Hoelang duurde het voor het 'raak' was?
dinsdag 11 november 2008 om 17:51
quote:Eowynn_ schreef op 11 november 2008 @ 17:33:
Minuutje of 5 denk ik, hoogstens.5???? Das veel man. Een zaadlozing duurt toch maar paar sec en dan moeten ze alsdesodemieter zwemmen, maar dat kan hooguit een paar minuten kosten. Nee hoor ik kan het vast in 3
Minuutje of 5 denk ik, hoogstens.5???? Das veel man. Een zaadlozing duurt toch maar paar sec en dan moeten ze alsdesodemieter zwemmen, maar dat kan hooguit een paar minuten kosten. Nee hoor ik kan het vast in 3
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen

dinsdag 11 november 2008 om 21:38
Zaadcellen moeten een lange reis afleggen van de vagina naar de eileider (waar de bevruchting plaatsvindt). Deze reis duurt 12 tot 24 uur. Hoewel er zeer snelle zaadcellen zijn die al na een uur in de eileider aankomen. De meeste kans op bevruchting bestaat als de zaadcellen klaar liggen in de eierstokken als de eicel springt.
dinsdag 23 december 2008 om 22:57
1e keer na 2 maanden (bewust)
Maar ben inmiddels niet meer met de vader.
Toen ontmoette ik mijn nieuwe vriend en raakte ongepland zwanger. En dat was met 5 maanden relatie, we hebben er allbei voor gekozen om het te houden en zijn nu 4 jaar verder en inmiddels is er nog een derde geboren. dat was ook na 1 maand gepiept.
Maar ben inmiddels niet meer met de vader.
Toen ontmoette ik mijn nieuwe vriend en raakte ongepland zwanger. En dat was met 5 maanden relatie, we hebben er allbei voor gekozen om het te houden en zijn nu 4 jaar verder en inmiddels is er nog een derde geboren. dat was ook na 1 maand gepiept.