Good Luck
maandag 6 december 2010 om 11:09
Dank u Sinterklaahaaasje! Een lief hart-onder-de-riem-gedicht en twee ovenwanten en een schort (ook deze sint had inside information ), helemaal goed!
Haha, ook dubbetrek dus ja.
Wel schattig trouwens want Maatje had het pakje van de vivasint helemaal megenomen naar Schiphol, zo spannend vond ze het dat sint een pakje voor me had gestuurd. Heb 'm weten te bewaren tot gisteravond.
Ehm goed aangekomen dus, dank voor al jullie lieve vragen. Was niet eens zo heel brak. Onderweg nog even Singapore in geweest, daar was het 30 graden. Dus de klap is groot.
Gisteravond sinterklaas, was leuk maar beetje te druk en te veel (niet goed afgestemd doordat ik weg was). Maatje gelukkig helemaal blij met 'dr kadootjes.
Suus Jeroen vd Boom!! En voor je handige meneer/laptop-redder.
Bridge, oe spannend vandaag dakkapel. Nog net geen vorstverlet. Wanneer is 'ie helemaal klaar, meteen vandaag ook al dicht?
Haha, ook dubbetrek dus ja.
Wel schattig trouwens want Maatje had het pakje van de vivasint helemaal megenomen naar Schiphol, zo spannend vond ze het dat sint een pakje voor me had gestuurd. Heb 'm weten te bewaren tot gisteravond.
Ehm goed aangekomen dus, dank voor al jullie lieve vragen. Was niet eens zo heel brak. Onderweg nog even Singapore in geweest, daar was het 30 graden. Dus de klap is groot.
Gisteravond sinterklaas, was leuk maar beetje te druk en te veel (niet goed afgestemd doordat ik weg was). Maatje gelukkig helemaal blij met 'dr kadootjes.
Suus Jeroen vd Boom!! En voor je handige meneer/laptop-redder.
Bridge, oe spannend vandaag dakkapel. Nog net geen vorstverlet. Wanneer is 'ie helemaal klaar, meteen vandaag ook al dicht?
maandag 6 december 2010 om 11:11
Ben ik nou echt het braafste meisje van de klas?! Ik heb hier nog steeds een dicht kadootje. Ik begrijp dat ik hem nu gewoon open mag rukken?
*ritsel, ritsel*
Wauw, wat een mooi gedicht en leuk pakje! Ik heb de Delicious, 4 hartvormige bakvormpjes, een chocoladeleter (melk, helemaal goed!) en bakspulletjes gekregen. Dank u Sinterklaasje!
Mal, balen van je lekke band!
Leuke kado's allemaal! Mannetjes zijn ook enorm verwend.
Jin, Maxi heeft van Playmobil iets met lichtjes gekregen, misschien ook wat voor Oudste? Dat pijltje kun je 2 kanten opzetten, of in een kruis.
*ritsel, ritsel*
Wauw, wat een mooi gedicht en leuk pakje! Ik heb de Delicious, 4 hartvormige bakvormpjes, een chocoladeleter (melk, helemaal goed!) en bakspulletjes gekregen. Dank u Sinterklaasje!
Mal, balen van je lekke band!
Leuke kado's allemaal! Mannetjes zijn ook enorm verwend.
Jin, Maxi heeft van Playmobil iets met lichtjes gekregen, misschien ook wat voor Oudste? Dat pijltje kun je 2 kanten opzetten, of in een kruis.
maandag 6 december 2010 om 11:19
Wat een leuke en mooie kado's hebben de kinders trouwens allemaal gekregen! Maatje 'dr score: van ons de playmobil manege (toch maar ), een roze radio-cd speler (die is favoriet), een moxie barbie met haarverf (die ze heeeeeel graag wilde) en de Hema-letterdoos. Van mijn ouders hinkeltwister, een outfit voor opa z'n favoriete sport (echt zo leuk!), paardenboek, leer- en oefenboek, een ladendoosje voor de stiften en een cd-rom spelletje. En van broer + nieuwe vlam een grote knuffelbeer en nog een barbie. Veul te veul dus.
maandag 6 december 2010 om 11:24
Hahaha, volgens jaar moeten we misschien afspreken dat we met z'n allen online gaan als we de vivasintpakjes open maken!
Leuke kadootjes heeft iedereen gekregen! Sint is trouwens wel helemaal van de culinaire afdeling dit jaar. Zou het een teken zijn?
Mal, balen dat je zo'n last van je rug hebt. Ging je nou naar de fysio? Via je vk anders?
Mamax, wat een gaaf ding van playmobil met die lichtjes!
Bam, als Juul niet van de little people was, dan denk ik dat 'ie playmobil ook niet zo interessant vindt. Gelukkig blijft er genoeg over om 'm lekker mee te verwennen, haha!
Leuke kadootjes heeft iedereen gekregen! Sint is trouwens wel helemaal van de culinaire afdeling dit jaar. Zou het een teken zijn?
Mal, balen dat je zo'n last van je rug hebt. Ging je nou naar de fysio? Via je vk anders?
Mamax, wat een gaaf ding van playmobil met die lichtjes!
Bam, als Juul niet van de little people was, dan denk ik dat 'ie playmobil ook niet zo interessant vindt. Gelukkig blijft er genoeg over om 'm lekker mee te verwennen, haha!
maandag 6 december 2010 om 12:46
maandag 6 december 2010 om 13:06
He wat grappig dat bij jouw jongens de little people niet aansloegen en de playmobil wel Jin. Voor mij is het allemaal van hetzelfde laken een pak, maar goed, ik val ook niet helemaal in de doelgroep (mmmm, wél als je uitgaat van de koper ipv de gebruiker - slimme gasten, die speelgoedjongens ). Heb wel eens gehoord dat kinderen die met lego spelen, niet omkijken naar playmobil en omgekeerd (of dat het een sterk de voorkeur heeft boven het andere). Maar dat klopt volgens mij ook heel vaak niet (bij Maatje wel trouwens).
Bam, herkenbaar, hier soms ook weken één soort speelgoed favoriet en dan weer tijden niet. Mooi, kunnen we des te meer inslaan.
Bam, herkenbaar, hier soms ook weken één soort speelgoed favoriet en dan weer tijden niet. Mooi, kunnen we des te meer inslaan.
maandag 6 december 2010 om 13:12
Hel, mijn oudste speelt vaak wat anders dan de meeste kinderen (denk ik ). Hij houdt van creeren en bouwen. Speelgoed als strijkkralen, een ton lego (dus geen kant- en klare projecten) zijn zeer populair. Hij kan niet heel goed "spelen". Playmobil duw ik gewoon door zijn strot (nee hoor, maar hij heeft genoeg), en als het nieuw is (voor hem) vindt hij het erg leuk om het te ontdekken. In die zin is playmobil erg leuk, ook voor hem. Maar het echte typetjes spelen en zo, daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen. Als er maar lichtjes inzitten .
maandag 6 december 2010 om 13:32
Grappig, die van mij hadden ook niet heel veel met Little People, maar Playmobil is hier wel favoriet.
Jin, het is nummer 4049, volgens mij is het nieuw. Maxi had het niet van ons gekregen, ik denk van schoonouders. Strijkkralen vind hij ook erg leuk. Hij heeft ook nog een houten piratenschip gekregen die helemaal in elkaar gezet moet, ik denk dat hij dat ook leuk vind.
Carrerabaan is ook een hit bij Pamax Op z'n verjaardag heeft hij tot 2.30 met vriend zitten spelen Zoontje van vriend heeft hem nu ook voor Sinterklaas gekregen
Jin, het is nummer 4049, volgens mij is het nieuw. Maxi had het niet van ons gekregen, ik denk van schoonouders. Strijkkralen vind hij ook erg leuk. Hij heeft ook nog een houten piratenschip gekregen die helemaal in elkaar gezet moet, ik denk dat hij dat ook leuk vind.
Carrerabaan is ook een hit bij Pamax Op z'n verjaardag heeft hij tot 2.30 met vriend zitten spelen Zoontje van vriend heeft hem nu ook voor Sinterklaas gekregen
maandag 6 december 2010 om 13:36
Leuke dingen zie ik allemaal voorbij komen. Was hier ook erg leuk. Viva Sint denk ik nog ergens in de sneeuw. Doe later wel uitgebreider verslag.
Nu even met knoop in mijn maag, Net vroeg T's juf wanneer we tijd hadden voor extra gesprek ivm T's drukke gedrag...Vind het niet leuk om te horen en nou ja jullie begrijpen het vast wel, even
Nu even met knoop in mijn maag, Net vroeg T's juf wanneer we tijd hadden voor extra gesprek ivm T's drukke gedrag...Vind het niet leuk om te horen en nou ja jullie begrijpen het vast wel, even
maandag 6 december 2010 om 13:50
He nou Enka, nee, niet leuk. Is natuurlijk hasske positief dat ze zaken signaleert en wil oppakken en bespreken enzo, maar nou ja, snap je gevoel.
Die papa's met hun carrera banen! Die van jou maakt het wel erg bont Mamax. Ach, beter dat dan dat ze tot in de kleine uurtjes op vage sites zitten te koekeloeren toch.
Zo grappig Jin. Ik duw Maatje ook de lego door heur spreekwoordelijke keeltje. Mag ik er wat leuks van bouwen en dan gaat ze ermee spelen. Hele toneelstukken (en dan ging jij naar de stal okeee? en dan ging jij nu dood okeee?). Die twee zouden een ideaal team zijn, vullen elkaar naadloos aan.
Die papa's met hun carrera banen! Die van jou maakt het wel erg bont Mamax. Ach, beter dat dan dat ze tot in de kleine uurtjes op vage sites zitten te koekeloeren toch.
Zo grappig Jin. Ik duw Maatje ook de lego door heur spreekwoordelijke keeltje. Mag ik er wat leuks van bouwen en dan gaat ze ermee spelen. Hele toneelstukken (en dan ging jij naar de stal okeee? en dan ging jij nu dood okeee?). Die twee zouden een ideaal team zijn, vullen elkaar naadloos aan.
maandag 6 december 2010 om 13:53
Enka, . Krijg kippenvel, maar het is inderdaad heel positief. Mocht hij wat extra begeleiding nodig hebben, dan ben je er heel op tijd bij!
Hel, ik dacht gelijk hetzelfde, een gouden duo die twee!
Mamax, van die carrerabaan van die vriend, geweldig! Ik ga zo eens googlen, ik zag het hier niet in de online-winkels.
Hel, ik dacht gelijk hetzelfde, een gouden duo die twee!
Mamax, van die carrerabaan van die vriend, geweldig! Ik ga zo eens googlen, ik zag het hier niet in de online-winkels.
maandag 6 december 2010 om 14:17
maandag 6 december 2010 om 15:58
lieve kinderen en mamma´s, heel, heel erg bedankt namens mijn Jongste voor de geweldige ballon! Hij wordt er helemaal blij van! En dat kan hij wel gebruiken, want vamochtend bij de kno-arts heeft hij toch antibiotica voorgeschreven gekregen omdat er een ontsteking in de keel zit. Heel, heel erg lief van jullie!