Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
quote:amalia schreef op 22 maart 2010 @ 14:06:

Vraagje:

Van de kinderen die in een juniorbed slapen; tot hoelang gaan jullie die gebruiken? L heeft een groot bed, maar ik wil eigenlijk een kleiner bed kopen. Weet alleen niet of dat de moeite is voor een korte tijd. Of kunnen ze er wel tot 8 jaar in ofzo?Dat denk ik wel. Jonathan heeft een juniorbed, maar ik had laatst een meisje op bezoek van 11 en die paste er ook nog in qua lengte.
Stressed is just desserts spelled backwards
Van 70x150 Mal? zo'n afmeting toch?

Hmm, 11 lijkt me nogal oud, maar dan toch wel tot 8 jaar. Vind het zoveel schattiger

Dat L zo'n groot bed heeft komt omdat we deze over hadden. Niet eerlijk eigenlijk hè? Maar ze gaan op MP voor een goede prijs weg, dus wel een optie om te verkopen (de Hemnes uitschuif van Ikea).
Wij hebben 100 x 150, een peutertwijfelaar. Bij Ikea hebben ze ook peuterbedden die je kunt uitschuiven tot een gewoon kinderbed.

Hier man en kind allebei weer diarree. Ik krijg er echt wat van de laatste tijd!
O, die willen Suus of ik dan wel van je overnemen Amalia (hebben er laast bij de Ikea nog naar staan kijken)!

Maatje heeft ook een juniorbedje, maar ik overweeg juist een groter bed te kopen. Niet dat ze eruit groeit hoor, past makkelijk nog een paar jaar.

Klinkt erg leuk, je weekend!
Jonathan heeft volgens mij een ontwikkeling! Hij maakt echt rondjes en vierkantjes als hij tekent.
He, wat goed Mal!
Leuk, Amalia en Star ook weer terug!!

Was het hotel een succes, Star?

Sterkte met je hoofdpijn!

Wij waren een nachtje in A'dam, Amalia. In het Renaissance hotel. En een goed eettentje gevonden via Iens. We hadden fietsen gehuurd en zijn lekker wezen touren.

Superdag Bridges!! Alle spanning vooraf niks meer van gemerkt dus, heel fijn. Wat bijzonder dat je je zo mooi voelde! En goed omschreven verder, ook van de vakantie.

Nu uitkijken naar de foto's, leuk!
Mal, sterkte met dat vervelende virusje weer! Wel goed van zijn tekeningen, wie weet hoe dat loopt!
Wij waren er zaterdag ook niet, dus ook geen idee hoe het nu zit.

Had nog wel gemaild, of hij het na wilde kijken maar daar heb ik nog niks opgehoord.

Fijn dat het weekend geslaagd was, leuk!
Hier een groot bed, maar door de hoeveelheid knuffels die erop liggen, wordt het vanzelf een peuterbed
Mal: Wat goed zeg, knapperd!
quote:amalia schreef op 22 maart 2010 @ 14:06:

Vraagje:

Van de kinderen die in een juniorbed slapen; tot hoelang gaan jullie die gebruiken? L heeft een groot bed, maar ik wil eigenlijk een kleiner bed kopen. Weet alleen niet of dat de moeite is voor een korte tijd. Of kunnen ze er wel tot 8 jaar in ofzo?Nou mijn wurm slaapt er voorlopig nog wel in hoor, ruimte zat.
Euh Mal, ben ik nog op tijd als ik zo even geld overmaak?

(En Suus, doe nou eens je nummert )
Foto's van mijn Berliner bolletjes op Hyves
voor Jonathan, knap dat hij zo goed kan tekenen!
Leuk weekend Compu. Renaissance ooit eens heerlijk gebrunched, goede toko wel

Ons hotel was ook heerlijk, zwembad was tropisch qua temperatuur.
Mooie foto's Star!
Geweldige foto's Star!! Cool hoor, Ceetje in Grote Stad! (hoe doe je dat? die van mij stuitert na een half uur aan het handje meelopen alle kanten op, zucht...)
Dank
quote:Helenita2 schreef op 22 maart 2010 @ 19:36:

Geweldige foto's Star!! Cool hoor, Ceetje in Grote Stad! (hoe doe je dat? die van mij stuitert na een half uur aan het handje meelopen alle kanten op, zucht...)Ik heb een lui exemplaar, die stuitert niet zo
quote:Star schreef op 22 maart 2010 @ 18:58:

Euh Mal, ben ik nog op tijd als ik zo even geld overmaak?

(En Suus, doe nou eens je nummert )Ja, dat lukt wel! Volgens mij heb ik dan van iedereen binnen!
Ah, wat een drukte vandaag! Alle weekendjes weg weer terug... Gezellig!

Hel: mooi bed hoor! Jammer hè dat levertijd zo lang is!

Star: foto's zien er leuk uit! Klinkt als een goed weekend, alhoewel... weinig shoppen... Fijn dat jet leuk was met Jin!

Compu: oh lekker ontbeten en weekendje weg! Gezellig! Met zijn tweetjes? lekker! Hoeveel weken ben je nu? Inderdaad vrijwel geen last gehad van de spanningen op de dag, ging super! Vond het ophalen van zusje even spannend en dat ging ook goed. (Hartje brak wel even toen zusje vroeg of ze met haar vader op de foto mocht... die heb ik maar omzeild...)

Bam: met handtekening bedoelde ik dus dat ik nog een nieuwe handtekening moet bedenken. Wil ook wel van oude af, die was lang...

Amalia: klinkt ook goed! Haha vast niet heel vervelend dat je geen bikini mee had. Vonden de kinderen Ecomare leuk?

Weet je al welk bed je wil? Ties heeft inderdaad meegroeibed van Ikea, dus kan nog even door.

Mal: hè gets... dat is nie leuk... Hopelijk snel weer wat stevigere ehm... mannen daar...

Werken ging hier weer prima hoor. Zit er alweer prima in! Ook wel weer leuk! (En druk dus vanavond ook ondertussen even van alles doen, maar dat is prima...)
Vanmorgen viel het kwartje Bridges.
Doe nou nog eens meer foto's Bruidges
Haha, ga mijn best doen Star, maar dat zou ook morgenavond kunnen worden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven