Good luck!
zondag 9 januari 2011 om 21:40
Gaat lekker Suus!
Jin: ik herken ook veel van jouw verhalen hoor. (En herkenning soms ook fijn...) Dan zijn het echt gewoon zware dagen. Gekke is dat het op zondag vaak goed gaat, tot we iets gaan doen. Vandaag dus hele ochtend in en om huis, ging prima. Toen verjaardag en vanaf dan ook prut. Zoon doet het na uitstapjes minder goed. Heb het idee dat hij energie niet goed verdeelt over de dag.
Suus: eerder eten niet echt optie. Hij lust gewoon vrijwel niets. Zelf tussendemiddag warm eten geen optie. (Niet dat wij daarop zaten te wachten, maar goed, wel geprobeerd.Je weet maar nooit) Afspraken vallen er niet te maken, niet dekken levert drama op. Wel dekken ook gedoe. Ach. Als hij 18 is...
(Maar soms baal ik er wel even enorm van...)
Jin: ik herken ook veel van jouw verhalen hoor. (En herkenning soms ook fijn...) Dan zijn het echt gewoon zware dagen. Gekke is dat het op zondag vaak goed gaat, tot we iets gaan doen. Vandaag dus hele ochtend in en om huis, ging prima. Toen verjaardag en vanaf dan ook prut. Zoon doet het na uitstapjes minder goed. Heb het idee dat hij energie niet goed verdeelt over de dag.
Suus: eerder eten niet echt optie. Hij lust gewoon vrijwel niets. Zelf tussendemiddag warm eten geen optie. (Niet dat wij daarop zaten te wachten, maar goed, wel geprobeerd.Je weet maar nooit) Afspraken vallen er niet te maken, niet dekken levert drama op. Wel dekken ook gedoe. Ach. Als hij 18 is...
(Maar soms baal ik er wel even enorm van...)
zondag 9 januari 2011 om 22:20
Haii
Suze: Dat klinkt als een hele drukke tijd, maar ook een hele gezellige!
Ik ben benieuwd straks naar jullie verbouwing, spannend!
Bridges: Oef lastig, als ze niet willen eten. Ik heb helaas geen tips voor je.
Jinny: wat sneu voor de jongste dat hij nog steeds niet helemaal lekker is. Hopelijk knapt hij snel op.
Ben je er al uit qua feestje betreft?
Amaal: Lekker een dagje alleen met D. Wonen je ouders inmiddels al bij je om de hoek?
Suze: Dat klinkt als een hele drukke tijd, maar ook een hele gezellige!
Ik ben benieuwd straks naar jullie verbouwing, spannend!
Bridges: Oef lastig, als ze niet willen eten. Ik heb helaas geen tips voor je.
Jinny: wat sneu voor de jongste dat hij nog steeds niet helemaal lekker is. Hopelijk knapt hij snel op.
Ben je er al uit qua feestje betreft?
Amaal: Lekker een dagje alleen met D. Wonen je ouders inmiddels al bij je om de hoek?
zondag 9 januari 2011 om 22:22
Hier nog geen idee wat we moeten geven. Ik wilde een filmcamera geven van v-tech, maar ik kan nergens echt recencies vinden, en als ik het goed onthouden heb, waren die van het fototoestel niet zo best!
Kapla is ook leuk, maar of hij daar ook daadwerkelijk mee speelt??
Na ja ik heb nog even. Maar tips zijn welkom
Kapla is ook leuk, maar of hij daar ook daadwerkelijk mee speelt??
Na ja ik heb nog even. Maar tips zijn welkom
zondag 9 januari 2011 om 22:32
Ha, Suze is er weer en dat zullen we weten
Afspreken leuk! Mss handig in de krokusvakantie?
Bam, L heeft een fototoestel. Niet die van V tech want die vind ik stom met al die dingetjes die je erbij kan doen (je kan clownshoofdjes maken in het scherm enzo). Weet even niet welke hij nu heeft, maar hij vindt het leuk. Nadeel vind ik dat er geen flitser op zit en dat het scherm waar je op kijkt heel wazig is.
Met onze eigen camera maakt hij echt goeie foto's. Dus mss volgend jaar een echte fotocamera. Of voor de vakantie ofzo.
Bridges Hier ook slechte eters. Nouja, eten ze niet, klaar. Doet me wel wat hoor, jochies zonder eten naar bed sturen Oudste lust steeds minder, zo raar. Eerst at hij nog wel maar hij vind steeds minder dingen lekker. Hij wil soms wel proeven, dat vind ik wel fijn. Jongste lust wat meer, maar wil nooit proeven. 3x in de week eet ik iets waarvan hij wel iets lust. Bv gebakken aardappeltjes. Dan eet hij dat maar niet de broccoli en gehaktbal (ik noem maar wat). Maargoed, bij oudste gaat het lastiger. Gelukkig houdt hij wel erg van brood en fruit. Toetjes beloven werkt niet, want daar houdt hij niet van. ZE mochten laatst wel een perenijsje. Wilde hij dat pakken, zegt ie: mag ik ook zo'n magnum kiezen? Dus ik zei dat dat mocht als hij 4 happen van zijn bord nam.
