Good Luck!

zondag 8 maart 2009 om 12:42
Zo, gisteravond lekker uiteten geweest (bij een restaurant wat overigens ooit eens door Den Blijker geholpen is trouwens Mamax).
Ceetje zei hallo mevrouw tegen een jongen met lang haar. Dus. Oeps
Mamax, vandaag afscheid van opa? Hopelijk een 'mooie' dag geweest.
Suus, Mary Janes had ik vorig jaar voor Ceetje, toen vielen die andere nog van haar voeten af, leuk modelletje!
Fijn dat je je een beetje blijer begint te voelen
Geitenboerderij is inderdaad leuk, maar niet te doen in het weekend. Zo achterlijk druk. Jammer wel. Wij zijn vorige week naar kinderboerderij de Bijlmerweide geweest, erg leuk met speeltuin erbij.
Kokos, is Lianne weer een beetje opgeknapt?
Auto wordt een Volvo. Vent gaat volgende week met Starpapa op onderhandeltour
Mal, hoe heeft Mr J het gehad bij je ouders gister?
Fijn dat je een kinderneuroloog hebt kunnen spreken en dat hij met het idee van 24 uurs EEG kwam, lijkt me dat je daar zeker iets aan hebt.
Ceetje zei hallo mevrouw tegen een jongen met lang haar. Dus. Oeps
Mamax, vandaag afscheid van opa? Hopelijk een 'mooie' dag geweest.
Suus, Mary Janes had ik vorig jaar voor Ceetje, toen vielen die andere nog van haar voeten af, leuk modelletje!
Fijn dat je je een beetje blijer begint te voelen
Geitenboerderij is inderdaad leuk, maar niet te doen in het weekend. Zo achterlijk druk. Jammer wel. Wij zijn vorige week naar kinderboerderij de Bijlmerweide geweest, erg leuk met speeltuin erbij.
Kokos, is Lianne weer een beetje opgeknapt?
Auto wordt een Volvo. Vent gaat volgende week met Starpapa op onderhandeltour
Mal, hoe heeft Mr J het gehad bij je ouders gister?
Fijn dat je een kinderneuroloog hebt kunnen spreken en dat hij met het idee van 24 uurs EEG kwam, lijkt me dat je daar zeker iets aan hebt.

zondag 8 maart 2009 om 13:27
En ik vind volvo nou helemaal niks .
Suus, ik ben nog steeds helemaal blij van jouw nieuws. Echt super (ik blijf het schrijven hoor). Ik heb het gewoon erg druk de laatste tijd. Collega gelukkig weer beter, maar had ouderdienst op de Kita (ontbijt was succes trouwens, en nou mag ik vrijdag weer ). Verder werkt man veel dus ik ben al het hele weekend alleen met de kindjes en zo.
Suus, ik ben nog steeds helemaal blij van jouw nieuws. Echt super (ik blijf het schrijven hoor). Ik heb het gewoon erg druk de laatste tijd. Collega gelukkig weer beter, maar had ouderdienst op de Kita (ontbijt was succes trouwens, en nou mag ik vrijdag weer ). Verder werkt man veel dus ik ben al het hele weekend alleen met de kindjes en zo.

zondag 8 maart 2009 om 13:48
zondag 8 maart 2009 om 14:39
Ik heb geen mail Jin
Ik heb een Volvo V70, lekker burgerbak
Ja, Jin het is wel een gekke situatie. Laurens vraagt steeds of ik mee ga. Zeg ik:nee, ik heb lekker een middagje vrij.
Waarom ga je niet mee mama? Ga je dan een andere keer mee mama?
Niet zo fijn dus, maargoed.
Ik ga even naar Amsterdam, moet al een jaar 2 kunstwerken bij de kunstuitleen terugbrengen want ik wil er vanaf en geen lid meer zijn. Ik heb ook zo'n 500 euro gespaard dus kan wat uitzoeken. Dat is niet handig met 1 of 2 kinderen erbij dus dat ga ik nu maar even in mijn eentje doen. beetje saai maargoed...
Lekker weer!!! Wel een koude wind maar een heerlijk zonnetje, super. Het hek is trouwens al voor de helft af, gaat best rap. Mooi
Ik heb een Volvo V70, lekker burgerbak
Ja, Jin het is wel een gekke situatie. Laurens vraagt steeds of ik mee ga. Zeg ik:nee, ik heb lekker een middagje vrij.
Waarom ga je niet mee mama? Ga je dan een andere keer mee mama?
Niet zo fijn dus, maargoed.
Ik ga even naar Amsterdam, moet al een jaar 2 kunstwerken bij de kunstuitleen terugbrengen want ik wil er vanaf en geen lid meer zijn. Ik heb ook zo'n 500 euro gespaard dus kan wat uitzoeken. Dat is niet handig met 1 of 2 kinderen erbij dus dat ga ik nu maar even in mijn eentje doen. beetje saai maargoed...
Lekker weer!!! Wel een koude wind maar een heerlijk zonnetje, super. Het hek is trouwens al voor de helft af, gaat best rap. Mooi

zondag 8 maart 2009 om 14:46
Je hebt mail terug Jin.
Enka: Geniet van je verlof, je hebt het verdiend!
Star: Lekker uit eten, gezellig met zijn 2-tjes?
Leuk naar londen, ga je alleen met je moeder?
Suze: Leuk zijn ze de mary-janes. Wil voor Juul ook weer een paar scoren ( geen may-janes ). Die ik wil zijn niet in de aanbieding, zoals usual. Wil ook all stars voor de kleine man, vind ik zo leuk staan!
Hoe is het met Julia haar kin?
Mal: Lijkt me niet verkeerd zo EEG, als daarin dingen duidelijker kunnen worden. Fijn dat je zo'n gesprek kunt hebben met een arts
Enka: Geniet van je verlof, je hebt het verdiend!
Star: Lekker uit eten, gezellig met zijn 2-tjes?
Leuk naar londen, ga je alleen met je moeder?
Suze: Leuk zijn ze de mary-janes. Wil voor Juul ook weer een paar scoren ( geen may-janes ). Die ik wil zijn niet in de aanbieding, zoals usual. Wil ook all stars voor de kleine man, vind ik zo leuk staan!
Hoe is het met Julia haar kin?
Mal: Lijkt me niet verkeerd zo EEG, als daarin dingen duidelijker kunnen worden. Fijn dat je zo'n gesprek kunt hebben met een arts
zondag 8 maart 2009 om 14:48
zondag 8 maart 2009 om 14:50
Gisteren overigens Bammeis weer overgehuisd, die moest nu al na nog geen week naar een andere kamer ( stelletje raarlingen daaro). dus was ik maar even gaan helpen.
De kamer is wel een stuk leuker, dus das dan wel weer fijn, maar blijft apart.
Oww ja : rekening van apotheek, is verscheurd, vraag me niet hoe en waarom want dat weet ik niet precies, maar zal me ook een zorg wezen, hahaha
De kamer is wel een stuk leuker, dus das dan wel weer fijn, maar blijft apart.
Oww ja : rekening van apotheek, is verscheurd, vraag me niet hoe en waarom want dat weet ik niet precies, maar zal me ook een zorg wezen, hahaha

zondag 8 maart 2009 om 14:52
quote:Star schreef op 08 maart 2009 @ 14:51:
Met z'n allen uit eten (hele fam) en London ook met de hele familie Ik ben zo'n familiedier
All Stars zijn leuk Bam! Blauwe voor Juul, staat vast stoer.Als het gezellig is waarom niet. Ik zie mij niet zo snel gaan met de mijne, hahaha maar goed dat is als je met zijn allen bijelkaar bent al vaak een beproeving
Met z'n allen uit eten (hele fam) en London ook met de hele familie Ik ben zo'n familiedier
All Stars zijn leuk Bam! Blauwe voor Juul, staat vast stoer.Als het gezellig is waarom niet. Ik zie mij niet zo snel gaan met de mijne, hahaha maar goed dat is als je met zijn allen bijelkaar bent al vaak een beproeving