Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Juud_ schreef op 21 december 2007 @ 19:39:

Wie heb je daarvoor gestrikt, Bamman?Nee, Niet Bamman (die krijg ik daar zo gek echt niet voor, hahaha,)

Zo zit ik nu Viva te lezen, echt geen doen.

Monitor die wil niet meer echt mee werken..

Ohhh nu knalt ie weer goed, maf ding.
Hoi,

CG sliep van 18.15 uur tot 7.30 uur!! Ongelovelijk he. Wel even wakker om 3 uur van een droompie. Die was dus echt uitgeteld.

Ga nu CV wekken, hij mocht vandaag uitslapen. We doen het nu om de beurt (vakantie).
Lekker beeld dan, Bam!

Mooie witte bomen hier, bij jullie ook?
http://www.loebaskinderkleding.nl/

AMAAL, bovenstaande link verkoopt Brubaker.

Compu, wat is er met die verkoopster dan? Zij woonde toch achter jou?

Enne Bam, ik heb zelf geloof ik ook iets gemist

Lekker dat CB zo goed heeft geslapen!

Ik kreeg gisteren een lege envelop van iemand, waarvoor dus dank
Hai:

Amaal: snel foto van de jas hè! En het "leuke" is trouwens, ik heb die reclame van goeiemoggel nooit goed gezien, kijk bar weinig tv!

Bam: succes over 3 kwartier!

Star: waar blijft die foto met bril nouhou!!! Visite altijd welkom hoor!

Mal: spannende tijden dus. Duim voor jullie dat het goed gaat hoor! Nog gelukt om je opdracht af te krijgen?

Compu: ah CG dus heerlijk geslapen. Dat zal wel na al die indrukken. Heerlijk hè. Uitslapen bij jullie tot kwart voor tien?

Hier iets minder. Nou ja... Gisteren dus hele dag niet lekker, last van rug en buik en misselijk en zo. Vanmorgen toen ik wakker werd viel het mee maar toen ik ging staan begon het weer. Dus na ontbijt even rustig liggen en opeens voelde ik de baby weer. Had de hik. Niks bijzonders, behalve dat die hik nu bovenaan in buik te voelen was... Ben dus bang dat onze Frits zich gisteren heeft gedraaid en in een voor mij zijonder ongunstige positie ligt. Geen idee of terugdraaien nog gebeurt eigenlijk. Donderdag naar vk dus dan merken we het wel, maar was even iets minder dus... Ga maar even lezen over tot wanneer wel/niet draaien...
Star, ik ga meteen kijken! Goed zeg, hoop dat ze die slofjes hebben.

De jas zit hartstikke goed, gelukkig. Bam ik heb met credit card betaald. is ook snel dus.

ha, man is terug van de karwei, we gaan eten.
Star, zij is bevallen van een jongetje. 5 Dagen na de bevalling kwam ze erachter dat hij een ander heeft. Erg he..

Ja Bridges, wij mogen uitslapen tot tegen 10-en. Daar kom je weer van bij. Alleen kan ik de laatste tijd niet uitslapen.. Grrr...

Frits way-up? Tot hoe lang kunnen ze eigenlijk nog keren, ben het even kwijt..

Hoop dat dat wel gebeurt voor je.

Zoiets had Cin toch ook dat jullie elkaar ontmoetten, moest ze bij elk tankstation stoppen, was hij ook gekeerd die avond.

Heeft iemand nog een tip voor een goede cd? Beetje van nu is de bedoeling.
Pffff het zal je gebeuren, kraamtranen en al en dan achter zoiets komen.Wat sneu zeg. Bokkelul.

Fritsie kan volgens mij nog wel draaien hoor!

Net met Starman en mijn vader met slee het ijs op geweest. Mijn vader heeft wat foto's gemaakt, dus zal ze even keuren en als ze goed bevonden zijn er eentje met nieuwe bril in ondergrondse plakken
Tjee Compu, wat een verhaal! mijn moeder is kraamverzorgster en die kwam een keer in een gezin waar de man wel bij de bevalling en de kraamweek was, maar in een ander kamertje samen met zijn vriend!!!! Zij was zwanger geraakt en hij kwam erachter dat hij homo was.

Zooooo, zou ik echt niet trekken! Hij wilde de kraamweek bij haar zijn maar wel met zijn vriend. Nou, no way wat mij betreft!

Een goeie cd? Ik heb net die van Mika gekregen met de sint, ik vind 'm heel leuk.

Lief is met de kinderen naar zijn ouders. Ik niet omdat ik daar niet meer kom. Maar ik heb Berend om kwart voor 3 gevoed dus wat mij betreft mag hij wel weer terug komen....

Ik ben wel snel helemaal alleen het dorp ingeweest. Heerlijk! Maar druk!!!!! Nou, dat had ik sowieso met de kinderen niet getrokken. Even gauw wat kerstkadootjes gekocht aangezien kerst last-minute bij ons wordt gevierd. Voor de kinderen een puzzel, voor de babies een nijntjeboekje, voor mams een lipstik, voor paps een nagelknipper (!?!?! ik had iets anders maar dat had hij al en hij oppperde dit zelf), voor lief een wekkerradio en de playboy (tja, hij vindt Lieke van L. leuk...), voor zussie overwanten van de Blond, voor mezelf de Harry Potter dvd en voor zwager denneappels met kaarsvet erover met een lontje om de open haard aan te steken. Klinkt stom maar het is heel grappig.

Nu nog even in de Viva duiken met deze vrije tijd!!!
Star, ik kan de slofjes daar niet vinden, jammer. Maar wel heel erg bedankt voor het zoeken!!!!!!
Graag gedaan Amaal

Knap hoor, dat je manlief zo kan laten gaan met de kinderen. Zou er denk ik toch best wel moeite mee hebben. Maar goed, is niet anders natuurlijk.

Ik heb Mika ook, superleuk!
Ik vind het ook niet leuk hoor Star. Ik had ook express niet gekolfd.

1 omdat hij dan niet te lang zou blijven en

2 omdat ik niet wil dat iemand MIJN melk geeft als ik dat niet wil

Heel flauw mss. Maarja, lief wilde ook niet zo lang blijven hoor.

En stiekem was het ook wel een luxe dat ik even tijd voor mezelf had! Ach, ze zijn gek op de kinderen, dus dat is wel prima toch? Niet dat hij nu elke week moet gaan hoor, ik moet er niet aan denken!

Ja, Mika is leuk.Mijn vader had m voor me gedownload voor de Sint. Ik vind een cd zelf kopen echt zonde van het geld. Lief zei dat het muziek voor tienermeisjes was (ik ben nog jong van geest!) maar toen ik 'm op had staan en er een onbekend nr was vroeg hij wat voor een leuke muziek dat was. Ha ha, sukkel.

Wat is het hier rustig de laatste tijd!
Ik vind die van Mika ook super! Speaking of, die heb ik 3 maanden geleden al van zusje geleend, misschien toch maar eens teruggeven .

Vriendin sms-te net, ze heeft de omslagdoek binnen gekregen en ze vond hem helemaal super. Gelukkig maar!

Ga weer Idols kijken. Fijn weekend!
Amalia, waar had je vader die gedownload dan? M'n moeder wil graag de cd van Leaf, maar ik heb geen idee waar ik een hele cd kan downloaden.
Leuke tip van Mika, ga ik opvolgen! U hoort nog van ons.

Iemand nog Idols gekeken? Ik vond Nikki en Nathalie goed.

Jeez Amalia, dat is ook een schok, dat homo-verhaal.. Het kan dus nog gekker.

Bij Babyboom was een gescheiden stel weer bij elkaar gekomen he. Maar die bevalling alleen.. Dat lijkt me echt taai. En daarna die hormonen etc. Dan maak je wel wat mee zeg.

Wat goed dat je vriend liet gaan. Lekker dat je tijd voor jezelf had, het komt je ook wel toe vind ik. Vroeg hij niet naar het kolfen, zodat hij langer kon blijven of durfde hij er misschien niet over te beginnen?
ehhhm, nou zou het mij dus niks verbazen, als die van ons afkomstig is
Mamax, wat goed dat die doek in goede aarde viel! Hij is ook top!

