Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Ik zie dat ook hoor bridges van andere, maar vind het totaal niet interresant..

heb laatst alleen enka verslagen , dat vind ik dan weer wel leuk!
heftig, Bridges.. in Juul zijn klas zijn er ook bij die moeilijk kunnen wennen aan het weer naar school gaan..

en dan probeert mijn exemplaar mee te doen.. alsof uiteraard....

Ik zeg dan, je hoeft geen theater te spelen hoor man.. dan moet je dat gezicht zien... het was ook meteen klaar
Gevoel voor drama die jongen van jou Bam

Bridge, waar heeft ie moeite mee dan? Op tijd bed uit enzo?
Nog even snel een felicitatie voor T en CG

Ik ga even WIDM kijken. Misschien zo terug en anders ben ik er morgen weer.

Toedeloe
quote:Star schreef op 06 januari 2011 @ 20:00:

Gevoel voor drama die jongen van jou Bam

Bridge, waar heeft ie moeite mee dan? Op tijd bed uit enzo?Kan zo in het theater...

Nog op de valreep, voor T en CG!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ben ik weer. Was weer vanouds WIDM.

Bam, druk met gamen? Naatieman is hier verslaafd aan een of ander suf bingo spelletje op hyves.

Star, leuk zeg picknicken! Hoe bedenk je dat nou zo ineens?

Bridges, moet hij weer wennen aan de regelmaat van school, of gewoon vroeg zn bed uit?

Ohh sommige dingen moet je gewoon niet over nadenken, dat moet je dan maar gewoon doen.

Pff.. ik zit nog steeds met het feestje van T in mn maag. Ik heb er nu wel uit, dat hij wel graag een feestje wil vieren en dan met 4 kindjes uit de klas.

Zover gaat het leuk. Maar wat moet ik verzinnen? Ik denk dat ik morgen ook maar eens de brandweer bel. Sorry Amalia, voor je gejatte idee

En hoe doen jullie het dan. Van hoe laat tot hoe laat en brengen jullie ze thuis?

Vragen, vragen vragen. Iedereen is al maanden van te voren daarmee bezig en ik bedenk het 3 weken van te voren.
Denk weer wennen aan de regelmaat van meteen opstaan en aan het einde van de dag moe. 's ochtends kanjer van een ochtendhumeur (waar hij gelukkig zijn zus verder niet mee heeft) en aan het einde van de dag moe en dan jennen en huilen en zo...

Ach. Het is weer zo'n fase, we kennen het inmiddels een beetje, maar soms wel weer even pittig...

Heerlijk hè... WIDM. Vind het zo leuk!!

Naatie: heb nog boevenfeestje op papier staan hoor. ook zo te jatten
en dan hebben ze vingerafdrukken maken bij de hema. leuk ook om te krijgen als kadootje.

Had jij het gedaan met de stempeldoos Bridges?
Goed idee toch Naat

Alsof ik het zelf heb bedacht, not

Nou, ik ga proberen te slapen. Man is errug druk met z'n werk dus die zal wel gaan snurken

Zucht...

Maar wellicht valt het mee.
Wel leuk Naatie, dat hij toch een feestje wil.

En ideeen genoeg hier, om te jatten, dus ik zo zeggen ga je gang

Hier een clownsfeest!

En als je iets anders wilt, dan hebben wij vast met zijn allen goede tips!

Ik vind een spelletje doen leuk, en dan vooral om highscores te verbeteren van anderen maar bij mij is dat soort dingen altijd van korte duur. En vind ook wel fijn om af en toe ergens anders naar toe te turen dan naar cijfertjes enzo.. brr
Goeiemorgen
Goeiemorgen

Leuk, stylist was erg tevreden over huis. We moesten vooral opruimen (dat had ik zelf ook al bedacht) en ik twijfelde nog of ik de rode baan boven het aanrecht in de keuken nog een neutralere kleur zou schilderen, zij vond dat wel een goed idee. Dus ik heb net afgeplakt en de stopcontacten er af gehaald.

Star, leuk een picknick! Wij doen het ook wel eens in de tafeltent. Zitten we met z'n vieren onder de keukentafel

Bam, wat ongezellig zeg dat gegame

Naatie, leuk dat hij toch een feestje wil! Ik vond de brandweer ook al een erg goed idee voor volgend jaar.

Maxi nog steeds thuis, gisteravond weer 38.4. Hoe is het nu met Jongste, Jin?
Zo, ook feestjesstress Naat? Drie weken moet lukken hoor, haha! Vond dat brandweeridee ook geweldig, hoop dat dat bij jou in de buurt ook kan!

Dat is een hardnekkig virus Mamax, arme Maxi. Opruimen, nou dat is wel de briljantste stylingtip ever! Na, jouw huis is leuk, niet gek dat daar stylingtechnisch gezien weinig op aan valt te merken!

Bridges, lastig hoor, zo'n kleine muiter. Hij kan er natuurlijk niks aan doen maar jij en z'n zusje ook niet... Lekker laten uitdarren in ballorig ofzo, heeft hij daar wat aan of wordt hij dan alleen maar moeier/dwarser?

Star, culinair verantwoorde picnick, cool! Ceetje blij were naar school de eerste week? Maatje knapt er helemaal van op (arme kind was na 2 weken wel klaar met papa en mama ).

Mal, hoe is het met jou vandaag? Gaat het een beetje met de rug?

En Jin, Jongste nog lekker thuis zeker? Zijn opa en oma er nog?

Bam, ga je ook schmincken op het clownsfeest?

Project kinderfeestje begint vormen aan te nemen. Wordt toch de zaterdag. Beginnen thuis uur of 11 met taart en kadootjes, dan een speurtocht in en om het huis met wat spelletjes en opdrachtjes die eindigt bij het versierde busje (dat we een paar honderd meter van huis hebben geparkeerd). Kinders in bus naar pannenkoekentent, pannekoek versieren en oppeuzelen, en dan leveren we ze allemaal weer netjes thuis af.

Hoeveel kindjes nodigen jullie uit trouwens? We hadden 5 afgesproken, maar vrees dat het er 7 gaan worden (de laatste 2 waar ze mee kwam zijn 2 jongetjes uit de klas, en ik vind het wel heel leuk dat het niet alleen meiden zijn).
Suus, hoe is het meis, hoor & zie je weinig. Druk of gewoon niks te melden? Of allebei.
Hallo allemaal
Whaaaa, ik werd net gebeld met een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek! Ik ben er helemaal hyper van, had het echt niet verwacht! Het was namelijk een fulltime functie en ik wil 16-24 uur werken. Maar wel een hele leuke functie!
Mamax, wat spannend! Wil jij weer werken dan? Wat voor functie?

Bam, aan het gamen dus, knap! Ik kan daar de ballen van, echt waar.

Hel, hier zeven kindjes, maar ik heb echt buikpijn van oudste. Hij heeft met twee meisjes uit zijn klas besproken dat ze ook mogen komen, hij moest het alleen nog even aan mamma vragen. Ik vind het echt een dilemma. Het zijn rustige meisjes, leuke meisjes ook, het zou net in de auto passen, maar ik vind negen echt teveel. Zeven vind ik al aan de max. Alleen, ik weet niet zeker of ze allemaal komen. Ik zit er echt mee.
Enka en Compu, leuke verjaardagen gehad?

Jongste gaat niet zo goed. Nu een zware antibioticakuur gekregen. Bij de kinderarts geweest voor normale controle en het aangekaart. Ze vond het ook niet goed klinken en hem er futloos uitzien en moe. Ze heeft bloed afgenomen (waarom, oh waarom lukt dat nooit in één keer. Kind eerst in de ene arm gemarteld, krijsen het deed hem echt zeer maar er kwam geen druppel, arts erbij gehaald en toen ook nog in de andere arm, ik moest heel hard op mijn tanden bijten en oma was mee en die stond bijna te brullen ). Hij wordt nu getest op allergieen en zijn schildklier wordt nagekeken. Ik maak me echt zorgen over hem. Bah.
Oh ja, net gebeld naar de arts en er zijn verhoogde waardes gevonden in zijn bloed, maar dinsdag weet ze meer. us nog een weekend in onzekerheid.
Leuke feestjes trouwens. Geweldig naar de brandweer en speurtochten en pannenkoeken. Super! Jullie gaan scoren hoor .
Jinny, bah wat naar (en ook zo herkenbaar dat bloed prikken, arm ventje en arme jij en oma!) wou dat ik je zorgen kon verlichten

Mamax, spannend hoor! Wanneer heb je dat gesprek?
Clownsfeest ook erg leuk! Houd ik in gedachten voor jongste als hij wat groter was Bam. Bumbataart was leuk, de kinderen herkenden Bumba .

Naatie, wat leuk toch een feestje. Is het gelukt met de brandweer?

Mal, hoe gaat het bij jullie? Dank voor je meeleven van het bloedprikken, ik haat het bij mijn kind en ik weet jij ook, brrr.
Jin, arme Jongste en jullie En wat naar nog tot dinsdag wachten, liefst wil je meteen weten wat er is. Heeft ze nog wat gezegd over welke waardes er verhoogd zijn, of is dat echt wachten tot dinsdag?

Mijn kind is echt zo ziek Ik heb hem net van z'n kledingkast moeten plukken. Had hij het valhekje van z'n bed (die gebruikt hij niet meer, maar staat klaar voor als bedje naar Mini gaat) rechtop tegen z'n kast gezet en er tegenop geklommen. Monster.

Jin, ik wilde graag weer werken als Mini ook naar school gaat. Dat is natuurlijk over 3 maanden al zover, dus ik was vast aan het kijken. Stond er zomaar een vacature van het bedrijf waar ik heel graag wilde werken in de krant. Als assistent inkoper. Eigenlijk fulltime, dus gebeld. Liefst hadden ze wel iemand fulltime ipv duobaan, maar mocht daar nou geen geschikte kandidaat tussen zitten, dan wilden ze eventueel wel een duobaan. Dus mijn verbazing was groot dat ze me uitnodigde. Ik reageerde ook heel verbaasd en blij, vond ze erg grappig geloof ik

Mal, disdagochtend om 10 uur heb ik het gesprek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven