Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh, stiekem gestopt? Heb ik ff gemist misschien..

Hij is cold turkey gestopt dus hihi. Goed trouwens hoor, bijna een jaar!

Als het allergie is, is het wel moeilijk zoeken.. CG had de bloedtest destijds, maar dan is het soms niet aan te tonen.

Wanneer ga je naar de arts met z?

Heb je de forumster uit jouw stad al gespot?
Ik lees het al, met een jaar moet je weer heen. Je kunt trouwens een dagboekje bijhouden met wat hij eet, het is maar een tip.

De patient hier is wakker (ligt te zingen), ik zal een shot paracetamol geven voor de zekerheid.
Fijn Compu, dat het achter de rug is en goed is gegaan!

Ris, wij hebben voor Laurens een 12 inch. Is echt groot genoeg! Zadel staat op de laagste stand dus de fiets kan nog even mee

Jin, wij hebben voor Laurens een Recaro autostoel gekocht. Kon Berend in de MaxiCosistoel. Nadeel van die stoelen tot 12 jr is dat ze niet lekker in een slaapstand kunnen. Balen is dat. Maargoed, ze zitten wel beter. Ik zal trouwens de dag toejuichen dat die kl*te stoeltjes niet meer nodig zijn. Vind het af en toe zo'n gevecht om ze erin te krijgen...

Zo, ik heb een hoofdpijn zeg, niet leuk. Laurens voor de tv gepleurd in ons bed en ik ben gaan liggen. Werd alleen maar erger. Nu 2 asprines erin gemikt en ik voel het wat zakken. Straks als Beertje wakker is maar eens een flinke wandeling gaan maken met de kids en hond. Ik heb nog een (ondertussen hele oude) zak brood voor de eendjes. Eens kijken of Laurens dat hele stuk kan fietsen (ga ik spijt van krijgen...)

Spullen van Esprit zijn nòg niet binnen trouwens!!!

over de postbode heb ik ondertussen geklaagd. Vandaag zat het weer in de bus gepropt, kreeg het er amper uit! Okee, waar kan je je druk om maken, vraag je je af. Maar ik vind het gewoon super irritant.
Heb ik dat écht allemaal nodig?

jin...
Fijn dat het goed is gegaan Compu! Dat is maar gebeurd! Jullie hebben het resultaat dus ook nog niet gezien? Spannend...
Wow dat is snel ook gegaan Compu

Fijn dat ze lekker snel weer wakker was voor je meisje!
even nieuwschierig of er al nieuws was wb compu-meisje. En ja dus!!

Super dat het zo goed is gegaan zeg! Wat een bikkeltje. Goed dat je uit voorzorg paracetamolletjes geeft. Onze tandarts zegt altijd; niet op de pijn wachten, wees het voor. Ben ik het helemaal mee eens! Echt geweldig dat dit voorbij is. Hoe voelde je je tijdens het wachten?

Zo nu snel mark weer gaan vermaken...
Lekkere actie zeg: wil iemand een kaart sturen maar zie dat de postzegels op zijn. Ik bedacht me dat ik van de week 3 velletjes kinderpostzegels had gekregen in de bus, maar waar waren die gebleven???

Lang leve de papierbak....

Stond als een zwerver in m'n bak te graaien en daar vond ik, in een envelopje, 3 velletjes zegels.

Lekker slim....
Stomme katten hebben nu weer in het bed van Laurens gepiest! En waarom??? Er staat gewoon een kattenbak voor ze klaar.

Grrrrrrr
Fijn dat het vanmiddag lekker ging met CG, dappere meid. Gaat het nu nog steeds goed met de pijn?

Amalia, gatver. Kattenzeik stinkt altijd zo.

Jinny, gaat het al wat beter met Simon?
Stressed is just desserts spelled backwards
Amalia, zit je niet mee vandaag.. Hoofdpijn, zegels en nu die pis.

Ook sjaggo dus?

Dank voor jullie meeleven, dat is lief!

Bridges, ik kan het ongeveer zien aan de vorm van de tape. 't Is net als in die make-over programma's, zo'n tape-je met eronder de verrassing.

Ris, het wachten was het moeilijkst toen ze onder narcose ging en vriend met haar mee was. Het duurde een poosje voordat ze aan de beurt was. Ik hoorde achteraf dat ze de Teletubbies zat te kijken en ik zat te janken op de gang haha.

Heb weer een dosis paracetamol gegeven, Mal. Het wondje was met gek doen open gegaan en begon wat pijn te doen. Nu slaapt ze op de laatste narcosegassen.

Ik ga even dat Singles programma kijken.
quote:compu schreef op 13 november 2008 @ 20:35:

Amalia, zit je niet mee vandaag.. Hoofdpijn, zegels en nu die pis.

Ook sjaggo dus?

.

nee hoor, de boel zit al in de was en Laurens ligt heerlijk onder een slaapzak te knorren.

Ik heb een spontane vrije avond want ik heb het spinnen afgebeld door de hoofdpijn. Die is nu ook weg.

Eind goed al goed dus
Goed te lezen dan.

Trusten!
En goedemorgen weer.

Een rustige nacht, dat is fijn. Ben nu nog even van de rust in huis aan het genieten.

Kennen jullie de boeken van Rotraut Susanne Berner?

Zo leuk! Zie hier.

Verder vind ik Monkie erg leuk.

Wat zijn jullie favo boeken?
Compu, hoe is het vannacht gegaan? Onze favo boeken? Heb je even? Wil je meedoen in het boekenclubje van Star, Juud en Jin ? Ik ken de allergiedingen, ik heb er vroeger zelf veel last van gehad en heb jaren bij een allergoloog gelopen. Cold Turkey. Ja, zo zou je het kunnen noemen. Ineens was het echt over. Bijna tien maanden volgehouden, ik ben trots op mezelf echt waar (mag geloof ik niet want het is iets heel vanzelfsprekends volgens het forum, maar ik ben er trots op ). Ik had het niet zo gemeld hier geloof ik dus je had niks gemist hoor.

Amalia, he getsie pissende katten buiten de kattenbak zijn zo vreselijk goor. Die lucht gaat er zo moeilijk uit!

Mal, het gaat weer beter met jongste. Hij slaapt nog veel, maar houdt weer dingen binnen gelukkig. Gek he, zo ineens. Ik denk echt dat het aan bepaalde potjes ligt.
Amalia, zij had al eens eerder een topic geopend ja.

Autostoel besteld, de Römer Kidfix. Erg getwijfeld tussen die kiddy comfort pro, maar dat leek me zo´n enorm gevaarte dus voor de Römer gekozen. Beetje geshopt op internet et volia, voor 142,93 een nieuwe besteld.
Compu, fijn dat alles goed is gegaan. Ik ben erg benieuwd hoe het er nu uit gaat zien!

Jinny, fijn dat het beter gaat met Simon. Arm menneke. Ik wist ook helemaal niet dat je gestopt bent maar 10 maanden is helemaal geweldig natuurlijk. Vooral omdat het in het begin zo moeilijk ging, en je hebt het toch maar mooi doorgezet!

Ik heb Mr J vandaag thuis want de juffen hebben een dagje uit. Gistermiddag belde de logopediste en ik was daarna helemaal naar. Ze zei oa dat Jonathan een heel laag begrip niveau heeft. Maar als ik sommige dingen vertel die we thuis doen en hoe Jonathan reageert dan is ze helemaal verbaasd. Ik denk dat hij gewoon niet zo op zijn gemak is en thuis wel. Maar goed, ik weet zelf ook wel dat Jonathan flink achter loopt en dan zijn dat soort opmerkingen best wel confronterend. We gaan nu binnenkort een cursus communicatie doen. Dat is niet met gebaren alleen hoor, want gebaren pikt Jonathan helemaal niet op op de groep. Ik vind het soms echt heel moeilijk, ik weet verstandelijk gezien dat Jonathan het heel goed doet voor wat hij heeft, maar aan de andere kant heb je toch steeds hoop dat hij ooit gaat praten, en is het moeilijk om het oplopende verschil te zien met andere kindjes.
Haai meisjes,

Ik ben er weer. Druk geweest met een puberende Mart en een nachtbrakende Cas. Door de moeheid was ik zoo chagerijnig dat ik jullie dat niet aan wilde doen, aardig he .

Malletje kan me voorstellen dat dat moeilijke gesprekken zijn. Lijkt me ook lastig dat dat telefonisch gaat of niet? Is er wat te doen aan het lage begripniveau?

Monkie is hier ook favoriet Compu, hij is leuk he .

Amaal krijg jij zoveel fanmail dat het er niet allemaal door past? .
Mal wat goed dat je hebt ontdekt dat de aanvallen minder worden als je de medicijnen niet warm aanbiedt.

Bam hoe is het met de hond? Zit ze veel aan de wond?

Jin hoe is het met je jongste? Doet Thomas al aan memory? Goed zeg!

Bridge hoe was de uitspraak bij de rechter? Vervelend hoor dat het allemaal zo naar moet gaan.

Cin heeft de griep doorgezet? Ik hoop het niet voor je.
Het is weer :hug:-tijd lees ik.

voor Mal. Het lijkt me heel confronterend, maar net wat je zegt,het kan natuurlijk dat hij daar niet zo op zijn gemak is. Houd je taai, ik weet niet zoveel zinnigs te zeggen.

voor Juud. Ik voel met je mee met een puberkind en slaaptekort. Ook jij houd moed!
Middag, even kort en snel:

Wij zijn met zijn allen aan het snotteren, M., Lianne en ik hebben er een fijn hoestje bij. Ach, gaat wel over, maar voor Tim vind ik het zielig (Amalia, nog bedankt voor je tip in de mail).

Compu, wat heb je toch een dapper meisje! Fijn dat het zo goed is gegaan.

Mal, een apotheker die bepaalt of Jonathan dan maar weer aan de Keppra moet? Vreemde gang van zaken, maar gelukkig was daar de 'oude apotheker'.

Lekker dat het zo goed gaat!

Ris, lief van je, het kaartje. Lianne zei meteen:"Dat is een roos mama".

Wij willen Lianne ook een fiets voor haar verjaardag geven, maar ik heb geen idee over 12 inch etc. We laten ons wel voorlichten in de winkel

Naatie, ik vind het alleen maar handig, dat ze nu de grote gordel kunnen gebruiken. Het stoeltje is ook een stuk lichter.

Hé, wat fijn dat Tobias niet huilde. Is altijd zo vervelend om dan zo achter te laten.

Hoe gaat het met Robin?

Juud, ik miste je al.
Gisteravond creatieve avond op de psz gehad, geknutseld voor Sinterklaas. Was erg gezellig.

Ik ben nu ook liedjes aan het zingen van Sinterklaas en Lianne vind het erg leuk. Wil dat ik iedere keer van Zwarte Piet zing:

Zwarte Piet ging uit fietsen

Toen klapte zijn band

Hij moest toen gaan lopen

Met de fiets in zijn hand

Hij kwam bij een dorpje

En zei tegen de smid:

"Ik geloof dat er in mijn achterband een pepernootje zit".

Vooral dat pepernootje is natuurlijk erg grappig

Lianne gaat zo logeren bij opa en oma.
Kokos, de bereidende apotheek bepaald niet wat hij krijgt (gelukkkig) maar wilden meer niet de Keppra-capsules maken, die vonden dat hij Keppra-drank moest nemen. En nu hoorden we gisteren van onze eigen apotheek dat ze bleven weigeren en nu bestellen ze het bij een andere bereidende apotheek.

Ik wou al zeggen; komen jullie zelf even de Keppra drank toedienen hier thuis??? Of geef het een lekkere smaak.

Nou, ik ben net naar het peuterochtendje geweest van het indoor speelparadijs en Mr J is nu helemaal gesloopt ga hem nu maar instoppen, tot zo!!!!
Juud, wat leuk dat je er weer bent . Maar als je chagrijnig bent mag je ook best komen kletsen hoor, ik heb er geen last van! Hoe was je meeting met de juli-mama's eigenlijk? Ik kwam gisteren vriendin B tegen en die was ook al op de hoogte

Over dat begrip, tja, ik weet niet of dat te trainen is of niet, maar ik denk dat als Jonathan van alles aan leuke dingen te doen heeft dat hij sowieso niet goed luistert. Ik merk dat hij thuis wel dingen snapt die ik zeg. Het is niet zoveel, maar wel meer dan wat er op het KDV gebeurt. Ze zei dat de dingen die we thuis doen wel heel goed zijn. Ik vind het alleen best moeilijk dat ik een jaar geleden al logopedie deed en dat die vrouw toen zei dat hij alles in zich heeft om te gaan praten en dat hij dat zou gaan doen als hij goed kan lopen. Tja, nu zijn we een jaar verder en er is eigenlijk niks veranderd.
Lieve dames, heel erg bedankt voor de geweldige ballon die hier bezorgd is door de post!!!

Ze vond 'm fan-tas-tisch!!!

Een kus voor allemaal van ons!

Er volgt zo spoedig mogelijk een foto met een spelende CG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven