Grote petjes/caps voor klein kind gezocht, waar?
maandag 29 december 2008 om 10:11
Ik zoek een petje of cap voor Max. Zijn oudere broers hebben er verschillende en hij vind ze ineens geweldig. Maar Max heeft een schedelafwijking en daardoor een aparte vorm hoofd. Daarnaast heeft hij een groot hoofd. Dus ik zoek een petje of cap in een grote maat, maar met een kleine klep. De petjes die ik vindt hebben allemaal een grote klep. Logisch, want hoe groter de maat, hoe groter de drager. Alleen gaat dat nu dus niet op. Wie o wie kan ons helpen? (Ik ben van de zomer op zoek geweest en heb er toen eentje van Lief! gescoord, maar die is ook te klein inmiddels.)
Voor de duidelijkheid, zijn hoofd heeft een driehoekvorm (smal voorhoofd, breed achterhoofd) en zijn hoofdomtrek is 55 cm.
Voor de duidelijkheid, zijn hoofd heeft een driehoekvorm (smal voorhoofd, breed achterhoofd) en zijn hoofdomtrek is 55 cm.
anoniem_78251 wijzigde dit bericht op 29-12-2008 10:12
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
maandag 29 december 2008 om 10:15
Mogen het ook mutsjes zijn?
De mutsjes van Kik Kid kunnen misschien heel mooi aansluiten op zijn bolletje? Eventueel neem je hem wat groter dan, ze zijn wel stoer met een mooie ster op de voorkant...
Mijn dochters (alle 3) hebben er ook mutsen van, dikke van fleece, maar ook hele dunne katoenen, en ook met vlechten en knotjes enz krijg ik ze mooi over hun hoofd.
Mijn jongste van 7 maanden heeft er ook een serie van
Van petjes zou ik het niet weten, veel succes
De mutsjes van Kik Kid kunnen misschien heel mooi aansluiten op zijn bolletje? Eventueel neem je hem wat groter dan, ze zijn wel stoer met een mooie ster op de voorkant...
Mijn dochters (alle 3) hebben er ook mutsen van, dikke van fleece, maar ook hele dunne katoenen, en ook met vlechten en knotjes enz krijg ik ze mooi over hun hoofd.
Mijn jongste van 7 maanden heeft er ook een serie van
Van petjes zou ik het niet weten, veel succes
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
maandag 29 december 2008 om 10:21
maandag 29 december 2008 om 10:27
Je hebt tegenwoordig veel mutsen met klep. Die klep is heel klein, maar de muts is groot. En in elk geval rekbaar.
Mijn dochter van 4 maanden heeft ook een van kik-kid, maar ze zijn denk ik sowieso niet zo heel moeilijk te vinden. Moonkids heeft ook een leuke.
Wel warm, maar op school lopen mijn leerlingen er het liefste ook binnen mee..
Mijn dochter van 4 maanden heeft ook een van kik-kid, maar ze zijn denk ik sowieso niet zo heel moeilijk te vinden. Moonkids heeft ook een leuke.
Wel warm, maar op school lopen mijn leerlingen er het liefste ook binnen mee..
maandag 29 december 2008 om 10:39
woensdag 7 januari 2009 om 13:13
Zaza, muts met klep is een goede oplossing inderdaad. Die hebben we nu dan ook. Maar voor de zomer ijn ze een beetje warm, dus nog steeds op zoek naar de caps.
Annie, verstelbaar is het probleem ook niet echt. Meer die grotere kleppen bij grotere maten caps. Ik zou eigenlijk de helft van die klep af moeten kunnen knippen ofzo.
Annie, verstelbaar is het probleem ook niet echt. Meer die grotere kleppen bij grotere maten caps. Ik zou eigenlijk de helft van die klep af moeten kunnen knippen ofzo.
donderdag 8 januari 2009 om 14:01
bij Babywalz hebben ze misschien wel wat, ik weet niet af het wat is...
http://www.baby-walz.nl/w...riehoekig_halsdoekje.html
http://www.baby-walz.nl/w...riehoekig_halsdoekje.html