Nou, in tranen! Hij ging het niet eten maar was zo boos dat hij geen Magnum kreeg. Man en ik zeiden dat hij het wel kreeg maar dus eerst die happen moest nemen.
Die Magnum heeft hij dus niet gehad Sufferd.
Afspreken leuk! Mss handig in de krokusvakantie?
Bam, L heeft een fototoestel. Niet die van V tech want die vind ik stom met al die dingetjes die je erbij kan doen (je kan clownshoofdjes maken in het scherm enzo). Weet even niet welke hij nu heeft, maar hij vindt het leuk. Nadeel vind ik dat er geen flitser op zit en dat het scherm waar je op kijkt heel wazig is.
Met onze eigen camera maakt hij echt goeie foto's. Dus mss volgend jaar een echte fotocamera. Of voor de vakantie ofzo.
Bridges Hier ook slechte eters. Nouja, eten ze niet, klaar. Doet me wel wat hoor, jochies zonder eten naar bed sturen Oudste lust steeds minder, zo raar. Eerst at hij nog wel maar hij vind steeds minder dingen lekker. Hij wil soms wel proeven, dat vind ik wel fijn. Jongste lust wat meer, maar wil nooit proeven. 3x in de week eet ik iets waarvan hij wel iets lust. Bv gebakken aardappeltjes. Dan eet hij dat maar niet de broccoli en gehaktbal (ik noem maar wat). Maargoed, bij oudste gaat het lastiger. Gelukkig houdt hij wel erg van brood en fruit. Toetjes beloven werkt niet, want daar houdt hij niet van. ZE mochten laatst wel een perenijsje. Wilde hij dat pakken, zegt ie: mag ik ook zo'n magnum kiezen? Dus ik zei dat dat mocht als hij 4 happen van zijn bord nam.
Nou, in tranen! Hij ging het niet eten maar was zo boos dat hij geen Magnum kreeg. Man en ik zeiden dat hij het wel kreeg maar dus eerst die happen moest nemen.
Die Magnum heeft hij dus niet gehad Sufferd.
zondag 9 januari 2011 om 22:46
Juul heeft ook een fototoestel maar dan van Little tikes wel met flitser, waardeloos ding!
Juul maakt met ons toestel ook leuke foto's.
Vandaar de filmcamera, lijkt me echt wat voor die aap, filmpjes maken!
En voor een kind vind ik het juist wel erg leuk dat er van alles op zit om je foto's/filmpjes mee op te leuken.
Nou ja goed, ik weet het gewoon niet, hahaha
Hier is eten soms ook wat lastig, maar ik ben er tegenwoordig heel snel klaar mee. Je eet of je eet niet, prima. Maar dan wil ik verder ook geen gezeik horen en er is geen toetje.
En juul is gek op toetjes, zelfs op gewone yogurt, dus daar hebben we hem echt mee!
Juul lust eigenlijk alles wel, maar probeert er wel vaak onderuit te komen.
Waar juul echt van over zijn nek gaat is Witlof, dat hoeft hij dan ook niet meer te eten, en zorg ik voor andere groentes.
In de ochtend is het momenteel ook wat minder, maar niet eten houdt in brood wat over is mee naar school en het lekkers blijft thuis. 1x voorgekomen
Juul maakt met ons toestel ook leuke foto's.
Vandaar de filmcamera, lijkt me echt wat voor die aap, filmpjes maken!
En voor een kind vind ik het juist wel erg leuk dat er van alles op zit om je foto's/filmpjes mee op te leuken.
Nou ja goed, ik weet het gewoon niet, hahaha
Hier is eten soms ook wat lastig, maar ik ben er tegenwoordig heel snel klaar mee. Je eet of je eet niet, prima. Maar dan wil ik verder ook geen gezeik horen en er is geen toetje.
En juul is gek op toetjes, zelfs op gewone yogurt, dus daar hebben we hem echt mee!
Juul lust eigenlijk alles wel, maar probeert er wel vaak onderuit te komen.
Waar juul echt van over zijn nek gaat is Witlof, dat hoeft hij dan ook niet meer te eten, en zorg ik voor andere groentes.
In de ochtend is het momenteel ook wat minder, maar niet eten houdt in brood wat over is mee naar school en het lekkers blijft thuis. 1x voorgekomen
maandag 10 januari 2011 om 08:59
Van mij ook een dag te laat:
HIEP HIEP HOERA VOOR LIANNE!!!
Suus, gezellig dat je er weer bent!
Jin, bij ons komt ook de tandenfee. Die ruilt de tand om voor een centje. Jongste ook nog steeds rond de 38 dus. Maxi ook. Vanmiddag naar de waarnemend huisarts, mannetje moet ook weer een keer naar school.
Ben je al uit je feestjes dilemma?
Bridge, wat een strijd soms. Lijkt me voor T. ook niet leuk. Gaat het met F. wel wat beter nu?
Mal, hoe gaat het met de babykamer? M. al overstag voor het fotolijstjesbehang?
HIEP HIEP HOERA VOOR LIANNE!!!
Suus, gezellig dat je er weer bent!
Jin, bij ons komt ook de tandenfee. Die ruilt de tand om voor een centje. Jongste ook nog steeds rond de 38 dus. Maxi ook. Vanmiddag naar de waarnemend huisarts, mannetje moet ook weer een keer naar school.
Ben je al uit je feestjes dilemma?
Bridge, wat een strijd soms. Lijkt me voor T. ook niet leuk. Gaat het met F. wel wat beter nu?
maandag 10 januari 2011 om 09:07
quote:mamax schreef op 10 januari 2011 @ 08:59:
Fotolijstjesbehang heeft Mr J op zijn kamer.
Voor baby2 had ik fotobehang gezien van Eyffinger Pipstudio, maar dat vindt Malman nog steeds te duur. Ik denk dat het nu dit wordt:
Ik heb nog een leuk vogelhuisje, en dan wil ik ook het uiltje en hertje erbij bestellen.
Fotolijstjesbehang heeft Mr J op zijn kamer.
Voor baby2 had ik fotobehang gezien van Eyffinger Pipstudio, maar dat vindt Malman nog steeds te duur. Ik denk dat het nu dit wordt:
Ik heb nog een leuk vogelhuisje, en dan wil ik ook het uiltje en hertje erbij bestellen.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 10 januari 2011 om 09:52
Namaken vond Malman stom. Als hij het nou eens overal eens mee was, was het veel makkelijker, want met het kaartje is hij ook zo aan het dwarsliggen
Maar met dat hertje en de uil vind ik het ook leuk zo.
Volgens mij moet je zelf de blaadjes plakken waar je ze wil.
Maar met dat hertje en de uil vind ik het ook leuk zo.
Volgens mij moet je zelf de blaadjes plakken waar je ze wil.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 10 januari 2011 om 10:51
Hoi!
Bedankt voor jullie aandacht voor CG's verjaardag!
Het was retedruk alles bij elkaar. Ze heeft supergenoten!
Tussen de feestjes door nog even de Heimlich greep toegepast, schrikken.. Haar reactie erna: 'Ik ziek?'.
Enka, gefeliciteerd met jouw jochie!! Leuk geweest?
Versiering hier ook geslaagd!
En nog felicitaties voor Lianne en M.!! Allemaal feestvarkentjes.
Jinny, wat klote, de zorgen om jongste! Hoop zo dat alles goed is.
Mamax, goed zeg, de uitnodiging. Alvast alle succes voor morgen!
Wonen jouw ouders al in jouw buurtje, Amalia?
Oh Bridges, hier ook zo'n gedoe. Oververmoeid en gedoe aan tafel.. Ik heb nu een plastic feestbordje met kipstukjes en mayo neergezet bij het tv kijken, met vlaggetjes erin, erna aardappeltjes. En ze at zowaar. Dit is dus echt een noodsprong he, na maanden geen avondmaal (en ik vermoed ijzertekort).
Zal jou vast te ver gaan.
Sterkte ermee!
Mal, nog op MP gekeken voor het behang van Pip? Soms tref je het..
Hoe is het nu met de medicatie, wat geef je precies?
Straks weer prikken halen voor mijn boeddha.
Bedankt voor jullie aandacht voor CG's verjaardag!
Het was retedruk alles bij elkaar. Ze heeft supergenoten!
Tussen de feestjes door nog even de Heimlich greep toegepast, schrikken.. Haar reactie erna: 'Ik ziek?'.
Enka, gefeliciteerd met jouw jochie!! Leuk geweest?
Versiering hier ook geslaagd!
En nog felicitaties voor Lianne en M.!! Allemaal feestvarkentjes.
Jinny, wat klote, de zorgen om jongste! Hoop zo dat alles goed is.
Mamax, goed zeg, de uitnodiging. Alvast alle succes voor morgen!
Wonen jouw ouders al in jouw buurtje, Amalia?
Oh Bridges, hier ook zo'n gedoe. Oververmoeid en gedoe aan tafel.. Ik heb nu een plastic feestbordje met kipstukjes en mayo neergezet bij het tv kijken, met vlaggetjes erin, erna aardappeltjes. En ze at zowaar. Dit is dus echt een noodsprong he, na maanden geen avondmaal (en ik vermoed ijzertekort).
Zal jou vast te ver gaan.
Sterkte ermee!
Mal, nog op MP gekeken voor het behang van Pip? Soms tref je het..
Hoe is het nu met de medicatie, wat geef je precies?
Straks weer prikken halen voor mijn boeddha.