hoelang gewacht met zwanger worden na keizersnee
vrijdag 20 februari 2009 om 11:05
vrijdag 20 februari 2009 om 11:10
Ik was na 8 maanden weer zwanger, en werkelijk geen een verloskundige of gynaecoloog heeft er iets van gezegd dat het te vroeg zou zijn. Maar ik kan me voorstellen dat het beter is (en dat ze promoten) om minimaal een jaar te wachten. Er komt toch veel kracht en spanning op de wond te staan.
Home is where your wifi connects automatically.
vrijdag 20 februari 2009 om 12:21
Bij de nacontrole verdelde de gyn. mij dat ik in princiepe gelijk weer zwanger mocht worden. 3 maanden na de keizersnede zijn we dus voor de tweede gegaan. Het was gelijk raak. Een jaar en twee weken na de keizersnede is de tweede geboren.
Zowel tijdens de zwangerschap als tijdens de bevalling (dit keer wel een vaginale bevalling) geen last gehad van het litteken.
Zowel tijdens de zwangerschap als tijdens de bevalling (dit keer wel een vaginale bevalling) geen last gehad van het litteken.
vrijdag 20 februari 2009 om 12:45
Ik ben nu net zwanger van de tweede, zoon is 11 maanden. Over het algemeen wordt geadviseerd om 9 maanden te wachten na de bevalling (wel of geen keizersnede) zodat je lichaam kan herstellen. Mijn gyn gaf aan dat het in ieder geval niet verstandig was om het voor de 6 maanden te doen.
The time is now