herfstvakantie

14-10-2011 13:45 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Vandaag is de herfstvakantie voor mijn dochter begonnen. Gaan jullie nog iets speciaals doen met jullie kind(eren)?

Wij gaan waarschijnlijk veel knustelen (kastanje beestjes enzo), boekjes lezen en puzzelen. Misschien naar de bioscoop.

Veel plezier!
Wij gaan nog een week door voordat de herfstvakantie begint.
Vandaag is de herfstvakantie voor mijzelf begonnen en daarmee toch ook wel voor dochter van 2.

Wij gaan starten met `zindelijkheidstraining` In zoverre dat ik gewoon haar luier afdoe en wel zie hoe het loopt.

Veel kraamvisite, nog een ochtendje werken en een dagje naar de sauna als dochter op kdv doet.

Oja en nog een dagje met een vriendin en gezin naar een vogelpark in de buurt.
Hier op viva genieten van de onzinnige topics die geopend gaan worden door pubers die zich vervelen natuurlijk!

En verder gewoon werken.
wij moeten ook nog een week, we gaan i.i.g een dagje naar aviodrome en naar de efteling (doen we altijd op mijn mans verjaardag), verder moet een van ons wel werken meestal, dus verder lekker rustig aan, lekker pyamadagjes houden, beetje aanrommelen en bij mooi weer naar het bos
wij moeten ook nog een weekje wachten en vertrekken dan heerlijk 11 dagen naar Fuerteventura. Kids hebben een paar dagen bijzonder verlof ivm werk van mijn man. Derde jaar hiernaar toe en het blijft genieten!
Werken en nog meer werken. Ik ben amper thuis voor mijn dochter. Noodgedwongen helaas...
quote:mardjen schreef op 14 oktober 2011 @ 13:56:

Wij gaan starten met `zindelijkheidstraining` In zoverre dat ik gewoon haar luier afdoe en wel zie hoe het loopt.

Hé, wat een goed plan! Daar kan ik ook weleens mee beginnen met mijn dochter. Heb ik dan mooi de tijd voor.
quote:egelviva schreef op 14 oktober 2011 @ 14:01:

Hier op viva genieten van de onzinnige topics die geopend gaan worden door pubers die zich vervelen natuurlijk!

En verder gewoon werken.Idem
quote:mallebeppie schreef op 14 oktober 2011 @ 14:34:

Werken en nog meer werken.Ja, ik denk dat de meeste Nederlanders dat ook gaan doen. Werk je in het onderwijs? Dan heb je natuurlijk vakantie! Maar de rest van Nld moet toch gewoon aan de bak, of ben ik nou gek? Waarschijnlijk willen alle moeders/vaders vrij in de herfstvakantie en dat zal in veel gevallen natuurlijk niet gaan.
De oudste mag lekker uitslapen, die heeft de eerste maanden groep 1 achter de rug en is er erg aan toe. De jongste mag ook uitslapen, maar de kans dat dat gebeurt is nihil
Ik werk in de zorg enneh.......dat draait wel door inderdaad! Gezin of geen gezin! Ben gelukkig dit weekend wel vrij, maar werk dan van maandag t/m donderdag, vrijdag vrij en dan het weekend weer werken!
Hier ook vakantie, ook voor man en mij. Last minute besloten 3 dagen naar Eurodisney te gaan! De fransen hebben nog geen vakantie, hoop dat 't meevalt met de drukte...
Wij gaan ook naar Disneyland, ik zal naar je zwaaien pimpelmeesje.
Hier wordt keihard gewerkt. Heb wel een dagje vrij, waardoor kinderen maar twee dagen naar de opvang hoeven. We gaan lekker knutselen, cakejes bakken en om en rond het huis rommelen.
Wij gaan op safari! (in de Beekse Bergen). Zin in. Lekker beestjes kijken, zwemmen en spelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven