.

Aldus de site bijwerkinen MG prik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven