Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Proest

Ik dacht dat ik onwetend was
Zo, gisteravond lekker uiteten geweest (bij een restaurant wat overigens ooit eens door Den Blijker geholpen is trouwens Mamax).

Ceetje zei hallo mevrouw tegen een jongen met lang haar. Dus. Oeps

Mamax, vandaag afscheid van opa? Hopelijk een 'mooie' dag geweest.

Suus, Mary Janes had ik vorig jaar voor Ceetje, toen vielen die andere nog van haar voeten af, leuk modelletje!

Fijn dat je je een beetje blijer begint te voelen

Geitenboerderij is inderdaad leuk, maar niet te doen in het weekend. Zo achterlijk druk. Jammer wel. Wij zijn vorige week naar kinderboerderij de Bijlmerweide geweest, erg leuk met speeltuin erbij.

Kokos, is Lianne weer een beetje opgeknapt?

Auto wordt een Volvo. Vent gaat volgende week met Starpapa op onderhandeltour

Mal, hoe heeft Mr J het gehad bij je ouders gister?

Fijn dat je een kinderneuroloog hebt kunnen spreken en dat hij met het idee van 24 uurs EEG kwam, lijkt me dat je daar zeker iets aan hebt.
Ouders willen rond Pasen een midweekje naar London

Nog geprobeerd of ze niet in juli willen zodat ik naar Wacko kan, maar helaas
volvo rules Star!
Ja welke heb jij?
En ik vind volvo nou helemaal niks .

Suus, ik ben nog steeds helemaal blij van jouw nieuws. Echt super (ik blijf het schrijven hoor). Ik heb het gewoon erg druk de laatste tijd. Collega gelukkig weer beter, maar had ouderdienst op de Kita (ontbijt was succes trouwens, en nou mag ik vrijdag weer ). Verder werkt man veel dus ik ben al het hele weekend alleen met de kindjes en zo.
Oh, ik heb jullie allemaal gemaild hoop ik. Ik heb een vaag mailtje beantwoord. Ik hoop dat de mail is aangekomen! Kan iemand dat even bevestigen?????
Ja hoor, u heeft antwoord

Volvo stevig en veilig en gaan lang mee, vinnik wel belangrijk
Ja, dat is echt waar! Ik had vroeger een stomme baas en die had een stomme volvo, dat is het bij mij :puke:.

Amalia, al besloten wat je gaat doen vanmiddag? Is het geen gekke situatie dat jij dan nooit mee gaat?

Bridges, , goeie die toets.
Mal, intensief inderdaad zo´n EEG. Fijn als je bij hem kunt blijven in het ziekenhuis. Dat is hier heel gewoon. Bijna alle mamma´s (soms pappa´s) blijven ook in het ziekenhuis dan.

Ik heb nooit iedereen gemaild geloof ik. Kan iemand Suze mailen? Die mist in ieder geval denk ik.
Dat heb ik ook wel zulke associaties, heb ik bij namen ook.
Je hebt overigens de verkeerde Maris gemaild Jinny zie ik nu!
Ik heb geen mail Jin

Ik heb een Volvo V70, lekker burgerbak

Ja, Jin het is wel een gekke situatie. Laurens vraagt steeds of ik mee ga. Zeg ik:nee, ik heb lekker een middagje vrij.

Waarom ga je niet mee mama? Ga je dan een andere keer mee mama?

Niet zo fijn dus, maargoed.

Ik ga even naar Amsterdam, moet al een jaar 2 kunstwerken bij de kunstuitleen terugbrengen want ik wil er vanaf en geen lid meer zijn. Ik heb ook zo'n 500 euro gespaard dus kan wat uitzoeken. Dat is niet handig met 1 of 2 kinderen erbij dus dat ga ik nu maar even in mijn eentje doen. beetje saai maargoed...

Lekker weer!!! Wel een koude wind maar een heerlijk zonnetje, super. Het hek is trouwens al voor de helft af, gaat best rap. Mooi
Of die of de V40 wil ik Amaal. Lekker burgerlijk maar o zo ruim en handig
Je hebt mail terug Jin.

Enka: Geniet van je verlof, je hebt het verdiend!

Star: Lekker uit eten, gezellig met zijn 2-tjes?

Leuk naar londen, ga je alleen met je moeder?

Suze: Leuk zijn ze de mary-janes. Wil voor Juul ook weer een paar scoren ( geen may-janes ). Die ik wil zijn niet in de aanbieding, zoals usual. Wil ook all stars voor de kleine man, vind ik zo leuk staan!

Hoe is het met Julia haar kin?

Mal: Lijkt me niet verkeerd zo EEG, als daarin dingen duidelijker kunnen worden. Fijn dat je zo'n gesprek kunt hebben met een arts
Wij hebben geloof ik opel.....

is het een station, Star?
Ik heb ook al heel de dag geen kind om me heen.

De mannen ( ook broer van manlief ) waren vanochtend zwemmen en zijn nu naar het bos.

Dus had lekker kunnen relaxen, maar nee hoor ik moet zo nodig het halve huis poetsen.....

Met het gevolg dat ik nu knallende koppijn heb.
Ja jullie hebben een Opel Astra Bam
Gisteren overigens Bammeis weer overgehuisd, die moest nu al na nog geen week naar een andere kamer ( stelletje raarlingen daaro). dus was ik maar even gaan helpen.

De kamer is wel een stuk leuker, dus das dan wel weer fijn, maar blijft apart.

Oww ja : rekening van apotheek, is verscheurd, vraag me niet hoe en waarom want dat weet ik niet precies, maar zal me ook een zorg wezen, hahaha
Met z'n allen uit eten (hele fam) en London ook met de hele familie Ik ben zo'n familiedier

All Stars zijn leuk Bam! Blauwe voor Juul, staat vast stoer.
quote:Star schreef op 08 maart 2009 @ 14:49:

Ja jullie hebben een Opel Astra Bam Haha dat weet je dan beter dan ik
Waaaaaat???? Nu alweer verhuizen? Pffffff, mafkezen zeg, lekker handig.

voor apotheek!
quote:Star schreef op 08 maart 2009 @ 14:51:

Met z'n allen uit eten (hele fam) en London ook met de hele familie Ik ben zo'n familiedier

All Stars zijn leuk Bam! Blauwe voor Juul, staat vast stoer.Als het gezellig is waarom niet. Ik zie mij niet zo snel gaan met de mijne, hahaha maar goed dat is als je met zijn allen bijelkaar bent al vaak een beproeving ;)
Ik onthou dat soort erg interessante feitjes gewoon Bam, raar hoofd
ja, die sporen niet die mensen daar. het was verder zo gedaan ( 2 uurtje sofzo ), maar was totall loss daarna van dat kloterige trap lopen. Hijgen als een ouwevandage, echt erg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven