Good luck!
dinsdag 27 april 2010 om 23:19
Hai!
Even snel want laat en zo...
Star: ha leuke slippers dus voor d'r, hah! En slaapwandelen, sneu. Heb het zelf ook lang gehadf maar gaat nu goed.
Eetje aangepakt... Brrr...
Heb geloof ik beide bevallingen ogen dicht gehad. (Maar goed ik ben een bevallingswatje dus tsja... )
Cin: ha moest aan je denken, hadden het op werk net over communie. Maar dit weekend dus... En dan ook vakantie, lekkerrrr...
Amalia: ah je hebt een veel voorkomend iets lees ik. Nou ja. Fijn. Liever dat dan dat dokter aan je bed staat en zegt: jeee! Moet je nou eens kijken, dit heb ik echt nooit gezien!
Jin: fijn dat mannetjes lief waren!
Mamax: haai en baai dus maar! Cheesecake, jummie!
Kokos: sneu voor Lianne zeg! Is vast nog wel wennen. Zitten er in haar klas hele stoute kindjes waar ze het over heeft? dat ze daaraan spiegelt met: ik heb het niet gedaan?
Even snel want laat en zo...
Star: ha leuke slippers dus voor d'r, hah! En slaapwandelen, sneu. Heb het zelf ook lang gehadf maar gaat nu goed.
Eetje aangepakt... Brrr...
Heb geloof ik beide bevallingen ogen dicht gehad. (Maar goed ik ben een bevallingswatje dus tsja... )
Cin: ha moest aan je denken, hadden het op werk net over communie. Maar dit weekend dus... En dan ook vakantie, lekkerrrr...
Amalia: ah je hebt een veel voorkomend iets lees ik. Nou ja. Fijn. Liever dat dan dat dokter aan je bed staat en zegt: jeee! Moet je nou eens kijken, dit heb ik echt nooit gezien!
Jin: fijn dat mannetjes lief waren!
Mamax: haai en baai dus maar! Cheesecake, jummie!
Kokos: sneu voor Lianne zeg! Is vast nog wel wennen. Zitten er in haar klas hele stoute kindjes waar ze het over heeft? dat ze daaraan spiegelt met: ik heb het niet gedaan?
woensdag 28 april 2010 om 08:17
quote:Star schreef op 27 april 2010 @ 22:59:
O Ceetje heeft trouwens toch die Ipanema's. Met diamanten, dan wou ze ze wel
Ik heb ook Ipanema's voor mezelf gekocht, ik vind ze leuk!
Deze ze zitten echt heerlijk!
Ik moest er zwaar veel moeite voor doen, want dit is collectie 2009.
O Ceetje heeft trouwens toch die Ipanema's. Met diamanten, dan wou ze ze wel
Ik heb ook Ipanema's voor mezelf gekocht, ik vind ze leuk!
Deze ze zitten echt heerlijk!
Ik moest er zwaar veel moeite voor doen, want dit is collectie 2009.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 28 april 2010 om 08:36
quote:Star schreef op 28 april 2010 @ 08:31:
Ja die zijn inderdaad heel gaaf Mal, weet nog wel dat je er overal naar aan het zoeken was. Ze zijn alleen wel erg plat hè? Dan krijg ik pijn in mijn kuiten
Dat krijg ik juist als ik hakken aan heb
Ik heb ze op het laatst nog gevonden op Marktplaats, ik was echt zo blij. En ook nog precies de kleur die ik wilde.
Ik had deze week ook al een nieuwe Marlies Dekkers voor 25 euro, dus soms ben ik best heel blij met MP. Deze:
Ja die zijn inderdaad heel gaaf Mal, weet nog wel dat je er overal naar aan het zoeken was. Ze zijn alleen wel erg plat hè? Dan krijg ik pijn in mijn kuiten
Dat krijg ik juist als ik hakken aan heb
Ik heb ze op het laatst nog gevonden op Marktplaats, ik was echt zo blij. En ook nog precies de kleur die ik wilde.
Ik had deze week ook al een nieuwe Marlies Dekkers voor 25 euro, dus soms ben ik best heel blij met MP. Deze:
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 28 april 2010 om 08:45
quote:amalia schreef op 28 april 2010 @ 08:42:
Oh oh is niet goed hè Star, pijn in je kuiten. Dan loop je te vaak op hakken.
Zo kinderen thuis gehouden dus straks Oud Valkeveen lekker onveilig maken.
Maar als ik hakken aan heb, dan voel ik het niet (ja ja ik weet het )
Ah, Oud Valkeveen onveilig maken. Lees: Kinderen loslaten en moeders op haar luie kont in het zonnetje?
Oh oh is niet goed hè Star, pijn in je kuiten. Dan loop je te vaak op hakken.
Zo kinderen thuis gehouden dus straks Oud Valkeveen lekker onveilig maken.
Maar als ik hakken aan heb, dan voel ik het niet (ja ja ik weet het )
Ah, Oud Valkeveen onveilig maken. Lees: Kinderen loslaten en moeders op haar luie kont in het zonnetje?
woensdag 28 april 2010 om 08:48