Oei, ik weet niet waar mijn vader download. Ik deed het altijd met Edonkey. Ik zal het eens vragen.

Compu, hij vroeg nog wel of er een flesje was. Ik zei heel onschuldig: "nee, je zou toch niet zo lang blijven? Ik heb niet gekolfd hoor."

Ik had toen kunnen zeggen: maar er liggen nog 6 flesjes in de vriezer.... Nou, hij was toch niet van plan te blijven eten.

Shit!! Idols gemist. Ik was vergeten dat dat was! Kan je nagaan hoe leuk ik het vind....ahum. Maar wel leuk om te kijken.

Leuk leuk, morgen de gluhweinborrel. Als het dit weer is, is het heel gezellig buiten!
Het was superrrr
Weet iemand de tekst van het beginliedje van paul de leeuw? Kan het nergens vinden en ook nooit goed verstaan.

Ik word elke morgen wakker met een wensje in mijn hoofd,

lieve mensen wie kan wensen toch vervulllen?

Elke morgen wakker met een wensje in mijn hoofd....

en dan weet ik het niet. Star weet het vast!
Compu, ik had ook idols gekeken net! Ik vond Nathalie, Nikki en Charlene heel goed!

Amalia, leuk even tijd voor jezelf! Voel je je zelf wel een beetje oke als ze samen bij je schoonvader zijn?

Hmm wij zijn alledrie een beetje hangerig en lam. Niet ziek maar net of er wat aankomt. Ik hoop dat het overwaait. Jonathan heeft ook heel lang op schoot gehangen en begon te huilen om niks, en een aaval vanmiddag, hopelijk is dat door iets anders dan de medicijnafbouw.
Stressed is just desserts spelled backwards
he bah, sterkte Mal. ik hoop niet dat jullie ziek worden.

ik heb vanmiddag voor Laurens een dekbed gekocht. ik hem er lekker onder gelegd. Ga ik net kijken, is hij er helemaal boven gaan liggen in een hoekje van bed. Ren ik daar het dorp voor rond om een deken te scoren!
Heeft ie nog wel een slaapzak aan Amalia? Ik twijfel hier ook voor een dekbedje, want de slaapzak is toch niet heel erg warm,, nu het toch behoorlijk koud is, maar het is zo,n woelwater

Het heerst wel heel erg, griep. Hopelijk waait het inderdaad over Mal.

Mamax: Super dat ze het helemaal een gewelig kado vindt, die is binnen.

Amalia: Ik ken heel het liedje niet, dus kan je niet helpen
Goeie Amalia van de flesjes in de vriezer. Is hij ook weer lekker gauw terug haha.

Ik googlede dit net, klopt dat (of is het een parodie)?

Ik word altijd wakker met een wensje in mijn hoofd

Lieve mensen wie kan wensen toch vervullen

Elke morgen wakker met een wensje in me hoofd

Wie kan toveren in plaats van slap te lullen

Ik stuur gewoon een mailtje en dan hoop ik zo

Dat ik snel mag komen

IN DE MOOI WEER STUDIOOOO

Weten jullie hoe dat nummer heet van Alicia Keys waarin ze piano speelt? Het was 1 van de eerste nummers (ben You Tube verslaafd).

Bam, ik heb ook een dekbedje gescoord. Ze slaapt er heerlijk onder. Met een overtrekje van de Zeeman, lief!

Mal, hopen dat jullie niet ziek worden. Net voor de Kerst kun je het niet gebruiken he. Nouja, nooit eigenlijk. Vervelend dat hij weer een aanval had. Ik duim voor hem voor geen aanvallen!
Ik heb het allemaal liggen, dus het is een kwestie van over hem heen leggen, ik heb het toen weggehaald omdat ie heel het bed gebruikte, dus durf ook niet zo goed, maar hij is nu al bijna 2, dus wellicht dat het stukken beter gaat.

Ik heb van die schattige girafovertrekjes ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven