Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 23 mei 2010 @ 21:31:

Zou net iets voor mij zijn. Als enige niet gaan huilen Ik kan best wel huilen bij een film, maar niet als ik de mensen om me heen niet zo goed ken, dan voel ik toch een remming
Stressed is just desserts spelled backwards
Babboe.
Waarom gaan mijn kinderen nooit leuk uit zichzelf slapen?
quote:Suze2 schreef op 23 mei 2010 @ 21:53:

Waarom gaan mijn kinderen nooit leuk uit zichzelf slapen?

Omdat je ontaard bent

nee geintje!
En wanneer krijg je hem Star? Cewl wel!
Moeten 'm halen in Amersfoort. Eerst papieren door werk laten vullen, dus zal wel een week overheen gaan.

Omdat jouw kinderen net zo dwars zijn als de mijne?

Maar Meetje sliep toch goed?
Leuk Star, dus straks 2 van die lieve koppies in de bak

Oh thuis.Klets je dan de hele tijd over de katten Mal?

Suze,wie is jouw winnaar van dit debat?

Ik vind Geert en Job beide erg slecht. JP is best pittig deze keer. Moet toch zeggen dat ik Rutten het beste qua formulering enzo vind.Maarja, of ik nou wijzer ben geworden...
Rutte.
quote:Suze2 schreef op 23 mei 2010 @ 21:53:

Waarom gaan mijn kinderen nooit leuk uit zichzelf slapen?Maar Maatje sliep toch altijd wel goed? Heeft ze last van de warmte?
quote:Star schreef op 23 mei 2010 @ 22:00:

Rutte.

Je corrigeert mijn schrijfwijze of vond je hem het sterkst?

Ai ai,die Cohen wordt even neergemaaid zeg in de nabeschouwing...
Gatver ik doe net de was in de machine schiet ik uit met de Vanish. Mijn hele vingers wit uitgeslagen. Bizar...

Goeiemorgen trouwens en meld, bib
Goeiemorgen
Lekker vrolijk Naat

hoe is het? Hoe is het trouwens met jou en man nu?
Goedemorgen, bij jullie ook nog een zonnetje?
Jinny wat naar van de Pseudo voor jongste.

Hoe is het nu met Oudste zn been?

Star, leuk bakfiets! Hier helaas echt geen plek in de schuur, ik vind het er altijd leuk uit zien met die kleine kindjes erin!

Amalia, stoer zeg 16 km fietsen en wat knap van L! Wauw!

En ook nog Ome Willem gezien. Leuke man vind ik dat.

Toppers waren leuk! Het viel me alles mee Ik zou er zelf niet naar toe gaan, maar met mn zusje en 2 vriendinnen was het erg gezellig. We zaten wel helemaal boven, dus wel leuk uitzicht. Ook uitzicht op het veld, waar een vechtpartij was en waar iemand in een plas bloed op de grond lag.

Zelfs de schoonmaak ploeg moest er bij komen, tussen al die mensen in.

Bridges,nog gefeliciteerd met Bridgesman. Jullie hadden zeker lekker weer gister!

Suze, jeuk alweer over?
Ja gaat eigenlijk wel weer goed. We hebben het leuk met elkaar en we moeten gewoon regelmatig iets zonder kinderen doen, wat we echt te weinig deden!

Lief dat jullie er nog aan denken. Jinny vroeg het van de week ook al.

Mal, ben je naar de GH geweest? Volgens mij is ie best heftig! Ik ga hem dan ook maar gewoon thuis kijken
Wat zal ik eens gaan doen vandaag? Gister hebben we alleen maar een beetje in de tuin gehangen, dus vandaag wil ik wel even weg.

Alleen Tobias heeft nu laxeermiddel, dus de onderbroeken zijn niet aan te slepen

Hij heeft er zo last van! Hij houdt het gewoon een dag of 5 op. Pff..
Goedemorgen!!

Amalia: Wat leuk zeg, ome Willem tegenkomen. Ik keek er ook altijd graag naar.

Grappig dat hij nog steeds het woord rakkers gebruikt.

16 km, jemig dat is een behoorlijk end, knap van L

Naatie: Fijn dat het weer goed gaat. Heel belangrijk idd om ook eens zonder kinderen wat te doen! sneu voor Tobias, hopelijk helpt het hem!

Mal: Leuk! ik wil ook graag naar die film, maar hij lijkt me behoorlijk heftig!
Amalia: ohh in een tent slapen, wat leuk. ik geloof nooit dat manlief dat gaat doen met Juul! hebben ze in een speeltent geslapen, of die tent die ik ooit eens van je had geleend?
Hier markt 1 voorbij. Zo ontzettend leuk zo,n markt. Het was echt megadruk. Wij waren er om 19:00 & alles wat ik uit de doos trok in het begin was ook meteen weg. manlief ging pas om 1 uur weg, en toen had ik mijn kraam nog steeds niet volgekregen. om 3:00 had ik nog 2 dozen onder de kraam staan ( had iets van 25 dozen ). tussen 5 & 7 was het rustig & sloeg de vermoeidheid war toe.

De stappers bezorgde nog even wat leven in de brouwerij en na 7 uur begon het weer te lopen en had ik inmiddels op wat kleine troep na alles op de kraam! Rest van de dag was weer heel druk bezocht. omdat ik rond 11:00 al lege plekken op de kraam had kwam manlief nog met 2 grote dozen aan om 1 uur.

uiteindelijk hebben we 2 kleine doosjes mee teruggenomen, voor de rest alles verkocht.. Goeddd!!

Daarna gebbqt bij vriendin waar juul ook was en om 23:00 belandde ik in mijn bed. Op naar markt 2
Een echte tent, weer een andere koepeltentje
quote:amalia schreef op 23 mei 2010 @ 22:18:

[...]

Je corrigeert mijn schrijfwijze of vond je hem het sterkst?

Ai ai,die Cohen wordt even neergemaaid zeg in de nabeschouwing...Nee hoor, ik corrigeerde je niet, ik vond hem het best.
Pfffffff bikkel zeg jij Bam, sterkte met markt twee maar weer!
Geen debat hier helaas, en van der stemwijzer word ik ook nooit wijzer. Nou ja, mijn keuze komt nog wel....

Amalia, gaaf van ome Willem! Geweldig!

Suze, balen van dat niet slapen. De nacht toch goed doorgekomen?

Naatie, fijn dat het beter gaat tussen jou en vent. Heerlijk af en toe iets zonder kinderen. Nog steeds fysio en deze week weer naar de arts. Gaat wel heel langzaam beter hoor, kost gewoon tijd.

Bam, jeetje dat klinkt echt Heel Erg Geweldig Goed die markt! Leuk!!!

Oudste begon om 5.40 uur met blokfluiten vanmorgen (ja Star, met die blokfluit van jou, bedankt ). Pfff. Maar goed, net heb ik ze in de kelder in het ballenbad gemikt en nu heb ik hele leuke nieuwe kleifiguurtjes van stal gehaald en dat werkt fijn. Heerlijk. Na dat drama van gisteren is een beetje rust in de tent heerlijk. Man niet al te laat thuis vandaag en dat is ook fijn.

Met de pseudo pieperd gaat het ook wat beter. Hij heeft goed geslapen met paracetamol en nu voelt hij zich wat lekkerder.
Deze figuurtjes. Een aanrader als ze van kleien houden, erg leuk.

http://www.jako-o.de/shop ... tail.productdetail.0.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven