Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:amalia schreef op 21 mei 2010 @ 20:45:

Oef, die Edsilia....

Die boezem vind ik niet zo mooi overkomen...

Maar wel erg enthousiaste meid

Oh is het een rommelmarkt? Ik dacht dat je met spullen van De Giraf ging zitten.

Dat is volgende week!

Nu sta ik 2 dagen op een rommelmarkt. Morgen van een uur of 19:00-20:00 tot de volgende dag 17:00 ook s'nachts dus.. Leuk!!
Ik vind Edsilia juist wat apart. Vaag mens!

Welterustuh Naatie.

Ik ging voor geen een voetballer in zwijmel.. nu nog steeds niet
Nee vind jou geen voetbalzwijmeltype
Ik wil naar bed... Ben foto's aan het branden en het is nog niet klaar...

En nu gaat man er al in. Oneerlijk toch! En dan lekker alleen zijn eigen kantje warm maken, ken je dat...
Het is warm dus een heerlijk koel bed is vandaag wel lekker. En anders je koude voeten tegen zijn benen aanhouden .
quote:amalia schreef op 21 mei 2010 @ 23:07:

Nee vind jou geen voetbalzwijmeltype Verbaasd me niks
Verbaas me eens dan
Mogge.

Zo, ik ga zo een rondje boodschappen doen voor het feest vanmiddag: stomerij, Hema (taart), bakker (stokbrood), slager (sate, toch maar makkelijk besteld maar recept genoteerd Bam!) en Shoeby (spijkerbroek want gat er in, helaas..).

Dames, ik wens jullie een heeeeeerlijke zonnige zaterdag en tot morgen maar weer...

Mal: broeden, broeden, broeden
Goedemorgen,

Suze, klinkt goed allemaal. Veel plezier vandaag!

Bam, 's nachts op een rommelmarkt? Grappig! Ik ga ook maar eens op een rommelmarkt staan, er ligt hier zoveel speelgoed wat niet gebruikt wordt. Ik word er helemaal eng van.

Amalia nog een beetje geslapen?
quote:amalia schreef op 22 mei 2010 @ 08:13:

Verbaas me eens dan Ooittttttttt
is echt leuk Naatie.

Www.meimarkt.nl
Fijn zeg: geen oog dichtgedaan; lig ik net ws toch wat te slapen, zit ik

opeens rechtop in bed van de schrik. Er kwam, 6.40, een auto door de straat rijden met echt keihard WAKKER WORDEN als liedje ofzo. Nou, echt m'n hart in m'n keel.gelukkig hoor ik de kinderen nog niet dus ik hoop dat die er niet wakker van zijn geworden.

En wat een nacht zeg, zoveel pijn in m'n handen. Ik had beter iets leuks kunnen gaan doen, dan was het nog een gezellige nacht geweest.
Pleurt op met je hema Suze, ik wil het niet weten . Ik vind Shoeby voor kinderen klein vallen. Had echt veel besteld en sommige dingen konden weer terug of heb ik van oudste aan jongste gegeven. Maar het blijft leuk.

Amalia, kijk naar de zon en je dag kan niet meer stuk haha.

Naatie, vent nog op tijd thuis?

Bridges, hoe gaat het met alle zieken bij jou?

Bam, ik vind Edsilia ook wel grappig. Ik vind haar heel echt en dat vind ik leuk.

Iedereen leuke plannen met pinksteren?

Mijn grote vent is het hele weekend werken. Vanochtend met Duitse vriendin en de kindjes ontbeten bij de bakker en daarna hier heerlijk in de tuin gespeeld.

Jongste weer pseudo krupp en wat koorts helaas. Hij ligt nu in zijn bedje (had ik al gezegd dat we al drie maanden speenloos zijn???).

Doei!
Wat een heerlijk weertje mensen

Amalia, wat een mafkees, dat doe je toch niet!

Jinny, arme jongste weer pseudo krupp? Tot welke leeftijd blijft dat doorgaan? En wat goed dat de speen weg is!

Naatie, wel een leuke avatar! Ik vond Dani zo leuk vroeger.
Stressed is just desserts spelled backwards
Vent vandaag jarig Suus? Gefeliciteerd indien ja Zo nee, evenzogoed fijne dag

Edsilia vind ik leuk, vind alleen haar vent een sukkel. En haar schoonzus

Weer pseudo krupp Jin? Arme kleine vent! Beterschap weer
Ik ben ook niet zo´n fan van Total T. Star. Genoten van het lekkere weer? Hoe gaat het met de meiskes? En met je ouders?

Mal, gaat door tot een jaar of drie. We houden moed . Heb je wat leuks gedaan vandaag? Hoe gaat het met de buik?

Ik stond klaar om even te gaan shoppen, maar vent had enorme vertraging, is net thuis dus ik ga zo nog even als de venten liggen heb ik besloten. Ik ga (ja hoor, komt u maar met commentaar, ik zet me schrap ) ballerina´s kopen. Lekker praktisch doch elegant.
Naatie, leuke avatar!!!!!
Zo, cheesecake in de oven

Ballerina's met jouw figuur kunnen heel goed hoor Jin

Kleur?

Ouders in Zuid Spanje nu, vandaag naar Gibraltar dus moesten shoppen in de M&S voor mij

Meiskes zijn, tja, euhm, dwars? Al hoor ik ze nu de grootste lol hebben samen. Ceetje doet raar en Eetje ligt in een deuk
Oudste slaapt in een tent in de tuin nu. Man moet er straks ook nog bij hoor ha ha. Ik voorzie dat het zover niet gaat komen en dat L het voortijdig voor gezien houdt. Ben benieuwd.

Hier geen cheesecake, wel gewone cake. Erg lekker geworden moet ik zeggen, met basterdsuiker bij gebrek aan gewone en wat vanille erdoor heen. Lekker zoet dus

Zulke schattige dingen besteld bij Imps & Elfs. Een heel lief groen jurkje en een wittig overslagvestje (dacht dat het roze was,maar toch lief ).

Zit nu aan de brandnetelthee, dat schijnt vochtafdrijvend te zijn, dus ik hoop qua handen op een betere nacht. Qua wc gebruik frequentie zal het dan wel weer minder goed worden...

Nou, maar eens half half voetbal volgen.
Whahahahahaha gaat hij er echt de hele nacht slapen dan volgens eigen zeggen? Ik gok op 23.00

Wat klote van die nachten toch, hopelijk niet lang meer!
Maarja, het is toch stil in de tent. En als hij slaapt slaapt hij ook door tot de volgende ochtend. En man is er straks ook hè? Maargoed, ik ben ook heel benieuwd.

Hopelijk niet lang meer nee....
Die arme man, moet ie straks in een tentje liggen.
Ik vind het ook wel sneu, het is best koud volgens mij...Oh 16 graden nu, valt mee.

Maarja, een tent in de tuin of op zolder.. het is beide zielig. Nu ligt ie tenminste nog naast iemand
Ook wel schattig zo met zoon op luchtbedje
Nee joh, gewone matrassen hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven