Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat vond Juul het leukste op de kermis?
Stressed is just desserts spelled backwards
Juul vind heel veel leuk. Je merkt wel aan hem dat hij voorzichtiger wordt. En spookhuizen enzo loopt hij met een hele grote boog omheen. ( degene die aan de buitenkant van die enge poppen/beesten hebben staan).

Maar botsen, draaien, zwieren, eendjes vangen, ballen gooien. Juul vindt alles leuk.

Denk dat hij van afgelopen kermis de bootjes het leukst vond, alla 0,75 ritprijs, en een verklede marinier die de boel op stelten zet
quote:Maleficent schreef op 20 juli 2010 @ 10:12:

Nee, nog 4 weekjes. Hij gaat nu de laatste week in op het KDV. Dat is de vakantie-opvangweek en doen ze allemaal extra leuk dingen met de kinderen. Springkussen, muziek, frietjes & poffertjes eten.Wat leuk zeg!
BAM, ben jij zo'n kermisfan? Hoe hou je het zo lang vol?

Knap van Juul.

Beetje zon in het zwembad vind ik wel leuk ja.
quote:amalia schreef op 20 juli 2010 @ 11:00:

BAM, ben jij zo'n kermisfan? Hoe hou je het zo lang vol?

Knap van Juul.

Beetje zon in het zwembad vind ik wel leuk ja.

Ik ben alleen een kermis fan, als het de moeite loont dat je eroverheen loopt en niet al met een uurtje klaar bent.

Dagvullend dus

Als je op de Tkermis loopt, dan lukt het je echt niet hoor om in een uurtje er overheen te lopen
Dat doet 'ie goed Mal, dat groeien. Een rustige nacht gelukkig, dat maakt het wachten op het telefoongesprek dan weer wat makkelijker.

Leuk Bam, wist niet dat het alweer kermis was! Grappig dat Juul voorzichtiger wordt, merk dat bij Maatje ook. Ik hoop erg dat ze dit jaar niet meer in de octopus durft ("mama, je bent helemaal wit!").

Was voorspeld voor vandaag; tropisch warm maar bewolkt (vooral in het westen). Beter toch, verbranden de larfjes ook minder snel.

Mmmm. Zit te twijfelen over aanschaf van een open GMG zitje voor achterop m'n stadsfiets (om met Maatje door de stad te karren als we hier zijn). Ze zit redelijk klem in het standaard bobike stoeltje dat ik thuis heb (vooral omdat de voetsteuntjes niet verder omlaag kunnen. Is ze al groot genoeg voor zo'n open stoetje denken jullie? Er zit wel een heupgordel aan, en een rugleuning en voetsteuntjes. Ze mag thuis wel eens bij vriend achterop de bagagedrager, dat gaat prima (behalve dan dat ik het niet wil hebben ).

Deze bedoel ik.
Levensgevaarlijk alleen op de bagagedrager.

Hier een bobike zitje met rugleuning en steuntjes.

Gaat helemaal prima. Hier ook 1 die behoorlijk krap zat in het vorige stoeltje
Ik heb overigens een inklapbare. Ideaal!

Extra bevestiging en hij kan ook bij je vriend achterop de fiets
Ja, daar zat ik ook over te denken Bam, die inklapbare van Bobike. Nadeel is dat ik dan zo'n extra adapter erbij moet kopen (2 zelfs, als ik 'm ook op vriend z'n fiets wil gebruiken). En dat 'ie niet zo makkelijk van de fiets af gaat als die van GMG (de fiets staat 4 dgn per week in de openbare stalling op CS, ik laat het zitje er dan liever niet op zitten). Of gaat het heel makkelijk?

Nee, ik heb het ook meteen verboden, op de bagagedrager. Nadat ik erachter kwam dat vriend haar al drie maanden zo van school haalde. Enfin, het is goed gegaan.
Maar goed om te horen dat jij ook al over bent op een wat opener stoeltje dus. Twijfelde beetje of dat al wel kon. Maar wel dus.
Als je al een adapter hebt, dan past de junior daar ook op.
Wel makkelijk, maar niet zo makkelijk dat ze hem zullen jatten
GMG zou ik gewoon doen als ze goed stil kan zitten. Vroeger zat ik altijd op zo'n ding en nog nooit voeten tussen de spaken gehad
Leuk dat kermis weer zo'n succes was Bam! Oude rot in het vak is het inmiddels Juul
quote:bambino schreef op 20 juli 2010 @ 12:42:

Als je al een adapter hebt, dan past de junior daar ook op.

Heb ik, maar die zit op m'n fiets thuis. Dit zitje zou voor op m'n stadsbrikkie in A'dam zijn, dus dan heb ik een extra adapter nodig.

Heb je een schroevedraaier ofzo nodig voor dat eraf halen?
Nee hoor.
quote:Star schreef op 20 juli 2010 @ 13:29:

Leuk dat kermis weer zo'n succes was Bam! Oude rot in het vak is het inmiddels Juul

Haha idd.

Morgen gaan we samen.

Bam, wat leuk zeg zo over de kermis. En morgen weer! Zijn dat dan ook speciale prijzen of spaar je er een half jaar voor? Grappig om te lezen dat Juul wat voorzichtiger wordt, waar merk je da aan?

Hel, ik zou voor zo'n opklapgeval gaan. Ook makkelijker mee te nemen voor jou lijkt me.

Star, wat een geweldige foto's op de hyves en wat een fantastische villa Kan ik het linkje op de groep vinden? (even opslaan voor ooit)

Suze, ook al van die heerlijke foto's, geen eeuwen in de file gestaan voor DE tunnel?

Mal, wat goed dat J vannacht aanvalsvrij was Nu hopen dat it weer doorzet. En ook al een lekker ventje dus qua lengte en gewicht. T is 113cm en 17.3kg.

T is vanmorgen opgehaald, gaat 2 nachten logeren en vandaag naar Hellendoorn met schoonzus zwager en kids, hij was helemaal hyper.

En zo schattig, we hadden boeken in de bieb uitgezocht, was er 1 toch wat te eng, hij wil steeds boeken over reuzen, ridders etc. Dus deze ging over een reus, Sssst!, wilde hij hem vanmorgen aan oma laten zien, moest zij het boek bekijken ging hij aan de andere kant van de kamer zitten. En later durfde hij het een keer zelf, was hij helemaal trots.

En L wilde vanmorgen mee naar mijn werk, ik pakte mijn tas, hij kwam aangekropen klom tegen me op, ik tilde hem dus op voor een knuffel en hij ging gelijk naar oma zwaaien
Wat schattig Enka van dat boek
Hahaha Enka, wat schattig van je mannen!

Niet gespaard, ik geef gewoon geld uit zonder bij na te denken . Het is best wel duur, maar ook hier kan je het weer zo duur maken als je het zelf wilt.

Op woensdag is er kindermiddag, dan zijn alle kinderattracties 1,50 en volgens mij vissen vangen, blikken gooien etc 2,50

De nostalgische kermis is altijd 0.75 cent. Ook op de niet kindermiddagen.
Goeiemorgen meisjes,

Wij zijn weer terug van een heerlijke vakantie! Een aanrader om met een ander gezin met kinderen in dezelfde leeftijd op vakantie te gaan, ze vermaken elkaar! Hier net zulk mooi weer dus het kleurtje kunnen we mooi behouden.

Hoe is het hier, nog spannende dingen gemist de afgelopen weken?

Haha leuke actie van L. Enka om oma uit te zwaaien. Leuk dat T. uit logeren is, doet hij dat vaak?

Hel als ze bij haar papa los op de bagagedrager zit dan zal zo stoeltje wel helemaal goed gaan toch? Je ziet die inklapbare idd heel veel.

Bam wat leuk naar de kermis. Is dat zo goedkoop? Hier is het altijd schrikbarend duur. Maar eigenlijk liep ik er met een grote boog altijd omheen totdat we erop vakantie niet onderuit konden en het was heel erg leuk. Maar Tilburg vind ik net iets te ver. Ga je dan met de trein of gaat je man ook mee?
Wat een slanke mannen hebben jullie allemaal. Sjors is 110 cm en 22 kilo!!! Altijd al chubby geweest, gelukkig hebben we Sjimmie nog, die is weer veel te dun, ach samen zitten ze op het gemiddelde!

Mal hoe was de nacht met J? Hoe bedoel je te zwaar geworden? Heeft dat dan zijn uitwerking op zijn medicatie? (Oh wacht dat moet dan weer aangepast worden??) J. z'n afscheidsfeestje al gehad? Wat had hij getrakteerd?

Suze wat slim van je om de meisjes even uit logeren te doen na de vakantie. Wij waren ook heerlijk uitgerust tot we terug moesten, zo'n reis hakt er altijd wel in. Volgend jaar ook maar eens voorstellen aan opa en oma. Jullie zaten op een camping? Grappig dat iedereen weer terug was, goed teken!

Star zaten jullie in een huisje op een park? Goed bevallen, waar precies in vakantieland?

Thanks voor de felicitaties voor Sjimmie! We hebben het daar leuk gevierd en zondag vieren we het hier nog een keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven