Help!! Moet ik mijn peuter kaal scheren???
vrijdag 15 januari 2010 om 13:43
Mijn dochter van 21 maanden heeft het allerergste piekerige, tieserige haar wat er bestaat. Het zit alleen een half uur na het wassen goed en daarna worden die dunne, blonde haartjes al snel weer een vogelnestachtige, vogelverschrikkerpruik.
Op het kdv gaven ze me als tip om eenmalig al haar haar eraf te scheren. Zo zou het voller en dikker terug moeten komen.
Nou, dan slaat de schrik je om het moederhart. Ik ga toch zeker mijn meisje niet kaal scheren. Of is dit wel de beste oplossing voor haar haarprobleem?
Iemand hier tips/truukjes?
Thanx!
Op het kdv gaven ze me als tip om eenmalig al haar haar eraf te scheren. Zo zou het voller en dikker terug moeten komen.
Nou, dan slaat de schrik je om het moederhart. Ik ga toch zeker mijn meisje niet kaal scheren. Of is dit wel de beste oplossing voor haar haarprobleem?
Iemand hier tips/truukjes?
Thanx!
vrijdag 15 januari 2010 om 13:47
Sorry toen ik dit las moest ik even hard lachen. Heb net zelf een topic geschreven over zwanger worden of niet en nu lees ik dit en heb ik gelijk een beeld voor me van een army baby haha.
maar even serieus. Ik zou even langs een kapper gaan voor advies. Is wel heel sneu een kleine meid met stekeltjes haar.
maar even serieus. Ik zou even langs een kapper gaan voor advies. Is wel heel sneu een kleine meid met stekeltjes haar.
vrijdag 15 januari 2010 om 13:49
vrijdag 15 januari 2010 om 13:50
quote:misschicken schreef op 15 januari 2010 @ 13:47:
http://www.babybangshairband.com/index2.phpKip! wat erg!!!
http://www.babybangshairband.com/index2.phpKip! wat erg!!!
vrijdag 15 januari 2010 om 13:51
vrijdag 15 januari 2010 om 13:52
Haha, grote onzin hoor! Krijg jij ook opeens ander haar als je je kaal laat scheren?
Mijn zoontje begon ook met dun, piekerig haar (welk kind niet?), niet zo erg als dat van jouw dochtertje, maar mooi was het niet. En nu heeft hij een enorme bos haar, om jaloers op te worden.
De meeste kinderen krijgen vanzelf een dikkere haardos, de een wat eerder dan de ander. Gewoon afwachten, het komt vanzelf wel goed.
Mijn zoontje begon ook met dun, piekerig haar (welk kind niet?), niet zo erg als dat van jouw dochtertje, maar mooi was het niet. En nu heeft hij een enorme bos haar, om jaloers op te worden.
De meeste kinderen krijgen vanzelf een dikkere haardos, de een wat eerder dan de ander. Gewoon afwachten, het komt vanzelf wel goed.
vrijdag 15 januari 2010 om 13:53
Mijn zoon had echt het allerprachtigste haar toen hij werd geboren. Mooi zwart, lekker pluizig vol babyhaar.
Aangezien hij veel infusen nodig had hebben ze hem ook kaalgeschoren (plekken) op de IC en daar de infusen in zijn hoofdje geprikt.
Hij is toen vaker geschoren tot een maand of 6.
Eenmaal thuis heb ik de kapster een hanekammetje laten scheren (van de restjes die er nog over waren) en nu is hij bijna twee en heeft weer superdik mooi haar.
Ik weet het niet. Is het niet te verdonkeremanen met kleine speldjes in de pony? En de rest wel een keertje kort knippen?
Aangezien hij veel infusen nodig had hebben ze hem ook kaalgeschoren (plekken) op de IC en daar de infusen in zijn hoofdje geprikt.
Hij is toen vaker geschoren tot een maand of 6.
Eenmaal thuis heb ik de kapster een hanekammetje laten scheren (van de restjes die er nog over waren) en nu is hij bijna twee en heeft weer superdik mooi haar.
Ik weet het niet. Is het niet te verdonkeremanen met kleine speldjes in de pony? En de rest wel een keertje kort knippen?
vrijdag 15 januari 2010 om 13:54
Mij hebben ze vroeger met 4 weken kaal geschoren. Ik kom uit Zuid-Amerika en daar is dat heel normaal, zou inderdaad een volle haardos geven. Nou, die heb ik, geen elastiekje blijft zitten en mooi opgestoken haar zit welgeteld 30 minuten mooi! Geen idee of het door het kaalscheren komt (denk het niet).
Misschien dat je kapper iets weet?
Succes.
Misschien dat je kapper iets weet?
Succes.