Help! Hulp nodig bij luiermaat...
vrijdag 13 november 2009 om 11:10
Hoera, de luiers zijn in de aanbieding! Komt dat even mooi uit! Ik wil namelijk een voorraad aanleggen i.v.m. emigratie (daar waar ik ga wonen zijn nauwelijks luiers te koop of heel duur). Maar nu rijst de vraag: tot welke leeftijd draagt een baby/dreumes/kind luiers? En welke maat op welke leeftijd? Ik ga uit van gemiddeld 5 luiers op een dag. Is dit reeel? Hoe is jullie ervaring hierin? En wanneer gaat de kleine +/- over op luierbroekjes? Kortom: ik heb wat moeite met een juiste berekening maken van wat ik nodig heb. Mijn kleine man is nu 7 maanden oud. Ik heb begrepen dat een baby op de leeftijd van 12 maanden gemiddeld 10 kilo weegt. Wie kan mij helpen? Ik kan hier namelijk geen antwoord op vinden op de vele babysites die er bestaan. Ik zal heel blij zijn met jullie hulp! Alvast dank!!
Groetjes
Groetjes
vrijdag 20 november 2009 om 22:38
Ik wil ook geen twijfel zaaien hoor (over wat zusenzo schreef), maar denk toch ook echt dat het per kindje, per leeftijd/gewicht en welk soort luier verschilt hoor in maten!
Mijn dochtertje is 15 maanden en zit in maatje 4 en ze weegt 10 kilo. Wij gebruiken c1000 luiers. Hiervoor tot 1e jaar huggies, maar maat 4 daarvan sloot niet goed aan en pampers hielden we het helemaal niet mee droog!! Etos luiers vond ik niet soepel genoeg en vielen kleiner vond ik!!
Dus nogmaals het verschilt per luier en per kind!!
Mijn dochtertje is 15 maanden en zit in maatje 4 en ze weegt 10 kilo. Wij gebruiken c1000 luiers. Hiervoor tot 1e jaar huggies, maar maat 4 daarvan sloot niet goed aan en pampers hielden we het helemaal niet mee droog!! Etos luiers vond ik niet soepel genoeg en vielen kleiner vond ik!!
Dus nogmaals het verschilt per luier en per kind!!
vrijdag 20 november 2009 om 22:57