Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Star!

Ga je nog op die andere school praten?

Douchen in de ochtend Hel? Ambitieus! Ik krijg ze hier met geen stok onder de douche vandaan, dus dat gebeurd 's avonds
Woensdag Amaal.
Spannend Star
Eerste keer overblijven, Star? Is volg. school in het dorp?

Ik heb een goed contact op schoolgebied (voor basisonderwijs). Maar in jouw dorp en naastgelegen stad is ze niet bekend. Had ik even gevraagd, t.a.v. Ceetjes school nu.

Hel, fijn dat het o.k. is! Aha beeldscherm.

Hier alles prima. Vriend een weekje weggeweest, dus goede relatieboost. Maar het gaat zowiezo goed.

Heb ineens een meisjesgevoel! Waar het wegkomt, weet ik niet. We gaan het zien of het klopt (nog een paar weken hoor).

Namen staan al bijna vast, dat is lekker.
Wat naar dat het zo slecht gaat met CG op school. Ik hoop dat ze snel met iets komen....

Fijn dat het beter gaat met jou en Helman, Helen. Op de meeting was hij ook zo aardig dus ik geloof je meteen als je zegt dat hij wel lief is.

Kokos, dat kan toch best dat je moeder ziet dat Lianne wijzer is. Mijn ouders zeggen ook wel eens wat over Jonathan wat ze beter zien, omdat ze hem niet elke dag zien, zoals ik.

Ha, ik heb Jonathan net een paar hapjes yoghurt gegeven en hij kreeg helemaal geen vlekjes in zijn gezicht meer. Zou hij van de koemelkallergie af zijn? (voorzichtig hoera!)
Stressed is just desserts spelled backwards
Gaat dat zo snel dan, Mal? Is dat niet een kwestie van dagen?

Hoop van harte dat het zo is, kan hij lekker los op zuivelgebied!
Bij Jonathan ging het eerst supersnel. Dus wat eten en dan meteen kleine rode vlekjes rond de mond. En een beetje benauwd worden enzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
voor jou Mal! En een voorzichtige vanwege de KMA die er misschien niet is. En alvast succes morgen!!! Zal aan je denken!

voor Compu. Fijn dat het vandaag iets beter ging, al is dat natuurlijk maar een dagje. Goed dat je het gezegd hebt en dat er goed op gereageerd werd. En leuk, meisjesgevoel! Jij wilt het dus weten?

Star: fijn dat overblijven goed ging! en wurmpjes. Tsja. Krijgen ze allemaal wel keer toch? Gebeurt vaker met zandbakken inderdaad... (Ik had vandaag weer een met luizen in mijn klas... *jeukjeuk* )
Nou dat vind ik gedurfd Mal, dat je hem dat durft te geven! Maar klinkt goed!

Compu, zijn jullie dan al uit de jongens- en meisjesnamen? Knap hoor Ik ben zo blij dat we nog maar 1 richting in hoeven denken! Wij zijn er ook uit hoor. Althans, ik ga natuurlijk 3 weken voor tijd weer twijfelen

Bridges, je hebt mail.

Star, is het besmettelijk? Ik hoop dat dat pilletje meteen werkt! Vraag; hoe kwam je er achter? Ik kijk die bolussen van L niet meer na hoor, dat floept dat gat in de wc in en weg is het. (wil ik het antwoord weten??? )
Wat vreselijk toch, dat accent van Danny en Jenny de Munk... Echt zulke types waar je zo ontzettend op afknapt in de kroeg als je ermee praat
quote:compu schreef op 01 maart 2010 @ 18:44:

Eerste keer overblijven, Star? Is volg. school in het dorp?

Ik heb een goed contact op schoolgebied (voor basisonderwijs). Maar in jouw dorp en naastgelegen stad is ze niet bekend. Had ik even gevraagd, t.a.v. Ceetjes school nu.

ZE niet bekend? Wat bedoel je?
Amaal, ze was gisteravond in bed heel erg aan het huilen dat ze pijn in haar plasser had. En ze bleef maar huilen. Dus toen dacht ik, laat ik eens kijken en er wat creme opdoen want zal wel weer een schimmeltje/blaasinfectie zijn. En toen zag ik het. En riep ik Starman
Een klein :cheer:tje voor Mr J. Zou wel makkelijk zijn hè?

Jin, viel het schip in goede aarde?
quote:Star schreef op 01 maart 2010 @ 20:05:

[...]

ZE niet bekend? Wat bedoel je?Ik heb een vriendin die is werkzaam op scholengebied, weet o.a. veel van M.onderwijs. Maar net niet in jouw dorp of nabijgelegen stad. Ging haar even vragen of ze de school kende van Cee..
Jahoor Bridges, ik wil het graag weten.

Ga je vanavond doen? Rijst verzamelen, ringen poetsen? Grapje.

Heb je nog zo'n ding om je been?? Hoe heet het ook weer?
Amalia, updeetje op groep t.a.v. namen of zeg je het niet?

Ik ben (al) een bevallingsplan aan het maken. Gewoon voor onszelf.
Aha, ik snap 'm

Kousenband

Something old, something new, something borrowed, something blue
quote:Star schreef op 01 maart 2010 @ 20:34:

Aha, ik snap 'm

Kousenband

Something old, something new, something borrowed, something blue dat was 'm
Hehe, kousenband! Had gegoogled op someting old etc., maar herkende het niet in het engels.
Oh getsie van de wormpjes Star. Bah. Heel naar voor jullie spruit. Hoe lang duurt dat voor het weer weg is?

Bridges, I love trouwpraatjes! Heerlijk, geniet er maar extra van! Je trouwt maar één keer .

Compu, wat ben je dapper! Wat goed, alles aangekaart op school. Stoer. Hopelijk wordt er ook echt wat mee gedaan. Sterkte!

Hel, wat fijn dat je er weer bent met-bijna-nieuwe-laptop! Fijn dat het met vriend weer oke is.

Mal, wat naar toch van oma. Rest reactie op de groep.

Kokos, een wijze Lianne, wat leuk dat het wordt opgemerkt!
Star, ja schip viel in goede aarde (ook bij grote vent, ik had hem al voorbereid dat ie los mocht toen ie thuis kwam van werken ).

Wat vinden jullie van de dierentuin van Playmobil? Ik kan die voor 40,-¤ halen (via marktplaats). Is het wat?

http://www.amazon.de/dp/B0002HYC7I/ref= ... B0002HYC7I
Nouja, hier ook al geen tekst geplaatst die ik wel had getypt... vaag.
Het zit je niet mee Amalia proest.
Dierentuin doen!

Ik vind Playmobil sowieso erg leuk.

Grote vent vond het schip ook leuk dus

Weet niet wanneer beestjes weer weg zijn, maar over 14 dagen moet ze nog een pil.
Ik heb echt zo met haar te doen (en met Starman .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven