Het theehuis
maandag 17 november 2008 om 16:29
maandag 17 november 2008 om 18:15
maandag 17 november 2008 om 18:53
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 november 2008 @ 17:24:
Heb toevallig wél de helft van de trap geschilderd, dus volgend weekend de andere helft en dan kunnen de halvemaantjes (weet niet hoe die dingen heten) erop en is de trap bijna af! Dat klinkt heel Baklavalanderig
Heb toevallig wél de helft van de trap geschilderd, dus volgend weekend de andere helft en dan kunnen de halvemaantjes (weet niet hoe die dingen heten) erop en is de trap bijna af! Dat klinkt heel Baklavalanderig
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 17 november 2008 om 18:59
Tweede opinie goed idee denk ik inderdaad. Daar heb je ook echt recht op toch?
Chico heeft dit ook een keer gehad. Die zat toen heel erg met discriminatie op oude werk en begon naar te dromen en slecht te slapen en fysieke klachten te krijgen door stress op werk, maar daar was de arbo arts niet van onder de indruk. Uiteindelijk is dat wel goed gekomen door werkgever gelukkig. Die heeft rascisme op de werkvloer toen aangepakt. Maar goed, van toen weet ik toen dat je een second opnion kunt vragen.
Chica kijkt nog even Assepoester (ze is ineens helemaaaaaal in de prinsessen helaas.. pft ) en gaat zo naar bed. Ik heb zin in wijn en chocola.. erg he? Ik ga maar voor thee
Chico heeft dit ook een keer gehad. Die zat toen heel erg met discriminatie op oude werk en begon naar te dromen en slecht te slapen en fysieke klachten te krijgen door stress op werk, maar daar was de arbo arts niet van onder de indruk. Uiteindelijk is dat wel goed gekomen door werkgever gelukkig. Die heeft rascisme op de werkvloer toen aangepakt. Maar goed, van toen weet ik toen dat je een second opnion kunt vragen.
Chica kijkt nog even Assepoester (ze is ineens helemaaaaaal in de prinsessen helaas.. pft ) en gaat zo naar bed. Ik heb zin in wijn en chocola.. erg he? Ik ga maar voor thee
maandag 17 november 2008 om 20:18
maandag 17 november 2008 om 20:24
maandag 17 november 2008 om 20:42
maandag 17 november 2008 om 20:51
Whaha, heerlijk Erwterig! Onze kat vond het ook altijd heerlijk om mee onder de zonnebank te gaan. Beest lag dan schaamteloos met achterpoten wijd op haar rug te zonnen. Rare doos. Nu geen zonnebank meer. We gebruikten dat ding eigenlijk nauwelijks, dus poes moest er afstand van doen.
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 17 november 2008 om 21:01
Ohhh die brandplek doet echt zeerrrrr zeg, maar ik moet er eigenlijk vooral om lachen, omdat het zó dom is .
Grijs Monster is beledigd dat lamp uit is en is nu uit verveling achter iets onzichtbaars aan aan't jagen.
Erwtige prinsessen zijn 't leukst (maar wel 't lompst).
Ik moet eigenlijk even opruimen hier. Xan is de hort op. Morgenmiddag heb ik vrij en ga ik met vriendinnetje naar de dierentuin . Is nog een verlaat verjaardagskadootje voor vriendin. Xan gaat na afloop nog verjaardagsdineetje koken, heel leuk!
Grijs Monster is beledigd dat lamp uit is en is nu uit verveling achter iets onzichtbaars aan aan't jagen.
Erwtige prinsessen zijn 't leukst (maar wel 't lompst).
Ik moet eigenlijk even opruimen hier. Xan is de hort op. Morgenmiddag heb ik vrij en ga ik met vriendinnetje naar de dierentuin . Is nog een verlaat verjaardagskadootje voor vriendin. Xan gaat na afloop nog verjaardagsdineetje koken, heel leuk!
Peas on earth!
maandag 17 november 2008 om 21:02
Vooral Doornroosje en Assepoester zijn favoriet. Allebei blond. Ik promoot de zwartharigen, Sneeuwwitje en Jasmina, een beetje, maar ze moet er maar weinig van hebben. Belle is wel leuk, maar heeft ook "maar bruin haar". Ja, net als jíj en ík Chica. Hoe doen die sprookjesmakers het toch? Blond is bij alle kinderen favoriet lijkt het wel. Was keer onderzoek naar in VS. Bleken ook zwarte kindjes zich meer te identificeren met blanke blonde popjes dan met donkere.
Chica's zwarte barbie (gekrégen, niet gekocht ) heeft trouwens veel grotere tieten dan haar blonde (gekregen ) barbie
maandag 17 november 2008 om 21:08
Dat van die tieten is erg grappig
Ik had vroeger een donkerharige pop (Lizzy), die ik veéél leuker vond dan de blonde pop van vriendinnetje (maar ja, Lizzy had zo'n lachgeluidje, terwijl blonde mokkel alleen maar kon huilen ).
Over tieten gesproken, had ik al gemeld dat ik geen SuperTieten heb gekregen van De Stomme Pil? Ik voldoe dus niet aan het donkerharigepoppenbeeld
Peas on earth!