help kind heeft afstandsbediening kwijt gemaakt

25-11-2008 17:59 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn bijna 5-jarige heeft de AB kwijt gemaakt! En ja ik weet dat er knoppen op de TV zitten maar het is gewoon reuze onhandig. De plekken waar ik zelf al gezocht heb zijn: Tussen de kussen van de bank (ligt ie meestal) bij Zijn speelgoed, onder de bank, onder de kasten, in de wc/koelkast/badkamer/zijn eigen kamer. Hijzelf heeft nu straf en zit op zijn kamer. Mijn slaapkamer is hij niet geweest. Ik weet niet meer waar ik moet zoeken, heeft er iemand nog suggesties waar ik kan zoeken want voor zover ik weet heb ik alles waar hij vandaag geweest is, al gehad (incl. het cd-rek en het laadje van de TV-kast). Oh ja en ik weet zeker dat hij als laatste hem heeft gehad omdat ik de TV vanmorgen uit heb gezet omdat hij straf had (voor iets anders) en toen TV zat te kijken...
Morgen een universele afstandsbediening kopen?
Voel eens of hij verder dan de kussens van de bank is gevallen......in de bank dus. Of kijk eens in de vuilnisbak.
Ik dacht: Hey daar is keuteltje weer!!

Maar, waarom heb je hem straf gegeven? Kan je niet beter samen met hem zoeken? Ga eens samen met hem na wat hij allemaal gedaan heeft, waar hij geweest is?
Ja is wel logisch, maar het is nu een principekwestie geworden hahaha, en daarbij MOET ik dat ding vinden...ik bijt me nogal graag vast in dingen en ik wil zoon een lesje leren dat hij voorzichtig met (mijn) spullen om moet gaan!
Ik een kind van 5 snapt dat echt nog niet. Dus straf zal niet helpen.
@miscchicken, vuilnisbak check! en @Ambrosia we hebben net een uur samen lopen zoeken, wil zeggen, hij liep rondjes door de kamer (het bljift een vent en ziet niet eens iets wat voor zijn neus ligt) en ik was bezig alles overhoop te halen. Ik snap wel dat het niet helemaal pedagogisch is maar ik was hem vandaag al een beetje zat (vooral niet luisteren enzo) dus ik heb hem even weggestuurd....
mmmm,weet hij het zelf ook niet meer??

Kinderen...hahahahhahaa

Mijn auto sleutels eens in de wc pot terug gevonden....(was zoon 3 jaar,en zei plons...op vraag of hij wist waar de autosleutel was..)

Succes!!
@Zamirah, hij komt nu de kamer uit en vraagt of ik de AB al heb gevonden dus hij weet dondersgoed waarom hij daar zit/zat, hij zit al weer hier inmiddels hoor
Misschien helpt het meer om bewust met hem zijn stappen na te gaan. Wat heb je gedaan, waar zat je, kijk op de meest onlogische plekken en zoek op zijn hoogte. Lades, misschien koelkast? tussen zijn speelgoed, in de gang bij zijn jas, eeh vensterbanken, wc etc
@adsum, daarom ben ik idd ook door de vuilnisbak en wc gegaan.....het is gewoon grrrrr rete-irritant. Ik begrijp ook wel dat ze dat ding ergens mee naar toe nemen en dan dat ding ergens neerleggen (heb zelf ook wel eens de AB in de koelkast terug gevonden en toen had ik nog niet eens een kind ;o))
@ambrosia, daar ben ik nu mee bezig, maar helaas heeft meneer het concentratievermogen van een fret op espresso dus is hij nu bezig met iets anders....en alle plekken die jij noemt heb ik ook al gekeken.
Heb je je slaapkamer nog doorzocht , ook al is hij daar niet geweest ? Toch maar voor all zekerheid kijken , je weet maar nooit .

Wc ? Gang ? Trap ? Tussen de koekjes ? In de trommel met brood of naast de pindakaas ? In de vuilnisbak ? In de vensterbank ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Krantenbak/mand, in plantenpotten, in de videorecorder (als je die nog hebt ), in de ruimte tussenin de cv.....
achter de radiator?? In de krantebak, in de zak van zn broek en idd in de vuilnisbak. Gewoon ff systeematisch zoeken. Ik wil de uren niet weten dat ik heb lopen zoeken naar spullen die mijn kids hadden zoekgemaakt.

succes!
.... Quint, je was me een minuut voor .......
Bij het oud papier?
Ook al onder de bank gekeken? Daar wil die van ons nog wel eens onder vandaan komen. Succes met zoeken iig.
Lastig, maar ben wel erg benieuwd waar hij nou uiteindelijk lag
quote:Teigetje29 schreef op 25 november 2008 @ 18:14:

@ambrosia, daar ben ik nu mee bezig, maar helaas heeft meneer het concentratievermogen van een fret op espresso dus is hij nu bezig met iets anders....en alle plekken die jij noemt heb ik ook al gekeken.

heerlijk he kinderen en dan vooral die mannen!

Ok verder denken. In zijn kledingkast? Weet je, ik heb dat ook wel eens, dan ben ik iets kwijt en dan zoek ik overal en naderhand heb ik er dan gewoon over heen gekeken. Dus nu kijken op alle plekken waar je nog niet gezocht hebt, dus ook de slaapkamer, wie weet! Jammer dat ik niet even kan meezoeken
quote:Aruba schreef op 25 november 2008 @ 18:17:

Lastig, maar ben wel erg benieuwd waar hij nou uiteindelijk lag Ik denk dat TO daar ook erg benieuwd naar is
Heb je nou al IN de bank gevoeld?
Wedden dat ie op een hele debiele plek ligt! In de vaatwasser, droogtrommel of naast de w.c. Ik weet niet of er nog een broer of zus in het spel is maar bij ons is het vaak zo: hebben is houen oftwel diegene die de ab heeft beslist over het programma (not) Dan wil de ab nog wel eens naast de wc liggen, je gaat natuurlijk niet de ab weg leggen hè?

Tussen de oude kranten of in het Intertoysblaadje?

In de Legobak? In zijn schoen?
Misschien op een andere stoel? Tafel onder achter spullen?
In een plastice bak met speelgoed misschien>?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven