Good Luck
zaterdag 27 november 2010 om 00:10
quote:amalia schreef op 26 november 2010 @ 20:35:
Schoenen weer gezet en vast gevuld. En dan op naar Het Feest. Nog een weekje. En dan komt oudste natuurlijk een dag na Sint thuis met de vraag of we ook de kerstboom op kunnen zetten, want die staat natuurlijk meteen klaar op school . Gezellig haha.
Hij heeft op zich wel leuk dino behang gezocht hoor. Ik zal even wat linkjes plaatsen:
De grote dino's
http://static.mijnwebwink ... behang/full10756164_a.jpg
En de ridders die ik leuk vind en hij ook:
Schilden:
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/b ... 528709.jpg
En een ridder'rand':
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/b ... 423423.jpg
Kan er best wat leuks van maken denk ik Van beide wel. Maar dat groen.... Niet mijn kleur en zo donker....
DIno's vele malen leuker dan de ridders.
Ik vind de ridders heel volwassen overkomen, maar goed dat kan aan mij liggen
Schoenen weer gezet en vast gevuld. En dan op naar Het Feest. Nog een weekje. En dan komt oudste natuurlijk een dag na Sint thuis met de vraag of we ook de kerstboom op kunnen zetten, want die staat natuurlijk meteen klaar op school . Gezellig haha.
Hij heeft op zich wel leuk dino behang gezocht hoor. Ik zal even wat linkjes plaatsen:
De grote dino's
http://static.mijnwebwink ... behang/full10756164_a.jpg
En de ridders die ik leuk vind en hij ook:
Schilden:
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/b ... 528709.jpg
En een ridder'rand':
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/b ... 423423.jpg
Kan er best wat leuks van maken denk ik Van beide wel. Maar dat groen.... Niet mijn kleur en zo donker....
DIno's vele malen leuker dan de ridders.
Ik vind de ridders heel volwassen overkomen, maar goed dat kan aan mij liggen
zaterdag 27 november 2010 om 00:11
quote:Star schreef op 26 november 2010 @ 20:45:
Wat een stom gedoe met die huisarts. Bij onze huisarts kan je herhaalrecepten tegenwoordig via internet bestellen, heel handig.
Ik sluit me wel aan bij jouw zoon Amaal, ik vind die dino's veel leuker. De ridders vind ik heel 'volwassen' overkomen op de een of andere manier.Klets jij eens niet steeds voor je beurt
Wat een stom gedoe met die huisarts. Bij onze huisarts kan je herhaalrecepten tegenwoordig via internet bestellen, heel handig.
Ik sluit me wel aan bij jouw zoon Amaal, ik vind die dino's veel leuker. De ridders vind ik heel 'volwassen' overkomen op de een of andere manier.Klets jij eens niet steeds voor je beurt
zaterdag 27 november 2010 om 00:13
zaterdag 27 november 2010 om 00:14
quote:enka schreef op 26 november 2010 @ 23:42:
Verder allemaal druk druk druk las ik,
Bridges goed zeg van alle studie onderdelen, fijn gevoel zeker dat het zo lekker loopt.
Bam, weer helemaal uitgeshopt dus leuk
Hier even klaar voor vandaag, vanmorgen Cars taart in opdracht afgeleverd en vanavond met T en vriendin+dochter naar Cowboy Billie Boem en Sinterklaas geweest. Was echt geweldig (ook voor volwassenen haha)KLinkt als erg leuk zeg!
Verder allemaal druk druk druk las ik,
Bridges goed zeg van alle studie onderdelen, fijn gevoel zeker dat het zo lekker loopt.
Bam, weer helemaal uitgeshopt dus leuk
Hier even klaar voor vandaag, vanmorgen Cars taart in opdracht afgeleverd en vanavond met T en vriendin+dochter naar Cowboy Billie Boem en Sinterklaas geweest. Was echt geweldig (ook voor volwassenen haha)KLinkt als erg leuk zeg!
zaterdag 27 november 2010 om 08:02
Amalia, ik vind de dino's ook leuker hoor! Leuk he, dat behangen. Wij zijn nu eerst de kamer van Mr J aan het doen en die heeft een aantal witte stukken muur en dan deze erbij:
Beetje klein plaatje. Gisteren stond hij op zijn kamer en hij ging alle bootjes en vliegtuigjes aanraken, hij was er zo blij mee.
Op 1 wit leeg stuk doen we nog een grote naamsticker met een boot oid.
Ik heb alleen een conflict met Malman over de babykamer. Ik heb iets gezien wat ik zó mooi vind, maar 190 euro. Hij vindt dat te duur maar ik zie dus niks wat ik leuker vindt dan dit
Beetje klein plaatje. Gisteren stond hij op zijn kamer en hij ging alle bootjes en vliegtuigjes aanraken, hij was er zo blij mee.
Op 1 wit leeg stuk doen we nog een grote naamsticker met een boot oid.
Ik heb alleen een conflict met Malman over de babykamer. Ik heb iets gezien wat ik zó mooi vind, maar 190 euro. Hij vindt dat te duur maar ik zie dus niks wat ik leuker vindt dan dit
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 27 november 2010 om 11:59
quote:bambino schreef op 27 november 2010 @ 08:58:
wat heb je gezien dan?
Ha lolbroek. Als ik dat plaats weet je het geslacht
Maar het is een soort fotobehang van Eyffinger.
Ik heb eigenlijk zitten denken om het een soort van na te maken, maar dan nog leuker en dan laat ik het bij de Hema afdrukken als fotobehang, en dan ben ik misschien wel 100 euro minder kwijt. Maar Malman is niet overtuigd dat het dan net zo mooi wordt, grrrrrrrr mannen
Dat jij naar Marco B gaat negeer ik gewoon
wat heb je gezien dan?
Ha lolbroek. Als ik dat plaats weet je het geslacht
Maar het is een soort fotobehang van Eyffinger.
Ik heb eigenlijk zitten denken om het een soort van na te maken, maar dan nog leuker en dan laat ik het bij de Hema afdrukken als fotobehang, en dan ben ik misschien wel 100 euro minder kwijt. Maar Malman is niet overtuigd dat het dan net zo mooi wordt, grrrrrrrr mannen
Dat jij naar Marco B gaat negeer ik gewoon
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 27 november 2010 om 14:30
quote:Maleficent schreef op 27 november 2010 @ 12:00:
Dat houten speelgoed ziet er leuk uit maar zoveel fantasie heeft Mr J nog niet. Die is nu nog volop aan het bouwen met Duplo.
Ik denk echt dat je je daar behoorlijk in kunt vergissen hoor, en het is toch ook juist leuk om hem uit te dagen?
Hij is toch ook super creatief met tekenen enzo?
Volgens mij kan je juist met dat soort blokken veel fantasie creeeren en je uitleven
Dat houten speelgoed ziet er leuk uit maar zoveel fantasie heeft Mr J nog niet. Die is nu nog volop aan het bouwen met Duplo.
Ik denk echt dat je je daar behoorlijk in kunt vergissen hoor, en het is toch ook juist leuk om hem uit te dagen?
Hij is toch ook super creatief met tekenen enzo?
Volgens mij kan je juist met dat soort blokken veel fantasie creeeren en je uitleven
zaterdag 27 november 2010 om 18:15
quote:Maleficent schreef op 27 november 2010 @ 17:56:
Ik heb wel houten speelgoed wat hij kan verbinden aan elkaar (fruit/brood/eitjes etc) maar dat is hij alleen maar aan het verzamelen (doos in, doos uit) en niet aan het verbinden, vandaar
Dat heeft juul ook, maar ook nooit gedaan hoor ( zelfde als mr j). dat fruit etc moet je ook eten
Jij kent mr J het beste uiteraard, maar omdat je opzoek bent naar iets nieuws, dacht ik dat dat iets zou kunnen zijn
Ik heb wel houten speelgoed wat hij kan verbinden aan elkaar (fruit/brood/eitjes etc) maar dat is hij alleen maar aan het verzamelen (doos in, doos uit) en niet aan het verbinden, vandaar
Dat heeft juul ook, maar ook nooit gedaan hoor ( zelfde als mr j). dat fruit etc moet je ook eten
Jij kent mr J het beste uiteraard, maar omdat je opzoek bent naar iets nieuws, dacht ik dat dat iets zou kunnen zijn
zaterdag 27 november 2010 om 18:33
quote:Maleficent schreef op 27 november 2010 @ 18:28:
Ik vind het wel leuk dat je een suggestie doet, dat is het niet.
Maar het is niet zo fijn om te horen dat ik hem onderschat of dat ik me vergis in hem.
Mal, dat zeg ik toch helemaal niet. Ik wil alleen zeggen dat het een het ander niet uitsluit. En ik zeg toch ook dat jij hem het beste kent.
Niet dingen zien die er niet zijn hoor.
Ik vind het wel leuk dat je een suggestie doet, dat is het niet.
Maar het is niet zo fijn om te horen dat ik hem onderschat of dat ik me vergis in hem.
Mal, dat zeg ik toch helemaal niet. Ik wil alleen zeggen dat het een het ander niet uitsluit. En ik zeg toch ook dat jij hem het beste kent.
Niet dingen zien die er niet zijn hoor.