Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
En en en? Hebben we een wee?
Ah Compu, CG houdt veel van de natuur lees ik. Wordt vast later bioloog

Ja Amalia, vertel eens over die wee!
Wee?! Ik heb geen sms-je gehad hoor!
Pff...wat en spannend voetbal is er vanavond toch. En de uitslag heb ik al bijna goed

Tss..
quote:compu schreef op 11 juni 2010 @ 21:28:

[...]

Na haar behandeling wel ja.

Ze heeft zo'n insektenpotje, daar verzamelt ze 'bees' en 'dood' in.Ah zo een heb ik hier ook rondlopen, en het dan gek vinden als je je potje in de regen laat staan dat meneer slak het niet meer doet als het bakje vol met water zit.... Mama hij kan niet zwemmen.....
Nou mamax. wij gaan gelijk op...........
Een wee? Ik voel wel wat, maar als ik anders ga zitten is het weer weg. Zal mijn blaas wel zijn...

Doe je een beetje lief tegen Roze Wolk Star? Ze weet niet wat haar overkomt.... wilde een beetje advies maar vergeet het hele verhaal te vertellen

Het arme kind... hele forum over haar heen.
hahaha Mamax
Net vrouw komt bij een doker gekeken.... geen film voor mij... Jankerd ik
Kan ik ook ergens die poule bekijken zonder 'lid' te zijn? Heb ook niet veel beters te doen...
quote:amalia schreef op 11 juni 2010 @ 22:40:

Kan ik ook ergens die poule bekijken zonder 'lid' te zijn? Heb ook niet veel beters te doen...Je had gewoon mee moeten doen
Stomme film... nee hoor mooi maar idd om te janken.. Boek is nog erger.
quote:bambino schreef op 11 juni 2010 @ 22:41:

[...]

Je had gewoon mee moeten doenJa, ik was te optimistisch. Dacht hier al met een babietje te tutten ipv alle wedstrijden te volgen..
Die ligt nog op mijn nachtkastje... durf er niet aan te beginnen..

Het is heel mooi gedaan en het ging ook wonderbaarlijk goed met die tranen van mij tot dat het kindje zei: mama ik wil niet dat je dood gaat...
En er kwam nog een klant wat ophalen..mooi niet dat ik opengedaan heb
Hai!

Zo. Lekker met vriendinnetjes gegeten vanavond. trouwfoto's gekeken. Nu nog even kopje goede nachtrust thee. (lig altijd nog zo enorm lang wakker als ik laat thuis kom, wie weet helpt het... Of misschien moet ik dit dan niet doen. Maar moest toch kijken hoe het met Desteny staat, dus kon het niet laten. Dus dan maar goede nacht thee )

Hou Vol Amaal!
Tss, hoe laat kwam die klant dan Bam?

Geen dooie beestjes hier, zal er wel te streng voor zijn. Van mij mogen ze geen beestjes in potjes stoppen, die horen in de vrije natuur.

Mini slaapt nog, Maxi was om 6.15 wakker. En het was mijn beurt... Ik heb het nog een uurtje geprobeerd, maar zonder resultaat Hier ook al geen live-bevalling om te volgen Ga maar een broodje voor het spook maken denk ik.
Bam ik brak ook bij dat kindje toen ze dat zei .

Boek is erger. Ik ben niet zo'n fan van carice en vond het moeilijk om haar als Carmen te zien.

Stil hier in de buik..., we glijden langzaam richting de 41 weken.

Zo tuinmannen zijn hard bezig hier de tuin kaal te maken. Heerlijk ruimte in de tuin!!
Jammer Amaal...
Weer een rustige nacht dus, Amalia. Jij slibt elke keer potdicht lijkt wel. Wat voor strippoging moet er bij jou wel niet gebeuren zou je denken. Hebben jullie nog een vervolgafspraak hierover gemaakt?

Goed hoor Mamax, is ook mijn streven. Maar ik ben overstag gegaan na zo'n leuk insektenpotje met vergrootglas erop.

Nu nog de beestjes zachtjes oppakken, zou mooi zijn.

Ben benieuwd wanneer ze eindelijk eens gaat leren fietsen.

Ik heb nu als tip dat we moeten oefenen met een driewieler met zo'n stok erachter. En daar heeft ze geen zin in!
Stom boek dus ook film niet gekeken.

Geen gerommel in buik dus Amaal, kut. Maandag weer vk?
Zondag komt de vk hier langs.

Compu, die familie in 1x langs laten komen daar pas ik voor hoor Ik heb 2 ooms en tantes die ws langs willen komen en daar hou ik het lekker bij. En ik vind het wel gezellig om een paar keer per week wat kraambezoek te hebben ipv alles in 1x. Mijn buren deden destijds een kraamfeest. Mij te druk... en pas na anderhalve maand. Dat is wel slim, ben je enigzins weer opgeknapt, maar heel veel mensen willlen toch wel eerder komen.

Zo, ik heb echt een grote tuin.... haha. Wat een ruimte komt er vrij. Ik heb nu wel veel inkijk nu de walnotenboom gehalveerd is.... Groeit wel weer aan.
Nee, geen kraamfeest. Zou ik ook zeker niet doen.

Maar b.v. paar ooms en tantes tegelijk. Die waar je net tegenop ziet om een theeceremonie mee door te brengen.

Leuk, een walnotenboom. Ik wil ook een boom in de tuin als het kindeke geboren is.

Bridges, ga jij nog te feest in de stad?

Ik heb vandaag geen fitte dag, morgen denk ik.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven