Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed Mal, toi toi toi voor je ei deze maand weer
Moeten ze weer zakkenvullen de Toppers dan?
Wat een geklets dames! Gezellig zeg!

Juud, balen van die wonden!

Bam, Enka, leuk al die fietsen. Hopelijk snel wat gescoord op marktplaats.

Oh, telefoon.
quote:Star schreef op 20 mei 2010 @ 19:46:

Moeten ze weer zakkenvullen de Toppers dan? ja, ze zijn nu met 4 dus er moet nog meer binnengeharkt worden.
Shit, ging al een week of 2 goed met me, maar ik heb nu weer zo'n onwijze zin in een Magnum... En ik zit alleen, L slaapt nog niet dus even snel naar de Shell gaat ook niet.
Whoehoe Mal: dit wordt hem dan! Mijn duimen draaien hoor!
Vraag me ineens af:

Om mezelf een beetje te dwingen niets te doen, heb ik een hele berg tijdschriften gekocht. Ik merk dat ik sommigen niet eens lees, wat erg haha. Bijvoorbeeld Esta, nog niet in gebladerd. Mind (heb ik nu niet hoor) vind ik ook saai.

Linda lees ik van voor naar achter, vriendin, Viva, Flair, Libelle en Margriet lees ik voor 2/3e ongeveer en woningbladen bekijk ik altijd wel een keer of 7 (VT wonen, Ariadne).

Opvoedbladen zijn wel grappig maar vaak een herhaling.

Ja nu komt eindelijk de vraag

Wat lezen jullie? Waar heb je een abonnement op (ik Linda) en wat is niet weg te krijgen?

(weer eens wat anders dan: wat eet je vanavond, wat ga je op tv kijken enzovoort die we een tijd terug er wel een ingooiden).
Linda. en Delicious.

En de krant
Ik doe met nog 2 anderen samen met de Mama, die vind ik wel leuk. Linda vind ik ook wel leuk, maar koop ik eigenlijk nooit. Lees verder (te) weinig. Lees 's avonds altijd boek voor het slapen, dus veel tijd voor tijdschriften heb ik niet. (Maar ben mezelf ook weer aan het verplichten minstens 1 keer in de week in bad te gaan met boekje of zo, en geniet er ook weer van... Snap niet dat ik dat nooit meer deed laatste jaren)
oja Star, jij was van de Delicious. Die vind Hel toch ook zo leuk? Of was jij dat Mamax?

Leuk idee om samen te doen Bridges.
Delicious, VT wonen en NRC Next

En ook goedenavond
Mamax had een ander kookblad geloof ik, weet naam even niet meer maar die was ook leuk.
Goedenavond
Oh Mal dat klinkt goed Duimen gaan weer draaien
quote:amalia schreef op 20 mei 2010 @ 19:45:

Aaaah ik zit niet bij de Toppers dit jaar Vind je dat echt erg of maak je een grapje?
Amaal kennende vindt ze dat echt erg Jeroen van der Boom enzo
Het wordt saai maar hiero een mega Linda abonnement Had ik toch vorige week 2x prijs . Verder VK-magazine, en HP de tijd als ik zin heb. Flow is ook best aardig trouwens en Jan, vind je dat wat dan?

Zo eens even wat verder terug lezen...
quote:Star schreef op 20 mei 2010 @ 20:40:

Amaal kennende vindt ze dat echt erg Jeroen van der Boom enzo Oh, ok. Tsja, kan.
Mijn ouders hebben de Quest, best leuk soms.
Jan, ja die is ook wel leuk ja. Kan ik ook nog wel in huis halen.

Ja, ik vind het echt jammer!!! idd JvdB, maar sowieso is het echt gezellig

Quest is volgens mij net als Mind zo af en toe leuk of niet?

Pff, kan die man van me bellen dat ie thuiskomt? Kan hij mooi even langs de Shell.
Over de school en haar roostervrije/studie/andere dagen: hier veel. Maar ik heb me uit laten leggen dat het echt een kwestie is van niet teveel uren draaien. Compensatie dus. Niks mis mee maar wel onhandig soms. Nou ja, met woensdag als vrije dag en vrijdag vaste BSOdag heb ik het goed onder controle want de extra vrije dagen zijn altijd op die dagen

Fiets: Jeetje nog op 12 inch. Ze fietst zo weinig dat ik het maar even zo laat en dan direct door stoot naar 18 inch ipv 16.

Hel, goed bezig!!!
Ik moet voor zaterdag 80 sateetjes snijden en rijgen. Iemand niks te doen?!? En een goed marinade recept?
Grappig Suze, hier ook altijd vrije dagen op die dagen. En dinsdag. En soms donderdag.
quote:Suze2 schreef op 20 mei 2010 @ 20:49:

Ik moet voor zaterdag 80 sateetjes snijden en rijgen. Iemand niks te doen?!? En een goed marinade recept?Gosje, feestje?
Je vergeet House trouwens snoes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven