Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haarlem, leuk!

Heb ook wel weer eens zin in dagje winkelen, zal wel Den Bosch worden denk ik

Maar dan alleen als het weer beter is, bleeeegh het lijkt wel herfst.
Heeeeeeeee wakey wakey sunshines
Hey Star. Nou weinig hier hoor. Ik voel me alsof er een kudde olifanten over me heen hebben gelopen. Ik ben echt gaar. Beetje jammer, zo in het weekend.
Bridges wat schattig van Ties!

Fijn dat je helemaal blij bent met je jurk.

Enka, lekker dan een longontsteking! Pff.. nou ja veel plezier in Londen!

Compu,leuk Haarlem! Daar hebben wij onze trouwringen gekocht. Leuke stad om te winkelen.

Jinny hoe gaat het met Oudste? al wat minder pijn? Ik hoop dat deze 2 weken snel voorbij gaan. 2 weken niet lopen, duurt vast héél lang!

De Ark is inderdaad erg leuk, maar als hij niet zo van dieren houdt, is het niks voor hem.

Misschien zo iets van lego?
Ja Tobias ging pas met zn 2de naar logopedie. Dat kwam omdat ik met 1.5 jaar ( geloof ik ) bij het cb een lijst moest invullen hoeveel woorden Tobias sprak en dat was véél te weinig. Hij sprak er 10 ipv het minimale van 40.

Dus toen logopedie aangevraagd, maar daar was een fijne wachtlijst voor, van minimaal 4 maanden!
Nou met mn moeder gaat het nog steeds niet goed. Ik maak me echt wel zorgen. Ze heeft zo'n verschrikkelijke hoofdpijn. Het gaat maar niet over. Maandag moet ze weer terug naar de dokter en dan gaan ze bespreken wat ze gaan doen. Ze heeft nu zware pijnstillers, maar daar wordt ze zo suf van.

Ja weet je, een ouder bij mij op mn werk,was ook duizelig en erge hoofdpijn en heeft dus een hersentumor! En daar blijf ik gewoon aan denken

Gets Naat, klinkt niet fijn van je moeder. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt

Heeee, dat is het ridderkasteel van lief van 35 jaar geleden! Die ik eens in de zoveel tijd moet opbouwen haha. Wat grappig dat die nog steeds bestaat.

Oei idd net herfst hier! Wat een wind. Gisteravond klapperde de ramen gewoon open in de slaapkamer (stonden op een kiertje). Nu valt het wel weer mee, maar het is niet zo gezellig buiten. Schijnt ook een heel nat voorjaar te worden omdat het zou koud was deze winter. Als het dan warmer wordt en de zee warmt op ontstaan daar veel wolken die lekker boven NL gaat uitregenen

Tot zover Amalia van Leur Hebben jullie allemaal al een verpest humeur> So far voor de lente en de goede hoop...
Bridge, wat leuk dat Ties je zo mooi vond in je jurk!

Jinny, ik heb op tellsell wel eens van die tafeltjes gezien, die je makkelijk overal kan aanschuiven. Is misschien wel wat voor oudste. Even plaatje zoeken

gevonden! Is misschien makkelijker om te spelen enzo

Naatie

Amalia, zeg zulke berichten over het weer willen we niet horen hoor

Ventje gaat sinds vanmorgen wel wat beter. Drinken gaat er wel beter in nu. En koorts was gezakt, alleen verhoging. Omaatje gaat nog steeds hetzelfde maar qua dementie wordt het elke dag erger. Maar het hart is nog sterk. Donderdagavond ging ze mijn gezicht en haar ineens aaien terwijl ze me heel indringend aankeek. En ze wil steeds dat je haar handen vasthoudt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goeiemorgen!

Weer terug van een paar dagen weg en ik heb heimwee! Niet perse naar het husje maar gewoon om lekker een paar dagen bij elkaar op de lip te zitten en genieten van de kindjes. (en idd heerlijke wijn Star!)

Jin heeft Oudste een gebroken been? Hoe dat zo? Sjors heeft technische duplo. Erg leuk. De kinderen op mijn werk spelen er ook graag mee. Je kan dan duplo stukken aan elkaar vastschroeven en zo vliegtuigen e.d maken. Je hebt ook Knexx voor deze leeftijd, is ook erg leuk! Kunnen ze echt de mooiste dingen mee maken!

Naat wat naar je moeder zo'n hoofdpijn en ze hebben geen idee waar het vandaan komt? Ik hoop dat ze snel weer opknapt!

Star jij hebt leuke uitjes geboekt, K3 en Aerosmith of moest je die laatste nog boeken?

Compu fijn dat CV weer thuis komt/is. Kon je alles goed bijhouden via de twitter ?

Gave schoentjes Bridge! Wat leuk dat Ties mee ging passen. Het schiet nu echt op he! Wat heb je voor een bedankjes?

Gister met Sjors naar de film geweest. Daarna voor hem nieuwe schoenen en een nieuwe broek en hele gave blouse gekocht. Sinds hij op school zit gaan zijn broeken zo snel stuk! Ik kom er niet achter wat hij ermee doet, het enige antwoord wat ik krijg is dat hij Spikerman is !
Fijn dat J. weer wat drinkt Mal. Krijg je de medicatie er wel in nu?

Dat lego kasteel is gaaf! Is die nog te koop?
Aerosmith moet ik nog reserveren, vvk begint aanstaande vrijdag pas.

Naat, er was toch niks uit de scan van je moeders hoofd gekomen?

Misschien heeft ze 'gewoon' clusterhoofdpijn.
Star, dat was een röntgen foto. En daar hebben ze alleen gekeken of haar holtes niet onstoken/vol waren.

Ik ga even sporten.
Mal, voor zieke kleine mannetje en sterke oma

Juud, fijn dat de wijn lekker was

Zaten jullie in het Landal-park? Ook nog naar kasteel boven geweest met mooi uitzicht?

Spikerman Ben je mooi klaar mee. Aan de kniestukken dan maar
Ah zo Naat. Hou je haaks!
Goed man, Starman om boodschappen sturen

Die had ik laatst gezien dus he! En getwijfeld en toen het muziekdoosje gekocht. Is van Claessens toch!
Klopt

Maar Eetje vindt het muziekdoosje leuker (probeert de kikkertjes te pakken maar lukt niet ), jurkje is voor Ceetje.

Arme Eetje moet het met afdankertjes doen
O Jinny, ik ben nu de clip van Jump in my car aan het downloaden voor op mijn telefoon, als ik een keer nodig moet lachen
Nou ja, ik had dat jurkje dus bijna gekocht voor Eetje. Maar ik wist niet of het je smaak was.

Volgende keer stuur ik wel een foto met de Iphone
Hij is goedgekeurd dus
Jonathan is weer een hangmattie. Ik wou nog even met hem naar mijn ouders, (malman is naar een feestje) maar Mr J is steeds aan het huilen en strontchagrijnig. Gezellig zo . Dus ik typ met 1 hand en Mr J kijkt Bumba.
Juist naar je ouders gaan, heb jij even je handen vrij
Naatie, wat een zorgen om je moeder ineens. Sterkte!

Star, leuk jurkje! Proest van die telefoon haha.

Mal, beterschap voor Mr. J. Ik ken die tafeltjes wel, ziet er wankel uit .

Juud, wat leuk lekker weg! Waar was je heen? Alleen met z´n vieren?

Dank voor alle cadeautips. Ik heb net gekocht, het grote piratenschip van playmobil. Hij vindt het vast wel leuk alles uit te pakken, het in elkaar te zetten en als dat been weer beter is dan vindt jongste het gewoon helemaal geweldig .
1234567890,,,,,,,,,,,,,,,,,,.........................................

bhnibbbibi'd 'hiuuguobobbbhbu8uhhuhuhuhutubtjhuhbjujhhuhhhuiogu..................kimpmmmm0m9unhjhjuiijjkjkjkhjkjk,j kjhbnbbblrgtklf, d c c mdc cc ccdccumjmujfjnjvhuyfyyyff v vnnv9 vcuchrcujhevrvhn hjhvvvcdd dc nsdxxxxxxdxxxxxxxxhxxxxxxxxxxxxjnnjdjkvtje rhrecnehcejrchrcbhherhhcrrcbgwrh nraceccgbcyn4fhehrvjnvefrvejrvrnhjrv\jlk mjk mjkljklmbkj blrfak;chb chbjjjvjjkmkmbv jkfv jj

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven